Oh dan is deze langsgekomen toen ik sliepquote:
ik vrees voor morgen ochtendquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:52 schreef delano.888 het volgende:
Oh en voor dat iemand het weer vraagt, ja ik leef nog.
Niet zomaar een lampquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:52 schreef Karina het volgende:
50 euro voor een lamp, ik ben niet gek.
Rood?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Niet zomaar een lampeen lamp om je slaapkamer een hele foute kleur te geven
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:53 schreef Maver24 het volgende:
pfff, ik heb het warm, hebben jullie dat ook altijd na het eten van soep, allemachtig
Alberto gaat ook een geurlijn ontwerpenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nog een paar rode gordijntjes erbij en ik kan geld gaan vragen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
internet radio luisteren in min studentenhokje. Heb alleen een laptopje, en die wil ik niet altijd aanzetten voor leuke radio, die alleen via internet beschikbaar is.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat ga je precies met dat ding doen?
er zit een duiveltje inquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:54 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb er nog eens over nagedacht, en als de box nog komt ga ik hem NIET kopen.
Als je er over nadenkt, 50 euro uitgeven, en je weet niet eens waaraan, dat is best wel debiel eigenlijk
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:54 schreef Karina het volgende:
Bij Dealextreme hebben ze ook dit soort lampen met afstandsbediening.
Oh vaag, draai je 64 bit zeker?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:54 schreef Maver24 het volgende:
AMBX ding die ik heb werkt niet eens onder windows 7,
Moet je linzensoep eten...open haard in je maag.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:53 schreef Maver24 het volgende:
pfff, ik heb het warm, hebben jullie dat ook altijd na het eten van soep, allemachtig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |