stomme negersquote:
astuquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:22 schreef missbehavin het volgende:
Stomme TT, zit ik met Mieke Telkamp in mijn hoofd
Misery loves company!quote:
wacht ff...dan verbrand ik iets voor de sfeer erbij.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:22 schreef missbehavin het volgende:
Dat.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:22 schreef missbehavin het volgende:
Het is dus bewezen, ik ben een schatje!quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is dus bewezen, ik ben een schatje!
HW straattaal?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:24 schreef HeatWave het volgende:
Naar de kroeg om 4 barkies te scoren voor een iMac.
Een schatje nog welquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
je hebt tietenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:27 schreef rival het volgende:
[..]
want zoals ik net al zei, als je iets koopt, dan heb je het
Ik heb ze niet gekocht, faalhaasje.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:27 schreef rival het volgende:
[..]
want zoals ik net al zei, als je iets koopt, dan heb je het
ik krijg de laatste dagen echt de leukste koosnaampjesquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:31 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb ze niet gekocht, faalhaasje.
Broederschap & Eenheid. Het zit in m'n DNA...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah, je bent bezorgd, hoe schattig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eh, na die post van net van je wel.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:33 schreef rival het volgende:
[..]
ik krijg de laatste dagen echt de leukste koosnaampjes
verdien ik dat ofzo?
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Broederschap & Eenheid. Het zit in m'n DNA...
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:34 schreef 100% Tukker het volgende:
En je bent een lekker wijf, dat helpt natuurlijk ook wel...Jij bent één grote deceptie he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Ik bedoelde er niks mee hoor verder... das gewoon een motto hier.. Als je het koopt, dan heb je het!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eh, na die post van net van je wel.
Dat is waar!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:37 schreef rival het volgende:
[..]
Ik bedoelde er niks mee hoor verder... das gewoon een motto hier.. Als je het koopt, dan heb je het!
en kommop, hij is leuker dan de standaard.... en wat voorreactie toch?
Als het maar droog isquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:37 schreef CherryLips het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)eer-in-aantocht.html
Yeah, 22 graden
Ze zaten onder de poepquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:38 schreef rival het volgende:
[..]
daarom kreeg je geen kaartjes meer van opa
Eventjes droog!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:37 schreef CherryLips het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)eer-in-aantocht.html
Yeah, 22 graden
wees blij dat je kan ruiken, als chocoladeliefhebber zijndequote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zaten onder de poepIk dacht dat het zijn poep was
god is er niet, die ging een San halen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Eventjes droog!
Daar ben ik nu al heel blij mee.God, wat word ik depressief van dit kutweer.
Aight, ik vertik het om oud te worden niggahquote:
nee een nas.. een san wil ie niet want hij is niet zo dol op paardemeisjesquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:44 schreef rival het volgende:
[..]
god is er niet, die ging een San halen.
hoe maak ik daar nou weer San vanquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:45 schreef clevy het volgende:
[..]
nee een nas.. een san wil ie niet want hij is niet zo dol op paardemeisjes
Da.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[..]
Jij bent één grote deceptie he.
ik ben wit.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aight, ik vertik het om oud te worden niggah.
er zijn wel meer mensen die het verschil tussen storage attached network en network attached storage niet snappenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:47 schreef rival het volgende:
[..]
hoe maak ik daar nou weer San van
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:45 schreef clevy het volgende:
[..]
nee een nas.. een san wil ie niet want hij is niet zo dol op paardemeisjes
We iz all black on the inside brothaquote:
heb ff gelezen.... protocol verschil... zo leer ik nog eens iets.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:48 schreef clevy het volgende:
[..]
er zijn wel meer mensen die het verschil tussen storage attached network en network attached storage niet snappen
gekleurd dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nigga betekend ook niet altijd zwart
Rood, of hebben we het over de longen?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We iz all black on the inside brotha.
Ook niet, het staat soms voor Never Ignorant Getting Goals Accomplishedquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:52 schreef rival het volgende:
[..]
gekleurd dan?
http://www.google.nl/sear(...)ource=og&sa=N&tab=wi
das N.I.G.G.A.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook niet, het staat soms voor Never Ignorant Getting Goals Accomplished
quote:
Ik hou sowieso niet zo van chocola.quote:
Die heb je gehaald van je 100 euro bonus?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maakt het langer doorwerken wat aangenamer ook.
Kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maakt het langer doorwerken wat aangenamer ook.
Je bent een ventquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet zo van chocola.
Nee, die werd langs gebrachtquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die heb je gehaald van je 100 euro bonus?
Zou je soms wel denken he.quote:
Mja,het oog geeft iets anders aan...maar ook dat weet je maar nooitquote:
Ik ben best goed gelukt idd.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:10 schreef YipYip het volgende:
[..]
Mja,het oog geeft iets anders aan...maar ook dat weet je maar nooit![]()
Oké oké. Mja,kloptquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben best goed gelukt idd.
Serieus, nu begin ik ook de motieven van je baas te wantrouwen...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, die werd langs gebracht
Die 100 euro was nog niet duidelijk genoeg ?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Serieus, nu begin ik ook de motieven van je baas te wantrouwen...
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Serieus, nu begin ik ook de motieven van je baas te wantrouwen...
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:15 schreef Godtje het volgende:
Zo! Tip hier nieuwe nummers.
Ik denk hit potentie!
De milkshake maakte het net af, vanwege romig en zo.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:18 schreef YipYip het volgende:
[..]
Die 100 euro was nog niet duidelijk genoeg ?
Te laat, het kwaad is al geschiedquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]Niet door hem! Dat zou echt raar zijn
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Te laat, het kwaad is al geschied
quote:
Cold as ice...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De milkshake maakte het net af, vanwege romig en zo.
Cool, creamy and mellowquote:
Sjesses, wat een jeugdsentimentquote:
Dat is dan weer niks.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:24 schreef YipYip het volgende:
Als het foute uurtje dan toch al is begonnen...
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:24 schreef YipYip het volgende:
Broekiequote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:26 schreef missbehavin het volgende:
Tja, barb en yipyip zijn net zulke oude lullen als ik he. Seniorenuurtje
Mijn lul mag dan oud zijn, hij doet het nog meer dan prima hoor!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:26 schreef missbehavin het volgende:
Tja, barb en yipyip zijn net zulke oude lullen als ik he. Seniorenuurtje
Oh ja, jij bent nóg ouder he.quote:
Yup,veul ouderquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja, jij bent nóg ouder he.
Epicquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:24 schreef YipYip het volgende:
quote:
quote:
Mijn buren zijn met vakantie en de ander is altijd dronkenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:33 schreef YipYip het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat mijn buren het ook leuke jeugdsentiment muziek vinden... *zet muziek harder*
Sorry, maar das echt te foutquote:
Als ze gaan bonken op de muren dan zet je de muziek toch nog weer harder .. zo'n hekel aan mensen die mn jeugdsentiment verstorenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:33 schreef YipYip het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat mijn buren het ook leuke jeugdsentiment muziek vinden... *zet muziek harder*
O.M.G.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:36 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ik ken wel een rotterdam terror corps.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:36 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Helaas weet ik dit nog als de dag v gisterenquote:
Goeie shit werd er toen gemaakt!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:40 schreef YipYip het volgende:
[..]
Helaas weet ik dit nog als de dag v gisteren![]()
Rrrrrotterrrdam Records.
Komen wij uit Rotterdam? Ken je dat nie hooore dân!!
Oeh,Speedy Jquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Goeie shit werd er toen gemaakt!![]()
De ene na de ander!
Tsja...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:36 schreef YipYip het volgende:
[..]
Wat is er fout aan blanke rappers?
quote:
Nopequote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:43 schreef YipYip het volgende:
[..]
Oeh,Speedy J
Was Godt vroeger stiekem een gabbertje?
Epic, more then epic!quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Epic, more then epic!
Niks fouts aan. Maar dan ook echt niks
en in before MC hammer
Ik ook niet,het tegendeel juist. Maar vind en vond deze nr's wel erg tofquote:
En dan moet ik altijd deze posten omdat die samen met Vanilla ice in de top40 stondquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:46 schreef dawg het volgende:
[..]
ja kut, maar ik moest hem wel posten na dat rijtje
Meer Guns and Roses, Nirvane, Pearl Jam, etc etcquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:47 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik ook niet,het tegendeel juist. Maar vind en vond deze nr's wel erg tof
ik kocht nooit singles, ik luisterde niet zoveel top40, toen al niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
En dan moet ik altijd deze posten omdat die samen met Vanilla ice in de top40 stond![]()
Ik moest beide singeltjes hebben
Hier hetzelfde,en nog harder (Slayer,Metallica enz) Maar kwam toen ook al op de eerste houseparty's (waar de xtc nog geen speed was) ...vroegâhquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Meer Guns and Roses, Nirvane, Pearl Jam, etc etc
Maar heb ook nog wel op feestje gestaan voor gabbers bestonden![]()
Buzz Fuzz, Pavo
SCOOTER! Daar word ik toch zo vrolijk van!quote:
Mja dat is het!! Het is foute muziek, maar ik word er altijd wel vrolijk vanquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
SCOOTER! Daar word ik toch zo vrolijk van!
Oeh die kon ik helemaal mee bleren! Niet meerquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:54 schreef Barbusse het volgende:
Ooooh, dan kan deze niet ontbreken![]()
![]()
![]()
Ik ookquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oeh die kon ik helemaal mee bleren! Niet meer![]()
En ik was gvd nog niet klaar met scooter
Dan MOET deze ookquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:54 schreef Barbusse het volgende:
Ooooh, dan kan deze niet ontbreken![]()
![]()
![]()
quote:
Hell yeah!quote:
Heel veel plezierquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:57 schreef Barbusse het volgende:
Op weg naar een strandfeestje met bier![]()
![]()
![]()
Ben nu in de juiste stemming. Adios!
![]()
Graag gedaan!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:57 schreef Barbusse het volgende:
Op weg naar een strandfeestje met bier![]()
![]()
![]()
Ben nu in de juiste stemming. Adios!
![]()
LL Cool Jquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:01 schreef Godtje het volgende:
Per minuut meer nummers in mijn hoofd![]()
OVERLOAD!!!!
Vooral die laatste paar keer,vlak voor LL Cool J erom moet lachenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij was ik 15 en kwam ik elke keer klaar als dat wijf doing it begon te zingen.
+1 herkenbaarquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:09 schreef YipYip het volgende:
[..]
Vooral die laatste paar keer,vlak voor LL Cool J erom moet lachen
Dat nr hebben we nodig om alsnog een zomers gevoel te krijgenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
+1 herkenbaar![]()
Net gekeken en ik was 19![]()
En de ultieme zomerplaat alleen die hebben we dit jaar niet nodig
Die wordt hier thuis nog wel eens gezongen.quote:
door biggel?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die wordt hier thuis nog wel eens gezongen.En nee, niet door mij...
Kan je hem deze ook wel lerenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nuhuh, die andere herrieschopper.quote:
Respect voor de zangerquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geniet ervanquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:16 schreef missbehavin het volgende:
En ik ben hier klaar!!! Alleen vanavond nog wat uitnodigingen inpakken en morgen op de post doen en dan heb ik VAKANTIE!
Ik hoorde mensen klagen over regen,maar ik heb hier al een paar dagen niks gezienquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:16 schreef Memento-Mori het volgende:
is t bij jullie ook zo fijn weer de laatste 2 dagen?
Mooi weer voorquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:18 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik hoorde mensen klagen over regen,maar ik heb hier al een paar dagen niks gezien
Die vind ik wel erg softquote:
het is hier al 2 dagen superlekker, zonquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:18 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik hoorde mensen klagen over regen,maar ik heb hier al een paar dagen niks gezien
prima en daar in het euh midden?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoi Memento-Mori!
Hoe gaat 'ie daar in het Zuiden?
quote:
Ja eh - minder dan prima.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
prima en daar in het euh midden?
het heeft hier de hele dag geregend/gewaaid. Wilde de blaadjes wegvegen maar het had weinig zin.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het is hier al 2 dagen superlekker, zonhoewel t nu een beetje betrekt
[..]
prima en daar in het euh midden?
Zeer puik! Echt zomerweer, heerlijk.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:16 schreef Memento-Mori het volgende:
is t bij jullie ook zo fijn weer de laatste 2 dagen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet morgen nog werkenquote:
Ik heb vrij genomen omdat ik morgenochtend vroeg gras ga halen en meteen leggen (en daarna hou ik de boel bij en komt de rest van de tuin voor, a 90m2) volgende zomer wel.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik moet morgen nog werkengeen zin
Veel plezierquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik heb vrij genomen omdat ik morgenochtend vroeg gras ga halen en meteen leggen (en daarna hou ik de boel bij en komt de rest van de tuin voor, a 90m2) volgende zomer wel.
Grind storten en je auto erop zetten is wat ik gedaan heb.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik heb vrij genomen omdat ik morgenochtend vroeg gras ga halen en meteen leggen (en daarna hou ik de boel bij en komt de rest van de tuin voor, a 90m2) volgende zomer wel.
Ik heb al een deel gedaan, ook gras gelegd, grindtegels voor de auto. Maar heb dus nog meer.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:42 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Grind storten en je auto erop zetten is wat ik gedaan heb.
klopt, zij zou mij ook doen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:33 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ik zou haar doen
maar daar is ze niet echt uniek in...
Hoi MissBquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:42 schreef missbehavin het volgende:
Ik meur heerlijk uit mijn murf naar knoflook.
pijpen is dus geen probleemquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoi MissB![]()
Dat wordt niet zoenen vanavond
Voor wie?quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoi MissB![]()
Dat wordt niet zoenen vanavond
Kijk, jullie lossen zelf de problemen al op, gotta love Singles.quote:
Als jij je mond niet hebt gespoeld dan wel.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[..]
Kijk, jullie lossen zelf de problemen al op, gotta love Singles.
Hoewel, heb ook best pittige bhajis op.. en dus spicy aioli.. gaat dat niet branden?
Nee ik wil te graagquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:48 schreef missbehavin het volgende:
Artic, ik denk dat tijntje een betere keus is.
laat het denken maar aan de mensen met een hoog IQ overquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:48 schreef missbehavin het volgende:
Artic, ik denk dat tijntje een betere keus is.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
laat het denken maar aan de mensen met een hoog IQ over
wie niet slim is moet tieten hebbenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wie het kleine niet eert...
Wie van bil wil moet niet beledigenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wie niet slim is moet tieten hebben
die klopt nietquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wie van bil wil moet niet beledigen
Niet? Jij beledigt de dames jouw bed in?quote:
Nooit gehoord van niche marketing? Er zijn vrouwen die daar juist opgewonden van raken.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:59 schreef missbehavin het volgende:
Wie van bil wil moet niet beledigen
Mjah, ik ben daar niet een van..quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nooit gehoord van niche marketing? Er zijn vrouwen die daar juist opgewonden van raken.
Dat jij je kerels liever ziet met een gagball in hun mond is onderhand wel bekend ja.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:02 schreef missbehavin het volgende:
Mjah, ik ben daar niet een van..
Godver, jij zorgt er wel voor dat die door jou verzonnen roddel nooit overwaait he..quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat jij je kerels liever ziet met een gagball in hun mond is onderhand wel bekend ja.
ik ken nog een gezegde:quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Godver, jij zorgt er wel voor dat die door jou verzonnen roddel nooit overwaait he..
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ken nog een gezegde:
waar rook is is vuur.
daarom doe ik onaardig tegen je...preventiequote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh, nou, dan ben ik busted ben ik bang...
Zo gefrustreerd ben ik nou dat je nooit afbeeldingen van je tieten met mij hebt gedeeld.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:04 schreef missbehavin het volgende:
Godver, jij zorgt er wel voor dat die door jou verzonnen roddel nooit overwaait he..
Dat is nog geen reden om zo gemeen te doen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo gefrustreerd ben ik nou dat je nooit afbeeldingen van je tieten met mij hebt gedeeld.
Nee dat doe je om me het bed in te krijgen, heb ik net van Airwin geleerd.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
daarom doe ik onaardig tegen je...preventie
Jij begon.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:09 schreef missbehavin het volgende:
Dat is nog geen reden om zo gemeen te doen.
Heul niet!quote:
nee hoorquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee dat doe je om me het bed in te krijgen, heb ik net van Airwin geleerd.
Ik vind het gemeen dat jij die foto's niet levert, daarna ben ik gemeen terug gaan doen.quote:
Ah wat ben je schappelijk vandaag!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nee hoor
bank, keukentafel, motorkap, douche...mag ook allemaal
Ach, ik kan het niet helpen dat jij die 'window of opportunity' gemist hebt.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind het gemeen dat jij die foto's niet levert, daarna ben ik gemeen terug gaan doen.
Wat?quote:
ik heb geen ondertitelquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah wat ben je schappelijk vandaag!
jouw ondertitel
Jij dwingt je (bed)partners een gagbal in hun mond te stoppen. Ergo Meesteres Bquote:
Ach je weet wat ik bedoel toch. Zeikerd.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb geen ondertitel
wel een signature![]()
Zie je nu wat je aanricht Airwin?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij dwingt je (bed)partners een gagbal in hun mond te stoppen. Ergo Meesteres B
Je ontkent het nietquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zie je nu wat je aanricht Airwin?
Zeg gewoon wat je bedoeld danquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach je weet wat ik bedoel toch. Zeikerd.
Dat ik dat eenquote:
Aanvaard de consequenties van je eigen gedrag.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:15 schreef missbehavin het volgende:
Zie je nu wat je aanricht Airwin?
Doe jij dat dan ook?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aanvaard de consequenties van je eigen gedrag.
Geef ons met je zweep dan zullen wij lief en gehoorzaam zijn Meesteresquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:16 schreef missbehavin het volgende:
Damn, wat zijn jullie vervelend allemaal vanavond.
ik ookquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat ik dat eennummer vind.
it isn't for salequote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:19 schreef xFriendx het volgende:
Iemand die er appelig uit ziet met een pony en dan een gagball hanteert? I don't buy it.
Wtf is dat toch, appelig?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:19 schreef xFriendx het volgende:
Iemand die er appelig uit ziet met een pony en dan een gagball hanteert? I don't buy it.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ook
toch jammer dat je ook van die stuiter bing poing muziek houd
Jou tergen is een prima alternatief voor mij.quote:
Mijn boobs tergen van een veilige afstand terug.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jou tergen is een prima alternatief voor mij.
Dat je iemand met een gagball in z'n mond, een naaldhak in zijn aars douwt en dan qua onschuldig naar hem kijkt met een blik van 'huh, deed ik dat?'.quote:
in de slaapkamer wel ja...maar niet op muziekquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niks mis met wat gestuiter op zijn tijd.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat je iemand met een gagball in z'n mond, een naaldhak in zijn aars douwt en dan qua onschuldig naar hem kijkt met een blik van 'huh, deed ik dat?'.
Niet? Seks op muziekquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
in de slaapkamer wel ja...maar niet op muziek
als ik google op appelig...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]Eh, mijn zus noemde me zo..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
Dat zal er ook wel eentje zijn dan.quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
als ik google op appelig...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap mijn zus haar opmerking direct.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
als ik google op appelig...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
ja...maar niet daaropquote:
Jij hebt 2 aparte mappen klaarstaan?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja...maar niet daarop![]()
geile batsmuziek voor seks met je geliefde (niet voor one night stands)
ik denk al na over de muziek voor de openingszinquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij hebt 2 aparte mappen klaarstaan?
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik denk al na over de muziek voor de openingszin
Wat is de laatste plaat waar je op heb gebatst?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik denk al na over de muziek voor de openingszin
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is de laatste plaat waar je op heb gebatst?
Lekker nummertjequote:
Hindert niet. Ik schuif m'n schwanz gewoon lekker diep in het slokdarmpje!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:44 schreef missbehavin het volgende:
Hoewel, heb ook best pittige bhajis op.. en dus spicy aioli.. gaat dat niet branden?
Ah ja, jij ontbrak nog in deze conversatie..quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hindert niet. Ik schuif m'n schwanz gewoon lekker diep in het slokdarmpje!
deze heb ik bewaard voor jouquote:
quote:
uhuh...en als ik klaar ben laat ik 4 negers binnen en zet ik deze aan:quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik word weer afgescheept met een puntje..
Die heb je er aan gezogen natuurlijkquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik word weer afgescheept met een puntje..
Nou Artic weet zichzelf goed te adverteren maar niet heus..quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die heb je er aan gezogen natuurlijk
ik moet het hebben van mond op mond reclamequote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou Artic weet zichzelf goed te adverteren maar niet heus..
Vertel dan eens hoe het wel moet. Wat een man moet doen om in jouw broekje te komenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou Artic weet zichzelf goed te adverteren maar niet heus..
Haar was strijkenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat een man moet doen om in jouw broekje te komen
En dat is erg?quote:
kom je wel meteen in al haar broekjesquote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kom je wel meteen in al haar broekjes
Pabloquote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kom je wel meteen in al haar broekjes
quote:
wel met mijn tanden? prrrrquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
Maar no way dat je met een strijkijzer in de buurt van mijn ondergoed komt he.
Moet het weer kapot?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wel met mijn tanden? prrrr![]()
Niet in je broekje komen
Met een schaar zeker ook nietquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
Maar no way dat je met een strijkijzer in de buurt van mijn ondergoed komt he.
ik koop nieuw voor je dan, zo ben ik dan ook weerquote:
Dan wel iets wat jij leuk vindt zekerquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik koop nieuw voor je dan, zo ben ik dan ook weer
Nou vooruit, dan mag het.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik koop nieuw voor je dan, zo ben ik dan ook weer
Alleen als je je gagbal achter slot en grendel legtquote:
het gaat over seks en muziek en Tally zegt dit...quote:
Ze wordt oudquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het gaat over seks en muziek en Tally zegt dit...
de wereld gaat kapot
Van sommige nummers kan ik zo ontzettend geil wordenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het gaat over seks en muziek en Tally zegt dit...
de wereld gaat kapot
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Alleen als je je gagbal achter slot en grendel legt
Vanaf nu heet je voor mij Missgagbalquote:
Je weet wat je te doen staat, mocht je er echt van af willen. Dominatrixje van me.quote:
Maar je voelt je nog jong?quote:
Ff testen...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:57 schreef Tally het volgende:
Van sommige nummers kan ik zo ontzettend geil worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
dit is al beter...ik wilde net gaan testen of de zwaartekracht ook afgeschaft wasquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Van sommige nummers kan ik zo ontzettend geil worden
obey gravity, it's the lawquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dit is al beter...ik wilde net gaan testen of de zwaartekracht ook afgeschaft was
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vanaf nu heet je voor mij Missgagbal
Rotjongensquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je weet wat je te doen staat, mocht je er echt van af willen. Dominatrixje van me.
Laws can be brokenquote:
heb je weer iets uitgelokt?quote:
Ben je de zweep al aan het opwarmen?quote:
Dan moet ze ook maar niet zo maar een gagbal in iemands mond stoppenquote:
of een appelquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet ze ook maar niet zo maar een gagbal in iemands mond stoppen
ze moet toch zelf weten wat voor ballen ze in de mond neemtquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet ze ook maar niet zo maar een gagbal in iemands mond stoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |