diskriemienatsiequote:
datquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:30 schreef YUR het volgende:
Al een paar uurtjes aan het genieten van biertjes op de dijk
Ik heb ook wel zin in een lekker koud biertje langs de waterkant met het zonnetje in de rug!quote:
Slim.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:13 schreef Killiann het volgende:
Voor ons wordt het vandaag al inpakken, want morgen vertrekken we naar biddinghuizen! Voor onze tactisch geplaatste familie vakantie, om op donderdag afscheid te nemen en alleen de dijk maar af hoeven te rijden
Dan ga je óf heel vroeg weg of woon je bijzonder dichtbijquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:03 schreef GotC het volgende:
Ik zit dan denk ik al sinds 9 uur op de dijk, met een biertje of een vodka/jus. Samen met YUR
We vertrekken om 7 uurquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:30 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dan ga je óf heel vroeg weg of woon je bijzonder dichtbij.
Samen met Pete Philly?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:45 schreef Perquisite het volgende:
Sta ik met een dikke blow in me ene hand en een biertje in me andere hand in de Kwibus te feesten!
Nee kwt ntquote:
Met zo'n kapsonesvent als Pete heeft iedereen problemen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:02 schreef Perquisite het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest haha.
Ze hebben trouwens geen ruzie!
FOK! navelshirtjequote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:42 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Trek je een shirt met FOK! aan?
Ja, jammer inderdaad dat het zo een mannetje is. Ze falen ook allebei hard nu ze niet meer samen muziek maken. Sta nog wel met ze op de foto!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:03 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Met zo'n kapsonesvent als Pete heeft iedereen problemen.
Toen Pete Philly ineens met een band muziek ging maken, haakte ik ook af. Dat klonk m.i. echt voor geen meter (Lowlands 2008).quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:05 schreef Perquisite het volgende:
[..]
Ja, jammer inderdaad dat het zo een mannetje is. Ze falen ook allebei hard nu ze niet meer samen muziek maken. Sta nog wel met ze op de foto!
In de categorie, kut ventjes die leuke muziek maken, trouwens: Chef'Special
Om tien voor half 6. Goed bezig.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:20 schreef friekin_ het volgende:
Rond deze tijd volgende week lig ik zwaar dronken naakt bovenop mijn vriend denk ik.
Mensen die de beleving nog niet vatten. Ik leef met je mee man.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:26 schreef bramvnl het volgende:
om half 8 sochtens al voor de deur staan hahaha wat wil je zelf in de drukte wachten of als het lekker rustig is
dus je denkt dat ik de beleving niet weet van lowlands? ben al eerder bij lowlands geweest en ook bij zwarte cross gewoon zuipen en feesten!!!! en ja viezigheid hoort er nu 1 maal bij en dat boeid mij nietquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:28 schreef TWP het volgende:
[..]
Mensen die de beleving nog niet vatten. Ik leef met je mee man.
Oh, ok.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:41 schreef bramvnl het volgende:
[..]
dus je denkt dat ik de beleving niet weet van lowlands? ben al eerder bij lowlands geweest en ook bij zwarte cross gewoon zuipen en feesten!!!! en ja viezigheid hoort er nu 1 maal bij en dat boeid mij niet
Dat is lekker op tijd iigquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:55 schreef Peter het volgende:
Ik ben nu onderweg naar de post die mij is aangewezen. Of ik blijf op de hoofdpost. Geen idee nog
Over 5 minuten begint mijn dienst.
Dit.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:27 schreef rubbereend het volgende:
rond deze tijd begin ik aan mijn zoveelste blik bier
Aangezien het dan donderdag is, zal je bij de 24 uurs tent lopen of op de campingquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:50 schreef TyVole het volgende:
Wij zijn ook een uurtje of 8 's ochtends op het terrein. Lekker doorrijden, geen gewacht bij de ingang. En voordat het vol begint te lopen staat de tent en is het eerste biertje al lang open. Vorig jaar ook zo gedaan.
Oké, je moet vroeg op terwijl je lekker in je nest ligt, maarja, slapen doen we na Lowlands wel weer.
Overigens, over precies een week zwalk ik nu ergens over het terrein. Geen idee waar, ik moet het programma nog bestuderen.
En ik sta aan de noordkant (harde/elburg), dus dat wordt wel een eind sjouwen voor een biertjequote:
We zien wel. Ik geloof dat ik donderdag wel een paar uurtjes de tijd heb voor het hek open gaatquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 06:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En ik sta aan de noordkant (harde/elburg), dus dat wordt wel een eind sjouwen voor een biertje
Dat had ik kunnen typenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:01 schreef SicSicSics het volgende:
Ik hoop dat ik nu ongeveer wakker wordt vanwege een zonnetje wat flets op mijn tent schijnt. Nog een keer omdraaien en dan met een kleine kater, de donderdag is immers ook leuk, de tent uit. Eerst een biertje open trekken, daarna even naar de campingwinkel voor een saucijzen- en een kaasbroodje. Gaan zitten, eten, mensen kijken, bierdrinken en flauwe grappen maken tot het terrein open gaat!
Ik heb er zin an!
Dit, plus dan staat er een chill muziekje aan, en lees ik mijn krantje.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:01 schreef SicSicSics het volgende:
Ik hoop dat ik nu ongeveer wakker wordt vanwege een zonnetje wat flets op mijn tent schijnt. Nog een keer omdraaien en dan met een kleine kater, de donderdag is immers ook leuk, de tent uit. Eerst een biertje open trekken, daarna even naar de campingwinkel voor een saucijzen- en een kaasbroodje. Gaan zitten, eten, mensen kijken, bierdrinken en flauwe grappen maken tot het terrein open gaat!
Ik heb er zin an!
waarom heb ik geen lulquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:44 schreef stbabylon het volgende:
In een leeg pak bar le duc pissen en weer verder slapen.
Weet je wat hilarisch is...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:44 schreef stbabylon het volgende:
In een leeg pak bar le duc pissen en weer verder slapen.
rond deze tijd aan mn eerste blik bier, tegen de kater van al die blikken bier zoals uit die post hierbovenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:27 schreef rubbereend het volgende:
rond deze tijd begin ik aan mijn zoveelste blik bier
dat pas om 12:30 open gaat. Succes.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:13 schreef GotC het volgende:
Rond deze tijd zit ik óf nog lekker op de camping te chillen, of ik loop al fijn op t terrein
Maat van me (user P8) had ook altijd de gewoonte om in bar-le-duc pakken te pissen en deze tussen/nabij de andere pakken te leggen. Tot hij een keer 's ochtends wakker werd met heel veel dorst, en, go figure...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:48 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Weet je wat hilarisch is...
Dat pak Bar le duc op het pad leggen en op een veilige afstand gaan zitten wachten. 10 tegen 1 dat er iemand op springt binnen 5 minuten!
En ik sta vroeg op om dit soort dingen niet te missen!
rij?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:52 schreef YUR het volgende:
De kans is groot dat ik bij de Grolsch blikkenwisselkar in de rij sta
nog nooit gezien daar? veel mensen staan te discussieren dat hun halve liters goed voor twee kleine blikjes moeten zijn.quote:
Ik ben er nog nooit geweest, sta meestal rond die tijden op het festivalterrein. En als ik tussendoor ff naar de camping ga dan kom ik er niet langs want wij staan op 1. Vandaar.quote:
same herequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:55 schreef kciR het volgende:
Waarschijnlijk sta ik te kijken bij Foster the People, of het moet erg tegenvallen, dan ben ik er inmiddels al weg..
Leuk topic dit, erg goed voor de voorpret
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:55 schreef kciR het volgende:
Waarschijnlijk sta ik te kijken bij Foster the People, of het moet erg tegenvallen, dan ben ik er inmiddels al weg..
Leuk topic dit, erg goed voor de voorpret
Rijtje danquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:45 schreef julian6 het volgende:
[..]
nog nooit gezien daar? veel mensen staan te discussieren dat hun halve liters goed voor twee kleine blikjes moeten zijn.
Oh jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
dat pas om 12:30 open gaat. Succes.
Ik zal toeterenquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:38 schreef Perquisite het volgende:
In de kwibus, afterparty in de bus richting Den Haag!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |