quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik wou zeggen "Waar Soemp weer een poes heeft" en toen bedacht ik dat ik een degelijk meisje ben. Dus tja.
Ik volgens mij ook, maar vind het wel wat onduidelijk. Hoop dat het goed is gegaan.quote:
Ik heb de rit naar huis met dit nummer in mijn hoofd gezetenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:44 schreef rubje het volgende:
Alsof de duvel ermee speelt. Kom ik bij dit topic,klinkt op dat moment door de radio het nummer "Lola" van de Kinks.
kom je nog eens ergensquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:18 schreef Etcetera het volgende:
Thuis! Echt thuis, niet Friesland thuis.
Wat een fantastische TT om te lezen![]()
Even over getwijfeld, maar aangezien mijn tv meer aan vervanging toe is dan de 7.1 surround set, toch maar niet.quote:
op alles geklikt, behalve bijels thuis in engels. vond dat ik dat niet nodig hadquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:15 schreef MaJo het volgende:
Jee ik heb al 69 cent verdient vandaag met advertenties op mijn siteAls meer mensen willen klikken, zou dat gaaf zijn
http://haagschestolp.blogspot.com
Haha thanks! En dat laatste heb je niet nodig dunkt mequote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
op alles geklikt, behalve bijels thuis in engels. vond dat ik dat niet nodig had
quote:
Ik lees zo'n vijf amerikaanse news outlets per dag, en toch is het eerste wat ik er over lees in de fokking telegraafquote:De vrouw is hot nieuws in Amerika, sinds ze in juli de borstvergroting heeft ondergaan en in NY Times haar verhaal deed.
ja haha. Maar bijbels heb ik ook niet nodigquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha thanks! En dat laatste heb je niet nodig dunkt me(ik neem aan dat je bijles bedoelt en niet bijbels?
)
Haha bedanktquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Leuk meubilair trouwens in de ads op je site Majo
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:35 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik wil geen gastouder worden, maar ik heb wel geklikt
Ik vind de mooiste wijk zelf Bank, ligt aan de Thames in de buurt van St Pauls Cathedral. Tripje langs de Thames is sowieso mooi, met name richting Tate Modern en dan met de Blackfriars Bridge naar de overkant waar je dan in Bank uitkomtquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:36 schreef TradeMarkie het volgende:
Oh en Majo, wat moet ik absoluut wel gaan zien in Londen en wat kan ik best overslaan?
Ook een aanrader inderdaadquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:40 schreef Etcetera het volgende:
Covent Garden vond ik erg tof
Meeh ik mis E.
Helaas nog nooit geweestquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:45 schreef Whiteguy het volgende:
Heeft iemand ook nog recente Dublin tips? (wel opschieten, ga zo tukken en vannacht weg)
Portobello Market als je van oude antiek/snuisterijen/rotzooi houdt...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:36 schreef TradeMarkie het volgende:
Oh en Majo, wat moet ik absoluut wel gaan zien in Londen en wat kan ik best overslaan?
Pas in de OP bij Ofyles oinksteren dan nog eerste even aan naar pinksteren.quote:
Wetherspoonsquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:50 schreef MaJo het volgende:
Wat betreft pubs kun je het beste naar pubs gaan die niet midden in het centrum zitten maar net erbuiten. Die zijn even leuk maar de drankjes zijn er een stuk goedkoper! Als je wilt eten in een pub raad ik je Wetherspoons aan. Er zitten er diverse in de stad en eten daar is erg goedkoop en lekker. Ze hebben er ook 2 voor de prijs van 1 aanbiedingen dus als je met z'n tweeën bent scheelt dat je een hoop.
---
Vond net een oude mail terug
Waarom kreeg ik die tip vorige keer niet?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:52 schreef MaJo het volgende:
En als je er op woensdag bent dan is Cheapskates echt hilarischIs een soort stripclub met spiegels en rode pluche, maar met goede muziek en dus cheape drankjes
Wat is daar grappig aan?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wetherspoons
Goede prijs kwaliteitverhouding
Ik had nu even een oude mail gezocht en daar stond ie toevallig in. Was het ook alweer half vergetenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom kreeg ik die tip vorige keer niet?
Dat ik daar wel een paar keer gegeten heb, altijd rond het einde van de werktijd. En dan komen al die lui in pak daar bieren. Wat een showquote:
Klopt jaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat ik daar wel een paar keer gegeten heb, altijd rond het einde van de werktijd. En dan komen al die lui in pak daar bieren. Wat een show
Dat is balen jaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:41 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zit heel erg op een email te wachten maar die komt niet. Erg frustrerend
Redelijk ja..en cheapquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klopt jaMaar die twee voor 1 deals zijn echt fantastisch, en nog goed eten ook!
Ja nee maar deze mail kan niet slecht uitvallenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is balen jaIk had dat ook, maar die email kwam vandaag en toen was ik er toch niet zo blij mee
Nu word ik erg benieuwdquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja nee maar deze mail kan niet slecht uitvallen
Oh het is niets bijzonders hoorquote:
Dat heb ik verplaatst naar morgenquote:Was het nog gezellig met zuslief?
Is het van een meisje?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh het is niets bijzonders hoor
Ah ok, dan hoef ik me niet schuldig te voelen dat ik vandaag niet naar Den Haag ben gegaan want ze was er dus nietquote:Dat heb ik verplaatst naar morgen
Moe(s)t nog iets belangrijks afmaken.
Ik zei dat het niets bijzonders was, Aagjequote:
He? Ze is niet naar Den Haag gegaan?quote:Ah ok, dan hoef ik me niet schuldig te voelen dat ik vandaag niet naar Den Haag ben gegaan want ze was er dus niet
ja maar hoe?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pas in de OP bij Ofyles oinksteren dan nog eerste even aan naar pinksteren.
Kan je meteen je eigen avatar daar aanpassen, zoals je afgelopen week vroeg...
Ja ik heb ook nog even zitten klikkenquote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
E-books verkopen een beter idee?
Ah dus het is van een meisje!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zei dat het niets bijzonders was, Aagje
Ik dacht dat ze voor jou naar Den Haag ging? Maar als ze er sowieso heen moest zal ze wel gegaan zijn lijkt mequote:He? Ze is niet naar Den Haag gegaan?
Ik weet van mijn ex dat hij er redelijk wat aan verdiende. Maar dan moet je dus wel genoeg traffic hebben en mensen die op je advertenties klikkenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:59 schreef wyccie het volgende:
Gaat dat reclamegedoe een serieus zakcentje opleveren, zeg zo'n 50-100 euro per maand? (En dat dan zonder een forum te moeten spammen).
Anders ga ik dat ook doen.
Nee, dat zou wat bijzonders zijnquote:
Ik begreep juist dat ze er toch al moest zijnquote:Ik dacht dat ze voor jou naar Den Haag ging? Maar als ze er sowieso heen moest zal ze wel gegaan zijn lijkt me
jaaa maar ik weet niet waar mijn ava vandaan te halenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij kan als maker van dit topic de OP toch aanpassen?
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, dat zou wat bijzonders zijn
Ah negeer mijn opmerking dan maarquote:Ik begreep juist dat ze er toch al moest zijn
Dan sla je die op bij bijv. Tinypic of Imgur en dan krijg je een url die je in de OP kan plakken...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
jaaa maar ik weet niet waar mijn ava vandaan te halen
Ja lach maar +quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:01 schreef MaJo het volgende:
[..]Ga je zaterdag ook mee naar de Ekko?
[..]
Yupquote:Ah negeer mijn opmerking dan maarGa je nu naar Amsterdam toe?
Sorryquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja lach maar +
Nee, ik ga zaterdag niet mee
Sowieso nog bij IARL langs.
Doe haar de groeten!quote:Yup
Weet ik tochquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
SorryIk lach niet om het feit maar om hoe je het zegt
![]()
Ik weet niet hoe die zich gedraagt?quote:En jammer. Ik dacht als je nou zoals K. gaat gedragen dan scoor je wel een leuke meid(zij scoort echt overal op het moment
)
Doet ikquote:Doe haar de groeten!
Oeh ja, da's waarquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:03 schreef Nembrionic het volgende:
Nee, ik ga zaterdag niet mee
Sowieso nog bij IARL langs.
Nee maar zat eraan te denken of het niet gemakkelijker is morgen direct door te gaan vanaf MaJo's zus?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:10 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Oeh ja, da's waarweet je al ongeveer hoe laat je komt?
Ik ken K niet, maar ik denk desondanks dat het 1000% verschil maakt...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:09 schreef Nembrionic het volgende:
Ik weet niet hoe die zich gedraagt?
Daarbij ben ik K niet en van het andere geslacht. Dat scheelt 200%
Ga je morgen ook naar Londen?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waarom mogen kinderen langer opblijven als het vakantie is.![]()
rust regelmaat en reinheid moet de standaard zijn
Ja alles boven de 100%quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken K niet, maar ik denk desondanks dat het 1000% verschil maakt...
Je weet best hoe ze zich gedraagtquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Weet ik toch
[..]
Ik weet niet hoe die zich gedraagt?
Daarbij ben ik K niet en van het andere geslacht. Dat scheelt 200%
[..]
Doet ik
niet eens, maar als die lieve kindertjes uit het zwembad nou eens die kant op gingen zou ik het niet erg vinden....quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga je morgen ook naar Londen?
Ja het is ook vragen naar de bekende wegquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je weet best hoe ze zich gedraagtBeetje als een sletje
Details..details!quote:Maar dat geslacht is wel een goed punt ja
Voor 3k mag ik toch wel verwachten dat ze schoon is jaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat, van je Poolse schone? Je hoefde alleen maar 3000 euri voor haar vliegticket over te maken?
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Voor 3k mag ik toch wel verwachten dat ze schoon is ja
Nee, liever niet. Een beetje vrijen op een Dora dekbedovertrek lijkt me niets.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, liever niet. Een beetje vrijen op een Dora dekbedovertrek lijkt me niets.
Plopperdeplop!quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:36 schreef MadMaster het volgende:
Heb van iemand een paar 1000 bekende songs gekregen in acappela, oftewel bekende songs/uitvoerenden maar dan alleen de zang van die songs.
Verbluffend!!
O.a. Michael Jackson, The Supremes, het hele Motown pakket zonder muziek.
Dit zijn dus de originele zangsporen die gebruikt zijn bij de platenopname's.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat kan idd erg mooi zijn. Heb Sienead O'Conner ook wel eens a capella horen zingen. Kippenvel.
Van de week was ze schijnbaar om een andere reden in het nieuws,
Van een download afgevallen denk ik.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit zijn dus de originele zangsporen die gebruikt zijn bij de platenopname's.
Hoe ze er aan zijn gekomen, mag Joost weten, maar ik zie en paar leuek remix opties...
Nee, niet op Dime.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Interessant pakketje
Staat zeker niet op Dime?
Dat wilde ik net zeggen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:40 schreef Etcetera het volgende:
Ik sta zelf ook op een van die foto's
Ik had ze niet allemaal bekekenquote:
quote:Het was de bedoeling dat de HTV-2 met 21.000 kilometer per uur in zee zou storten. In theorie kan met de Falcon elke plek op aarde binnen een uur worden bereikt.
heb je een haat/liefde verhouding met dat rotdorp of is het inmiddels alleen nog maar een een haat verhouding?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Slaap lekker etc
Vanavond mag ik weer dit rotdorp uit
Dit doet me denken aan onze systeembeheerder die contact had met een vrouw in China en een paar maanden later getrouwd is met haarquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat, van je Poolse schone? Je hoefde alleen maar 3000 euri voor haar vliegticket over te maken?
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:47 schreef MaJo het volgende:
3,25Mijn moeder gaat zo klikken met 10 verschillende PC's
Als je werkloos bent, kan je zo nog een aardig inkomen binnenhalen...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:47 schreef MaJo het volgende:
3,25Mijn moeder gaat zo klikken met 10 verschillende PC's
Uhuhquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je werkloos bent, kan je zo nog een aardig inkomen binnenhalen...
Ja heel erg Jambersquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan onze systeembeheerder die contact had met een vrouw in China en een paar maanden later getrouwd is met haarZij woont nu in Nederland maar ik blijf het heel raar vinden
Ja Jambers inderdaad!quote:
hmmm haat liefde denk ik, waarin haat absoluut de broek aanheeftquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
heb je een haat/liefde verhouding met dat rotdorp of is het inmiddels alleen nog maar een een haat verhouding?
Ah, ik heb 'm gevonden! 3 delen geloof ik. Hierom moest ik eraan denken:quote:
In het geval van de systeembeheerder zijn ze wel gelukkig met elkaar, maar ik blijf het vreemd vindenquote:
Dat kun je je afvragen. Alsof zo iemand gaat zitten klagen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:59 schreef MaJo het volgende:
In het geval van de systeembeheerder zijn ze wel gelukkig met elkaar, maar ik blijf het vreemd vinden
Je weet natuurlijk nooit hoe het echt zit maar hij komt regelmatig langs met zijn vrouw en volgens mij zit dat wel goed. Wat zieliger is dat zij al een dochter heeft van 13 die volgens mij heel ongelukkig is hierquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat kun je je afvragen. Alsof zo iemand gaat zitten klagen.
Dat komt heus wel goed. Kinderen kunnen zich redelijk goed aanpassen, vooral ook omdat ze geestelijk in ontwikkeling zijn.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:01 schreef MaJo het volgende:
Wat zieliger is dat zij al een dochter heeft van 13 die volgens mij heel ongelukkig is hier
90 METER!quote:Een onbemand duikbootje trof het stoffelijk overschot donderdagavond aan op een diepte van ruim 90 meter
Dit is bijna mijn uursalaris wat ik bij Lush verdiendequote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je kan bijna stoppen met werken
Dat is diepquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:06 schreef Nembrionic het volgende:
Nederlander gevonden in een meer in Italie:
[..]
90 METER!
http://www.nu.nl/binnenla(...)italie-gevonden.html
Zeker triest verhaal. Wat drijvende lijken betreft, hangt er vanaf. Volgens mij zinken ze eerst en drijven ze wat later(of andersom). En vooral rotte lijken kunnen gaan drijven dacht ik.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is diepIk dacht dat lijken bleven drijven?
Wel een triest verhaal trouwens
Ik zou het zeker checken jaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:16 schreef LadyBlack het volgende:
Soemp, wat fantastisch dat Lola toch nog weer terecht is!!![]()
Nu maar eventjes binnenhouden en dan wil ze daarna vast nooooooit meer weg
En MaJo, wat een geldIk geloof dat ik ook zo'n constructie op mijn blog heb, alleen daar heeft bijna niemand het adres van
Toch maar eens naar kijken!
Haha geweldigquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:23 schreef LadyBlack het volgende:
Ja dat heb ik ook inderdaad
Heb net zo'n grappig plaatje gevonden
Vast al eeuwenoud, maar toch even:
[ afbeelding ]
Nee, ik ben nog wel even op.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Niet iedereen gaan slapen hoor
waarom zo laat weer?quote:
succesquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:18 schreef wyccie het volgende:
Ik ben er ook, maar ben aan het studeren.
Ik weet niet of het weer zo laat als gisteren wordtquote:
Mooi is dat.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben zelf trouwens weg nuEten en dan richting Chicago suburbia...
Ik heb van de week "Metropolis" zitten kijken. De nieuweste versiequote:
Als je torrents gebruikt, dan wil ik je de link wel sturen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:50 schreef wyccie het volgende:
Ik heb helaas nog steeds geen fatsoenlijke versie van Metropolis (alleen een animatie).
Kunt 'm toch op DVD brandenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:55 schreef wyccie het volgende:
Nah, daar doe ik niet aan. Ik zit al veel te veel achter de pc. Als ik films wil zien, doe ik dat liever op de tv, lekker vanuit bed zappen.
Och, zoveel moeite.quote:
Neem zo'n toeristenbus door de stad, maar dan wel een met livecommentaar. Voor wat euro's heb je een 24-uursticket dat je langs veel van de belangrijke toeristische dingen brengt. Guinness storehouse en Jameson distillery zijn wel leuk, maar vooral als je ook iets met het merk hebt. Jameson vond ik wel redelijk duur trouwens, maar heb me er wel mee vermaakt. Bij het Guinness storehouse krijg je bij je bezoek een bon voor een gratis pint Guinness (nou ja, niet heel gratis want het zit gewoon bij de prijs in) die je of zelf mag tappen of mag nuttigen in een bar met glazen wanden op de bovenste verdieping, waarvandaan je een aardig uitzicht hebt over de stad. Ik heb er ook een zeer smakelijke Guinness & Beefstew gegetenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:45 schreef Whiteguy het volgende:
Heeft iemand ook nog recente Dublin tips? (wel opschieten, ga zo tukken en vannacht weg)
dat ik er in het weekend van 16 september live te bewonderen benquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:45 schreef Whiteguy het volgende:
als ik me niet vergis te vinden in de meeste souvenirs shop in de UKquote:
kom maar door met dat blogquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:16 schreef LadyBlack het volgende:
En MaJo, wat een geldIk geloof dat ik ook zo'n constructie op mijn blog heb, alleen daar heeft bijna niemand het adres van
Toch maar eens naar kijken!
Wat sta je te eten?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:40 schreef Etcetera het volgende:
Ik sta zelf ook op een van die foto's
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik wou zeggen "Waar Soemp weer een poes heeft" en toen bedacht ik dat ik een degelijk meisje ben. Dus tja.
Drie advertenties geklikt.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:15 schreef MaJo het volgende:
Jee ik heb al 69 cent verdient vandaag met advertenties op mijn siteAls meer mensen willen klikken, zou dat gaaf zijn
http://haagschestolp.blogspot.com
Volgens mij krijg je zelfs een 'ban' van Google Ads als je telkens van hetzelfde IP kliks krijgt. Dan krijg je geen advertenties en geen inkomsten meer.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
MaJo, krijgen we trouwens een percentage van de winst (uiteraard naar rato) voor de verleende diensten?
Algemene vraag hierover, is het bij zulke advertenties klikken ook nog zo dat het ip gebonden is en dat oneinig klikken vanaf hetzelfde adres op dezelfde advertentie niets meer opleverd?
Kloptquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je zelfs een 'ban' van Google Ads als je telkens van hetzelfde IP kliks krijgt. Dan krijg je geen advertenties en geen inkomsten meer.
Vanwege die date natuurlijk.quote:
Ja. Pfffffffffff.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:50 schreef iamredleader het volgende:
Soempie, ga jij maandag nog afrijden?
Alsjeblieftquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:25 schreef Bart het volgende:
En als iemand de TT gewijzigd wil zien, dan moet ie maar een TR maken.
1098? Dat ga ik niet wijzigen hoor.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:24 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Alsjeblieft![]()
Het nummer blijft maar in mijn kop zitten :s
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:05 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Niet puffen! Daar is het nog veel te vroeg voor
Zwangerschapskwaaltjes wel ja.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zijn dat de onderwerpen die daar besproken worden?
--> PTAquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:59 schreef Soempie het volgende:
Straks m'n laatste rijles. Gelukkig maar 2 uurtjes, want ik voel me nog steeds beroerd.
--> OUDquote:En het lab kon niks vinden. Nu moet ik het afwachten van de huisarts, omdat het overgeven tenminste is opgehouden. Zal wel iets met de zwangerschap te maken hebben dan. Ben een beetje aan het googlen geweest en meer vrouwen hadden er last van tijdens de zwangerschap.
--> KLBquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:44 schreef MaJo het volgende:
Perspas voor de Tweede Kamer is zoals verwacht afgewezen
Tot een uur of 3 bezig geweest. Mezelf nu volgepompt met caffeïne, want later op de dag presentatie.quote:
Niet doen!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:59 schreef Soempie het volgende:
Ben een beetje aan het googlen geweest ...
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Scapino snijdt flink in de prijzen voor zwarte regenlaarzen zeg!
Als de weersvoorspellingen intens kut worden voor Lowlands komende week weet ik alvast waar ik laarzen kan halen en hoef ik dus niet te zoekenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:04 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
![]()
wow...
wat deed jij dat je naar zwarte regenlaarzen op de website van Scapino zat te kijken?
Zou mooi zijn, maar zo niet dan weet ik waar ik moet zijnquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:39 schreef iamredleader het volgende:
Ik dacht juist dat het volgende week weer even mooi weer zou worden!
In de neonroze tent van Nem?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zou mooi zijn, maar zo niet dan weet ik waar ik moet zijn
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
In de neonroze tent van Nem?
Hot damnquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:34 schreef MadMaster het volgende:
Holy fuck...![]()
Prominent figuur harde kern Ajax neergeschoten
Ja, ik las het vanmiddag in het nieuws, was ook al benieuwd of het een bekende van je is...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:34 schreef MadMaster het volgende:
Holy fuck...![]()
Yep, ik ken hem heel goed.quote:
Jee sterkte ermeequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, ik ken hem heel goed.
Heb geen idee wie hier achter zit, maar het kan verschillende invalshoeken hebben...
Tsja, het is een goede bekende van mij (en velen anderen bij Ajax), maar hij behoort niet tot mijn close vriendenkring.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Jee sterkte ermeehopen dat alles goed komt. Gelukkig heb je een hele grote groep mensen op wie je terug kan vallen
Alle nare dingen sla ik over hoor.quote:
Het is maar de vraag of het uit de voetbalhoek komt...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:01 schreef Soempie het volgende:
Dat berichtIk begrijp echt niks van zulk geweld.
Hm, afwachten dus tot er meer bekend is en duimen dat hij er bovenop komt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is maar de vraag of het uit de voetbalhoek komt...
Prominent lid harde kern Ajax neergeschotenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:34 schreef MadMaster het volgende:
Holy fuck...![]()
Flauw dat de dameslaarzen weer allemaal zo mooi en 3 keer zo duur moet zijn.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Scapino snijdt flink in de prijzen voor zwarte regenlaarzen zeg!
Eigenaar van Ticket Unlimited. De invalshoek zou ook een andere kaartnaaier kunnen zijn dus.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:19 schreef Bart het volgende:
[..]
Prominent lid harde kern Ajax neergeschoten
Da's het laatste waar ik aan denk...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eigenaar van Ticket Unlimited. De invalshoek zou ook een andere kaartnaaier kunnen zijn dus.
How comes?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:44 schreef MaJo het volgende:
Perspas voor de Tweede Kamer is zoals verwacht afgewezen
Ze geven het alleen uit aan mensen die meer dan tachtig procent van hun werkzaamheden in den haag doen. Daarnaast ben ik gewoon te onbelangrijk denk ikquote:
Vooral doen. Ik zou meteen met een plan B komen om het gewenste doel te bereiken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ze geven het alleen uit aan mensen die meer dan tachtig procent van hun werkzaamheden in den haag doen. Daarnaast ben ik gewoon te onbelangrijk denk ik
Ik heb nog steeds hoofdpijnga maar weer even tukken
Kan jij je niet eens inschrijven bij het programma 'Praatjesmakers'?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vooral doen. Ik zou meteen met een plan B komen om het gewenste doel te bereiken.
Ik krijg hoofdpijn van opgevers die zich alleen maar richten op die ene weg naar Rome...
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vooral doen. Ik zou meteen met een plan B komen om het gewenste doel te bereiken.
Nee.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan jij je niet eens inschrijven bij het programma 'Praatjesmakers'?
[ afbeelding ]
Ik ook maar ik las het net. En onder de scalpers zit ook behoorlijk tuig en er valt grof te verdienen dus ik zou het niet uitsluiten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's het laatste waar ik aan denk...
Ja hoor, maar tot die tijd moet je nog even niet te hoog van de toren blazen...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Misschien kun jij straks je excuses aanbieden als ik per ongeluk omzet maak?
Het is mij ook een raadsel waarom die dingen trendy moeten zijn of een gesp moeten hebben. Échte regenlaarzen zijn er voor bedoeld om flink in de modder te gaan stampen en zodra je daar mee klaar bent weer uit te doenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Flauw dat de dameslaarzen weer allemaal zo mooi en 3 keer zo duur moet zijn.
Dat vroeg ik me ook al af. Denk chips, weet het niet zekerquote:
Rightquote:"Thorium, an abundant and radioactive rare earth mineral,
quote:
quote:Despite their name, rare earth elements (with the exception of the radioactive promethium) are relatively plentiful in the Earth's crust, with cerium being the 25th most abundant element at 68 parts per million (similar to copper).
quote:
dat vraag ik me ook af, waar hebben jullie het overquote:
Een beetje online shoppen, en dan na een uur alles weer uit kassamandje gooien omdat ik te veel geld uitgeef.quote:
en zij komen er wekelijks?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zo. Mijn eerste Hooters ervaring gehad. Met mijn twee beste jongens vrienden
dat denk ik niet :pquote:
't Is inderdaad wel een sausage fest daar ja.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik zie het voordeel van Hooters niet zo. Ik kijk liever naar een mooie meid die net wat meer kleding aan heeft dan naar de dames die daar werken. Plus het feit dat een groot deel van het publiek man is....
Ik moest dus lachen om abundant - rare ja.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:19 schreef wyccie het volgende:
abundant-rare?
Tim bedoelt dat rare earth mineral zoiets is als spore-element?
Tenzij dat niet is waar Nem om moet lachen.
Gadverdammequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:00 schreef Nembrionic het volgende:
't Is inderdaad wel een sausage fest daar ja.
Gadverdamme? Dat is gewoon slang voor een plek waar veel mannen zijn.quote:
Het klinkt zo vies. Mental image....quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:03 schreef Nembrionic het volgende:
Gadverdamme? Dat is gewoon slang voor een plek waar veel mannen zijn.
waarschijnlijk doet het haar aan haar eigen baan thuis denken?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:04 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben trouwens wel een paar keer in de Teasers geweest in Amsterdam, net zoiets.
Erg overpriced. Maar wel eens een touriste gezien die naakt op de bar ging dansen na iets teveel drinken. En dan vond ik toch niet zo erg
Hoezo denk je dat ik opgeef, dat zeg ik toch nergens? Ik ga het gewoon blijven proberen hoorquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik krijg hoofdpijn van opgevers die zich alleen maar richten op die ene weg naar Rome...
Sorry, kon het niet laten...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
in Nijmegen gebeurd gebeurt het...
sommige mensen hebben echt niet alles op een rijtje![]()
Ik skip ze meestalquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat ik opgeef, dat zeg ik toch nergens? Ik ga het gewoon blijven proberen hoor
Van jou posts word ik eerder down dan dat het me moed geeft
Haha misschien wel verstandigquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik skip ze meestal
Ik heb een foto albumpje op Facebook geplaatst met wat Campzone foto's
Weet je zeker dat het van Damian Rice was?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:59 schreef wyccie het volgende:
Nem, je liet ooit eens clips zien van de dame van Damien Rice...zat een clip bij waar ze een pop-up boek had.
En nu zie ik dit, deed me eraan denken.
http://www.sublackwell.co.uk/portfolio-book-cut-sculpture/
Wat zou ik graag een kamer gevuld met deze kunstwerkjes willen hebben.
Die inderdaad, kon niet meer op haar naam komen.quote:
Ze is ook niet zo bekend geloof ik...maar erg mooie stem.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die inderdaad, kon niet meer op haar naam komen.
Die zie ik morgen op Dutch Valley...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:07 schreef Nembrionic het volgende:
Voor wie interesse heeft..morgenavond Caro Emerald gratis om 23:00 in Overschie, Rotterdam.
En van 20.30 - 21.30 Miss Montreal.
Welke?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die zie ik morgen op Dutch Valley...
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:26 schreef MaJo het volgende:
Jee www.haagschestolp.nl doet hetToch mooier dan zo'n blogspot adres
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:26 schreef MaJo het volgende:
Jee www.haagschestolp.nl doet hetToch mooier dan zo'n blogspot adres
Coolquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
hij stond al in mijn bookmarks
verder dan deze hoef je toch ook niet te komenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:30 schreef Nembrionic het volgende:
En Dutch Valley site is echt MEGAkut. Ze hebben er muziek bij het openen
En niet eens een simpele "programma"-knop, maar alleen de "stages".
Niet om het één of ander maar de Sjonnies zijn wel verrekte vet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
verder dan deze hoef je toch ook niet te komen
podium 7
Miss Montreal én Caro Emerald, als ik dat wil tenminste.quote:
Sinds Ronnie er mee gestopt is, is het een parodie van zichzelf geworden...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet om het één of ander maar de Sjonnies zijn waren wel verrekte vet.
Jandino? Oh neequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Miss Montreal én Caro Emerald, als ik dat wil tenminste.
Mijn naamgenoot mag ik wel, Caro iets minder...
Ik ga voor The Scene, Dizzy Man's Band, Jandino, Het Goede Doel en nog wat andere oude lullen bands...
Al dat Nederlandse piratengeneuzel laat ik schieten, maar ga wel de bezoekers daarvan bekijken...
Eensch, die site is pure horror...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:30 schreef Nembrionic het volgende:
En Dutch Valley site is echt MEGAkut. Ze hebben er muziek bij het openen
En niet eens een simpele "programma"-knop, maar alleen de "stages".
Dank je...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:56 schreef MaJo het volgende:
Gaan jullie naar Dutch Valley?Dacht dat alleen paupers daarheen gingen
![]()
Sorryquote:
Ja weet ik, maar dat was mijn beeldquote:
Het merendeel is ronduit kut daar, maar ik heb vrijkaarten en ik wil die oude Nederpop bands wel zien.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar dat was mijn beeldMaar is blijkbaar dus toch een stuk breder
De reclames zagen er vet pauper uit
Maar veel plezierEn je weet best dat ik jou geen pauper vind
Hoe kom je aan dit GIFje van PS?quote:
quote:
quote:
Gaat lekker met je zeg.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:14 schreef MaJo het volgende:
Naast hoofdpijn vandaag ook duizelig en buikpijn
Dat krijg je als je de menstruatie drie maanden uitsteltquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |