Die ene, die altijd meedoet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben benieuwd of we weer de cliché travo's voorbij zien komen die Madonna of Cher doen
Oh toch! Ik schrok al.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:52 schreef JaneDoe het volgende:
nee nee mensen niet "i'm a dancer" herman, herman brood!
Oh zoquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:52 schreef JaneDoe het volgende:
Daar zijn er een paar van, die al 5 jaar op tv voorbij komen bij elke zang-aanstel-dinges-showquote:
Begin van de pubertijdquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee valt wel mee, beetje groot gebouwd.
Ze zingt wel mooi!
Ja okquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar zijn er een paar van, die al 5 jaar op tv voorbij komen bij elke zang-aanstel-dinges-show
Moet je nagaan hoe diep de pijn zitquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:52 schreef JaneDoe het volgende:
Vroeger in mijn tijd was dat niet zo hoor. Niemand had tieten en iedereen liep in een trui met een paardenhoofd erop.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
die stevige pubermeiden lijken altijd veel ouder... net als die ene van gister bij HGT.
En ik word dan weer elf geschatquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
die stevige pubermeiden lijken altijd veel ouder... net als die ene van gister bij HGT.
Het duurde allemaal tot de examenklas?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:54 schreef Silenus het volgende:
[..]
Vroeger in mijn tijd was dat niet zo hoor. Niemand had tieten en iedereen liep in een trui met een paardenhoofd erop.
Ja omdat je niet 40 kg overgewicht meedraagt, dat is positief Lut, en die vrouw is een schele!quote:
Ja, maar niet zo sterk, dan hoor je dat ze niet zo heel goed is, maar Kate kan wel zingen hoor.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:57 schreef JaneDoe het volgende:
katy perry kan dansen en zingen? tegelijk?
Nog niet los van elkaarquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:57 schreef JaneDoe het volgende:
katy perry kan dansen en zingen? tegelijk?
Zingen, ja je zegt het zelf al, niet zo heel goed neequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:57 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja, maar niet zo sterk, dan hoor je dat ze niet zo heel goed is, maar Kate kan wel zingen hoor.
ze deelt nu al met haar fansquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:57 schreef Silenus het volgende:
He haar tampon viel eruit!
edit: en nu gooit ze 'm in het publiek![]()
Ketting van snoep?quote:
Lekker aan snoepenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:59 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zo'n snoep-ketting van de kermis van vroeger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |