haahah bedankt :$quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:24 schreef Lutte het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, deze heeft wel een beschermhoes!
Maar originele review wel.. Ik zal aan je denken als ik een epileerpincet aanschaf.
Wauw, het is niet te geloven dat je pincet het na een week nog doet... Is je schaamhaar van staal ofzo, dat het je verwondert dat dat kreng nog niet bot is?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:39 schreef DolfijntjesLove het volgende:
nu na een week doet ie het nog steeds goedecht top hoop dat dat nog heel lang zo blijft!!
ik zal eraan denkenquote:Op zondag 21 augustus 2011 17:50 schreef female81 het volgende:
![]()
Volgende keer een review van een setje haarelastiekjes, een doosje paperclips of een bepaald merk plakband?
ik had er een keer eentje in tunesie gekocht op de mark t nieuw in verpakking was belachelijk snel botquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wauw, het is niet te geloven dat je pincet het na een week nog doet... Is je schaamhaar van staal ofzo, dat het je verwondert dat dat kreng nog niet bot is?
Wat spook je uit met die dingen? Een pincet dient er toch voor om er haartjes mee uit te trekken, niet om ze ermee af te knippen. Dus waarom moet zo'n kreng scherp zijn?quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:01 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
ik had er een keer eentje in tunesie gekocht op de mark t nieuw in verpakking was belachelijk snel bot
omdat ie anders geen haren beetpakt behalve als ze heel lang zijn somsquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat spook je uit met die dingen? Een pincet dient er toch voor om er haartjes mee uit te trekken, niet om ze ermee af te knippen. Dus waarom moet zo'n kreng scherp zijn?
krijg je rimpels van...quote:
leuk de zwarte of roze? Er is ook een lichtblauwe variant met bloemetjes maar die is limited!! Dus duurderquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:41 schreef Argo het volgende:
Ik ben verkocht ik ga er gelijk een kopen!
ik heb gebruik hem ook voor oksels en bloempjequote:
Oké, debiele vraag misschien en eigenlijk niet geheel ontopic. Maar hoe lang ben je daar wel niet mee bezig?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:52 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
ik heb gebruik hem ook voor oksels en bloempje
k schrijf altijd goed en heb jij tweezerman klein of groot?iquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:16 schreef BGTes het volgende:
Waarom kun je hierboven niet schrijven en in je OP wel?
OT: ik heb een mooie Tweezerman, al een jaar of 5. Erg tevreden mee
Haha.quote:Op donderdag 1 september 2011 00:51 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
k schrijf altijd goed en heb jij tweezerman klein of groot?i
welke is dat xDquote:Op donderdag 1 september 2011 07:52 schreef BGTes het volgende:
[..]
Haha.
[ afbeelding ]
Ik heb gewoon deze. Het maakt vreemd genoeg echt een wereld van verschil als je deze gebruikt
ja welke die van 25 of van 15 euroquote:
Maakt dat voor jou heel erg veel uit dan?quote:Op maandag 5 september 2011 01:37 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
ja welke die van 25 of van 15 euro
ja eendje is groterquote:Op maandag 5 september 2011 02:01 schreef BGTes het volgende:
[..]
Maakt dat voor jou heel erg veel uit dan?
Het eendje is gegroeid?quote:
enkelingedje danquote:Op maandag 5 september 2011 03:21 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het eendje is gegroeid?
Wat leuk!
Eentje.quote:
Klopt, ik heb er een merkloze met platte platen en die is heel goedquote:Op maandag 26 september 2011 23:24 schreef wc-eendjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Als die 2 metalen plaatjes plat zijn, kunnen ze al heel dicht in de buurt komen van een tweezerman!
Die van mij is juist zo sgerp dat ie haren knipd ipv vastpakdquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:05 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb toevallig deze ook gekocht en ik vind hem echt slecht, helemaal niet scherp genoeg
Daar ben ik het niet mee eensquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:48 schreef Madame_Paon het volgende:
Briljant topic.
Ik zou niet weten waarom je meer dan 5 euro zou uitgeven aan een epileerpincet. Zonde van het geld.
Die is voor splinters enzo, niet om te epileren.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:56 schreef tissues4myissues het volgende:
[..]
Deze. Moet wel oppassen, want scherp.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |