Ik reageerde dan ook eerst op Catch22- waarna jij er jouw discussie van maakt. Mij gaat het om een totaal andere discussie, en wel deze:quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:28 schreef Splackavellie02 het volgende:
Weer een veel te lang bericht waarin je precies hetzelfde zegt wat je in je vorige bericht ook al zei. En het klopt nog steeds niet helemaal.
[..]
Zie je mij ergens zeggen dat ik de Archos voor iedereen afschrijf? Het enige dat ik zeg is dat de middenklasser die de Transformer is, een betere tablet is dan de budgetmodellen. En ik zie nergens een argument van jou dat dat onwaar maakt.
quote:Zou je niet een maandje of 2 kunnen wachten op de nieuwe Archos 101 G9? Dat lijkt een mooi apparaat te gaan worden voor ~300 euro.
Hierbij wordt een Asus Transformer 2e hands boven een uit te komen Archos 101 G9 verkozen en zelfs aanbevolen. Puur vanwege het kunnen/kwaliteit. En ik zeg dan: er is helemaal geen aanleiding tot die aanbeveling, want je kunt het nog niet eens goed vergelijken/beoordelen.quote:Koop dan een Asus Transformer 2e hands. Ik ben zelf niet zo onder de indruk van die Archos producten.
Ja, zo is niks relevant, de Asus ook niet. Maar weer ging dat punt natuurlijk op de suggestie in:quote:En het lijkt mij toch echt dat die persoon vraag om wat op dit moment de beste tablet is. Dan is de nieuwe generatie Archos dus helemaal niet relevant.
Diegene had de initiële comment ook gewoon goed gelezen, maar het is gewoon een goed punt.quote:Zou je niet een maandje of 2 kunnen wachten op de nieuwe Archos 101 G9?
Lmaoquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:41 schreef MaatjeTho het volgende:
Ik heb een geruststellende mail gehad van de eBay verkoper wat betreft de garantie:
[..]
Dus geen zorgen over de garantie van de Tab want hij kan gewoon niet kapot!!
Flashback 7.2 met de kernel van eergisteren (schijnt alweer een nieuwe te zijn namelijk).quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:27 schreef harley het volgende:
Krijg als het goed is morgen ook mijn Hannspad binnen
186.80 incl verzending gewoon in een Nederlandse webwinkel (dus met garantie)
standaard draait er 2.2 op maar hij is al te updaten naar honeycomb dus dat zit ook wel goed.
Maar dan heb je wel
- 10,1 inch capicatief
- Tegra2 dualcore 1 Ghz
- 16 GB opslag
onder de 200 euro.
lijkt me niet verkeerd.
Phaelanx: welke (rom)versie heb je er nu op draaien ?
Wil hem nl wel stabiel hebben aangezien ik niet de enige ben die hem gaar gebruiken.
Als je het hebt gevonden, kan je het dan de andere miljoenen android gebruikers vertellen aub?quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:04 schreef Ivo1986 het volgende:
Hmmm ik heb een Android vraagje, heb de 10.1 tab van Samsung en wil een App kopen en betalen met Paypal. Moet mogelijk zijn alleen vind ik die optie nergens. Waar moet ik het instellen?
Werkt helemaal super i.c.m een wii controllerquote:Op zaterdag 3 september 2011 08:21 schreef Devolution het volgende:
Er zijn inderdaad emulators voor zo'n beetje alle consoles behalve die van deze generatie. Ik heb bijvoorbeeld een SNES, GBC, GBA en N64 emulator op mijn tabletWerkt prima.
wait, whut?quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:52 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Werkt helemaal super i.c.m een wii controller
quote:
koop n 2de hands A merk.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:14 schreef Gutz het volgende:
Het zal al wel weer een paar honderd keer voorbij gekomen, welke Tabs zijn nu echt aan te raden met SIM ondersteuning en GPS
Die Rena3 schijnt goed te zijn, maar spreekt mij qua design niet echt aan. Tevens is die er niet met en SIM en GPS (wel apart)
Iemand een idee. Budget om en nabij de 250 eypo
Traag typen is aardig op te lossen door verschillende browsers te proberen. Resultaten in de Android market zijn soms wel minder naar mijn idee. Meestal los ik dit op door wanneer ik een paar apps heb deze gewoon via de pc (browser) te installeren.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:23 schreef drumstickNL het volgende:
Overigens: Heb jullie ook probleem dat het toetsenbord traag reageert? Daarnaast is de Android market vrij apart, ze tonen je geen heldere resultaten.
quote:Op maandag 19 september 2011 20:05 schreef GuitarJJ het volgende:
Je hebt ook genoeg leren hoesjes met een toetsenbord erin. Kost zo'n 20 euro en kan samen met de meeste Android tablets.
[ afbeelding ]
Mwah, de meeste tablets van nu ondersteunen het wel. Misschien de tablets van de Intertoys niet, maar wie wil nou zo'n ding!quote:Op maandag 19 september 2011 20:32 schreef UncleSam het volgende:
[..]
De meeste goedkope Chinese pads ondersteunen USB 2.0 niet eens waardoor je dus met zo'n onhandige adapter moet werken.
[ afbeelding ]
Draadloos TB is dan wel handig (of je moet weinig tekst hoeven te verwerken).quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:32 schreef mr-green het volgende:
Ik ga denk ik straks die Hannspree bij Alternate halen. Goede keuze?
Ik ga de tablet voornamelijk gebruiken om PFD te opnenen en tekst te verwerken tijdens vergaderingen. Maar wil toch een tablet en geen laptop ivm makkelijk meenemen en misschien wat spelletjes spelen op de bank
quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:32 schreef mr-green het volgende:
Ik ga denk ik straks die Hannspree bij Alternate halen. Goede keuze?
Ik ga de tablet voornamelijk gebruiken om PFD te opnenen en tekst te verwerken tijdens vergaderingen. Maar wil toch een tablet en geen laptop ivm makkelijk meenemen en misschien wat spelletjes spelen op de bank
Niks voor jou die Sony S?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:37 schreef shiznuts het volgende:
[..]Lijkt me wel een prima ding. Beetje de POV Tegra natuurlijk, maar dan maar een klein tikje minder, maar wel voor een heel stuk minder.
Iemand de Sony S al gehaald?
Uit de OP:quote:Op woensdag 21 september 2011 14:54 schreef Oksel het volgende:
Maar als je nu op pad bent, hoe heb je dan internet op dat ding? Via WiFi via je telefoon? Of gaat er een aparte SIM in?
quote:Verder beschikken eigenlijk alle tablets wel over Wifi. Minder gebruikelijk is Bluetooth. 3G is vaak optioneel, bij Chinese tablets vaak via een dongle uitbreidbaar, bij Westerse tablets vaak een andere versie van de tablet met ingebouwde ondersteuning.
[..]
Wat mensen snel vergeten is echter dat 3G en GPS ondersteuning ook geleverd kan worden via een moderne smartphone door middel van tethering. Hierbij maak je van je telefoon een hotspot en deel je de verkregen data met je tablet. Nadeel is wel dat dit de accu van je telefoon langzaam maar zeker leegtrekt.
quote:Op woensdag 21 september 2011 20:10 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Lijkt wel alsof mijn Samsung alle wallpapers verneukt.
Alles wat ik via de market download trekt ie uit zijn voegen, en ziet er alleen goed uit in portrait (logisch denk, omdat de wallpapers van de market op telefoons zijn gericht).
Maar ook 'normaal' via internet gedownloade wallpapers, die zoomt ie rampzalig in.. Ik heb gewoon een breedbeeld wallpaper (al ruimer genomen dan de 1280pixels die het ding breed is), maar ik kan nooit het hele plaatje selecteren. En van het geselecteerde stuk, zoomt ie dan nog meer dan de helft in :|
Erg jammer als ik dus een foto van bijvoorbeeld aan huiskamer heb, en dan alleen de open haard uiteindelijk de wallpaper haalt
Als je homescreen wisselt draait dan ook de wallpaper mee? Als dit het geval is kun je dat proberen uit te zetten. Dan komt er dacht ik meer van de foto op het scherm te staan.quote:
Thuis: WIFIquote:Op woensdag 21 september 2011 14:54 schreef Oksel het volgende:
Maar als je nu op pad bent, hoe heb je dan internet op dat ding? Via WiFi via je telefoon? Of gaat er een aparte SIM in?
Zelf vind ik dit ook een besparing van niks, nu heb je het nog niet erg hard nodig maar wat met toekomstige updates? En hoeveel langer gaat het aanpassen van de firmware voor Archos nu duren (vooral bij ICS)quote:Op woensdag 21 september 2011 20:03 schreef Devolution het volgende:
"Special memory management". Klinkt mij in de oren als compromis. En dat het geld scheelt boeit ook weinig, aangezien geheugen amper nog wat kost tegenwoordig..
Gebruik Perfect Viewer om ze in te stellen.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:10 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Lijkt wel alsof mijn Samsung alle wallpapers verneukt.
Alles wat ik via de market download trekt ie uit zijn voegen, en ziet er alleen goed uit in portrait (logisch denk, omdat de wallpapers van de market op telefoons zijn gericht).
Maar ook 'normaal' via internet gedownloade wallpapers, die zoomt ie rampzalig in.. Ik heb gewoon een breedbeeld wallpaper (al ruimer genomen dan de 1280pixels die het ding breed is), maar ik kan nooit het hele plaatje selecteren. En van het geselecteerde stuk, zoomt ie dan nog meer dan de helft in :|
Erg jammer als ik dus een foto van bijvoorbeeld aan huiskamer heb, en dan alleen de open haard uiteindelijk de wallpaper haalt
quote:De micro-sdkaart op basis van de nieuwe standaard werd onlangs uitgebracht en gebruikers van XDA-Developers hebben de nieuwe geheugenkaart getest op verschillende Android-telefoons en -tablets. Zo blijkt dat de 64GB-kaart werkt op de recente toestellen HTC Sensation, Samsung Galaxy S II, Galaxy S en de tablet Asus Transformer.
Hannspree Tablet bij Alternatequote:Op zondag 25 september 2011 16:17 schreef Lightning_NL het volgende:
Hoi mensen!
Even een vraagje. Ik zit een beetje naar tablets te kijken, maar vind ze eigenlijk redelijk duur voor wat ze bieden. Dan kom je dus al snel bij een Chinese tablet uit. Ikzelf heb de voorkeur voor Android 3.0, maar dat kost natuurlijk nóg meer. Wellicht, als ik een tablet aanschaf, is het zo dat mijn vriendin 'm vaak zal lenen om te gebruiken voor school. Is zo'n tablet een beetje geschikt om te typen? Voornamelijk om aantekeningen te maken? Of moet je dan echt wel een keyboardje erbij kopen?
Is er een beetje goede kwaliteit tablet beschikbaar voor minder dan 200 euro? Want echt heel veel meer heb ik er niet voor over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |