Ik had een pincet van de Hema waar ik opzich wel tevreden over was, maar deze was niet meer goed scherp. Ik ging dus vandaag de stad in op zoek naar een nieuw pincet, en wilde graag een gekleurde, dus niet meer een simpele zilveren. Helaas had ik niet zoveel geld dus kon ik geen echte Tweezerman kopen maar heb ik wel een simpele roze van de Etos gekocht.
![EUExN.jpg]()
Deze pincet kost 2 euro 29 en is ook verkrijgbaar in het zwart, en volgens mij ook in simpel zilver. Hij wordt geleverd zonder een beschermhoesje oid. Alhoewel het geen echte tweezerman is is dit wel duidelijk een replica
![1SpRU.jpg]()
Hoe werkt de pincet dan?
De pincet is erg goed scherp, zo scherp dat ik sommige (dunnere) haren perongeluk "knip" in plaats van vastpak met de pincet. Ik denk dat dit een kwestie van wennen in de techniek is. Maar voor de rest werkt hij prima, ik ben hier dan ook erg tevreden over.
Is de pincet duurzaam?
Er zit helaas geen garantie op, al helemaal niet levenslang, zoals je bij tweezerman en feminius ofzoiets wel hebt. Dit valt ook niet te verwachten voor 2 euro 29. Wel zie ik nu al een beschadiging in de lak.
![YVJc0.jpg]()
Ook zit er zoals ik al zei geen beschermhoesje of andere bescherming bij. Dit ervaar ik als een nadeel, de pincet kan zo tenslotte sneller kapot gaan. Ik weet nog niet hoe lang de pincet scherp blijft.
Eindconclusie
Voor 2 euro 29 is dit een goed scherp pincet, ook leuk dat hij in een kleurtje is. Wel vind ik het jammer dat ik geen garantie heb en dat er geen beschermhoesje bij zit.
heeyy ik ben een meisje 17 jaar woon in leiden en houd van music internet my friends boys en cola light