IK BEN PIR WEER VOOR HEEEEquote:3VOOR12 toog naar Biddinghuizen voor een openhartig gesprek met Lowlands-directeur Eric van Eerdenburg (maandag meer) en nam de camera mee. Kijk mee hoe het grootste deel al in de steigers staat en aanschouw de nieuwe terreinindeling, de mythische wigwam backstage en de onwaarschijnlijke maagdelijkheid van Camping 2.
- foto's staan onder de tekst -
Onderweg in de auto naar het Lowlands-terrein wordt steeds duidelijker wat toenmalig Mojo-organisator Willem Venema als festivallocatie voor ogen had: zo ver mogelijk van de bewoonde wereld om zo min mogelijk overlast te veroorzaken. Flevoland dus. Gaandeweg wordt het steeds groener en blauwer, neemt het aantal auto's af en wordt de natuur nog slechts onderbroken door een enkele boerderij. Op een - zelfs in de toch niet overdreven bevolkte gemeente Dronten - van god en iedereen behalve Walibi verlaten plek ligt het terrein. Het beloofde festivalland waar volgende week 55.000 festivalgangers en zo'n honderd bands los worden gelaten.
De nieuwe Tïtty Twïster mochten we nog niet fotograferen, maar we kunnen je verzekeren dat het geen kleine tent wordt, eigenlijk überhaupt geen tent. Horst The German hing er nog niet rond, wel een hoop werklieden, maar wie weet er zich in de schemering afspeelt. De entree waar je straks vele malen onderdoor loopt hebben we ook al voor je evenals een plukje goed nieuws aan de horizon: er gaat gejuich door de wigwam want voor de tweede helft van volgende week wordt eindelijk goed weer voorspeld.
Bereid je vast voor op de nieuwe terreinindeling via de fotoroute van 3VOOR12. We beginnen de route backstage en duiken dan naast de Alpha het terrein op. En geef voor extra effect ondertussen de uitpuilende Lowlands Luisterpaal een zwengel!
ach ze kwamen vanuit de randstadquote:Onderweg in de auto naar het Lowlands-terrein wordt steeds duidelijker wat toenmalig Mojo-organisator Willem Venema als festivallocatie voor ogen had: zo ver mogelijk van de bewoonde wereld om zo min mogelijk overlast te veroorzaken.
Ga met mijquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:59 schreef vault_tec het volgende:
Misschien ga ik nu solo of met 1 vriend
Had ik aan de andere kant van de wereld ook nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:03 schreef julian6 het volgende:
alleen gaan zou ik echt niet doen.. je moet gewoon reismaatjes hebben waar je op terug kunt vallen
nah ik vind alleen reizen wel anders dan alleen een festival doenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Had ik aan de andere kant van de wereld ook niet
Ik heb beide gedaan en ging beide prima. Als je alleen bent, moet je welquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nah ik vind alleen reizen wel anders dan alleen een festival doen
ik kan het niet precies uit leggen maar toch
vijfenvijftigduizend bezoekers... dan moet je toch wel een enorme autist zijn als je daar niemand tussen vindt waar je een klik mee hebtquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:42 schreef LatonOne het volgende:
je wil je avonturen toch delen met vrienden, en samen dingen beleven is ook gewoon meerwaarde. Je wilt gewoon delen bij zoiets, en als je niemand vindt waar een klik mee is en je buren zijn ook a relaxed dan voel je je alsnog maar alleen lijkt me.
lijkt me toch anders dan je eigen vriendenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
vijfenvijftigduizend bezoekers... dan moet je toch wel een enorme autist zijn als je daar niemand tussen vindt waar je een klik mee hebt
Ik zou ook niet zomaar in m'n eentje gaan, nieuwe mensen leren kennen is onwijs leuk en tof maar je moet toch beetje kunnen terug vallen op bekenden, mja dat vind ik dan, is misschien voor andere heel erg anders..quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
vijfenvijftigduizend bezoekers... dan moet je toch wel een enorme autist zijn als je daar niemand tussen vindt waar je een klik mee hebt
Juist. En bij een reis ga je gewoon naar een andere plek en zijn er 1000 dingen te doen die je in je eentje kan doen. Bij een festival is dat gewoon anders.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:42 schreef LatonOne het volgende:
je wil je avonturen toch delen met vrienden, en samen dingen beleven is ook gewoon meerwaarde. Je wilt gewoon delen bij zoiets, en als je niemand vindt waar een klik mee is en je buren zijn ook a relaxed dan voel je je alsnog maar alleen lijkt me.
Je mag wel bij ons komen staan, wij staan daar op die ene camping in het midden, zie je dan!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Juist. En bij een reis ga je gewoon naar een andere plek en zijn er 1000 dingen te doen die je in je eentje kan doen. Bij een festival is dat gewoon anders.
Maargoed ik ga wel gewoon en zie waar ik uitkom.
bijna iedereen. zie helaas steeds meer asociale persoonlijkheden ... maar goed. we gaan weer lol hebbenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:18 schreef Gaspanic het volgende:
Ach, op Lowlands is iedereen erg sociaal. Tot nu toe altijd prachtig weekend gehad met de buren
DE BUREN
Volgens mij wil rece 'm zo hebben.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
Het is wel kut dat ik het nu pas te horen krijg want nu kan ik m'n kaartje denk ik ook niet heel makkelijk verkopen, mocht ik besluiten niet te gaan.
Mja weet je, het is gewoon stom want normaal gesproken had ik gezegd 'whateverrrrrrrrrrrr ik ga wel gewoon', maar nu zit ik al een hele tijd heel kut in mijn vel en dan is het NIET chill om in je eentje te gaan. En het is ook een geldkwestie. Pffffffffff ik weet het niet mên. Maar ik houd er wel over op.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:31 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Gewoon alleen gaan, je komt ongetwijfeld wel bekenden tegen en anders kom je ongetwijfeld wel anderen tegen waarmee je kan optrekken.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mwhehe die laatste persoon gaat dus ook officieel niet.
Wa ben je toch een droppie. Nog single?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Eentje schmeentje. Ik begrijp goed, dat je je nu wel een beetje in de steek gelaten voelt, zeker als het gaat om wat de knaller van het jaar zou moeten zijn.
Maar je hebt hier alleen al genoeg aanbiedingen gehad om het weekend niet alleen door te hoeven komen. Dat 'terugvallen' komt dus wel goed (geen idee of je iemand hiervan überhaupt ook maar een beetje kent, maarja, dat heb je met introducties enzo ook).
En whatever you do: nooit je beslissing nemen vóór het slapen gaan, altijd na een goed nachtje slaap.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mwhehe die laatste persoon gaat dus ook officieel niet.
Gewoon gaanquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ga je 4FMP uitproberen als ik ga!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |