Mja weet je, het is gewoon stom want normaal gesproken had ik gezegd 'whateverrrrrrrrrrrr ik ga wel gewoon', maar nu zit ik al een hele tijd heel kut in mijn vel en dan is het NIET chill om in je eentje te gaan. En het is ook een geldkwestie. Pffffffffff ik weet het niet mên. Maar ik houd er wel over op.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:31 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Gewoon alleen gaan, je komt ongetwijfeld wel bekenden tegen en anders kom je ongetwijfeld wel anderen tegen waarmee je kan optrekken.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mwhehe die laatste persoon gaat dus ook officieel niet.
Wa ben je toch een droppie. Nog single?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Eentje schmeentje. Ik begrijp goed, dat je je nu wel een beetje in de steek gelaten voelt, zeker als het gaat om wat de knaller van het jaar zou moeten zijn.
Maar je hebt hier alleen al genoeg aanbiedingen gehad om het weekend niet alleen door te hoeven komen. Dat 'terugvallen' komt dus wel goed (geen idee of je iemand hiervan überhaupt ook maar een beetje kent, maarja, dat heb je met introducties enzo ook).
En whatever you do: nooit je beslissing nemen vóór het slapen gaan, altijd na een goed nachtje slaap.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mwhehe die laatste persoon gaat dus ook officieel niet.
Gewoon gaanquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ga je 4FMP uitproberen als ik ga!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |