quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:30 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
En waar zijn de ouders in het hele verhaal?
Weinig ouders vermoed ik zo.quote:from her foster home in Shirebrook
Pimlico is trouwens bepaald geen slechte wijk, dus zo slecht zal dit jochie het niet hebben.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:08 schreef Kingstown het volgende:
Video van de invallen die vandaag zijn gedaan bij vermoedelijke looters.
De hoeveel politie doet vermoeden dat men Al-Quada op heeft gerold.
Het ging mij er om dat ze dus niet maskeren dat ze iets fout hebben gedaan, wat je daar beweerde.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Even, wat héb je aan dat toegeven? Hmm?
Makkelijk toch?
quote:Bernard Moore (born 23/03/1965), of Ridgwood Avenue, Monsall, jailed for 20 weeks for assaulting a police officer
Ik ben een andere mening toegedaan, ik denk dat 'men' ( wie dat dan ook moge zijn) doorheeft dat het toch wel verdomde makkelijk gegaan is.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:35 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Het ging mij er om dat ze dus niet maskeren dat ze iets fout hebben gedaan, wat je daar beweerde.
En liever dat ze nu inzien dat het volgende keer anders moet, dan dat ze volgende keer weer precies hetzelfde beginnen. Dus in dat opzicht...
quote:Eoin Flanagan (born 01/01/1983), of Carson Road, Burnage, jailed for eight months for stealing clothes
Als de korpchef en de vice korpschef van rotterdam morgen opstappen vanwege een of ander schandaal, dan zijn er over 2 weken ook geen capabele vervangers die de coordinatie even op zich kunnen nemen als er in bepaalde wijken grootschalige rellen uit breken om een of andere reden.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ach gos, spierballen vertoon om te maskeren dat toen ze nodig waren ze er niet waren cq niet ingrepen.
En zo wordt de bevolking weer in slaap gesust.
Schijnveiligheid!
Ik vermoed dat de UK politie in het vervolg sneller en harder mag ingrijpen en de evt relschoppers dit ook (te) weten (komen).quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben een andere mening toegedaan, ik denk dat 'men' ( wie dat dan ook moge zijn) doorheeft dat het toch wel verdomde makkelijk gegaan is.
Dit zakt weg, nog wat politiek geleuter, spierballenvertoon en in feite verandert er niets.
Niet dat ik dat hoop, m'n zoon woont er immers, maar ik ben er niet gerust op.
Yvonne, zag je net in de HP staanquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben een andere mening toegedaan, ik denk dat 'men' ( wie dat dan ook moge zijn) doorheeft dat het toch wel verdomde makkelijk gegaan is.
Dit zakt weg, nog wat politiek geleuter, spierballenvertoon en in feite verandert er niets.
Niet dat ik dat hoop, m'n zoon woont er immers, maar ik ben er niet gerust op.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:43 schreef Darklight het volgende:
[..]
Yvonne, zag je net in de HP staan
Ik help het je hopenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:41 schreef Jabberwocky het volgende:
Ik woon er zelf dus zit er ook niet echt op te wachten.
We zullen zien, ik neem aan de politie hier echt wel iets uit meeneemt, in positieve zin.
Ja, van 5 augustus, verleden week iddquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Van verleden week was dat
En je leest HP
Jep, hij heeft helemaal gelijk.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Wel helemaal eens met die speech van Cameron daarnet:
- Volk dat hun mond vol heeft van rechten maar nooit over verplichtingen wil horen.
- Volk dat hun kinderen niet opvoed, ze geen onderscheid tussen goed en kwaad en een moraal leert
- Volk dat hun kinderen door scholen laten opvoeden: die kinderen die niet eens weten wat een boek is op school laten aandraven de 1e dag.
- Volk dat een uitkering krijgt van zijn medeburgers maar gaat slopen en rellen verdient die uitkering niet.
Voor Cameron komen deze rellen nou niet echt ongelukkig zo net na het News of the World schandaal.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Wel helemaal eens met die speech van Cameron daarnet:
- Volk dat hun mond vol heeft van rechten maar nooit over verplichtingen wil horen.
- Volk dat hun kinderen niet opvoed, ze geen onderscheid tussen goed en kwaad en een moraal leert
- Volk dat hun kinderen door scholen laten opvoeden: die kinderen die niet eens weten wat een boek is op school laten aandraven de 1e dag.
- Volk dat een uitkering krijgt van zijn medeburgers maar gaat slopen en rellen verdient die uitkering niet.
Fijn als je gelijk hebt en de steden liggen in puin.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jep, hij heeft helemaal gelijk.
Wat NotW en haar uitgever aangaat hebben alle partijen in de UK hele EU boterbergen op het hoofd. Labour zat er in haar regeerperiode ook vuistdik in bij Murdochquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Voor Cameron komen deze rellen nou niet echt ongelukkig zo net na het News of the World schandaal.
Jij bent toch die klapjostie die Libie helemaal te gek vond met haar commentaar op de rellen?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Fijn als je gelijk hebt en de steden liggen in puin.
Gelijk hebben is totaal niet interessant.
Geef de BNW'ers nou geen nieuwe ideeën.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Voor Cameron komen deze rellen nou niet echt ongelukkig zo net na het News of the World schandaal.
Libië was erg grappig ja.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij bent toch die klapjostie die Libie helemaal te gek vond met haar commentaar op de rellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |