Morgen hequote:Op maandag 15 augustus 2011 13:41 schreef rtyu het volgende:
is de ovstud kaart al vanaf vandaag geldig? of vanaf morgen?
Eindelijk, morgen weer ;Dquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:41 schreef rtyu het volgende:
is de ovstud kaart al vanaf vandaag geldig? of vanaf morgen?
Het wordt 3x zo druk in de treinquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:54 schreef Ireyon het volgende:
Alsof je van studenten last hebt in de trein. Studenten:
- staren doelloos uit het raam
- lezen in alle stilte een boek
- studeren, wederom in alle stilte
- staren doelloos uit het raam terwijl ze muziek luisteren op een dusdanig volume dat niemand er last van heeft
- staren doelloos uit het raam terwijl ze een boek vasthouden
Nee dan huisvrouwen met hun gekakel. Bejaarden die per se als eerste naar binnen moeten en vervolgens niet opschieten
. Zakenlui die hun telefoon niet op 'vibrate' weten te zetten
.
If only...quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
"Buiten de vakantieperiodes reizen meer mensen met de trein. Daarom rijden van maandag tot en met vrijdag op een aantal trajecten meer en langere treinen"
Als ik in een stilterijtuig zit doe ik dat met mijn beide telefoons. En eventuele bellers bel ik later terug.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:54 schreef Ireyon het volgende:
Zakenlui die hun telefoon niet op 'vibrate' weten te zetten.
Ja jij en ik wel, maar anderen niet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:25 schreef James1988 het volgende:
[..]
Als ik in een stilterijtuig zit doe ik dat met mijn beide telefoons. En eventuele bellers bel ik later terug.
je vergeet de groepen studenten die in een stiltewagen gaan zitten en praten alsof er een straaljager naast hen staatquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:54 schreef Ireyon het volgende:
Alsof je van studenten last hebt in de trein. Studenten:
- staren doelloos uit het raam
- lezen in alle stilte een boek
- studeren, wederom in alle stilte
- staren doelloos uit het raam terwijl ze muziek luisteren op een dusdanig volume dat niemand er last van heeft
- staren doelloos uit het raam terwijl ze een boek vasthouden
Nee dan huisvrouwen met hun gekakel. Bejaarden die per se als eerste naar binnen moeten en vervolgens niet opschieten
. Zakenlui die hun telefoon niet op 'vibrate' weten te zetten
.
Terechte actie van die vent.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:40 schreef greavy het volgende:
Vanochtend liep het niet lekker: De eerste trein naar Venlo uit Dordrecht had ca +15, dit ivm een warmgelopen as.
Te Eindhoven werd deze trein 'vanwege de vertraging' opgeheven. Ik stapte voor bij de Mcn uit (BDs), en hoorde dat hij zei tegen een collega (die hem naar Maastricht moest brengen) dat er een warm gelopen as was. Weet zo niet meer welk rijtuig.
Er waren echter een aantal reizigers voor ICE 151. Maar NS(H) was weer zo lief om deze ICE vlak voor ons weg te sturen, ook al had onze HC gebeld om te vragen voor wachten.
Bij Eindhoven werd omgeroepen dat reizigers voor ICE 151 een vertraging van 4 uur (+240..) kregen, want de volgende ICE was helemaal volgeboekt, en hun konden niet meer mee.
Toen ik de tunnel in liep, was een reiziger zo kwaad, dat hij het personeel wat rond liep dit duidelijk maakte. Hij had uiteindelijk stuk of 11 S&V en Servicemedewerkers om zich heen, met nog een aantal pissige "gestrande" reizigers. Deze man eiste om met de volgende ICE mee te gaan, of zo niet, een taxi te regelen.
Volgens mij wist heel de stationshal dit uiteindelijk ... Want hij sprak niet op de vriendelijkste toon.
Vervolg heb ik niet afgewacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |