waarom heb ik geen lulquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:44 schreef stbabylon het volgende:
In een leeg pak bar le duc pissen en weer verder slapen.
Weet je wat hilarisch is...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:44 schreef stbabylon het volgende:
In een leeg pak bar le duc pissen en weer verder slapen.
rond deze tijd aan mn eerste blik bier, tegen de kater van al die blikken bier zoals uit die post hierbovenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:27 schreef rubbereend het volgende:
rond deze tijd begin ik aan mijn zoveelste blik bier
dat pas om 12:30 open gaat. Succes.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:13 schreef GotC het volgende:
Rond deze tijd zit ik óf nog lekker op de camping te chillen, of ik loop al fijn op t terrein
Maat van me (user P8) had ook altijd de gewoonte om in bar-le-duc pakken te pissen en deze tussen/nabij de andere pakken te leggen. Tot hij een keer 's ochtends wakker werd met heel veel dorst, en, go figure...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:48 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Weet je wat hilarisch is...
Dat pak Bar le duc op het pad leggen en op een veilige afstand gaan zitten wachten. 10 tegen 1 dat er iemand op springt binnen 5 minuten!
En ik sta vroeg op om dit soort dingen niet te missen!
rij?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:52 schreef YUR het volgende:
De kans is groot dat ik bij de Grolsch blikkenwisselkar in de rij sta
nog nooit gezien daar? veel mensen staan te discussieren dat hun halve liters goed voor twee kleine blikjes moeten zijn.quote:
Ik ben er nog nooit geweest, sta meestal rond die tijden op het festivalterrein. En als ik tussendoor ff naar de camping ga dan kom ik er niet langs want wij staan op 1. Vandaar.quote:
same herequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:55 schreef kciR het volgende:
Waarschijnlijk sta ik te kijken bij Foster the People, of het moet erg tegenvallen, dan ben ik er inmiddels al weg..
Leuk topic dit, erg goed voor de voorpret
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:55 schreef kciR het volgende:
Waarschijnlijk sta ik te kijken bij Foster the People, of het moet erg tegenvallen, dan ben ik er inmiddels al weg..
Leuk topic dit, erg goed voor de voorpret
Rijtje danquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:45 schreef julian6 het volgende:
[..]
nog nooit gezien daar? veel mensen staan te discussieren dat hun halve liters goed voor twee kleine blikjes moeten zijn.
Oh jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
dat pas om 12:30 open gaat. Succes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |