op en neer, op en neer, op en neerquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
waar de fuck is die afstandsbediening voor?

Surveillance-Fiets

Surveillance-Fiets

ja rot op .... een tv zet je neer en die laat je staan.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
op en neer, op en neer, op en neer
kan je je pr0n mee laten bewegen op je fabhandbewegingen, erg handig voor jullie mannen toch?

als je het uitlegt krijg je misschien 1 dingetje uit mijn box die ik wel heb en jij niet ;Dquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:27 schreef delano.888 het volgende:
BTW annuleren op ibood is ZO ontzettend simpel dat ik t niet eens ga uitleggen

Ik dacht net een aanbieding te zien van een laptop voor ¤39,95quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:24 schreef Repeating het volgende:
Ibood is bij mij aant flippen. Product is al uitverkocht voordat ik überhaupt de afbeelding zie.

Ik wil helemaal niks van jou flapdrolquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:28 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
als je het uitlegt krijg je misschien 1 dingetje uit mijn box die ik wel heb en jij niet ;D

quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja rot op .... een tv zet je neer en die laat je staan.

Surveillance-Fiets

Surveillance-Fiets

kreeg je ook niet ik wou je erin luizen daarom zei ik misschienquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:28 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niks van jou flapdrol

Ik vond hem nog mooi ookquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
¤ 199,95
Nu! ¤ 24,95 + (5,95)

Stoere jongen hoor, is mama trots op je?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:29 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
kreeg je ook niet ik wou je erin luizen daarom zei ik misschien

Surveillance-Fiets

Surveillance-Fiets

van 200 naar 25 euro.... datkannietquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:29 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Ik vond hem nog mooi ook
Maar ik heb al genoeg routers

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |