quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:00 schreef computerprobleem het volgende:
Ik ben zo 2 uurtjes weg rijlessen als er iets met films komt, en je zou het zelf ook kopen of je koopt het, bestel ook please 1 voor mij. Je krijgt er geld voor
Idem.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:01 schreef Friek_ het volgende:
Een Sennheiser koptelefoon zou ook mooi zijn.
Dat is het voordeel als het zo traag is. Kun je mooi even Googlenquote:
Wat is XD?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:01 schreef bambino het volgende:
Ik wacht niet echt op iets specifieks maar ik wil gewoon dingen kopen die ik tof vind XD
Ik bedoel een goed toetsenbord, niet zo'n bagger dingquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:00 schreef Repeating het volgende:
[..]
zijn er al genoeg geweest .;)
De complete columbo, allo allo en are you being servedquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:58 schreef bambino het volgende:
Groot bluray pakket ofzo is ook wel vet idd
Ik kom misschien niet serieus over, maar wat je gequote hebt meen ik.quote:
smiley lol (soort south park achtig iets)quote:
In blu-rayquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:01 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
De complete columbo, allo allo en are you being served?
Dan nog vind ik het taal voor kinderen die denken dat ze stoer zijn. Niet dat jij het bentquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:02 schreef bambino het volgende:
[..]
smiley lol (soort south park achtig iets)
Rond 00:30 stond er een mooie te koop.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:01 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik bedoel een goed toetsenbord, niet zo'n bagger ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |