Iemand had een forumpost gevonden waaruit bleek dat Stanley het product niet kende.quote:
iddquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:17 schreef Audreyoot het volgende:
ik bestel die altijd op dealextreme
Hmm ok maar dan nog, voor dat geld kan ik niet klagen 34.95quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:18 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Iemand had een forumpost gevonden waaruit bleek dat Stanley het product niet kende.
Als de hunt is afgelopen is er meestal een gewone kut dagaanbieding.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:19 schreef Asskicker14 het volgende:
Welke dagaanbieding komt er na afloop van de hunt, zal dat de 3D TV zijn?
Die ene? Dr komen er vast nog wel meer dan een..quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:20 schreef Stink-ui het volgende:
even rokenhoop dat ik nog ene mediaplayer kan scoren...
Ik herinner mij na afloop van een iBood hunt op 31 december nog een ontzettend goede LED TV als dagaanbieding kwam.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:20 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Als de hunt is afgelopen is er meestal een gewone kut dagaanbieding.
die lelijke die lijkt op een kopje koffie..quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:21 schreef Karina het volgende:
Welke mediaplayer wil je? De lelijke of de oerlelijke?
Gister hadden ze volgens mij een takentablet erop staan.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:21 schreef Audreyoot het volgende:
ik wil een stofzuiger of tekentablet
Het is hartstikke gezelligquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:21 schreef Memento-Mori het volgende:
wat doen jullie allemaal gefrustreerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |