Te koop aangeboden hagelnieuwe (ok, misschien bij elkaar uurtje mee gespeeld

) Haipad M8 tablet.
Tablet behoort tot de allernieuwste types van dit moment en dat is ook wel te merken aan de specs.
- Standaard Android 2.3.4
- Nieuwste generatie processor Vimicro A8 VC882 1.3Ghz !!
- Capacitive scherm met hoge resolutie van 1280 X 768
- 1GB intern geheugen en 8GB opslag (let op er is ook een 512mb versie!)
- Hdmi uitgang
- Wifi
- Werkende android market
- Volledige versie van Angry Birds
- Camera voorop (voor skype etc)
- 482 gram!!
- hoge capactiteit batterij
Ondanks dat de haipad pas een maand op de markt is is de support erg goed en komen er vanuit de fabriek (haipad.net) geregeld updates online die kleine wensen en bugjes oplossen. (de nieuwste firmware is uiteraard geladen!)
Terwijl dit toestel nog onderweg was kreeg ik bij verlenging van mijn abonnement een mooi aanbod voor een samsung galaxy waarvoor ik ben gegaan. Onder zware emotionele druk

van mijn vriendin moet ik hem met veel pijn in mijn hart toch wegdoen.
De Haipad kent vanzelfsprekend GEEN enkele beschadiging en wordt geleverd in doos met oplader (+ euro adapter), hoofdtelefoon, laad/data usb kabel en als bonus een (nog op te plakken) anti kras beschermlaag. Verder zit er (extra gekocht) een zwarte fluwele bescherm hoes/sleeve bij .
Geen gezeur met douane/invoer kosten (heb ik al voor je gedaan) en/of rare chinese handelaren die niet of laat leveren...je kan hem bij mij komen ophalen (omgeving Haarlem) of ik verstuur hem voor 6 euro naar je op. (maak desgewenst een filmpje van het apparaat voor ik verstuur)
Vaste prijs 175 euro.
(Interesse of vragen alleen via PM en wegggg is wegg) Foto's (nog geen tijd gehad om foto's te maken maar hij is identiek!)
![Haipad-M8.jpg]()
![201107180550442281.jpg]()
![32_P_1313571415047.jpg]()
Filmpju!
(uiteraard kan je als taal ook gewoon Nederlands selecteren

)
[ Bericht 0% gewijzigd door taaablet op 05-09-2011 14:01:22 ]