quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Die is al 2 keer geweest, die komt niet meer.

Ik heb er eenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Met mazzel komt ie nog een keer

De eerste was om kwart over 4, ik had m net nietquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Met mazzel komt ie nog een keer

Tja dat zei ik vannacht ook: die komt niet meer hoor! en ineens bam weg wastie de 2e keerquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Die is al 2 keer geweest, die komt niet meer.

Misschien maar beter ookquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
De eerste was om kwart over 4, ik had m net niet

Thx mja alleen die koekenpanset zou ik kopen.. zal ie nog langs komen?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:47 schreef bambino het volgende:
[..]
Alle prijzen:
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/#all

1tje geloof ik, die ik gezien hadquote:

Als die niet echt uitverkocht is welquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:51 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Thx mja alleen die koekenpanset zou ik kopen.. zal ie nog langs komen?

HArtslagmeter wel gezienquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Hoe zit het met de weerstations en hartslagmeters?

Die komen sowieso nog wel langs hoor.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:51 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Thx mja alleen die koekenpanset zou ik kopen.. zal ie nog langs komen?

Mja dat snap ikquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:51 schreef bambino het volgende:
[..]
Als die niet echt uitverkocht is wel

Lucht schat! lucht!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:52 schreef delano.888 het volgende:
Vanavond bij een aantal stellen thuis:
"Schat? Waarom is er 56 euro afgeschreven?"
"Nou, ik heb een doos gekocht"
"Wat, een doos van 50 euro? Wat zit er in dan?"
"Dat weet ik nog niet"
"...."

Ze hebben dit jaar een sonicare als normale ibood gehad. Dus die kan best langskomen nog.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:52 schreef Holy_Goat het volgende:
ik zou wel een electrische tandenborstel willen maar die hebben ze zeker nooit?

Niet iedereen heeft vakantie of is koos werkloos.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Afgelopen nacht ging het al snel met artikelen, dan zal het nu nog harder gaan

Ook gezienquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:52 schreef Holy_Goat het volgende:
ik zou wel een electrische tandenborstel willen maar die hebben ze zeker nooit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |