k schrijf altijd goed en heb jij tweezerman klein of groot?iquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:16 schreef BGTes het volgende:
Waarom kun je hierboven niet schrijven en in je OP wel?
OT: ik heb een mooie Tweezerman, al een jaar of 5. Erg tevreden mee
Haha.quote:Op donderdag 1 september 2011 00:51 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
k schrijf altijd goed en heb jij tweezerman klein of groot?i
welke is dat xDquote:Op donderdag 1 september 2011 07:52 schreef BGTes het volgende:
[..]
Haha.
[ afbeelding ]
Ik heb gewoon deze. Het maakt vreemd genoeg echt een wereld van verschil als je deze gebruikt
ja welke die van 25 of van 15 euroquote:
Maakt dat voor jou heel erg veel uit dan?quote:Op maandag 5 september 2011 01:37 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
ja welke die van 25 of van 15 euro
ja eendje is groterquote:Op maandag 5 september 2011 02:01 schreef BGTes het volgende:
[..]
Maakt dat voor jou heel erg veel uit dan?
Het eendje is gegroeid?quote:
enkelingedje danquote:Op maandag 5 september 2011 03:21 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het eendje is gegroeid?
Wat leuk!
Eentje.quote:
Klopt, ik heb er een merkloze met platte platen en die is heel goedquote:Op maandag 26 september 2011 23:24 schreef wc-eendjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Als die 2 metalen plaatjes plat zijn, kunnen ze al heel dicht in de buurt komen van een tweezerman!
Die van mij is juist zo sgerp dat ie haren knipd ipv vastpakdquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:05 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb toevallig deze ook gekocht en ik vind hem echt slecht, helemaal niet scherp genoeg
Daar ben ik het niet mee eensquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:48 schreef Madame_Paon het volgende:
Briljant topic.
Ik zou niet weten waarom je meer dan 5 euro zou uitgeven aan een epileerpincet. Zonde van het geld.
Die is voor splinters enzo, niet om te epileren.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:56 schreef tissues4myissues het volgende:
[..]
Deze. Moet wel oppassen, want scherp.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |