quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Ze heeft een goed punt.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:34 schreef Alexxxxx het volgende:
De Heineken trein
Ik ga ff naar de verfwinkel, net een afspraak gemaakt met onderstaande dame, ze gaat mn auto beschilderen:
[ afbeelding ]
Oeh, ik bied 100¤ meerquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:03 schreef BaraCuda het volgende:
Ik kan een Kawasaki GTR 1000 van een collega kopen.
Vrij cheap waarschijnlijk![]()
Wel een joekel zeg
Welke auto?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:34 schreef Alexxxxx het volgende:
De Heineken trein
Ik ga ff naar de verfwinkel, net een afspraak gemaakt met onderstaande dame, ze gaat mn auto beschilderen:
[ afbeelding ]
Vuige socios kloon dat je er bentquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:32 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ [url=http://members.home.nl/thafreak2/avatar/twente.png]afbeelding ]
[ afbeelding ]
[/url][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
NS1637.
De NS1637 begint zijn leven als originele NS1600 loc, geel en met het wapen van Amersfoort.
[ afbeelding ]
Kort na het formeel scheiden van de locomotiefparken van resp. NS Reizigers en NS Cargo werd op 5 januari 1999 in Tilburg de 1637 in NS cargo-rood gepresenteerd, in eerste instantie nog zonder het wapen van Amersfoort. Op de warme 14 juni 1999 zit dat wapen er al weer op als de 1637 tussen station Beverwijk en emplacement Beverwijk Hoogovens centraal rijdt met kalktrein 47650 die bestaat uit wagens die ook al historie zijn: in de tweede helft van 2001 werden de kalksteenwagens type Fals-zafgelosten door groene B-Cargo wagens type Falns (voorjaar 2009 op hun beurt weer afgelost door de rode DBS-wagens type Falns). De op deze foto achterop lopende zwenkdakwagens type Talns werden im maart 2008 de laatste van afgelost door rode DBS-wagens type Talns.
[ afbeelding ]
Daarbij is de NS1637 ook bekend van de zogenaamde Heinekentrein, ter introductie van de nieuwe Heineken bierkrat te september 1999
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In mei 2001 was de 1637 één van de tien 1600'n die door inmiddels Railion aan NS Reizigers werden verkocht en werd de loc net als de overige 1600'n bij NSR omgenummerd in de 1800-serie en ontdaan van de letters NS Cargo. Op 5 juli 2001 vertrekt de 1836 met trein 1138 "Ardennen Express", de tot 2002 in de zomerweekenden naar Luxemburg v.v. doorrijdende intercity, uit Maastricht naar Amsterdam. In februari 2003 raakt de loc uiteindelijk de rode kleur kwijt en werd weer geel/grijs.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tegenwoordig staat de 1837, zoals deze nu heet, bij Amsterdam te wachten op zijn toekomst. Hij staat in een rijtje met allemaal andere 1700- en 1800-locs. Misschien worden ze in de winter ingezet om DDAR-stammen te rijden als de SLT's het weer af laten weten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tjabbo's fleshlight
Bojo's date begin----------Eind
Ook_Gek avatar blunder
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enz
http://www.ptaslowchat.tk
De code voor de op is hier te vinden
Welnee joh, Barakoetsjie is een cheapskate first class (rijdt in een Powlow BM enzo), dus als hij zegt 'wêhnag', dan kan het nooit meer als 2 kratten bier en 100¤ wordenquote:
dan durf ik nog wel 10 euro hoger dan jou te gaan zittenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Welnee joh, Barakoetsjie is een cheapskate first class (rijdt in een Powlow BM enzo), dus als hij zegt 'wêhnag', dan kan het nooit meer als 2 kratten bier en 100¤ worden
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Vuige socios kloon dat je er bent![]()
Ja, stom knijn dat je der zit... en dat wilde mod wordenquote:
jij schiet losse flodders; ik heb nog nooit een vonkie uit die paffer van je zien komenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:43 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
dan durf ik nog wel 10 euro hoger dan jou te gaan zitten
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
Ja, stom knijn dat je der zit... en dat wilde mod worden
dan heb je die "losse flodders"nog niet goed bekekenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
jij schiet losse flodders; ik heb nog nooit een vonkie uit die paffer van je zien komen
Ipad he. Da's lastig nog met sommige zaken op fok. En nee, ik heb niet gemeeld toch?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
Ja, stom knijn dat je der zit... en dat wilde mod worden
de meel licht nog in de molenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ipad he. Da's lastig nog met sommige zaken op fok. En nee, ik heb niet gemeeld toch?je weetz
Man, ik ben de enige hier de de economie nog een beetje laat draaienquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Welnee joh, Barakoetsjie is een cheapskate first class (rijdt in een Powlow BM enzo), dus als hij zegt 'wêhnag', dan kan het nooit meer als 2 kratten bier en 100¤ worden
Je was sowiesobiedobie niet door het filter gekomen met die usernamequote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ipad he. Da's lastig nog met sommige zaken op fok. En nee, ik heb niet gemeeld toch?je weetz
licht kan uit in de molenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:47 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
de meel licht nog in de molen
Dat meurt in je nest manquote:
Mjah, ik wil wel, maar ik vind niks waarin ik mijn geld kan investerenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Man, ik ben de enige hier de de economie nog een beetje laat draaien
Goudquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, ik wil wel, maar ik vind niks waarin ik mijn geld kan investeren
Komt niet vooruit, geen gaspedaal en zulksquote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Komt niet vooruit, geen gaspedaal en zulks
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je was sowiesobiedobie niet door het filter gekomen met die usernamewe hebben al moeten rekken en scheuren om die spacecake(ofzo)-figuur binnen te krijgen... kansloos natuurlijk, dat wel..
Overigens is het streng verboden om de FOK! headquarters te betreden met Appel-shit, want da's zo lek als een mandje![]()
Mja marketingleuzen. Het werkt plezierig heur, als je toch niet weet wat je moet kopen kan ik het je aanradenquote:
Maar je verfmeid zou je kunnen overwegen natuurlijkquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik neem mijn ZX niet mee naar bed
quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Mja marketingleuzen. Het werkt plezierig heur, als je toch niet weet wat je moet kopen kan ik het je aanraden
Zo doorgaan en ik solliciteer voor mod, ja!quote:
Ik wil een belastingvrije Benz in kampformaat, maar ze bieden alleen maar roest aan voor teveel geldquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:56 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
![]()
Zelf ik nog een Golf 4 R32heb mogelijk een koper uit België voor mn Corrado, die 7K wil aftikken
Zelf importeren.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik wil een belastingvrije Benz in kampformaat, maar ze bieden alleen maar roest aan voor teveel geld
Aarskruiper.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Mafkees stond er. M A F K E E S
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Niets van computers begrijpen.
neequote:
Te laat jonguhquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:02 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zo doorgaan en ik solliciteer voor mod, ja!
Jij had toch al gesolliciteerd? Zoveel maakte ik tenminste op uit sd verhaal daarevenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:02 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zo doorgaan en ik solliciteer voor mod, ja!
Jij niet, duvel moet het ff pm enquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
nee
[..]
Te laat jonguh
Haar vriend gaat mee hoorquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Maar je verfmeid zou je kunnen overwegen natuurlijk![]()
Wat gaat ze op de auto schilderen?
kost ook teveel voor mijn budget, daarbij weten die mofjes ook wel wat ze moeten vragen, en dan moet je hem hierheen gaan sleuren enzo.. gaat hem niet wordenquote:
Huh?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:04 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Jij had toch al gesolliciteerd? Zoveel maakte ik tenminste op uit sd verhaal daareven
Dies maf joh, gewoon laten lullenquote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dies maf joh, gewoon laten lullen
Spannend. De helevwagen? If so dan wordt een projecttopic met pica's natuurlijk gewaardeerdquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Haar vriend gaat mee hoorDie staat op de foto ook op de achtergrond
En ze mag 100% haar eigen gang gaan, dus ik weet niet
Ik had het over je verfkipquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik neem mijn ZX niet mee naar bed
Ah zo. Wat is het budget.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
kost ook teveel voor mijn budget, daarbij weten die mofjes ook wel wat ze moeten vragen, en dan moet je hem hierheen gaan sleuren enzo.. gaat hem niet worden
mjah, is een soort van rekbaar, maar MAX 4500¤ mits LPG en een beetje fatsoenlijke staat.. moet het wel een mooie zijn..quote:
ze zou eerst een weekend langs komen om te schilderen, dat is nu een dag geworden, ze doet binnenkort een weekje Fryslân, dus ze hoeft hier niet te slapen.quote:
Pfff dat zal wel lastig zijn ja. Ff doorsparenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
mjah, is een soort van rekbaar, maar MAX 4500¤ mits LPG en een beetje fatsoenlijke staat.. moet het wel een mooie zijn..
Noes!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Je kent me slecht. Vraag anne maar dat schatje haat me nog meer dan sd!
uiteraard, word n artcarquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Spannend. De helevwagen? If so dan wordt een projecttopic met pica's natuurlijk gewaardeerd
daar red ik het niet mee voor een R32quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
mjah, is een soort van rekbaar, maar MAX 4500¤ mits LPG en een beetje fatsoenlijke staat.. moet het wel een mooie zijn..
Welnee, gewoon een beetje zoekenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Pfff dat zal wel lastig zijn ja. Ff doorsparen
Ik hoef ook geen Golluf of familieleden van zo'n dingquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:11 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
daar red ik het niet mee voor een R32
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen Golluf of familieleden van zo'n ding
Tis een golluf, puntquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:14 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
tis geen gewone Golf
Dat geluid, machtig
De enige begerenswaardige golf is die van mexico. C'est ca!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:14 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
tis geen gewone Golf
Dat geluid, machtig
Al gooi je een W12 in een golf, het blijft een golfquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:14 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
tis geen gewone Golf
Dat geluid, machtig
zou die afrikaan die op MF te koop staat iets zijn of zijn er dingen waar je op moet lettenquote:
Kom maar hier dan troosten we je. De gemeenkoppen !!!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:19 schreef Duvel het volgende:
Ik had vandaag een Polo van m'n werk mee.
Sterkte. Heb je mensen die je mentaal op kunnen vangen?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:19 schreef Duvel het volgende:
Ik had vandaag een Polo van m'n werk mee.
Ik heb goede ervaringen met nigerianen. Sterker nog, ik heb hier een veel te hoge cheque liggen van die sucker en nu wilt ie dat ik hem wat terugbetaalquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:20 schreef densmee het volgende:
[..]
zou die afrikaan die op MF te koop staat iets zijn of zijn er dingen waar je op moet letten
Nou ja, nee.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:21 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Sterkte. Heb je mensen die je mentaal op kunnen vangen?
ik geloof niet dat ik jou iets gevragen heb is het welquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik heb goede ervaringen met nigerianen. Sterker nog, ik heb hier een veel te hoge cheque liggen van die sucker en nu wilt ie dat ik hem wat terugbetaal
Vorige week nog een voertuig aan een Nigeriaan verkocht. Hij heeft vooraf cash betaald en nog een behoorlijk goede exportprijs ook!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik heb goede ervaringen met nigerianen. Sterker nog, ik heb hier een veel te hoge cheque liggen van die sucker en nu wilt ie dat ik hem wat terugbetaal
Ik zag de leegte in je hart en probeerde die te vullen met liefde. Tevergeefsquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:23 schreef densmee het volgende:
[..]
ik geloof niet dat ik jou iets gevragen heb is het wel
Tis een RD04, maar hij is er aardig aan bezig geweest; volgens mij had ie zelfs een projecttopic op MF of op TCN ofzo, ergensquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:20 schreef densmee het volgende:
[..]
zou die afrikaan die op MF te koop staat iets zijn of zijn er dingen waar je op moet letten
Bij Densje doe je dat met houtsnippers jonguhquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik zag de leegte in je hart en probeerde die te vullen met liefde. Tevergeefs
Ijskrabber, anyone?quote:
met de geur van olie en aspen inderdaad, niet met da gezwetsquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bij Densje doe je dat met houtsnippers jonguh
Een houten staak?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bij Densje doe je dat met houtsnippers jonguh
die had mijn collega ook maar dan van husqvarna, hij heeft ook met wk en zo meegedaan.quote:
Aspen, dure bende.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:34 schreef densmee het volgende:
[..]
met de geur van olie en aspen inderdaad, niet met da gezwets
en dan?quote:
Blijft wel je zaag heelquote:
Zo zie je tog geen reet meer manquote:
Ligt er aan of ie een vampier is of niet.quote:
Vampieren hebben niks met motorzagen, dat verspilt bloedquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:40 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ligt er aan of ie een vampier is of niet.
Gaat ie van Euro 95 stuk dan? Ik dacht dat dat Aspen-spul alleen was voor een schone verbranding dus de gezondheid van degene die met het werktuig aan de slag gaat?quote:
en jezelfquote:
ik zie zo veel van die kanarie's rijden de laatste tijd.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:49 schreef Anne het volgende:
Heb je ons vandaag niet gespot in de Knaarie btw? We kwamen langs Eersel.
Leuk speelgoed; beetje de scheuten kortwieken enzo?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:45 schreef densmee het volgende:
[..]
en jezelf
tevens wordt niet alles een vette bende
ik was vandaag trouwens met de bosmaaier aan het zagen en toen ik het gas losliet liep hij nog 7000 toeren, dus ik zo snel mogelijk uitgezet bang voor valse lucht en gesmolten zuigers enzo
kappen eraf bleek het veertje van de gasklep te blijven hangen
ik heb er een zaagblad opliggen met kettingzaagtanden eraan geklonken![]()
vroeger hadden ze ook zaagbladen waar een zaagketting inzat maar als die brak dan vloog die wel eens rond enkels enzo
Gezellig hé!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:52 schreef Anne het volgende:
En nee, we moesten even naar Veldhoven.
En Rosmalen en Oss.
Amerikaanse vogelkers bestrijden, op de bosmaaiers heb ik een gifspuit installatie gemaakt waar de stobbes direct mee worden ingespotenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Leuk speelgoed; beetje de scheuten kortwieken enzo?
Wat een liefjequote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:08 schreef densmee het volgende:
[..]
Amerikaanse vogelkers bestrijden, op de bosmaaiers heb ik een gifspuit installatie gemaakt waar de stobbes direct mee worden ingespoten
[ afbeelding ]
dit is mijn reserve zaagblad
ik ben overigens de enige bij ons die er mee durft te zagen, je moet nogal eens goed de bosmaaier vasthouden als deze zich in het hout bijt of zich er af slaat
bomen tot 25 cm dikte is geen probleem
Van dat dyneema-spul?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat een liefje![]()
Zaagbroekie en goede werkschoenenlaarzen zijn geen overbodige luxe
dawel, maar we hadden liever een fatsoenlijke auto getroffenquote:
Kevlar gok ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als je te dicht bij komt knauwt hij gewoon door je zaagbroek heen hoorquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat een liefje![]()
Zaagbroekie en goede werkschoenenlaarzen zijn geen overbodige luxe
mensen blijven ook op grote afstand als ik een keer laat zien wat hij kangeen idee, iets met heel veel touwtjes en het is klote als het in je motorzaag komtquote:
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:12 schreef densmee het volgende:
Nepwolk uit de uitlaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
als je te dicht bij komt knauwt hij gewoon door je zaagbroek heen hoor
mensen blijven ook op grote afstand als ik een keer laat zien wat hij kan
[..]
geen idee, iets met heel veel touwtjes en het is klote als het in je motorzaag komt
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
het startkoord wat ik vandaag mee gekregen heb was ook van kevlarquote:
Waar denk je dat ze kogelvrije shit van maken?quote:
Ik dacht platen in een jassie.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Waar denk je dat ze kogelvrije shit van maken?
Noop, doen ze gewoon verweven, ze proppen het ook in die superhippe (quote:
niks gevaarlijk, als je maar je zelf weet te gedragen en je weet wat een motorzaag of boom doetquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:16 schreef Duvel het volgende:
Maar ik doe ook niet zulk gevaarlijk werk dat ik dat spul nodig heb.
dat is een 260 met een 254" ketting die kietelt alleen maar, een echte zaag +70cc zaagt net zo makkelijk door die zaagbroek als die spijkerbroek hoorquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Noop, doen ze gewoon verweven, ze proppen het ook in die superhippe () motorspijkerbroeken
![]()
effe doortikken naar 05.00; zet die malloot zo die zaag op zijn poot![]()
Dat zijn de oude versies; nieuwerwetse zijn gewoon een soort dikke stof met idd wel inserts, maar dat is ook geweven zooi.quote:
Oh sorry.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:21 schreef densmee het volgende:
[..]
dat is een 260 met een 254" ketting die kietelt alleen maar, een echte zaag +70cc zaagt net zo makkelijk door die zaagbroek als die spijkerbroek hoor
Gelukkig heb ik meer verstand van elektrotechniek.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:18 schreef densmee het volgende:
[..]
niks gevaarlijk, als je maar je zelf weet te gedragen en je weet wat een motorzaag of boom doet
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik meer verstand van elektrotechniek.
Doe dan maar zo'n ouderwetse metalen jurk aanquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:21 schreef densmee het volgende:
[..]
dat is een 260 met een 254" ketting die kietelt alleen maar, een echte zaag +70cc zaagt net zo makkelijk door die zaagbroek als die spijkerbroek hoor
quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Doe dan maar zo'n ouderwetse metalen jurk aan
hij hoeft alleen maar te asfalterenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:02 schreef Sounddragon het volgende:
Kewl, ik bel je zodra we een huisje hebben
Neh, hoewel het heel verleidelijk is natuurlijkquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:06 schreef lipje het volgende:
[..]
hij hoeft alleen maar te asfalteren
krijg je er daarna een pot verf en wat steentjes bijquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neh, hoewel het heel verleidelijk is natuurlijk, wil ik toch nog wel wat sfeer in mijn tuin
Kwaliteitsautootjes of een hoop raggende werknemers. Welke zou het zijnquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:24 schreef densmee het volgende:
overigens was vandaag de dynamo kapot van een van de 2 berlingo's![]()
![]()
![]()
wat een schijt apparaten zijn dat toch ook, altijd wel iets stuk
"mijn" berlingo was laatst in een keer de syncromesh uit de 3e versnelling en dat al bij 100000 km
beide, dinsdag sleepte de diesel leiding over de grond nadat de sporen toch iets te diep waren voor het gebakjequote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Kwaliteitsautootjes of een hoop raggende werknemers. Welke zou het zijn
Jij rijdt met een berlingo door het bos? Die dingen zijn gemaakt door Fransen hè!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:31 schreef densmee het volgende:
[..]
beide, dinsdag sleepte de diesel leiding over de grond nadat de sporen toch iets te diep waren voor het gebakje
ja en? Des te eerder heb je een nieuwequote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:33 schreef Duvel het volgende:
[..]
Jij rijdt met een berlingo door het bos? Die dingen zijn gemaakt door Fransen hè!
Berlingo!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:37 schreef lipje het volgende:
[..]
ja en? Des te eerder heb je een nieuwe
n00bs die op pagina 3 nog over de OP lullenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:28 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Mooi dat jullie de op waarderen. Ik vind het iig wel interessanthet is immers Planes, Trains & Automobiles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
n00bs die op pagina 3 nog over de OP lullen
300pppSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Lees de spoiler newbquote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:41 schreef Barcaconia het volgende:
Met een Berlingo door het bosDat is net zoiets als met een BX over de weg rijden, vragen om problemen.
Jij past de spelregels aan, dat telt nietquote:
Je werkt bij een verstandig bedrijfquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:44 schreef densmee het volgende:
die berlingo's kopen wij voor 2000 euro trappen wij in twee jaar helemaal krom met 60000 km erbij op de teller en dan kunnen ze in de shredder
en dan klagen als er wat kapot isquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:44 schreef densmee het volgende:
die berlingo's kopen wij voor 2000 euro trappen wij in twee jaar helemaal krom met 60000 km erbij op de teller en dan kunnen ze in de shredder
Helleuw, we wonen in Nederland toch?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:48 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
en dan klagen als er wat kapot is
jaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:48 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ik vind dat ik genoeg te klagen heb, ik rijd in een Citroenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Helleuw, we wonen in Nederland toch?
ze komen eerst bij jou op je werk klagenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:48 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Mag ik ook even klagen?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:50 schreef densmee het volgende:
[..]
ja
[..]
ik vindt dat ik genoeg te klagen heb, ik rijd in een Citroen![]()
![]()
geloof maar niet dat ik naar een renault dealer gaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:50 schreef lipje het volgende:
[..]
ze komen eerst bij jou op je werk klagen
neequote:
Mja blijkbaar het enige wat je waard bent met je rijgewoontesquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:50 schreef densmee het volgende:
[..]
ja
[..]
ik vind dat ik genoeg te klagen heb, ik rijd in een Citroen![]()
![]()
NEE !! je hebt niet eens goedemorgen gezegdquote:
Sorry. Toen sliep ik nog.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:51 schreef lipje het volgende:
[..]
NEE !! je hebt niet eens goedemorgen gezegd
Waardeloos dealernetwerk, bij Renault.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:50 schreef densmee het volgende:
[..]
geloof maar niet dat ik naar een renault dealer ga
nee hoor, ik rijtd altijd heel beheerstquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Mja blijkbaar het enige wat je waard bent met je rijgewoontes
alweer vakantie?quote:
dan heb ik recht om te klagenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:50 schreef densmee het volgende:
[..]
ja
[..]
ik vind dat ik genoeg te klagen heb, ik rijd in een Citroen![]()
![]()
HEYquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:52 schreef densmee het volgende:
[..]
nee hoor, ik rijtd altijd heel beheerst
maar sommige stukken zijn nou eenmaal niet geschikt voor een voorwiel aangedreven hobbelhok
heul niet, werk bij een ZE dealerquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:52 schreef Duvel het volgende:
[..]
Waardeloos dealernetwerk, bij Renault.
Mooi, dan kan ik aan jou wel vragen waarom het zo'n teringbende is.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:53 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
dan heb ik recht om te klagen
ik werk bij Renault
wat voor bende ?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:54 schreef Duvel het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik aan jou wel vragen waarom het zo'n teringbende is.
inderdaad je hebt het volste recht om te klagenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:53 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
dan heb ik recht om te klagen
ik werk bij Renault
zelfs dat kunnen ze nietquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:54 schreef densmee het volgende:
[..]
inderdaad je hebt het volste recht om te klagen
Franse moeten gewoon doen waar ze goed in zijn en dat is druiven uitpersen en stokbrood bakken
Een watquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:54 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
heul niet, werk bij een ZE dealer
sorry ik kan er ook niks aan doen dat dialektisch benquote:
wil jij een keer bij mij in de berlingo zittenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:55 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
maar eerlijk is eerlijk een franse auto ALS een franse auto rijd, dan rijd ie wel comfortable
Twee van de drie dealers waar ik mee te maken heb gehad waren prutsers. Alleen de dealer in Rotterdam Alexander gaf me het idee mee te denken met de klant en daadwerkelijk te luisteren. De rest heeft alleen maar monteurs die in staat zijn diagnoses te stellen met een apparaat in de hand in plaats van te luisteren naar de aard van de klachten.quote:
Tuurlojk wel! Blame the ipad!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:55 schreef densmee het volgende:
[..]
sorry ik kan er ook niks aan doen dat dialektisch ben
Ik heb ook bij Citroën gewerktquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:55 schreef densmee het volgende:
[..]
wil jij een keer bij mij in de berlingo zitten
in Amersfoort is eenhele leuke verkoopster andersquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:52 schreef Duvel het volgende:
[..]
Waardeloos dealernetwerk, bij Renault.
HEYquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:55 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
maar eerlijk is eerlijk een franse auto ALS een franse auto rijd, dan rijd ie wel comfortable
gelukkig doe ik dat NIET< zet wel de computer er aan, die zegt, bank 1 te rijk, dan ga ik kijken naar de brandstof druk, de meeste wissen en zeggen kom maar weer hoorquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
Twee van de drie dealers waar ik mee te maken heb gehad waren prutsers. Alleen de dealer in Rotterdam Alexander gaf me het idee mee te denken met de klant en daadwerkelijk te luisteren. De rest heeft alleen maar monteurs die in staat zijn diagnoses te stellen met een apparaat in de hand in plaats van te luisteren naar de aard van de klachten.
ik moest lachen om jou reactiequote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:56 schreef Anne het volgende:
[..]
HEY!
En dan densmee uitlachenKnurftje. Bied je excuses aan!
HEY!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:57 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ik moest lachen om jou reactie
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:57 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ik moest lachen om ouw reactie
taalpuristjequote:
"Hoi mijn auto start beroerd bij zeiknat weer en hij loopt dan eerst op drie poten. Als ik naar het winkelcentrum gereden ben (5 min) en 'm na het winkelen weer start, gaat het in één keer goed. Wat is er mis?"quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:56 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
gelukkig doe ik dat NIET< zet wel de computer er aan, die zegt, bank 1 te rijk, dan ga ik kijken naar de brandstof druk, de meeste wissen en zeggen kom maar weer hoor
in geval van benzine waarschijnlijk een slechte bougie kabelquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:58 schreef Duvel het volgende:
[..]
"Hoi mijn auto start beroerd bij zeiknat weer en hij loopt dan eerst op drie poten. Als ik naar het winkelcentrum gereden ben (5 min) en 'm na het winkelen weer start, gaat het in één keer goed. Wat is er mis?"
Zeg het maar!
Computer says no.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:58 schreef Duvel het volgende:
[..]
"Hoi mijn auto start beroerd bij zeiknat weer en hij loopt dan eerst op drie poten. Als ik naar het winkelcentrum gereden ben (5 min) en 'm na het winkelen weer start, gaat het in één keer goed. Wat is er mis?"
Zeg het maar!
hij heeft een gebroken poot en het gips zit niet helemaal goedquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:58 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zeg het maar!
dan kun je het blokje weg knikkerenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:59 schreef densmee het volgende:
[..]
hij heeft een gebroken poot en het gips zit niet helemaal goed
Dat was inderdaad ongeveer het antwoord: de computer zegt dat er niets mis is, dus we vervangen de multiriem en het brandstoffilter, want dat ziet er oud uit.quote:
diesel ?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:00 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat was inderdaad ongeveer het antwoord: de computer zegt dat er niets mis is, dus we vervangen de multiriem en het brandstoffilter, want dat ziet er oud uit.
Inderdaad, ik mis de link met de weersomstandigheden.
Maar als je er toch bent kun je ff (langs)wippen zekerquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
in Amersfoort is eenhele leuke verkoopster anders![]()
en dat is neit eens de reden waarom ik morgen naar dat dorp ga
aah pen bobines, verschaf dan ook meer info, welke auto, type motor, brandstofquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:01 schreef Duvel het volgende:
Uiteindelijk een weekend in de zeikende regen bij de garage laten staan, en hé! Toen zei de computer ineens wel iets: bobine stuk.
Je zat in de buurt.
kut ik wou net zeggen er zal wel vocht in de rotor komenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:01 schreef Duvel het volgende:
Uiteindelijk een weekend in de zeikende regen bij de garage laten staan, en hé! Toen zei de computer ineens wel iets: bobine stuk.
Je zat in de buurt.
ook goed te voelenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:03 schreef densmee het volgende:
maar geen vonk op 1 van de cilinders is natuurlijk wel heel makkelijk te controleren en dus te verhelpen
De dealer was niet in staat een logische conclusie te trekken uit mijn beschrijving: "zeiknat = slecht starten & lopen". Met de auto voor zijn neus. Geen Renault-dealers meer voor mij.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:02 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
aah pen bobines, verschaf dan ook meer info, welke auto, type motor, brandstof
He, niet alle dealer over 1 kam scherenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:04 schreef Duvel het volgende:
[..]
De dealer was niet in staat een logische conclusie te trekken uit mijn beschrijving: "zeiknat = slecht starten & lopen". Met de auto voor zijn neus. Geen Renault-dealers meer voor mij.
2 takt blokjes testen heeft mij ook vaak laten ervaren wat voor een spanning op die dingen staatquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:03 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ook goed te voelen( ja ervaring mee)
heb mijn camera bij, dus als ik naar t industrieterrein ga kan ik wel ff kijken jaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Maar als je er toch bent kun je ff (langs)wippen zeker
Gebaseerd op mijn niet-representatieve steekproef is 66,7% kut.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:05 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
He, niet alle dealer over 1 kam scheren, er zitten ook goede tussen
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:06 schreef Duvel het volgende:
[..]
Gebaseerd op mijn niet-representatieve steekproef is 66,7% kut.
Het is een vrij essentieel deel van een benzinemotor.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:05 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
en het heeft ook te maken welke monteur je hebt, er lopen er zat rond die een hekel hebben aan electronica en het eigenlijk gewoon weigeren, ik vindt electronica tof,en ben er goed in (10 gehaald op een Nivo 4 examen voor MMS benzine)
diesel motor ook, sterker nog een moderne diesel wil niet eens lopen zonder een PCM. voor OA het aansturen van de verstuivers.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:10 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het is een vrij essentieel deel van een benzinemotor.
En elektrotechniek is tof, zie het filmpje van Alex.
Zonde, alle voordelen van een diesel om zeep.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:12 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
diesel motor ook, sterker nog een moderne diesel wil niet eens lopen zonder een PCM. voor OA het aansturen van de verstuivers.
Trekkracht over een breed toerenbereik ftw.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:16 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zonde, alle voordelen van een diesel om zeep.
datquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Trekkracht over een breed toerenbereik ftw.
of de stop klep defect isquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:23 schreef densmee het volgende:
een diesel met mechanische pomp werkt nog gewoon het beste, blijft altijd lopen en stop pas als je hem smoort of de diesel op is
ja of dat de lagers vastbonken, of dat de distributieketting breekt of wat dan ook.quote:
Het moet ook saai zijn anders werkr het minder goed.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:38 schreef blup het volgende:
Ik doe rondjes nordschleife in een GT-R.. Tellen is zo saai
Mijn ontbijt was een banaan bij de koffie.quote:
Ja die ken ik. Stelltje naai-apen. Nooit in Nederland gebruikt volgens mij.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:53 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Nog een echte mobile flitser
[ afbeelding ]
vindt het eigenlijk wel een toffe manierquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja die ken ik. Stelltje naai-apen. Nooit in Nederland gebruikt volgens mij.
Valt ook niet op!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:53 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha yes die vind ik tofquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:53 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[ afbeelding ]
Thx!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik heb weinig met Japanse auto's maar dit is echt gaaf:
http://speedhunters.com/a(...)d-time-capsule-.aspx
bij die benz zijn we gisteren wezen kijken; wilt u uitjes bij uw frikandel speciaal?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:58 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Sounddragon:
http://link.marktplaats.nl/473581290
http://link.marktplaats.nl/473578626
Die Mercedes is opzich wel netjes. Maar beide met LPG.
Ik vind dat echt zonde van een auto eigenlijk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik heb weinig met Japanse auto's maar dit is echt gaaf:
http://speedhunters.com/a(...)d-time-capsule-.aspx
Nee wel vetquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:10 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zonde van een auto eigenlijk.
Hoezo keur je een auto af door een.eigenaar?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
bij die benz zijn we gisteren wezen kijken; wilt u uitjes bij uw frikandel speciaal?
Die yank is ook wel grappig, alleen denk ik dat het schrikken is als je ernaast staat vwb de kleur... We zijn nu ook onderweg naar een auto, en ik heb er nog 2 of 3 op de lijst.. Eerste was een technisch goede, maar wel met ranzige spatbordrandjes voor net ietsie teveel geld.
Bijna bij nummer 2 nu
Tja, maar zoiets is wel uniek. Plus dat er van dit type weinig meer zijn in goede en originele staat.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:10 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zonde van een auto eigenlijk.
Nee, de auto was de frikandelquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:34 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hoezo keur je een auto af door een.eigenaar?
Welke tweede?quote:
Een wat?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, de auto was de frikandel
Dat moet je verdienen hequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Ik zit op mijn ipad anders hak een nieuwe erbij gemaakt met mij als vaste slowchatter
oeeeewwwww!!! spannendquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:57 schreef Anne het volgende:
Beste allemaal,
Bedankt voor het solliciteren!
De keuze is inmiddels gevallen en de toekomstige moderator is zich nu braaf aan het inlezen.
Weet jij van niets? Dan ben je het dus helaas niet geworden (een volgende keer beter!).
Zodra we hem blauw gaan kleuren zullen we een welkomsttopic openen en dus bekend maken wie het geworden is.
Faalhaasquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Ik zit op mijn ipad anders hak een nieuwe erbij gemaakt met mij als vaste slowchatter
Ah een apple haterquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Faalhaasmet je constante gezeik en je stoerdoenerij over de ipad
Een merc? Ah toe. Met die klapdeuren, jaren 60 ofzo.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:56 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik maak dan wel nieuwe OP? Wordt wel een auto dit keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |