Feit blijft wel dat de economische groeifactoren (in vele segmenten/landen) achterwege blijven.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:32 schreef piepeloi55 het volgende:
De perfect storm is allang gemaakt, door het (mis)bruiken van de fiscale en monetaire speelruimte. De vraag is alleen wanneer die losbarst.
Wow. dat was close....quote:
Maak een apart topic........ past hier prima in.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:48 schreef Anno2012 het volgende:
Op nederland 2 zag ik vandaag een reportage over een mogelijke crisis in nederland bij banken,door de grote hoeveelheid leegstaande bedrijfsruimte die blijft groeien.
Zal wel iets voor de toekomst worden...
Serieus.... ik zie kantoren opbloemen... axis- EHV-TIL.... met totale leegstand.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:21 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Maak een apart topic........ past hier prima in.
Jan Modaal met een spaarrekening, een baan etc. hoeft nergens bang voor te zijn.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:52 schreef Coelho het volgende:
Iemand die iets zinnigs durft te zeggen over wat de gewone Nederlandse burger kan verwachten als het kaartenhuis gaat? Zeg maar Jan Modaal, met een hypotheek, pensioenplan, wat aandelen en een spaarrekening. Moet hij bang worden of heeft ieder nadeel z'n voordeel en zal hij bijvoorbeeld zijn huis nooit uit hoeven omdat er met hem te veel in hetzelfde schuitje zitten?
Mwah afwaardering pensioen en volledige afschrijving AOW zou ik wel rekening mee houdenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:28 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Jan Modaal met een spaarrekening, een baan etc. hoeft nergens bang voor te zijn.
Degene die op het moment behoorlijk in de schulden zitten en waar de baan op de wipwap staat met een hypotheek zou ik eerder vrees voor hebben.
Klopt, maar dat ligt ook grotendeels aan de vergrijzing en niet specifiek aan deze crisis.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:32 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Mwah afwaardering pensioen en volledige afschrijving AOW zou ik wel rekening mee houden
Exact! Daarom is het waarschijnlijker dat de leeftijd van uitkering stapsgewijs richting 100 gaat. Het zou toch ideaal zijn als we maar 5 goede jaren in ons leven kunnen leven van de staatsruif zonder verder een belemmering te zijn voor onze Zuiderburen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:41 schreef PierreBetfair het volgende:
AOW verdwijnt nooit ! Je kan moeilijk van de lucht leven na je 65ste.
Ik vermoed - al is natuurlijk niets zeker - dat we kunnen overwegen dat je daar misschien ook wel/niet gelijk in zult krijgenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:30 schreef Drugshond het volgende:
Nouriel Roubini gokt op een meltdown (50 %).....en ik denk dat hij ergens wel/niet gelijk heeft.
Maar, wie bepaalt die speelruimte?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:32 schreef piepeloi55 het volgende:
De perfect storm is allang gemaakt, door het (mis)bruiken van de fiscale en monetaire speelruimte. De vraag is alleen wanneer die losbarst. Nouriel roubini gokte laatst op 2013 en ik denk dat die daar aardig gelijk in kan krijgen, al kan het in principe ieder moment losbarsten.
Don't hate me 'cause I'm right...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:37 schreef Lucas15 het volgende:
GoudIsEcht wat ben jij toch een hatelijk kereltje..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |