abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101587272
Te koop aangeboden hagelnieuwe (ok, misschien bij elkaar uurtje mee gespeeld O-) ) Haipad M8 tablet.

Tablet behoort tot de allernieuwste types van dit moment en dat is ook wel te merken aan de specs.

- Standaard Android 2.3.4
- Nieuwste generatie processor Vimicro A8 VC882 1.3Ghz !!
- Capacitive scherm met hoge resolutie van 1280 X 768
- 1GB intern geheugen en 8GB opslag (let op er is ook een 512mb versie!)
- Hdmi uitgang
- Wifi
- Werkende android market
- Volledige versie van Angry Birds oO<
- Camera voorop (voor skype etc)
- 482 gram!!
- hoge capactiteit batterij

Ondanks dat de haipad pas een maand op de markt is is de support erg goed en komen er vanuit de fabriek (haipad.net) geregeld updates online die kleine wensen en bugjes oplossen. (de nieuwste firmware is uiteraard geladen!)

Terwijl dit toestel nog onderweg was kreeg ik bij verlenging van mijn abonnement een mooi aanbod voor een samsung galaxy waarvoor ik ben gegaan. Onder zware emotionele druk ;) van mijn vriendin moet ik hem met veel pijn in mijn hart toch wegdoen.

De Haipad kent vanzelfsprekend GEEN enkele beschadiging en wordt geleverd in doos met oplader (+ euro adapter), hoofdtelefoon, laad/data usb kabel en als bonus een (nog op te plakken) anti kras beschermlaag. Verder zit er (extra gekocht) een zwarte fluwele bescherm hoes/sleeve bij .

Geen gezeur met douane/invoer kosten (heb ik al voor je gedaan) en/of rare chinese handelaren die niet of laat leveren...je kan hem bij mij komen ophalen (omgeving Haarlem) of ik verstuur hem voor 6 euro naar je op. (maak desgewenst een filmpje van het apparaat voor ik verstuur)

Vaste prijs 175 euro. (Interesse of vragen alleen via PM en wegggg is wegg)

Foto's (nog geen tijd gehad om foto's te maken maar hij is identiek!)

Filmpju!

(uiteraard kan je als taal ook gewoon Nederlands selecteren :) )

[ Bericht 0% gewijzigd door taaablet op 05-09-2011 14:01:22 ]
pi_101587899
100 euro geboden.
pi_101592161
110
pi_101592372
125 geboden.
Weet wat je zegt, maar zeg nooit wat je weet.
  maandag 5 september 2011 @ 15:19:54 #5
38917 manga
bah weep granah weep nini bong
pi_101592520
130 geboden.
...Jesus said, "Come forth, John, and receive eternal life."... But John came fifth, and got a toaster...
pi_101593305
En vragen gaan gewoon via het topic en niet alleen via PM
Tevens [TK] in de titel gezet gezien je dat vergeten was ;)
pi_101593402
150 inclusief mits hij Bluetooth heeft.
pi_101594729
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 15:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
En vragen gaan gewoon via het topic en niet alleen via PM
Tevens [TK] in de titel gezet gezien je dat vergeten was ;)
ai ai sir :-)
  maandag 5 september 2011 @ 18:17:28 #9
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_101598509
er zit geen gps op?
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ &gt;100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  maandag 5 september 2011 @ 19:07:30 #10
42043 PetervdK
Lul ajb niet over jezelf...
pi_101600405
Heb je je nu speciaal aangemeld om (een) tablet(s) te gaan verkopen?
Dat doen wij wel als je bent uitgelogd!
  maandag 5 september 2011 @ 19:09:19 #11
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_101600510
Heeft hij usb?
pi_101606111
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 19:09 schreef Joran-Joran het volgende:
Heeft hij usb?
Twee verschillende USB connectoren. Kleine mini USB en normale platte USB
pi_101607960
Van bekende site over tablets:

''Deze tablet is eigenlijk nog niet aan te raden op dit moment en wel om de volgende punten:

- CPU is langzaamvergeleken met de alternatieven. 3D spellen kun je vergeten en dit ligt niet alleen naar de resolutie. Simpele spellen als Angry Birds is geen probleem.
- Android implementatie is niet stabiel. VMicro is relatief nieuw in het Android veld en de concurrentie is veel verder kwa stabiliteit en performance
- Op het gebied van multimedia ondersteund deze chipset niet alle codecs. Men zegt er mee bezig te zijn. Dit in tegenstelling tot andere andere tablet gebaseerd op de laatste chipsets van AMLogic, Rockchip, Samsung e.d.
- Verder nog cosmetische problemen zoals een niet 100% passende behuizing rondom en een ander punt is hierboven genoemd.''
pi_101610234
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 21:07 schreef consio het volgende:
Van bekende site over tablets:

''Deze tablet is eigenlijk nog niet aan te raden op dit moment en wel om de volgende punten:

- CPU is langzaamvergeleken met de alternatieven. 3D spellen kun je vergeten en dit ligt niet alleen naar de resolutie. Simpele spellen als Angry Birds is geen probleem.
- Android implementatie is niet stabiel. VMicro is relatief nieuw in het Android veld en de concurrentie is veel verder kwa stabiliteit en performance
- Op het gebied van multimedia ondersteund deze chipset niet alle codecs. Men zegt er mee bezig te zijn. Dit in tegenstelling tot andere andere tablet gebaseerd op de laatste chipsets van AMLogic, Rockchip, Samsung e.d.
- Verder nog cosmetische problemen zoals een niet 100% passende behuizing rondom en een ander punt is hierboven genoemd.''
Haha creatief copy/paste noemen ze dat...

Eigenlijk geen zin om te gaan verdedigen maar zoas je ziet ga ik het toch doen :) Als je namelijk leest wat daaronder staat (net ook even gelezen) zie je ook dat de poster een handelaar is in tablets en deze tablet nog nooit in zijn handen heeft gehad om te testen en hij commerciėle belangen zou kunnen hebben om dat te zeggen.

- Het is op dit moment een snellere processor als de bekende samsung processoren
- Behuizing past helemaal prima vergelijkbaar met een ipad etc
- Allerlei kleine bugs zijn opgelost met firmware updates inmiddels waaronder compatibiliteit met bepaalde codecs. En er zullen vast nog meer updates komen..het is immers een compleet nieuwe generatie tablet en niet weer een kopie van een kopie van een kopie. Prima juist!

Kritische tonen helemaal goed lijkt me handig om het van iemand te horen die er eentje in z'n bezit heeft. Toch, iedereen is vrij om een mening te hebben en te geloven wat hij wil..free country!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')