Fijn als je gelijk hebt en de steden liggen in puin.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jep, hij heeft helemaal gelijk.
Wat NotW en haar uitgever aangaat hebben alle partijen in de UK hele EU boterbergen op het hoofd. Labour zat er in haar regeerperiode ook vuistdik in bij Murdochquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Voor Cameron komen deze rellen nou niet echt ongelukkig zo net na het News of the World schandaal.
Jij bent toch die klapjostie die Libie helemaal te gek vond met haar commentaar op de rellen?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Fijn als je gelijk hebt en de steden liggen in puin.
Gelijk hebben is totaal niet interessant.
Geef de BNW'ers nou geen nieuwe ideeën.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Voor Cameron komen deze rellen nou niet echt ongelukkig zo net na het News of the World schandaal.
Libië was erg grappig ja.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij bent toch die klapjostie die Libie helemaal te gek vond met haar commentaar op de rellen?
Ik vond het ook wel geestig. Als je dan toch een harteloze dictator ben, vind ik het in ieder geval wel fijn als je zelfspot kentquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij bent toch die klapjostie die Libie helemaal te gek vond met haar commentaar op de rellen?
Vragen om een no-fly zone boven de UK als Libië zijnde...geniaal toch!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel geestig. Als je dan toch een harteloze dictator ben, vind ik het in ieder geval wel fijn als je zelfspot kent
Dat was idd ook lol, maar goed...sommige mensen zijn zo zuur/serieus dat ze daar niet om kunnen lachen. Ook goed.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:04 schreef Jabberwocky het volgende:
Ik kon om Iran ook wel glimlachen eigenlijk.
Ja ik was net te laat zag net ze laatste zin.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:11 schreef StephanL het volgende:
Die gast waarvan de rugtas werd leeggeroofd was net even te zien op Skynews
Dat hij was geschokt door de leeftijd van diegene die daar om hem heen stonden. Waren allemaal middelbare scholieren. Verder heeft hij zijn moeder gesproken en gaat het verder wel goed met hem.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:28 schreef Kvdijk het volgende:
[..]
Ja ik was net te laat zag net ze laatste zin.
Had ie nog wat te vertellen?
Zij bedenkt toch net zo goed allerlei excuses in dat artikel? Dat het aan de opvoeding zou liggen etc.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:29 schreef De_Nuance het volgende:
Alle Britse (Europese) aandacht zou moeten gaan naar deze vlijmscherpe analyse over #UKRiots van bevlogen docente: http://t.co/x5j9TEz
Alles begint bij opvoeding.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:37 schreef Poppenkastpop het volgende:
[..]
Zij bedenkt toch net zo goed allerlei excuses in dat artikel? Dat het aan de opvoeding zou liggen etc.
Ik las ergens een artikel dat in 1 van de eerst getroffen wijken van Londen 60% van de kinderen een 1-ouder gezin heeft.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Alles begint bij opvoeding.
En vaderdag in die wijken is ook zeker een erg verwarrende dag?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik las ergens een artikel dat in 1 van de eerst getroffen wijken van Londen 60% van de kinderen een 1-ouder gezin heeft.
Dat heb ik ook een deel van m'n jeugd gehad, maar je ziet mij ook geen televisie uit een brandende winkel trekken.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik las ergens een artikel dat in 1 van de eerst getroffen wijken van Londen 60% van de kinderen een 1-ouder gezin heeft.
Wel verdacht dat je daar nu rondhangt.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:18 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een deel van m'n jeugd gehad, maar je ziet mij ook geen televisie uit een brandende winkel trekken.
Gedoneert.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:01 schreef Kingstown het volgende:
Een website voor de oude meneer met zijn kappershop.
Iedereen die het zo zielig vond voor hem de afgelopen dagen heeft nu de kans om niet alleen de mond, maar ook de portemonnee te laten spreken.
Doneer Flink!
[ afbeelding ]
http://keepaaroncutting.blogspot.com/
Wel een mooie collectie council flats, dus niet enorm verrassend. Kereltje is wel duidelijk onderweg geweest om zooi te trappen...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:34 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Pimlico is trouwens bepaald geen slechte wijk, dus zo slecht zal dit jochie het niet hebben.
Ach, na 6 jaar Engeland moet ik toegeven dat de gemiddelde koter uit Tottenham verdomd weinig kansen heeft. Dat hou je natuurlijk altijd met arme gezinnen, maar in Engeland is de situatie wel verdomd waardeloos. Na een paar generaties krijg je dan dit soort verneukte jongeren. Iedereen houdt altijd zijn individuele verantwoordelijkheid, maar er is een reden waarom dit soort pauperwijken ontstaan.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Het is natuurlijk allemaal de schuld van het sociale onrecht...
Bankiers hebben in een jaar miljoenen keren zoveel gejat als deze kneuzen. Komen die ook uit een kut wijk?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:31 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Ach, na 6 jaar Engeland moet ik toegeven dat de gemiddelde koter uit Tottenham verdomd weinig kansen heeft. Dat hou je natuurlijk altijd met arme gezinnen, maar in Engeland is de situatie wel verdomd waardeloos. Na een paar generaties krijg je dan dit soort verneukte jongeren. Iedereen houdt altijd zijn individuele verantwoordelijkheid, maar er is een reden waarom dit soort pauperwijken ontstaan.
Allemaal redenen voor crimineel gedrag of allemaal excuses om niet je best te doen in de maatschappij? Of beide misschien?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wel verdacht dat je daar nu rondhangt.![]()
Woonde je ook in een wijk waar 60% een 1-ouder gezin had? Het heeft natuurlijk allemaal met elkaar te maken en is complexer dan 1 issue er uit halen. Sociale onderklasse, achterstandsbuurt, jong kids krijgen, laag inkomen, veel 1-ouder gezinnen hangt allemaal met elkaar samen.
Nee, maar ze doen vandaag niet mee met plunderen, of wel? Elke sociale klasse zijn eigen misdaad. En bankiers zijn de bom, dat je het weet.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:33 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Bankiers hebben in een jaar miljoenen keren zoveel gejat als deze kneuzen. Komen die ook uit een kut wijk?
En ook een miljoen keer meer opgebracht.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:33 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Bankiers hebben in een jaar miljoenen keren zoveel gejat als deze kneuzen. Komen die ook uit een kut wijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |