stomme negersquote:
astuquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:22 schreef missbehavin het volgende:
Stomme TT, zit ik met Mieke Telkamp in mijn hoofd
Misery loves company!quote:
wacht ff...dan verbrand ik iets voor de sfeer erbij.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:22 schreef missbehavin het volgende:
Dat.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:22 schreef missbehavin het volgende:
Het is dus bewezen, ik ben een schatje!quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is dus bewezen, ik ben een schatje!
HW straattaal?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:24 schreef HeatWave het volgende:
Naar de kroeg om 4 barkies te scoren voor een iMac.
Een schatje nog welquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
je hebt tietenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:27 schreef rival het volgende:
[..]
want zoals ik net al zei, als je iets koopt, dan heb je het
Ik heb ze niet gekocht, faalhaasje.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:27 schreef rival het volgende:
[..]
want zoals ik net al zei, als je iets koopt, dan heb je het
ik krijg de laatste dagen echt de leukste koosnaampjesquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:31 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb ze niet gekocht, faalhaasje.
Broederschap & Eenheid. Het zit in m'n DNA...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah, je bent bezorgd, hoe schattig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eh, na die post van net van je wel.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:33 schreef rival het volgende:
[..]
ik krijg de laatste dagen echt de leukste koosnaampjes
verdien ik dat ofzo?
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Broederschap & Eenheid. Het zit in m'n DNA...
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:34 schreef 100% Tukker het volgende:
En je bent een lekker wijf, dat helpt natuurlijk ook wel...Jij bent één grote deceptie he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Ik bedoelde er niks mee hoor verder... das gewoon een motto hier.. Als je het koopt, dan heb je het!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eh, na die post van net van je wel.
Dat is waar!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:37 schreef rival het volgende:
[..]
Ik bedoelde er niks mee hoor verder... das gewoon een motto hier.. Als je het koopt, dan heb je het!
en kommop, hij is leuker dan de standaard.... en wat voorreactie toch?
Als het maar droog isquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:37 schreef CherryLips het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)eer-in-aantocht.html
Yeah, 22 graden
Ze zaten onder de poepquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:38 schreef rival het volgende:
[..]
daarom kreeg je geen kaartjes meer van opa
Eventjes droog!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:37 schreef CherryLips het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)eer-in-aantocht.html
Yeah, 22 graden
wees blij dat je kan ruiken, als chocoladeliefhebber zijndequote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zaten onder de poepIk dacht dat het zijn poep was
god is er niet, die ging een San halen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Eventjes droog!
Daar ben ik nu al heel blij mee.God, wat word ik depressief van dit kutweer.
Aight, ik vertik het om oud te worden niggahquote:
nee een nas.. een san wil ie niet want hij is niet zo dol op paardemeisjesquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:44 schreef rival het volgende:
[..]
god is er niet, die ging een San halen.
hoe maak ik daar nou weer San vanquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:45 schreef clevy het volgende:
[..]
nee een nas.. een san wil ie niet want hij is niet zo dol op paardemeisjes
Da.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[..]
Jij bent één grote deceptie he.
ik ben wit.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aight, ik vertik het om oud te worden niggah.
er zijn wel meer mensen die het verschil tussen storage attached network en network attached storage niet snappenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:47 schreef rival het volgende:
[..]
hoe maak ik daar nou weer San van
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:45 schreef clevy het volgende:
[..]
nee een nas.. een san wil ie niet want hij is niet zo dol op paardemeisjes
We iz all black on the inside brothaquote:
heb ff gelezen.... protocol verschil... zo leer ik nog eens iets.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:48 schreef clevy het volgende:
[..]
er zijn wel meer mensen die het verschil tussen storage attached network en network attached storage niet snappen
gekleurd dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nigga betekend ook niet altijd zwart
Rood, of hebben we het over de longen?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We iz all black on the inside brotha.
Ook niet, het staat soms voor Never Ignorant Getting Goals Accomplishedquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:52 schreef rival het volgende:
[..]
gekleurd dan?
http://www.google.nl/sear(...)ource=og&sa=N&tab=wi
das N.I.G.G.A.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook niet, het staat soms voor Never Ignorant Getting Goals Accomplished
quote:
Ik hou sowieso niet zo van chocola.quote:
Die heb je gehaald van je 100 euro bonus?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maakt het langer doorwerken wat aangenamer ook.
Kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maakt het langer doorwerken wat aangenamer ook.
Je bent een ventquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet zo van chocola.
Nee, die werd langs gebrachtquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die heb je gehaald van je 100 euro bonus?
Zou je soms wel denken he.quote:
Mja,het oog geeft iets anders aan...maar ook dat weet je maar nooitquote:
Ik ben best goed gelukt idd.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:10 schreef YipYip het volgende:
[..]
Mja,het oog geeft iets anders aan...maar ook dat weet je maar nooit![]()
Oké oké. Mja,kloptquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben best goed gelukt idd.
Serieus, nu begin ik ook de motieven van je baas te wantrouwen...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, die werd langs gebracht
Die 100 euro was nog niet duidelijk genoeg ?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Serieus, nu begin ik ook de motieven van je baas te wantrouwen...
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Serieus, nu begin ik ook de motieven van je baas te wantrouwen...
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:15 schreef Godtje het volgende:
Zo! Tip hier nieuwe nummers.
Ik denk hit potentie!
De milkshake maakte het net af, vanwege romig en zo.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:18 schreef YipYip het volgende:
[..]
Die 100 euro was nog niet duidelijk genoeg ?
Te laat, het kwaad is al geschiedquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]Niet door hem! Dat zou echt raar zijn
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Te laat, het kwaad is al geschied
quote:
Cold as ice...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De milkshake maakte het net af, vanwege romig en zo.
Cool, creamy and mellowquote:
Sjesses, wat een jeugdsentimentquote:
Dat is dan weer niks.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:24 schreef YipYip het volgende:
Als het foute uurtje dan toch al is begonnen...
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:24 schreef YipYip het volgende:
Broekiequote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:26 schreef missbehavin het volgende:
Tja, barb en yipyip zijn net zulke oude lullen als ik he. Seniorenuurtje
Mijn lul mag dan oud zijn, hij doet het nog meer dan prima hoor!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:26 schreef missbehavin het volgende:
Tja, barb en yipyip zijn net zulke oude lullen als ik he. Seniorenuurtje
Oh ja, jij bent nóg ouder he.quote:
Yup,veul ouderquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja, jij bent nóg ouder he.
Epicquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:24 schreef YipYip het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |