2.20?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ze dat hier niet meer doen, maar die truc kent iedereen ondertussen wel.. (van die ibood chat hebben ze het ook over gehad)quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:32 schreef Maraca het volgende:
[warning]Nogmaals: het is niet de bedoeling dat jullie spullen op gaan kopen en weer gaan annuleren om de producten uitverkocht te krijgen.[/warning]
Dit was de cheatquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:32 schreef Maraca het volgende:
[warning]Nogmaals: het is niet de bedoeling dat jullie spullen op gaan kopen en weer gaan annuleren om de producten uitverkocht te krijgen.[/warning]
wat is daar het nut van?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:33 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik kan melden dat er stekkerdozen met bluetooth zijn.
No shit sherlockquote:
Doe dan de goeie flap:quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:33 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik zet hem gewoon nóg een keer aan!
[ afbeelding ]
Ik post die warning niet zonder redenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:33 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat hier niet meer doen, maar die truc kent iedereen ondertussen wel.. (van die ibood chat hebben ze het ook over gehad)
serieus he, ik snapte deed grap voor echt zo'n 5 jaar nietquote:
Wat is het belang van Fok om dat te melden?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:32 schreef Maraca het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |