SPOILER: SchermOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Processor en werkgeheugenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Merk/bouwkwaliteit en ondersteuning voor Android-versiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Connectiviteit/SpecificatiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iconia Tab A500 | Iconia Tab A100
70 Internet Tablet | 101 Internet Tablet | Arnova 10 | Arnova 8
Eee Pad Transformer | Eee Pad Slider | Eee Pad Memo
Flyer | Puccini
LG Optimus Pad V900 (T-Mobile G-Slate)
XOOM
Mobii TEGRA Tablet 10.1'' | Android Tablet 10.2" | Mobii 7" GenII (TB)
Galaxy Tab P1000 | Galaxy Tab 10.1(v) | Galaxy Tab 8.9 (cancelled?)
FOLIO 100 | Toshiba Tablet
Sony S1/S2 | Adam Notion Ink | Viewsonic | Creative ZiiO | Fujitsu | Huawei S7
Dell Streak 7 & Pro | Amazon Coyote & Hollywood | Packard Bell Liberty Tab
Flytouch | Dropad | Telepad | Herotab | Zenithink ZT-180 | ePad | APAD
Enkele Chinese webshops:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In China kun je in de webshops zoeken via ChinaPrices en ChinaCheep.
› Coupons
10%ebay110 = 10% korting bij Buyincoins | fokme = 5% korting bij MP4Nation | savings20 = $20 korting > $100-orders bij Lightinthebox | 15450 = 5% korting bij Pandawill
› Non-ChinaVoor de tablets die in Nederland beschikbaar zijn kun je terecht op de officiële websites en bij de bekende elektronica winkels zoals BCC, Dixons, Dynabite, etc.
Natuurlijk kun je ook even kijken op check.fok.nl en pricewatch.Europabreed op Geizhals of Amazon.co.uk.
Aantal apps & games in de Market (op 10/8/2011, statistiek door AppBrain. Verdere statistiek: AndroLib)
› Interessante sitesNederlands:
| Tablets Magazine | TabletGuide | Tabletworld | Portablegear | Androidworld | Androidtablet |Internationaal:
| Android Market | AppBrain | Engadget | Slashgear | DigiTimes | CNET | PC Magazine | Phone Arena | Tablet PC Review | Shenzai | BM Alpha | Applanet | Arctablet Blog | Modaco | XDA Developers |
› Vorige delen
Android tablet discussie topic-keten
[ Bericht 0% gewijzigd door shiz op 11-08-2011 02:37:49 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Tegra2 tablets van bekende merken voor 200 eu, goede ontwikkeling!
http://tweakers.net/revie(...)101-most-wanted.html
Tweakers.net review van de Galaxy tab 10.1quote:Conclusie
Het is duidelijk dat Samsung met zijn Galaxy Tab 10.1 de concurrentie met de iPad 2 wil aangaan. De introductie van de iPad 2 was zelfs reden voor Samsung om het design van de Tab op de schop te nemen, puur om te kunnen zeggen dat zijn tablet de dunste en de lichtste is.
Dun en licht is de Tab 10.1 zeker. De tablet ligt fijn in de hand en kan zich op het gebied van ergonomie prima meten met de iPad 2. In vergelijking met de Honeycomb-tablets die we tot nu toe getest hebben, durven we de Tab 10.1 op dit gebied zelfs een klasse apart te noemen.
Ook het Super PLS-scherm heeft een zeer goede indruk achtergelaten. De kijkhoeken zijn erg goed en de helderheid ligt een stuk hoger dan bij de concurrentie. Het binnenwerk van de tablet is minder spannend: de Tegra 2 is eigenlijk al oud nieuws en we kijken uit naar de volgende generatie tablets, die van modernere hardware gebruik zal maken.
Samsung legt in zijn marketingcampagne de nadruk op de TouchWiz UX-schil. In de praktijk is de meerwaarde hiervan echter klein. De knoppen om snel bepaalde functionaliteit aan en uit te zetten zijn nog wel handig, maar voor de rest zijn de veranderingen vooral cosmetisch. In de benchmarks is de Tab 10.1 vaak nipt de traagste van de geteste Tegra 2-tablets, wat mogelijk wordt veroorzaakt door de aanpassingen die Samsung in Android heeft doorgevoerd.
De belangrijkste kritiek op de Tab 10.1 is echter het gebrek aan aansluitingen. Juist daar zijn er mogelijkheden om het onderscheid met andere tablets te maken, en Samsung heeft die kans laten liggen. Zelfs het aanvankelijk geplande micro-sd-slot is uiteindelijk gesneuveld.
Wie een Android-tablet zoekt, zal zich dus moeten afvragen hoe belangrijk connectiviteit is. Mensen die geen problemen hebben met de eventuele aanschaf van extra adapters, halen met de Tab 10.1 de beste Android-tablet van dit moment in huis - voor zover de juridische strijd met Apple niet voorkomt dat deze tablet überhaupt in de winkel komt te liggen. Wie zaken als een micro-sd-slot of een hdmi-uitgang belangrijker vindt dan gewicht en ergonomie, kan misschien beter naar alternatieven kijken, zoals de Transformer van Asus.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Ik zie die ontwikkeling niet duidelijk worden in de quote of de bronlink?quote:Tegra2 tablets van bekende merken voor 200 eu, goede ontwikkeling!
De Samsung Tab 10.1 is nog altijd 'reteduur'?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
thnx voor de duidelijke fotos, ik heb een ainol novo8 besteld bij mp4nation, ik ben benieuwsDon't trust anyone else!
Trust me!![]()
Zie ik het trouwens goed dat het een mat scherm is? Of zit daar al een screenshield over?
- Oh wacht, ik zie toch ergens een paar miniskule luchtbulleltjes. I know enough.Wel fijn, dat licht diffusseert erop.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Het is een glimmend scherm.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:16 schreef shiznuts het volgende:
Zie ik het trouwens goed dat het een mat scherm is? Of zit daar al een screenshield over?
- Oh wacht, ik zie toch ergens een paar miniskule luchtbulleltjes. I know enough.Wel fijn, dat licht diffusseert erop.
Ik twijfel nog of ik een screenprotector erop moet doen...![]()
die opmerking ging over de hansspree tablet. De tab is niet reteduur, begint bij 470 euro.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:28 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik zie die ontwikkeling niet duidelijk worden in de quote of de bronlink?
De Samsung Tab 10.1 is nog altijd 'reteduur'?Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
![]()
Ah, ok, dan zag ik het verkeerd.
Ik zag een stuk of zes lichte vlekjes op het scherm, dacht dat het luchtbelletjes waren die onder een protector waren vast te zitten.
Daarom ook 'reteduur', ik wil niet zeggen dat ik 470 voor dat tablet 'reteduur' vind, maar ik vergelijking met de 'bekende merken' die dan '200 euro' kosten is dat natuurlijk dubbel zoveel.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:22 schreef Catch22- het volgende:
[..]
die opmerking ging over de hansspree tablet. De tab is niet reteduur, begint bij 470 euro.
Bij bekende merken denken mensen eerder aan de A-merken als Asus, Samsung, Acer, etc. dan de B-merken als Hannspree hè. Dat heeft verder niet zozeer met kwaliteit te maken maar hun aanwezigheid en dominantie op de markt wat hen dus 'bekend' maakt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Dat is gewoon lichtval icm vingerafdrukken.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:22 schreef shiznuts het volgende:
Ah, ok, dan zag ik het verkeerd.
Ik zag een stuk of zes lichte vlekjes op het scherm, dacht dat het luchtbelletjes waren die onder een protector waren vast te zitten.
[..]
Daarom ook 'reteduur', ik wil niet zeggen dat ik 470 voor dat tablet 'reteduur' vind, maar ik vergelijking met de 'bekende merken' die dan '200 euro' kosten is dat natuurlijk dubbel zoveel.
Bij bekende merken denken mensen eerder aan de A-merken als Asus, Samsung, Acer, etc. dan de B-merken als Hannspree hè. Dat heeft verder niet zozeer met kwaliteit te maken maar hun aanwezigheid en dominantie op de markt wat hen dus 'bekend' maakt.![]()
![]()
Toyota is ook een bekend merk, maar geen luxeproduct.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:22 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Daarom ook 'reteduur', ik wil niet zeggen dat ik 470 voor dat tablet 'reteduur' vind, maar ik vergelijking met de 'bekende merken' die dan '200 euro' kosten is dat natuurlijk dubbel zoveel.
Bij bekende merken denken mensen eerder aan de A-merken als Asus, Samsung, Acer, etc. dan de B-merken als Hannspree hè. Dat heeft verder niet zozeer met kwaliteit te maken maar hun aanwezigheid en dominantie op de markt wat hen dus 'bekend' maakt.
Ik zie Hannspree een beetje als Toyota en Samsung als BMW (alleen dan met meer productiefoutjes, BMW is perfect jwz)Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Nou ja, het is meer een Infiniti. Ik bedoel, Toyota's zie je in elke straat, Infiniti's kun je op een hele dag gewoon helemaal niet tegenkomen.'Hannspree' is in Nederland niet zo gangbaar. Betekent inderdaad niet dat het troep is hoor. Maar inderdaad een camera bijvoorbeeld mist de Hannspree dan wel weer.
Verder...![]()
Naja, ik heb daar in ieder geval meer vertrouwen in dan die flitsubatsu tablets die ik hier voorbij zie komen
Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Ja, maar die noemen we ook geen 'bekende tablets', maar 'Chinese tablets'.
'Made and sold in China' verschilt natuurlijk wel met de Westerse markt tablets. Uit de OP:quote:Tablets bedoeld voor de Westerse markt [..] De bouwkwaliteit [..] is in vrijwel alle gevallen ruim voldoende tot goed te noemen.quote:Chinese/merkloze tablets aan de andere kant [..] meestal vervaardigd uit goedkope materialen om de prijs te drukken en is de bouwkwaliteit in veel gevallen hooguit voldoende te noemen.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ja ik weet hoe het werkt, maar het is fijn dat er ook niet-prul (dus niet-chinese tablets) voor leuke prijzen met goede cpu's te koop zijnHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Inderdaad. Daar hadden er best meer van mogen zijn.
Vervaardigingsgraad is vaak beter en nog in Europa te krijgen en garantie in aanspraak kunnen nemen ook.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Heb mijn rena3 nu al binnen, heeft maar 2 dagen geduurd! Hij is rete snel en youtube draait ook vlekkeloos 1080p. Heel erg blij mee!![]()
135 euro bij mp4 nation? Die?Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
wtf.. hoe kan dat dan? Die van mij pakt 720 niet eens soepel.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:36 schreef Bobr het volgende:
Heb mijn rena3 nu al binnen, heeft maar 2 dagen geduurd! Hij is rete snel en youtube draait ook vlekkeloos 1080p. Heel erg blij mee!![]()
Geen idee, heb de versie met de simkaart ondersteuning.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:03 schreef Makrolon het volgende:
[..]
wtf.. hoe kan dat dan? Die van mij pakt 720 niet eens soepel.![]()
Als het een dualcorecpu heeft dan moet dat makkelijk willenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:03 schreef Makrolon het volgende:
[..]
wtf.. hoe kan dat dan? Die van mij pakt 720 niet eens soepel.http://www.aliexpress.com(...)CPU-wholesalers.htmlquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:04 schreef Bobr het volgende:
[..]
Nee via Aliexpress, de zwarte iditie. Op deze verpakking staat ook geen vidio meer op.
die?
http://www.aliexpress.com(...)CatId=7&pvId=48-1461waarom al die bloemen?
Met GHB nooit meer nee
Welke firmware draai je nu? dat doet vaak al een heleboel!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:03 schreef Makrolon het volgende:
[..]
wtf.. hoe kan dat dan? Die van mij pakt 720 niet eens soepel.Er zijn ondertussen wel 4 versies -.-'' heb ook al oudere versies in een nieuwe doos gezienquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:04 schreef Bobr het volgende:
[..]
Nee via Aliexpress, de zwarte editie. Op deze verpakking staat ook geen vidio meer op.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Ja idd, nee dat zijn ze niet. Deze is het. Model B(black). Erg aardige verkoopster ook!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:05 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Als het een dualcorecpu heeft dan moet dat makkelijk willen
[..]
http://www.aliexpress.com(...)CPU-wholesalers.html
die?
http://www.aliexpress.com(...)CatId=7&pvId=48-1461waarom al die bloemen?
![]()
Samsung glx tab 10.1: Judge will rule 15 september, promises that *if* there's going to be injunction, it will be no sooner than 13 octoberMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
android 2.21quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:08 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Welke firmware draai je nu? dat doet vaak al een heleboel!
[..]
Er zijn ondertussen wel 4 versies -.-'' heb ook al oudere versies in een nieuwe doos gezien
waar heb jij de updates gevonden?![]()
Dat is helemaal geen Rena 3. Misschien wel dezelfde specificaties en dezelfde doos maar de tablet is duidelijk anders.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:12 schreef Bobr het volgende:
[..]
Ja idd, nee dat zijn ze niet. Deze is het. Model B(black). Erg aardige verkoopster ook!![]()
Toch voor de Transformer gegaan.![]()
Plek voor een sdkaart toch wel handig en heb geen zin om met een connection kit rond te lopen.
*verzonden vanaf mijn Transformer.![]()
![]()
Hij laadt niet op. Wat is deze.
Ah nvm hij doet het wel als je het met de meegeleverde adapter doet.
[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2011 13:40:21 ]![]()
kan iemand mij meer vertellen of het mogelijk is om met behulp van een app films ed die op een pc/nas/netwerkschijf staan af te spelen op een android tablet?Don't trust anyone else!
Trust me!![]()
Via USB ook wel maar alleen als hem met het scherm uit in standby laat liggen (tergend langzaam).quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 05:36 schreef Ayca het volgende:
Hij laadt niet op. Wat is deze.
Ah nvm hij doet het wel als je het met de meegeleverde adapter doet.Die optie is er wel meende ik, sommige nas'sen hebben hiervoor ook een eigen app, maar het moet ook op een andere manier voorelkaar te krijgen zijn lijkt me.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:23 schreef groggy het volgende:
kan iemand mij meer vertellen of het mogelijk is om met behulp van een app films ed die op een pc/nas/netwerkschijf staan af te spelen op een android tablet?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Humm... http://www.pandawill.com/(...)-4gb-hdmi-black.html
Pioneer... 7 inch, Capacitive touchscreen (hoewel, no multitouch?), DVB-T, GPS... $151.99
Toch grappig...The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ziet er wel vet uitquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:57 schreef shiznuts het volgende:
Humm... http://www.pandawill.com/(...)-4gb-hdmi-black.html
Pioneer... 7 inch, Capacitive touchscreen (hoewel, no multitouch?), DVB-T, GPS... $151.99
Toch grappig...FM radio, DVB-T en GPS perfect voor onderweg
Maar de processor + ram zijn 2 minpunten.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Hangt af van welke tablet je hebt, maar op de Transformer lukt media afspelen die op mijn laptop staan prima. Kan zowel via Remote Acces (dan krijg je gewoon het Windows-bureaublad in beeld en kun je vanaf de TF de laptop bedienen, en dus alles afspelen wat je op de laptop ook kan) of via het rechtstreeks accessen van de informatie op je gedeelde schijf.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:23 schreef groggy het volgende:
kan iemand mij meer vertellen of het mogelijk is om met behulp van een app films ed die op een pc/nas/netwerkschijf staan af te spelen op een android tablet?
Maar goed, ik weet dus niet hoe dat met andere tablets zit.Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---![]()
Zucht, ik kan maar niet beslissen welke het gaat worden, Iconia of Transformer, Iconia is wat lichter maar de extra aansluitingen die de Iconia heeft zijn ook heul erg fijn....Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat![]()
Transformer als je het dock erbij neemt. Anders Acer Iconia/Samsung Galaxy Tab/Toshiba Thrive/Packard Bell Liberty Tab/[..] misschien ja. Al gaat het dat geloof ik alleen om een USB-port, niet? Als daarbij het ontwerp en ergonomie van de Transformer je meer aanspreekt, dan balanceert zich dat misschien ook wel uit.
We kopen nu eenmaal niet allemaal dezelfde tablet, want we hebben verschillende ideeën van hoe we de tablet invulling gaan geven en wat we daarvoor benodigen en wat daarvoor van belang is.Ben je al in de winkel wezen kijken/aanraken/spelen?
Na eerst een paar maanden met een ZT-180 te hebben aangeklooid, heb ik vorige week mooi in Hong Kong een Galaxy tab 10.1 op de kop getikt.
En nu lees ik hier thuis dat ie misschien nieteens uitgebracht mag worden hier in europa?
Tot nu toe bevalt de Tab me nog prima. Heb er nog maar 2 dagen gebruik van gemaakt, dus kan ook nog geen heel goed oordeel vellen maar hij doet wat ik er mee wil. Enige is inderdaad de zwakte van het gebrek aan aansluitingen. Achterlijke stap van samsung om er nieteens een paar fatsoenlijke poortjes in te zetten.
Verder heeft mn vriendin een leuke 7inch tablet gekocht, van een fijn obscuur chinees merk. Microbee X7, heb er nieteens zo 1,2,3 een website van kunnen vinden. Maar voor maar 200HK dollar is het een erg prima tablet. Op de doos claimen ze de 'first triple core tablet' te zijn, maar dat zullen we maar met een flinke schep zout nemen. Feit is wel dat hij heerlijk snel is, zeker voor chinese tablet-maatstaven. Capacitive touchscherm dat prima reageert, en (quasi-)3d games als paper plane en tank recon 3d(had ik nog nooit van gehoord) pruttelen zonder problemen.
Het enige jammere is de Chinese rom-bakker, waardoor er een aantal Chinese programma's op staan die ik er niet af kan krijgen. Moet nog maar eens kijken of ik de boel kan rooten, maar het gebrek aan website en dus firmware maakt dat ik niet weet of ik dat wel moet gaan proberen...non est vivere sed valere vita est ..![]()
Ik hoop dat ik in het goede topic zit: ik ben voor m'n EEE pad op zoek naar een app die foto's die op onze server staan als slide show kan afspelen. Maar dan heel graag zonder de foto's eerst op te slaan op de Eee pad. Bestaat zoiets?![]()
De Transformer bedoel je?quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:48 schreef angelfish het volgende:
Ik hoop dat ik in het goede topic zit: ik ben voor m'n EEE pad op zoek naar een app die foto's die op onze server staan als slide show kan afspelen. Maar dan heel graag zonder de foto's eerst op te slaan op de Eee pad. Bestaat zoiets?
Dat kan toch gewoon via MyNet?
Overigens is er een speciaal topic voor de Transformer: Asus Eee Pad TransformerGeluk is een richting,
geen punt
---Loesje---![]()
Ik ben er uit, het gaat de Transformer worden, tig reviews en vs video's gekeken en tot een wel overwogen besluit gekomen
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat![]()
Goede keus. Ik vond persoonlijk het scherm van de Iconia echt kakquote:Op maandag 15 augustus 2011 07:52 schreef Klonk het volgende:
Ik ben er uit, het gaat de Transformer worden, tig reviews en vs video's gekeken en tot een wel overwogen besluit gekomenHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Heb jij een transformer?
Zo ja, ik lees links en rechts verschillende dingen, zit er nu wel of geen extra micro sd slot op?Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat![]()
of ie naast het gewone ingebouwde geheugen nog een extra slot heeft, was ff niet duidelijk
Ja.
http://www.asus.nl/Eee/Eee_Pad/Eee_Pad_Transformer_TF101/
Interface 1 x 2-in-1 Audioconnector (koptelefoon/mic-in)
1 x mini HDMI 1.3a
1 x Kaartlezer (Micro SD)
Ik kan me voorstellen dat je dat niet kon vinden
neehoor, kan ik me niet voorstellenHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Soms vergeet ik dat er ook nog websites van fabrikanten zijn, zit ik me compleet blind te staren op reviews en testen![]()
In de tablet zit een micro-SD, in het toetsenbord een gewone SD.
En tevens: Asus Eee Pad Transformer
Moet wel zeggen dat de site van Asus qua taal nou niet echt een schoondheidsprijs verdient. Het Engels is al krom, maar het Nederlands doet soms pijn aan je ogen. Maar goed... Ik heb liever dat ze prachtige spullen maken dan een perfecte site hebben. (Hoewel het voor zo'n groot merk wel lichtelijk tegenvalt en niet bijster professioneel overkomt.)Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---![]()
Mooi ding!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:12 schreef Goddelijker het volgende:
Even stiekem nog een keer posten:
Wat foto's van de Ainol Novo 8:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De toetsen:
[ afbeelding ]
Aansluitingen:
[ afbeelding ]
Standaard:
[ afbeelding ]
Weet je toevallig ook of je er een beetje fatsoenlijk op kunt skypen? En hoe is de internetbrowser? Ik keek net een filmpje over deze tablet en daarin leek hij nog wel eens te laggen bij grote websites.![]()
Ben er ook blij mee.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:12 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Mooi ding!
Weet je toevallig ook of je er een beetje fatsoenlijk op kunt skypen? En hoe is de internetbrowser? Ik keek net een filmpje over deze tablet en daarin leek hij nog wel eens te laggen bij grote websites.
Skype heb ik nog niet geprobeerd, ik gebruik om te internetten Dolphin HD Browser en die werkt erg goed. www.nu.nl Laadt hij bijvoorbeeld gewoon vloeiend in desktop-formaat en zoomen gaat ook soepel.![]()
![]()
Oke, mooi!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:18 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ben er ook blij mee.
Skype heb ik nog niet geprobeerd, ik gebruik om te internetten Dolphin HD Browser en die werkt erg goed. www.nu.nl Laadt hij bijvoorbeeld gewoon vloeiend in desktop-formaat en zoomen gaat ook soepel.
Mocht je nog een keer tijd en zin hebben, dan zou het wel tof zijn als je Skype wil testen.
Ik heb namelijk een vriend die regelmatig naar Azië moet. Bellen naar Nederland is dan enorm duur. Hij wou dus graag een tablet zodat hij (bij bijvoorbeeld Starbucks, aangezien je daar wi-fi hebt) met z'n familie kan Skypen.![]()
Je hebt volgens mij ook een speciaal doorverbind nummer, mijn zus is een tijdje op reis geweest en dat koste iets van 15 cent per minuut ofzoquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:27 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Oke, mooi!
Mocht je nog een keer tijd en zin hebben, dan zou het wel tof zijn als je Skype wil testen.
Ik heb namelijk een vriend die regelmatig naar Azië moet. Bellen naar Nederland is dan enorm duur. Hij wou dus graag een tablet zodat hij (bij bijvoorbeeld Starbucks, aangezien je daar wi-fi hebt) met z'n familie kan Skypen.![]()
Vandaag mijn 3.5 mm kabeltje binnen gekregen en de Rena3 aangesloten op de versterker/boxen.
Het werkt top tot dat het scherm uit en wifi uit gaan. Iemand een app waardoor eht scherm aan blijft? zelfs met een screensaver app lijkt hij uit te gaan.
![]()
Als het straks werkt lekker streamen vanaf google music waar ik al mijn nummers al op gedropt heb![]()
Iets met 'keep alive'/'keep awake' ofzo is er vast wel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:14 schreef RobertNL het volgende:
Vandaag mijn 3.5 mm kabeltje binnen gekregen en de Rena3 aangesloten op de versterker/boxen.
Het werkt top tot dat het scherm uit en wifi uit gaan. Iemand een app waardoor eht scherm aan blijft? zelfs met een screensaver app lijkt hij uit te gaan.
![]()
Als het straks werkt lekker streamen vanaf google music waar ik al mijn nummers al op gedropt heb
Al gevonden onder Instellingen -> toepassingen -> ontwikkelingquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:18 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Iets met 'keep alive'/'keep awake' ofzo is er vast wel.
Dat is alleen tijdens opladen toch?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:26 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Al gevonden onder Instellingen -> toepassingen -> ontwikkeling![]()
Lees in de amerikaanse pers dat er nogal wat geruchten gaan dat google met de overname van motorola in een positie verkeerd alleenheerser te gaan worden in android hardware. Gaan ze namelijk nogal wat verdienenIn Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Terug van een weekje vakantie waar ik de Hannspree Hannspad mee naar toe had genomen.
Ik had het ding vrijdagavond besteld bij redcoon.nl voor 170 euro en hij werd dinsdag netjes bezorgd. Boel uitgepakt, geroot en custom rom erop gezet (Tweakers weet raad). Gelijk een aantal boeken op de Hannspad gezet, wat muziek en wat spelletjes.
Ik heb afgelopen week 5 boeken op de Hansspree gelezen (met de app Aldiko) en dat ging werkelijk waar perfect. De pad is voor mij goed van gewicht (niet te licht en niet te zwaar) en houdt stevig vast. Zowel in landscape als portret gaat lezen erg goed.
Ook het spelen van games als Angry birds gaat als een trein. Films kijken gaat ook goed, maar dan moet je wel rekening houden met het minpunt van dit apparaat.
De kijkhoek. Die is niet goed. Als je de tab voor je houdt gaat het prima, maar (erg) schuin kijken is er niet bij. In de praktijk heb je hier niet veel last van, ik in ieder geval niet. Je houdt hem toch voor je en dat maakt dat je in de juiste hoek kijkt. Ik heb trouwens op ebay een leather case besteld (voor 14 euro) waarbij je hem ook kan neerzetten en stellen.
Conclusie? Absurd veel waar voor je geld. De tab kan alles wat mijn samsung Galaxy S kan (behalve bellen) op een groot scherm, maar voor maar 170 euro. Ik vond het zelf wel prettig dat ik hem in een NL webshop kon kopen.Schranseman heeft honger en vertelt erover op http://www.brambbq.nl![]()
Toch mooi inderdaad om te zien dat ook de goedkopere tablets steeds meer waar voor je geld beginnen te worden.
Ook de nieuwe chinese aankoop van mijn vriendin draait nogsteeds als een tierelier, alleen de accu is soms wat eigenwijs.
Zelf nogsteeds tevreden met mijn tab, hoewel de laatste touchwiz update er nog niet door wil komen. En of je zo'n ding nou moet gaan rooten en customrommen vraag ik me eigenlijk af. Hoewel ze zeggen dat het voor de galaxy S juist veel goeds doet. Maar ja, dat is natuurlijk weer geen tablet.
..non est vivere sed valere vita est ..![]()
Asus Transformer is bij Bart Smit 2 euro goedkoper dan alle andere online winkels
http://www.bartsmit.com/a(...)6-gb-met-android-3-0
397,-![]()
Hij is elders al 379,- en 369,- geweest.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:05 schreef Schranseman het volgende:
Terug van een weekje vakantie waar ik de Hannspree Hannspad mee naar toe had genomen.
[..]
Conclusie? Absurd veel waar voor je geld.Top!
http://tweakers.net/price(...)gb-tf101-1b033a.htmlquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:16 schreef UncleSam het volgende:
Asus Transformer is bij Bart Smit 2 euro goedkoper dan alle andere online winkels
http://www.bartsmit.com/a(...)6-gb-met-android-3-0
397,-
http://tweakers.net/ext/l(...)duct_code%3D14309376Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Had. Met Archangel. Kon daarmee echter maar tot een bepaalde update, daarna niet meer.
Echt nodig had/heb ik het toch ook niet.
Als ik zo lees wat jullie allemaal uitvoeren, flashen, rooten en customrommen, firmware ellende, backups maken, dan is een iPad gewoon een feestjeIn Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
dat is rooten jaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:51 schreef shiznuts het volgende:
Had. Met Archangel. Kon daarmee echter maar tot een bepaalde update, daarna niet meer.
Echt nodig had/heb ik het toch ook niet.Android gebruikers willen nou eenmaal meer aanpassen dan apple gebruikersquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Als ik zo lees wat jullie allemaal uitvoeren, flashen, rooten en customrommen, firmware ellende, backups maken, dan is een iPad gewoon een feestje![]()
Het is niet 'moeten', het is 'kunnen'. En er zijn mensen die hun mogelijkheden willen verkennen. Apples filosofie is: "zoals wij het bedacht hebben, zo wordt het gedaan, we kauwen ze alles voor en dat hebben ze maar te slikken". Prima uiteraard als je niet van kauwen houdt en niet geeft om persoonlijke smaak, maar Androidusers kunnen het geheel wel op eigen smaak brengen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Als ik zo lees wat jullie allemaal uitvoeren, flashen, rooten en customrommen, firmware ellende, backups maken, dan is een iPad gewoon een feestjeAch so, mein fehler. Geflashed met een custom ROM niet nee.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:31 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
dat is rooten ja
[..]
Android gebruikers willen nou eenmaal meer aanpassen dan apple gebruikers
Ze waren bezig met het porten van Honeycomb, maar dat was weinig succesvol meen ik.
Verder vind ik het wel prima hoe 'ie werkt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Als ik van iPadeigenaren om me heen hoor hoe beperkt hun mogelijkheden zijn en wat voor extra apparatuur ze moeten kopen om een eenvoudig usb stickje aan te sluiten of dat ze een bloated pakket op hun pc moeten installeren om een bestandje naar hun apparaat te sturen, of hun apparaat met een computer moeten verbinden om een updateje te installeren, is Android gewoon een feestjequote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Als ik zo lees wat jullie allemaal uitvoeren, flashen, rooten en customrommen, firmware ellende, backups maken, dan is een iPad gewoon een feestje
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."![]()
Ik sluit mijn camera direct aan op mijn ipadquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:27 schreef Devolution het volgende:
[..]
Als ik van iPadeigenaren om me heen hoor hoe beperkt hun mogelijkheden zijn en wat voor extra apparatuur ze moeten kopen om een eenvoudig usb stickje aan te sluiten of dat ze een bloated pakket op hun pc moeten installeren om een bestandje naar hun apparaat te sturen, of hun apparaat met een computer moeten verbinden om een updateje te installeren, is Android gewoon een feestje
Itunes vind ik geweldig
Updates voor aps laad ik direct naar mijn ipad
Backups draait ie vanzelf
Maar wees gelukkig met je android, meer concurrentie is voor iedereen beterIn Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Nope... geen NL webshop meer. Vanuit buitenland naar Nederland leveren kan wel...
http://geizhals.at/eu/620326
-edit- Nog één exemplaar zowaar: http://www.salland.eu/pro(...)l-sn10t1.html?ref=45 (oh, let wel op de omschrijving)
Of je moet er veel voor neer willen leggen...http://azerty.nl/producte(...)wi-fi-bluetooth.html
Bedanktquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:41 schreef shiznuts het volgende:
Nope... geen NL webshop meer. Vanuit buitenland naar Nederland leveren kan wel...
http://geizhals.at/eu/620326
-edit- Nog één exemplaar zowaar: http://www.salland.eu/pro(...)l-sn10t1.html?ref=45 (oh, let wel op de omschrijving)
Of je moet er veel voor neer willen leggen...http://azerty.nl/producte(...)wi-fi-bluetooth.html
Misschien even marktplaats in de gaten houden.![]()
Super tevreden met de nieuwe opstelling van mijn Rena tab! nu het scherm niet meer uitgaat (en dus wifi aan blijft). Werkt het super als vervanging voor mijn tuner.
Moest wel een beetje spelen met de instellingen van mijn versterker (bas leek wat minder dan via de oude tuner). Maar met wat spelen met de schuifjes was dat ook weer opgelost.
Lekker al die internet radio zenders + google music erbij.
(waar de hele muziek verzameling ondertussen op staat)
Nooit meer een tekort aan goede muziek!
Heb de buienradar/weer app op het scherm staan, ook erg handig als je even de deur uit gaat
Denk dat het voor de prijs een super internet radio apparaatje is.
Nu alleen nog even de houder die ik voor mijn andere tablet gemaakt had aanpassen zodat deze (met de kabeltjes erin) netjes bij de radio kan staan
kan nooit erg goed zijn voor de accu's dat ie de hele dag alleen maar aan de lader hangt toch?Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Beter van niet, wil je qua hitte/gevaar en levensduur accu erg voorzichtjes aan doen.
Maar tegenwoordig is het eigenlijk niet meer zo'n heule grote issue in vergelijking met hoe dat was.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Dat is natuurlijk net de insteek van Google, die gaan voor de grote massa, door ze een relatief goedkoop en aan te passen platform te bieden, met als gevolg dat je als liefhebber veel kan uitvreten met je hardware en op/aan Android.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Als ik zo lees wat jullie allemaal uitvoeren, flashen, rooten en customrommen, firmware ellende, backups maken, dan is een iPad gewoon een feestjeHier staat wel een mooie analyse van de verschillende zienswijzen die Apple en Google hebben.
Persoonlijk ben ik meer een Android fan, maar ik zie ook zeker wel de voordelen van het iOs verhaal met de iPad etc.Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.![]()
Overigens ben ik erg benieuwd naar de nieuwe Archos 101 G9, die ergens in september uit gaat komen.
Honeycomb 3.2, extern te gebruiken 3G dongle, voor rond de 300 euro (hoop ik)
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.![]()
Heb nu Honeycomb via flashback 2 op mijn hannspad staan. Dat werkt wel heel erg lekkerSchranseman heeft honger en vertelt erover op http://www.brambbq.nl![]()
Ik hoop dat ik nog een HP Touchpad weet binnen te slepen (al wel eentje in bestelling staan, de vraag echter of 'ie geleverd gaat worden door Hewlett, ik wacht op informatie wanneer ze hem willen gaan opsturen) en die geflashed krijg naar Android.Is nogal een run op, nu 'ie van veel opeens voor weinig is (geflopte OS).
Sony's S1 Android Tablet is the Tablet S, due to arrive in early September
While one consumer electronics giant is unceremoniously exiting the tablet wars, after many teaser trailers we're hearing Sony is finally ready to reveal its entry. We uncovered the S1 PlayStation Tablet ahead of its official reveal earlier this year, and after getting our hands all over it we've got more details to report before it launches.
The official name of the S1 is the Sony Tablet S, which is currently projected to bring its 9.4-inch (1280x768) screen to market in the first two weeks of September. It will ship with Android 3.1 with an eye towards upgrading to Ice Cream Sandwich once that's available, and just as the company said many of the key features will revolve around using it to control all devices in the home, via the network or the integrated IR blaster, as well as having the ability to "Throw" media to other DLNA-compatible hardware, whether it's made by Sony or someone else. The slate's dual cameras come in at 3.0MP res up front and 5.0MP around the back, while it's also expected to bring along accessories our source indicates are very similar to those for the iPad.
In the images below you can check out a wireless keyboard and dock setup and micro-USB to USB host dongle, details on the "TruBlack" screen technology that's supposed to provide better colors with less glare, and of course all of Sony's preinstalled software bringing PlayStation Certified gaming plus its music, movie and book services. What we don't know yet is its final price -- we'd heard $599 previously -- but there should be more to say about that and the clamshell S2 tablet soon.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.![]()
Mijn flyer verbindt opeens niet meer met internet
3 uur geleden deed ie het prima, ik heb m in het hoesje gestopt en nu ik m eruit haal doet ie het niet meer. Vodafone business simkaart erin waarvan ik niet denk dat er een limiet op zit.
Via de instellingen het internetvinkje aan en uit heeft geen effect, net als opnieuw opstarten. Iemand nog suggesties wat ik kan doen of wat er aan de hand kan zijn?
Niet geroot.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Ik denk de landelijke vodafone storing?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:50 schreef Vanyel het volgende:
Mijn flyer verbindt opeens niet meer met internet
3 uur geleden deed ie het prima, ik heb m in het hoesje gestopt en nu ik m eruit haal doet ie het niet meer. Vodafone business simkaart erin waarvan ik niet denk dat er een limiet op zit.
Via de instellingen het internetvinkje aan en uit heeft geen effect, net als opnieuw opstarten. Iemand nog suggesties wat ik kan doen of wat er aan de hand kan zijn?
Niet geroot.Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.![]()
Oeh fijn. Dank je. Mijn telefoons doen het prima, dus die optie had ik nog niet bedacht.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
http://www.samenkopen.net/action_product/287820/636510 ?
Ben alleen benieuwd of die dude de novo's heeft met die nieuwe accu...................................................................................................................................................![]()
Oi...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 06:06 schreef shiznuts het volgende:
Ik hoop dat ik nog een HP Touchpad weet binnen te slepen (al wel eentje in bestelling staan, de vraag echter of 'ie geleverd gaat worden door Hewlett, ik wacht op informatie wanneer ze hem willen gaan opsturen) en die geflashed krijg naar Android.Is nogal een run op, nu 'ie van veel opeens voor weinig is (geflopte OS).
Had my hopes up too high.
Cancled.
Wel jammer dat ik niet meer bij HP werk nu...als medewerker had je altijd bijzonder snel toegang tot dit soort koopjes. Heb er overigens wel een Pre2 aan overgehouden, ook met WebOS.
niet echt bijzonder ofzo hoor. Eerder erg onhandig.Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.![]()
Merimobiles.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:26 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik denk dat ik toch de Ainol Novo 8 ga bestellen.
Goddelijker, waar heb je hem vandaan?![]()
Zo, Galaxy Tab
iPad gekocht, helemaal klaar met dat kutdingOp dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.![]()
Heeft iemand een idee of oplossing hoe mijn 7 inch tablet aan een hoofdsteun van een auto? Ik bedoel hier moeten toch wel oplossingen voor zijn? Ik vind ze enkel voor de iPad en grotere 10 inch schermen.![]()
Heb je hem al binnen?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:45 schreef Fendy het volgende:
Zo, Galaxy Tab
iPad gekocht, helemaal klaar met dat kutdingIn Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Wat beviel je niet aan de Tab dan? Erg jammer om te lezen dat je voor een iPad bent gegaan in plaats van een Android tablet..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:45 schreef Fendy het volgende:
Zo, Galaxy Tab
iPad gekocht, helemaal klaar met dat kutding"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."![]()
Kan je niet iets in elkaar knutselen met een rolletje klittenband? En anders zou je es op ebay of dealextreme kunnen kijken. Via ebay had ik uit Engeland een generieke fiets-gsmhouder voor ~10 euro.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:14 schreef Poepoog het volgende:
Heeft iemand een idee of oplossing hoe mijn 7 inch tablet aan een hoofdsteun van een auto? Ik bedoel hier moeten toch wel oplossingen voor zijn? Ik vind ze enkel voor de iPad en grotere 10 inch schermen.Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.![]()
Waarom? Is toch zeker zijn keuze.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:57 schreef Devolution het volgende:
[..]
Wat beviel je niet aan de Tab dan? Erg jammer om te lezen dat je voor een iPad bent gegaan in plaats van een Android tablet..In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Het bevalt je wel he, hier de iPad lopen propageren, maar de vraag is waarom?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom? Is toch zeker zijn keuze.![]()
ipad heeft mijn promotie niet nodig, zeker hier niet,quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:05 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Het bevalt je wel he, hier de iPad lopen propageren, maar de vraag is waarom?In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Vandaar de vraag, waarom?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
ipad heeft mijn promotie niet nodig, zeker hier niet,![]()
Ik denk dat ie een tablet wil die niet hapert, stottert en schokt, zelfs al bij het invoeren van tekstquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:57 schreef Devolution het volgende:
[..]
Wat beviel je niet aan de Tab dan? Erg jammer om te lezen dat je voor een iPad bent gegaan in plaats van een Android tablet...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Jaaa. laten we hier gaan rellen over Android of Apple. zuchtSchranseman heeft honger en vertelt erover op http://www.brambbq.nl![]()
Dat vraag ik me ook af. Natuurlijk mag je voor de Ipad kiezen, maar ik ben nog zeer tevreden met mijn Tab. Werkt als een tierelier.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:57 schreef Devolution het volgende:
[..]
Wat beviel je niet aan de Tab dan? Erg jammer om te lezen dat je voor een iPad bent gegaan in plaats van een Android tablet..
Het enige "probleem" dat ik er mee heb, maar dat had ik ook met mijn vorige tablet.. Is dat ik nooit tevreden ben met mijn homescreens. Dan wil ik dit weer anders, dan weer dat, dan weer zus widget of zo app...non est vivere sed valere vita est ..![]()
Dat is (althans bij Android) juist geen probleem, omdat je het gewoon kunt aanpassen
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."![]()
Denk dat A_T dat zelf ook wel weet, maar juist *omdat* je het steeds kunt aanpassen, blijf je gewoon bezig met verschuiven. Altijd wel weer iets te vinden dat je net effe anders wilt hebben...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:26 schreef Devolution het volgende:
Dat is (althans bij Android) juist geen probleem, omdat je het gewoon kunt aanpassenGeluk is een richting,
geen punt
---Loesje---![]()
Hij was buggy, telkens processen die klapte, in de browser, in de facebook app...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:57 schreef Devolution het volgende:
[..]
Wat beviel je niet aan de Tab dan? Erg jammer om te lezen dat je voor een iPad bent gegaan in plaats van een Android tablet..
Verder werd mijn mailclient van het werk niet ondersteund (lotus notes) en vind ik het erg handig om er ook mijn werkmail op te kunnen lezen. Oh ja, en het scherm liet los, en heb ik teveel verhalen gelezen van mensen waarbij dat net goed gerepareerd is. Ik denk dat 3.0 nog niet volwassen genoeg was om op de galaxy te draaien, in tegenstelling tot android telefoons die voor mij wel elke verwachting waarmaken (htc DHD)
Voor 600 euro had ik iig hogere verwachtingen van een groots aangekondigd ding...daarnaast geven zowel vodafone als samsung geen gehoor als het gaat over updates naar 3.1 omdat alle pijlen yericht zijn op de nieuwere versie.
Mijn keuze voor apple, zelfs als Android adept is simpel. Proven technology, het ding werkt feilloos, geen bugs of rare problemen, grafisch erg gelikt en een zeer goed gevulde appstore (50.000 ipad apps)
ik ben nu niet plots een applefanboy ofzo, en ik ga het ook niet lopen promoten, ik heb mijn voorkeur een kans gegeven, maar als early adopter ben ik gewoon flink teleurgesteld.
Wellicht over een jaar ofzo nog eens een poging, hoewel dan ook de iPad 3 er is met 2048 resolutie
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.![]()
Er zijn natuurlijk meer Android-tablets dan de Galaxy... Ben zelf nog steeds goed te spreken over mijn Transformer. En daar zit Android 3.2 op, dus dat is ook al een heel stuk beter dan 3.0.
Maar goed, iPad heeft zich inderdaad wel al bewezen ja.Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---![]()
Yep, dat dus inderdaadquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:22 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Denk dat A_T dat zelf ook wel weet, maar juist *omdat* je het steeds kunt aanpassen, blijf je gewoon bezig met verschuiven. Altijd wel weer iets te vinden dat je net effe anders wilt hebben....
Lekker luxe-probleem ook, maar ach
3.0?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:37 schreef Fendy het volgende:
[..]
Hij was buggy, telkens processen die klapte, in de browser, in de facebook app...
Verder werd mijn mailclient van het werk niet ondersteund (lotus notes) en vind ik het erg handig om er ook mijn werkmail op te kunnen lezen. Oh ja, en het scherm liet los, en heb ik teveel verhalen gelezen van mensen waarbij dat net goed gerepareerd is. Ik denk dat 3.0 nog niet volwassen genoeg was om op de galaxy te draaien, in tegenstelling tot android telefoons die voor mij wel elke verwachting waarmaken (htc DHD)
Voor 600 euro had ik iig hogere verwachtingen van een groots aangekondigd ding...daarnaast geven zowel vodafone als samsung geen gehoor als het gaat over updates naar 3.1 omdat alle pijlen yericht zijn op de nieuwere versie.
Mijn keuze voor apple, zelfs als Android adept is simpel. Proven technology, het ding werkt feilloos, geen bugs of rare problemen, grafisch erg gelikt en een zeer goed gevulde appstore (50.000 ipad apps)
ik ben nu niet plots een applefanboy ofzo, en ik ga het ook niet lopen promoten, ik heb mijn voorkeur een kans gegeven, maar als early adopter ben ik gewoon flink teleurgesteld.
Wellicht over een jaar ofzo nog eens een poging, hoewel dan ook de iPad 3 er is met 2048 resolutie
Op die van mij draait 'gewoon' 3.1 hoor. En dat geeft bij mij in iedergeval niet heel veel vastlopers. De browser werkt bij mij over het algemeen naar behoren, ook als ik vershcillende tabbladen heb open staan.
De facebook apps(of in iedergeval dat social hub blabla van samsung) die er stock op staan gaven bij mij inderdaad wel problemen. Dat werkt veel te traag.
Wacht, jij loopt(liep) met een 10.1 V dan, of niet?
Anders kan ik de verschillen ook niet verklaren in onze ervaringen met dat ding....non est vivere sed valere vita est ..![]()
10.1v inderdaad, 1 van de eersten...
Zit jouw scherm nog goed vast?Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.![]()
Ah ok. Nee ik loop met de nieuwe tab rond.
Heb nog geen problemen ontdekt aan mijn scherm. Hopen dat dat zo blijft...non est vivere sed valere vita est ..![]()
heeft iemand een idee welke datum de Archos G9 tablets te koop zijn in NL?Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*![]()
Wat is momenteel eigenlijk de beste android tablet pc?
Wat ik dus het belangrijkste vind zijn de volgende punten:
- Er makkelijk mee kunnen internetten en makkelijk het toetsenbord kunnen gebruiken.
- Dat PDF files rechtstreeks van de harddisk te openen zijn in PDF reader of een soort gelijk programma.
- Dat MP3 bestanden rechtstreeks van de harddisk te openen zijn. Hetzelfde geldt voor video bestanden.
Is er een Android tablet pc met de navigatie van de I-pad maar wel met de volledige controle over je harddisk?![]()
Wil je een Ipad, neem je een Ipad. Android kun je verder helemaal opsmeuken als je wilt, dat is het mooie ervan. Widgets, achtergronden, icoontjes, jij bepaalt je layout. Elke tablet kan in principe softwarematig hetzelfde, dus dat is de 'boundary' niet. Het verschil in de tablets zit 'em voornamelijk in scherm/connectiviteit c.q. aansluitingen/camera en vervaardigheidsgraad. Dus:
- Tobo's werken bij allen hetzelfde in principe, die zijn ook te customizen eventueel. Voor de diverse tablet zijn ook docks, echter geen is er zoals die er voor de Asus Transformer is.
- Ja, dat kan. Je hebt gewoon Adobe Reader voor Android. Er zijn uiteraard ook andere third party apps voor hetzelfde doel. Werkt perfect.
- Uiteraard. Voor video-afspelen heb je echter misschien codecs nodig en sommige tabs kunnen standaard geen 1080p afspelen en zijn gelimiteerd tot 720p. Niks onoverkomelijks.
Je hebt genoeg apps voor volledige controle over je harddisk.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Oke thnx. Maar welke androïd PC tablet zou je aanraden?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:08 schreef shiznuts het volgende:
Wil je een Ipad, neem je een Ipad. Android kun je verder helemaal opsmeuken als je wilt, dat is het mooie ervan. Widgets, achtergronden, icoontjes, jij bepaalt je layout. Elke tablet kan in principe softwarematig hetzelfde, dus dat is de 'boundary' niet. Het verschil in de tablets zit 'em voornamelijk in scherm/connectiviteit c.q. aansluitingen/camera en vervaardigheidsgraad. Dus:
- Tobo's werken bij allen hetzelfde in principe, die zijn ook te customizen eventueel. Voor de diverse tablet zijn ook docks, echter geen is er zoals die er voor de Asus Transformer is.
- Ja, dat kan. Je hebt gewoon Adobe Reader voor Android. Er zijn uiteraard ook andere third party apps voor hetzelfde doel. Werkt perfect.
- Uiteraard. Voor video-afspelen heb je echter misschien codecs nodig en sommige tabs kunnen standaard geen 1080p afspelen en zijn gelimiteerd tot 720p. Niks onoverkomelijks.
Je hebt genoeg apps voor volledige controle over je harddisk.![]()
Waarom denk je dat er zoveel verschillende tablets zijn?
Verschillende mensen, verschillende wensen, verschillende tablets!
Wil je de in-yo-face-eenvoud, iTunes- en iOS-meuk van Apple? Neem een iPad.
Wil je je werkomgeving zelf uitgebreid kunnen instellen en een platform gebruiken met een open karakter en goede standaard connectiviteit, dan neem je een Android tablet.
Vind je het belangrijk om makkelijk te kunnen typen en hecht je veel waarde aan accuduur, dan kun je een Asus Transformer nemen met dock. De dock heeft een fysiek keyboard en ingebouwde accu. Rust je meteen uit met USB-poorten en een SD-kaartlezer.
Let op, de Transformertablet zelf heeft geen USB-poort. Alleen de dock. Hecht je belang aan het aansluiten van een flashdrive of externe HDD, dan wil je misschien eerder kijken naar een Acer Iconia of Packard Bell Liberty Tab (laatste overigens zelf niet zo'n fan van, kwaliteitsmatig slechte ervaringen met hun producten).
Dan zijn er nog de Xoom, Samsung Tab en LG Optimus Pad, die eigenlijk niet in de 399,- categorie meer vallen en het segment daarboven innemen, verder eigenlijk helemaal niet zoveel meer functionaliteit bieden dan de andere Honeycomb (Android 3.x) tablets. Vergeet de budgettablet Point of View Tegra 2 en consorten niet, mocht de interface je worst zijn. Ik ben bijvoorbeeld erg tevreden met mijn Archos 101. Gebruik het veel voor zoals je zegt, wat te internetten, voor m'n werk handboeken in .pdf formaat uit te lezen en ook tv-series en video's op te kijken (720p is voldoende, tablet heeft verder toch ook geen 1920x1080 resolutie). Er is ook nog een hele Android 2.x-wereld, waaronder de HTC Flyer en de Archos tablets, die je misschien prima bevallen.
Je kunt ook wachten tot de genoemde tablet goedkoper worden, óf, juist wachten tot de nieuwe lichting geavanceerdere tablets uitzijn en die met oog op de toekomst kopen. Er worden al quadcore tablets verwacht.
Eigenlijk staat dit alles ook allemaal in de OP, dus neem die en de linkjes daarin gewoon eens rustig door.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
@robert_nl, jij had toch zo'n renesas tablet?
bevalt ie een beetje?Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat![]()
Ik zal maar weer een vraag stellen die ongetwijfeld al 1000 keer gesteld is in dit topic maar ik doe het alsnog.
Voor mijn vriendin wil ik een tablet kopen, eigenlijk wilt ze er uitzending gemist, youtube en films op kijken. Muziek luisteren en downloaden. Wat zijn de minimale eisen en kunnen jullie mij tablets aanraden? Ik heb op dit moment een budget van zo'n 200 euro, kan uiteraard doorsparen als dat verstandiger is.
Nou ik lees het wel.![]()
ik weet dat ie eind september komt. Maar misschien dat iemand info heeft mbt tot een specifiekere datumquote:Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*![]()
7 inch: Rena3 of Dropad.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik zal maar weer een vraag stellen die ongetwijfeld al 1000 keer gesteld is in dit topic maar ik doe het alsnog.
Voor mijn vriendin wil ik een tablet kopen, eigenlijk wilt ze er uitzending gemist, youtube en films op kijken. Muziek luisteren en downloaden. Wat zijn de minimale eisen en kunnen jullie mij tablets aanraden? Ik heb op dit moment een budget van zo'n 200 euro, kan uiteraard doorsparen als dat verstandiger is.
Nou ik lees het wel.![]()
Zover ik hem gebruik bevalt hij goed, hij is snel genoeg en de batterij gaat wel even meequote:Op zondag 28 augustus 2011 13:37 schreef Klonk het volgende:
@robert_nl, jij had toch zo'n renesas tablet?
bevalt ie een beetje?
deze toch? http://mp4nation.net/cata(...)h=68&products_id=568quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:34 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zover ik hem gebruik bevalt hij goed, hij is snel genoeg en de batterij gaat wel even meeKlonk is alleen Klonk als er Klonk op staat![]()
Kun je me er iets over vertellen uit eigen ervaring? En is dit een verstandige koop of toch door sparen?quote:
[ Bericht 4% gewijzigd door Pizzakoppo op 28-08-2011 16:34:37 ]![]()
Sinds kort in het bezit van een Hannspad en die bevalt uitstekend, ik krijg het echt niet voor elkaar om uitzending gemist goed te draaien. Via de web interface kom ik standaard op de mobiele site (en dat wil ik niet) en de APK's die ik gevonden heb sizen allen niet goed waardoor je met een klein schermpje zit.. Iemand tips hiervoor?![]()
10" = voornamelijk resistive. Eer je een capacitive 10" uit China wil halen, hik je tegen prijzen aan waar je in Nederland ook een capacitief 10" tablet van een bekend merk van hebt...quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:32 schreef shhulp het volgende:
wat is op dit moment de beste Capacitive 10" Tablet te krijgen? (china)The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Opera mobile met desktopuseragent?quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:20 schreef forzavit het volgende:
Sinds kort in het bezit van een Hannspad en die bevalt uitstekend, ik krijg het echt niet voor elkaar om uitzending gemist goed te draaien. Via de web interface kom ik standaard op de mobiele site (en dat wil ik niet) en de APK's die ik gevonden heb sizen allen niet goed waardoor je met een klein schermpje zit.. Iemand tips hiervoor?
ga je naar beta.uitzendinggemist.nl ?Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Of Dolphin HD en dan naar instellingen / dolphin / useragent die zet je op desktop en ga dan naar uitzending gemst.nlquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:08 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Opera mobile met desktopuseragent?
ga je naar beta.uitzendinggemist.nl ?Schranseman heeft honger en vertelt erover op http://www.brambbq.nl![]()
opera mobile is wat prettiger dan dolphin, imo
text-reflow ftw!Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
oké dankjewelquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:27 schreef shiznuts het volgende:
[..]
10" = voornamelijk resistive. Eer je een capacitive 10" uit China wil halen, hik je tegen prijzen aan waar je in Nederland ook een capacitief 10" tablet van een bekend merk van hebt...![]()
![]()
Thanks, werkt perfect!quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:08 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Opera mobile met desktopuseragent?
ga je naar beta.uitzendinggemist.nl ?
Nu alleen nog een oplossing voor RTL gemist (Silverlight) en dan heb ik alles wat nodig is..![]()
Zou je niet een maandje of 2 kunnen wachten op de nieuwe Archos 101 G9? Dat lijkt een mooi apparaat te gaan worden voor ~300 euro.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:32 schreef shhulp het volgende:
wat is op dit moment de beste Capacitive 10" Tablet te krijgen? (china)Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.![]()
dat krijg je never werkend, tot je wacht op Windows 8 tablets.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:36 schreef forzavit het volgende:
[..]
Thanks, werkt perfect!
Nu alleen nog een oplossing voor RTL gemist (Silverlight) en dan heb ik alles wat nodig is..Koop dan een Asus Transformer 2e hands. Ik ben zelf niet zo onder de indruk van die Archos producten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:47 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Zou je niet een maandje of 2 kunnen wachten op de nieuwe Archos 101 G9? Dat lijkt een mooi apparaat te gaan worden voor ~300 euro.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Zo hey, jij bent openminded.quote:Ik ben zelf niet zo onder de indruk van die Archos producten.Nu al weten dat een 2e hands Asus Transformer een new gen Archos 101 ownt. Sowieso, het ene product is het andere nog niet en zoals gezegd komen zoveel verschillende tablets uit, omdat mensen verschillende invullingen en eisen hebben voor zo'n apparaat. Dat je iemand op recept een tablet voorschrijft zonder eens verder te kijken dan je neus lang is, is wel een beetje kwalijk vind ik, want 1. jij bent iemand anders niet en 2. je kraakt bij voorbaat iets af wat zomaar een heel stuk fijner kan zijn dan wat je gewend bent. Daarbij raad je dan ook nog eens aan eerder een 2e hands product te kopen dan een nieuwe.
Als iemand zich wel voorbeeldig ontwikkeld heeft in de portable multimedia sector, dan is het Archos wel, ik ken eigenlijk geen ander bedrijf dat zich zo toegespitst heeft op dat segment. Apple's iPod-varianten, Philips GoGear, Sansa's Clip+ e.a., Sony's walkmans, Samsung YP's... zijn allen eigenlijk meer actief in de gehele elektronica branche. Cowon, iRiver, iAudio, Creative en MPMan misschien, maar heel erg mainstream zijn die niet.
Laten we nu eerst maar de reviews van de nieuwe Archos tablet afwachten en wanneer 'ie in de winkels ligt een hands-on ervaring aangaan en dan pas een oordeel vellen.
Vraagje, hoe zit het met fabrieksgarantie als ik een Tab 10.1 uit het Verenigd Koninkrijk importeer via Ebay? Mijn broer wilde hem gisteren bij BestBuy in Chicago voor me meenemen, maar daar werd verteld dat je alleen binnen de VS fabrieksgarantie had, dus hoe zit dat als ik hem via Ebay koop?
Scheelt toch bijna 100 euro:![]()
Volgens mij is er binnen de EU vrij verkeer van goederen en diensten en is er EU wetgeving wat garantie aangaat (2 jaar). Maar lees ook de negative feedback over deze verkoperquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:33 schreef MaatjeTho het volgende:
Vraagje, hoe zit het met fabrieksgarantie als ik een Tab 10.1 uit het Verenigd Koninkrijk importeer via Ebay? Mijn broer wilde hem gisteren bij BestBuy in Chicago voor me meenemen, maar daar werd verteld dat je alleen binnen de VS fabrieksgarantie had, dus hoe zit dat als ik hem via Ebay koop?
Scheelt toch bijna 100 euro:In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Negatieve feedback valt wel mee toch? Van mensen die neppe iPads kopen, tsja.. Maar als dat zo is van die garantie zoals jij zegt ga ik hem vanmiddag bestellenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Volgens mij is er binnen de EU vrij verkeer van goederen en diensten en is er EU wetgeving wat garantie aangaat (2 jaar). Maar lees ook de negative feedback over deze verkoper![]()
![]()
De verkoper is gesitueerd in Latvia, maar dat betekend niet direct dat hij daar ook vandaan komt. Als hij shipped uit China dan moet jij alsnog kosten betalen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:33 schreef MaatjeTho het volgende:
Scheelt toch bijna 100 euro:![]()
Zo hey, jij bent geforceerd openminded, zeg! Leuk, dat hele verhaal. En ook leuk hoe je verwijst naar de geschiedenis van Archos als argument dat ze nu kwaliteit maken. Ik heb nog een AV400 gehad, zo'n zeven jaar geleden, lang voordat er een iPod met video-capaciteiten was. Ik heb jaren later ook de Archos 605 gehad; een verschrikkelijk solide mediapayer met een hoge resolutie scherm en een uitstekende bouwkwaliteit. Maar die Archos waar jij over praat is niet dezelfde Archos meer. Archos richt zich nu vooral op budget-producten die gaan voor de hoogste 'bang-for-buck'-waarde, met de daarbij behorende bezuiniging op kwaliteit.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:26 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zo hey, jij bent openminded.Nu al weten dat een 2e hands Asus Transformer een new gen Archos 101 ownt. Sowieso, het ene product is het andere nog niet en zoals gezegd komen zoveel verschillende tablets uit, omdat mensen verschillende invullingen en eisen hebben voor zo'n apparaat. Dat je iemand op recept een tablet voorschrijft zonder eens verder te kijken dan je neus lang is, is wel een beetje kwalijk vind ik, want 1. jij bent iemand anders niet en 2. je kraakt bij voorbaat iets af wat zomaar een heel stuk fijner kan zijn dan wat je gewend bent. Daarbij raad je dan ook nog eens aan eerder een 2e hands product te kopen dan een nieuwe.
Als iemand zich wel voorbeeldig ontwikkeld heeft in de portable multimedia sector, dan is het Archos wel, ik ken eigenlijk geen ander bedrijf dat zich zo toegespitst heeft op dat segment. Apple's iPod-varianten, Philips GoGear, Sansa's Clip+ e.a., Sony's walkmans, Samsung YP's... zijn allen eigenlijk meer actief in de gehele elektronica branche. Cowon, iRiver, iAudio, Creative en MPMan misschien, maar heel erg mainstream zijn die niet.
Laten we nu eerst maar de reviews van de nieuwe Archos tablet afwachten en wanneer 'ie in de winkels ligt een hands-on ervaring aangaan en dan pas een oordeel vellen.
De nieuwe generatie 101 zal niet anders zijn, en jouw reactie op iemand die zegt dat een midrange-product als de Asus Transformer niet beter is dan een budgetproduct van een fabrikant die al lang niet meer bekend staat om producten zonder heel veel concessies, is een beetje onterecht.![]()
Nee, ik ben gewoon reëel en vel pas een laatste oordeel over iets als ik er het meerdere van weet. Je mag best je meningen en ervaring delen, maar als je een gevoel hebt dat iets het niet gaat worden, is dat alleen gebaseerd op een gevoel (tenminste, ik zie nergens argumenten behalve dat), iets trouwens waar anderen misschien heel erg anders over denken.
Zelf ben ik een zeer tevreden Archos 101 user. Heb ik vorig jaar gekocht (299,-) toen de Asus nog helemaal niet uit was, de keuze was beperkt, het segment erboven begon eigenlijk bij de Point of View Mobii Tegra die 355,- euro was, zeker als je prijs/kwaliteit zoveel mogelijk voor zo min mogelijk geld wilt hebben dus het overwegen waard. De Archos 101 sluit ook geheel aan bij mijn idee van een tablet. De details als een kickstand, een smalle bezel boven en onder en een cinema-plugin die het een goede multimediacompagnon maken. Hij is superlicht en ideaal om mee te nemen in een koffertje of tas. Hij heeft al aardig wat geweld gezien, zelfs een paar keer goed op de grond gevallen, maar geeft geen kik of brul. Vraag me af hoe menig ander tablet daarmee om zou zijn gegaan. Voor mij dus niks mis mee, en dat op redelijk budget. Ik houd nu eenmaal van producten met hoog 'bang-for-buck' gehalte. Wil je nog goedkoper dan kun je tegenwoordig overgaan op een Arnova. Natuurlijk is de Asus Transformer beter dan de Archos 101. Maar die kwam dan ook later uit, heeft intern andere en nieuwere componenten waardoor 'ie dat dan ook is.
Een G9 101 zal ook op de laatste Honeycomb draaien en over de nieuwste technologie beschikken. Heeft daarvoor wel een kickstand en USB-aansluiting. De daadwerkelijke vervaardiging van deze tablet weet je pas wanneer je 'em vasthoudt. Zonder dock lijkt me op papier in ieder geval dat ik eerder een nieuwe G9 101 zou kopen dan een 2e hands Transformer. Het is natuurlijk de dock voornamelijk die de Transformer maakt tot wat 'ie is, zonder kun je net zo goed een Acer Iconia mét USB-aansluiting nemen, ware het niet dat je de vervaardigingsgraad van de Asus tablet je misschien beter bevalt. Maar sowieso kijk je dan tegen een serieuzere prijs aan en daarmee een ander publiek dus.
Met de G9 101 lijkt Archos toch wat serieuzer de tabletcompetitie aan te gaan. Ik zou 'em dus nog niet bij voorbaat voor iedereen af gaan schrijven. Zeker voor degenen die voor weinig zoveel mogelijk willen is deze tablet aantrekkelijk. En laat ik de initiële comment erbij halen:Lijkt me júist dat deze persoon zoekt naar een tablet met hoge 'bang for buck'-waarde en de aankomende G9 101 ziet er op papier dan erg aantrekkelijk uit, hoewel ik dat, voor een persoon die overweegt een tablet in China te halen, misschien al te hoog gegrepen acht.quote:wat is op dit moment de beste Capacitive 10" Tablet te krijgen? (china)
Wacht de reviews af en als 'ie uit is bekijk de tablet in de winkel en vel je eigen oordeel. Tabletkeuze is persoonlijk. Ik kan zelf dan ook alleen maar dingen aanraden, ik kan nooit een ander vertellen wat 'beter' is voor hen. Zelfde voor smartphones. Zelf heb ik een HTC Desire Z en die kan ik echt aanraden, maar bij een ander past eerder een Samsung Galaxy SII of een LG Optimus Black. Weer iemand anders een iPhone of eentje van 20,- euro en fysieke toetsjes.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Zojuist in m'n mail beland: Sony's tablet productpagina: http://www.sony.nl/hub/sony-tabletThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
net 149 tablet van de intertoys gekauft en dat is na een kwartiertje klooien echt waar voor je geld, 7inch is ook een fijn handzaam maatje.
enige nadeel is dat het scherm en achterkant een vingervlekken magneet is
Weer een veel te lang bericht waarin je precies hetzelfde zegt wat je in je vorige bericht ook al zei. En het klopt nog steeds niet helemaal.Zie je mij ergens zeggen dat ik de Archos voor iedereen afschrijf? Het enige dat ik zeg is dat de middenklasser die de Transformer is, een betere tablet is dan de budgetmodellen. En ik zie nergens een argument van jou dat dat onwaar maakt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:16 schreef shiznuts het volgende:
Een G9 101 zal ook op de laatste Honeycomb draaien en over de nieuwste technologie beschikken. Heeft daarvoor wel een kickstand en USB-aansluiting. De daadwerkelijke vervaardiging van deze tablet weet je pas wanneer je 'em vasthoudt. Zonder dock lijkt me op papier in ieder geval dat ik eerder een nieuwe G9 101 zou kopen dan een 2e hands Transformer. Het is natuurlijk de dock voornamelijk die de Transformer maakt tot wat 'ie is, zonder kun je net zo goed een Acer Iconia mét USB-aansluiting nemen, ware het niet dat je de vervaardigingsgraad van de Asus tablet je misschien beter bevalt. Maar sowieso kijk je dan tegen een serieuzere prijs aan en daarmee een ander publiek dus.
Met de G9 101 lijkt Archos toch wat serieuzer de tabletcompetitie aan te gaan. Ik zou 'em dus nog niet bij voorbaat voor iedereen af gaan schrijven. Zeker voor degenen die voor weinig zoveel mogelijk willen is deze tablet aantrekkelijk.En het lijkt mij toch echt dat die persoon vraag om wat op dit moment de beste tablet is. Dan is de nieuwe generatie Archos dus helemaal niet relevant.quote:Lijkt me júist dat deze persoon zoekt naar een tablet met hoge 'bang for buck'-waarde en de aankomende G9 101 ziet er op papier dan erg aantrekkelijk uit, hoewel ik dat, voor een persoon die overweegt een tablet in China te halen, misschien al te hoog gegrepen acht.![]()
Ik heb een geruststellende mail gehad van de eBay verkoper wat betreft de garantie:Dus geen zorgen over de garantie van de Tab want hij kan gewoon niet kapot!!quote:warranty work only with returns but you shoudl not worrie about this is wery good product and way good quality you will never will hav eproblem with that!![]()
Ik reageerde dan ook eerst op Catch22- waarna jij er jouw discussie van maakt. Mij gaat het om een totaal andere discussie, en wel deze:quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:28 schreef Splackavellie02 het volgende:
Weer een veel te lang bericht waarin je precies hetzelfde zegt wat je in je vorige bericht ook al zei. En het klopt nog steeds niet helemaal.
[..]
Zie je mij ergens zeggen dat ik de Archos voor iedereen afschrijf? Het enige dat ik zeg is dat de middenklasser die de Transformer is, een betere tablet is dan de budgetmodellen. En ik zie nergens een argument van jou dat dat onwaar maakt.quote:Zou je niet een maandje of 2 kunnen wachten op de nieuwe Archos 101 G9? Dat lijkt een mooi apparaat te gaan worden voor ~300 euro.Hierbij wordt een Asus Transformer 2e hands boven een uit te komen Archos 101 G9 verkozen en zelfs aanbevolen. Puur vanwege het kunnen/kwaliteit. En ik zeg dan: er is helemaal geen aanleiding tot die aanbeveling, want je kunt het nog niet eens goed vergelijken/beoordelen.quote:Koop dan een Asus Transformer 2e hands. Ik ben zelf niet zo onder de indruk van die Archos producten.Ja, zo is niks relevant, de Asus ook niet. Maar weer ging dat punt natuurlijk op de suggestie in:quote:En het lijkt mij toch echt dat die persoon vraag om wat op dit moment de beste tablet is. Dan is de nieuwe generatie Archos dus helemaal niet relevant.Diegene had de initiële comment ook gewoon goed gelezen, maar het is gewoon een goed punt.quote:Zou je niet een maandje of 2 kunnen wachten op de nieuwe Archos 101 G9?
Niet alleen tablets hè...
Lmaoquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:41 schreef MaatjeTho het volgende:
Ik heb een geruststellende mail gehad van de eBay verkoper wat betreft de garantie:
[..]
Dus geen zorgen over de garantie van de Tab want hij kan gewoon niet kapot!!
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1![]()
ben nog steeds content met mijn intertoys tab ik mis alleen een klokje in mijn taskbar en bij de settings kan ik ook niets vinden om een klokje in de taskbar te krijgen, iemand een goed idee?Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat![]()
Eh... waar runt 'ie op dan, want elke Androidversie die ik ken heeft gewoon een klokje in de taskbar.
Factory reset ook gedaan?
Is het een Bart Smit spinoff ROM dan zonder klokje?
Kan me het zo moeilijk voorstellen.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
reset gedaan en het lijkt er idd op dat iemand de moeite heeft genomen om het klokje eruit te slopen...Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat![]()
is ook te zien op de plaatjes op de intertoysweebsite: http://www.intertoys.nl/g(...)Catalog=nl_ga_tabletKlonk is alleen Klonk als er Klonk op staat![]()
Nu weet je dus waarom mensen liever geen Bart Smit tablet willen.Maar 'em, zonder gekkigheid, weet je of deze te flashen is met een custom ROM van de standaard Android?
Ah, dat was die ik alleen kon vergelijken qua uiterlijk met de http://www.andypad.co.uk/ . Die komt trouwens morgen uit. Beste kans is om op het serienummer door google te halen en kijken of je meer kunt vinden over ondersteuning... van de fabrikant en/of community.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Nog niet mee bezig geweest, en het klokje dat er niet is ga ik niet dood van, verder is het een prima dingetje wat precies doet wat het moet doen
Ben nog even aan het graven geweest (ja, een mens moet iets doen voor ie aan het werk gaat) en ben er nu in ieder geval achter dat ie draait op een Rockchip RK29.
En het officiele forum is aan de flauwige kant, je mag er niet over roots en custom roms praten
Misschien hier wat posten?
› http://www.androidtablets.net/forum/rockchip-rk2918-tablets/The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
When the student is ready, the teacher will appear.
Ok kenners zouden jullie mij aub kunnen helpen?
Voor mijn vriendin wil ik een tablet kopen waarop ze af en toe een flash spelletje kan spelen, youtube op kan kijken en muziek op kan downloaden. Het hoeft dus geen zware bak te zijn maar wel vrouwvriendelijk. Welke tablet kan ik het beste aanschaffen, wat raden jullie mij aan en waarom? Mijn budget is zo'n 250 a 300 euro!
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met adviseren en misschien zelfs eigen ervaringen kunnen delen!![]()
Hannspree Hannspad
Die andypad lijkt wel leuk btw, 1.2ghz singlecore is nog wel te doen lijkt me. Heb zelf een SGS en die heeft een 1ghz singlecore en dat is wel genoeg voor de meeste filmpjes en games.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Met max 300 euro zit je tegen een 2.x-tablet aan te kijken. Misschien dat Point of View Mobii Tegra (of dan in ieder geval tweedehands) daar nog onder te laten vallen is (die te porten is naar 3.x).
Ik zou eigenlijk wel een tablet in Europa kopen dan, als je dat budget hebt. Neem hier eens een kijkje, hebben allemaal capacitive touch schermen: http://geizhals.at/eu/?cat=nbtabl&xf=2233_kapazitiv&sort=p
Kijk ook gewoon eens in de OP, want daar staat waar je zoal op kunt letten en een heleboel linkjes.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik zou de Hannspad aanraden.
Heb hem zelf een paar dagen nu, met Honeycomb erop gezet.
Alle games speelt hij super goed, zit natuurlijk ook een 1 ghz dual core in, dus genoeg rekenkracht.
Verder werkt internet prima, youtube is af en toe wat schokkerig, maar dat is meestal snel weer weg.Geen referral hier.![]()
Krijg als het goed is morgen ook mijn Hannspad binnen
186.80 incl verzending gewoon in een Nederlandse webwinkel (dus met garantie)
standaard draait er 2.2 op maar hij is al te updaten naar honeycomb dus dat zit ook wel goed.
Maar dan heb je wel
- 10,1 inch capicatief
- Tegra2 dualcore 1 Ghz
- 16 GB opslag
onder de 200 euro.
lijkt me niet verkeerd.
Phaelanx: welke (rom)versie heb je er nu op draaien ?
Wil hem nl wel stabiel hebben aangezien ik niet de enige ben die hem gaar gebruiken.![]()
Ben ik nou gek of heeft die hannspad geen USB OTG/host?..................................................................................................................................................![]()
Flashback 7.2 met de kernel van eergisteren (schijnt alweer een nieuwe te zijn namelijk).quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:27 schreef harley het volgende:
Krijg als het goed is morgen ook mijn Hannspad binnen
186.80 incl verzending gewoon in een Nederlandse webwinkel (dus met garantie)
standaard draait er 2.2 op maar hij is al te updaten naar honeycomb dus dat zit ook wel goed.
Maar dan heb je wel
- 10,1 inch capicatief
- Tegra2 dualcore 1 Ghz
- 16 GB opslag
onder de 200 euro.
lijkt me niet verkeerd.
Phaelanx: welke (rom)versie heb je er nu op draaien ?
Wil hem nl wel stabiel hebben aangezien ik niet de enige ben die hem gaar gebruiken.Geen referral hier.![]()
Hmmm ik heb een Android vraagje, heb de 10.1 tab van Samsung en wil een App kopen en betalen met Paypal. Moet mogelijk zijn alleen vind ik die optie nergens. Waar moet ik het instellen?![]()
Als je het hebt gevonden, kan je het dan de andere miljoenen android gebruikers vertellen aub?quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:04 schreef Ivo1986 het volgende:
Hmmm ik heb een Android vraagje, heb de 10.1 tab van Samsung en wil een App kopen en betalen met Paypal. Moet mogelijk zijn alleen vind ik die optie nergens. Waar moet ik het instellen?![]()
Welke tablet raden jullie aan om op te gamen? Ik zat zelf te denken aan die van sony aangezien je daar op ps1 games op kan spelen. of zijn hier ook al emulators voor en dergelijke?![]()
Er zijn inderdaad emulators voor zo'n beetje alle consoles behalve die van deze generatie. Ik heb bijvoorbeeld een SNES, GBC, GBA en N64 emulator op mijn tabletWerkt prima.
Werkt helemaal super i.c.m een wii controllerquote:Op zaterdag 3 september 2011 08:21 schreef Devolution het volgende:
Er zijn inderdaad emulators voor zo'n beetje alle consoles behalve die van deze generatie. Ik heb bijvoorbeeld een SNES, GBC, GBA en N64 emulator op mijn tabletWerkt prima.
Gewoon je vinger wat langer ingedrukt houden op iets...The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Offtopic:
Ik heb een hagelnieuwe Haipad M8 "over" guys Nieuwe Haipad M8 Tablet (1.3 ghz, android 2.3, Capacitive scherm) mocht je geen trek hebben in doanekosten en legubere chinese shopjes![]()
![]()
wait, whut?quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:52 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Werkt helemaal super i.c.m een wii controller..non est vivere sed valere vita est ..![]()
quote:
Bluetooth, PS3 controller moet dan theoretisch ook lukken.
edit: jep
Ga ik vanavond eens proberen
[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2011 15:46:13 ]![]()
Oh het kan ook met een PS3 controller, dat wist ik nietHeb het net geprobeerd en het werkt inderdaad! Vet zeg
Weer een pluspunt t.o.v. een iPad
Held, dank
Dat Mario'ed (snes) toch een stuk beter..
En zelfs banjo-kazooie (n64) wil best lukken, hoewel de analoge stick niet echt meewerkt (kan alleen rennen, niet voorzichtig lopen). Maar dat ligt aan bluetooth geloof ik.
[ Bericht 6% gewijzigd door Augustus_Thijs op 06-09-2011 10:07:37 ]..non est vivere sed valere vita est ..![]()
Mij is het nog niet gelukt alleen de pijltjes van de WiiMote werken, de PS3 controller is me nog helemaal niet gelukt
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2011 13:21:14 ]![]()
Ik heb zo'n classic controller bij mn wiimote, dat werkt voor het grootste deel dus prima.
Kan alle toetsen mappen, en met snes spellen(die gewoon dpad nodig hebben) lukt dat naar behoren.
Alleen voor N64 games, die de stick gebruiken, werkt het minder. Ik kan een van de twee analoge sticks wel mappen, maar dat registreert ie dan altijd als een druk op de knop(digitaal vs analoog). Zachtjes de analoge stick naar voren heeft dus geen effect, en iets verder is meteen rennen.
Ach ja, luxeprobleem natuurlijk. Maar als het preciezer zou werken zou het helemaal vet zijn, dan valt er zelfs op de goldeneye'n
Het zal al wel weer een paar honderd keer voorbij gekomen, welke Tabs zijn nu echt aan te raden met SIM ondersteuning en GPS
Die Rena3 schijnt goed te zijn, maar spreekt mij qua design niet echt aan. Tevens is die er niet met en SIM en GPS (wel apart)
Iemand een idee. Budget om en nabij de 250 eypo![]()
koop n 2de hands A merk.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:14 schreef Gutz het volgende:
Het zal al wel weer een paar honderd keer voorbij gekomen, welke Tabs zijn nu echt aan te raden met SIM ondersteuning en GPS
Die Rena3 schijnt goed te zijn, maar spreekt mij qua design niet echt aan. Tevens is die er niet met en SIM en GPS (wel apart)
Iemand een idee. Budget om en nabij de 250 eypo![]()
Ik ben momenteel aan het twijfelen tussen de hannspad en de novo8.
Waar wil ik hem voor gebruiken? Voornamelijk surfen, pdfje etc. Maar ik wil 'm ook kunnen aansluiten op de tv (hdmi) en dan bij voorkeur afspelen vanaf een usbstick/hdd.
Iemand tips?..................................................................................................................................................![]()
Hannspad (Alternate) heeft geen camera en het display is 1024x600 in tegenstelling tot de 1280 x 768 van de Novo (Novo heeft wel leg-/kickstand, wat fysieke knoppen en een trackball en zelfs afstandsbediening), maar wel 16GB i.p.v. 8GB bijvoorbeeld. En in tegenstelling tot de novo8 600 (830) Mhz dualcore een Tegra II 1 Ghz dualcore. Bovendien garantie en verzending in Nederland. Ook het ontwerp van de Hannspad zou mij persoonlijk meer aanspreken en de bouw lijkt beter te zijn dan de Chinees. Het is in feite een wat vereenvoudigde Point of View Mobii Tegra. Ze hebben er dan ook veel lui bijzitten die erop los 'tinkeren' en ROMs uitbrengen. Zo is ook Android 3.x geport naar de Hannspad.Maar ik ben dan ook fan van tablets die bedoeld zijn om in de Westerse markt uit te komen.
Nog nieuws op het tablet-front?
Ik ga zelf nog even door met mij Acer A500 totdat er echt weer iets vernieuwends op de markt komt. (2013 een keer dus)
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Overigens: Heb jullie ook probleem dat het toetsenbord traag reageert? Daarnaast is de Android market vrij apart, ze tonen je geen heldere resultaten.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Traag reagerende toetsenborden heb ik alleen als ie met een relatief zware taak bezig is, zoals Flash op een website."You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."![]()
Traag typen is aardig op te lossen door verschillende browsers te proberen. Resultaten in de Android market zijn soms wel minder naar mijn idee. Meestal los ik dit op door wanneer ik een paar apps heb deze gewoon via de pc (browser) te installeren.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:23 schreef drumstickNL het volgende:
Overigens: Heb jullie ook probleem dat het toetsenbord traag reageert? Daarnaast is de Android market vrij apart, ze tonen je geen heldere resultaten.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ik zat eerst te kijken naar de Ainol Novo8, maar laatst kwam ik de Zenithlink C91 tegen. Schijnt ook een zeer degelijke tablet te zijn voor weinig geld. Iemand ervaring met deze?
![]()
Tijdje niet aanwezig geweest, asus eee pad met docking station was een aanrader toch? Of zijn er al betere alternatieven? Vind het concept van tablet én netbook wel aantrekkelijk.![]()
Nou ja... 'zo'n docking toetsenbord' heeft dan, want er zijn natuurlijk docks voor zo'n beetje alle tablets. Alleen de Transformer, de naam zegt het al, is de enige die de vorm van netbook aan kan nemen (daarin transformeert). Daarbij kun je het scherm dichtklappen en dat het toch vast zit, je kunt ook de hoek van het scherm aanpassen wat natuurlijk ideaal is voor de positionering.Daar is 'ie inderdaad uniek in. Je hebt dan alleen de Asus Eee Pad Slider nog met ingebouwde slidekeyboard, die is als tablet alleen natuurlijk zwaarder en het scherm is maar in een enkele hoek te zetten. Zonder de noodzaak een fysiek toetsenbord te hebben is er echter veel concurrentie die op sommige vlakken de tablet aantrekkelijker maakt. Er komen ook veel nieuwe tablets aan, of zijn er inmiddels al. Zo zag ik net een reclame voorbijkomen voor de Sony tablet bij Mediamarkt.
Het is zeker een supergoed idee om even in de winkel met verschillende tablets te spelen. Design, bouwkwaliteit, schermen, connectiviteit en schermen verschillen onderling nogal en niet iedereen heeft dezelfde ideeën bij de indeling van zo'n tablet. Dus neem ze eens onder de loep.
Je hebt ook genoeg leren hoesjes met een toetsenbord erin. Kost zo'n 20 euro en kan samen met de meeste Android tablets.![]()
![]()
Mja, dat is 'het' toch niet echt...
Ik heb die van dealextreme en ik vind m zo lelijk en plastic dat ik m niet ga gebruiken.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
quote:Op maandag 19 september 2011 20:05 schreef GuitarJJ het volgende:
Je hebt ook genoeg leren hoesjes met een toetsenbord erin. Kost zo'n 20 euro en kan samen met de meeste Android tablets.
[ afbeelding ]
De meeste goedkope Chinese pads ondersteunen USB 2.0 niet eens waardoor je dus met zo'n onhandige adapter moet werken.![]()
![]()
Ik moet zeggen dat ik het onscreen toetsenbord ook erg lekker vind werken, je kunt gewoon met tien vingers typen. Als je een 10" scherm hebt iig. Dat is op mijn telefoon wel anders, daar kan ik nog steeds niet mee omgaan.."You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."![]()
Mwah, de meeste tablets van nu ondersteunen het wel. Misschien de tablets van de Intertoys niet, maar wie wil nou zo'n ding!quote:Op maandag 19 september 2011 20:32 schreef UncleSam het volgende:
[..]
De meeste goedkope Chinese pads ondersteunen USB 2.0 niet eens waardoor je dus met zo'n onhandige adapter moet werken.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik ga denk ik straks die Hannspree bij Alternate halen. Goede keuze?
Ik ga de tablet voornamelijk gebruiken om PFD te opnenen en tekst te verwerken tijdens vergaderingen. Maar wil toch een tablet en geen laptop ivm makkelijk meenemen en misschien wat spelletjes spelen op de bank![]()
![]()
Heb al wat gevonden. Wellicht ook handig voor de mensen die net als ik nog niet eerder hebben gewerkt met het installeren van Roms
http://www.slatedroid.com(...)oms-on-the-hannspad/![]()
Draadloos TB is dan wel handig (of je moet weinig tekst hoeven te verwerken).quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:32 schreef mr-green het volgende:
Ik ga de tablet voornamelijk gebruiken om PFD te opnenen en tekst te verwerken tijdens vergaderingen. Maar wil toch een tablet en geen laptop ivm makkelijk meenemen en misschien wat spelletjes spelen op de bankMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:32 schreef mr-green het volgende:
Ik ga de tablet voornamelijk gebruiken om PFD te opnenen en tekst te verwerken tijdens vergaderingen. Maar wil toch een tablet en geen laptop ivm makkelijk meenemen en misschien wat spelletjes spelen op de bankLijkt me wel een prima ding. Beetje de POV Tegra natuurlijk, maar dan maar een klein tikje minder, maar wel voor een heel stuk minder.
Iemand de Sony S al gehaald?
Niks voor jou die Sony S?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:37 schreef shiznuts het volgende:
[..]Lijkt me wel een prima ding. Beetje de POV Tegra natuurlijk, maar dan maar een klein tikje minder, maar wel voor een heel stuk minder.
Iemand de Sony S al gehaald?
Met DLNA en Playstation©-certificatie natuurlijk wel interessant...
Hannspree is binnen en de hele avond mee lopen spelen. Gelijk geflashed en een nieuwe rom op gezet (met die handleiding die ik hierboven heb gepost is het goed te doen).
Loopt als een zonnetje met GtabComb 3.3 (HoneyComb 3.0)
Nu nog even een case zoeken (liefst met toetsenbord)![]()
Archos start verkoop G9-tablets in Nederland
Helaas besparen ze wel op de ram:
G9 tablets feature 512MB of RAM. But this is combined with special memory management in "Honeycomb", optimized for 512MB of RAM by ARCHOS software engineers and their 3 years of Android experience.
Because of this we’re able to offer lower memory amounts without sacrificing the usability of "Honeycomb" – this investment that ARCHOS has made in software engineering allows us to pass the savings on RAM to our users, offering the lowest priced "Honeycomb" tablets anywhere.
En nog meer tijd zonder stekker bij de next gen tabs/phones: Nividia Kal-el heeft 5e coreMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Maar als je nu op pad bent, hoe heb je dan internet op dat ding? Via WiFi via je telefoon? Of gaat er een aparte SIM in?![]()
Uit de OP:quote:Op woensdag 21 september 2011 14:54 schreef Oksel het volgende:
Maar als je nu op pad bent, hoe heb je dan internet op dat ding? Via WiFi via je telefoon? Of gaat er een aparte SIM in?quote:Verder beschikken eigenlijk alle tablets wel over Wifi. Minder gebruikelijk is Bluetooth. 3G is vaak optioneel, bij Chinese tablets vaak via een dongle uitbreidbaar, bij Westerse tablets vaak een andere versie van de tablet met ingebouwde ondersteuning.
[..]
Wat mensen snel vergeten is echter dat 3G en GPS ondersteuning ook geleverd kan worden via een moderne smartphone door middel van tethering. Hierbij maak je van je telefoon een hotspot en deel je de verkregen data met je tablet. Nadeel is wel dat dit de accu van je telefoon langzaam maar zeker leegtrekt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
"Special memory management". Klinkt mij in de oren als compromis. En dat het geld scheelt boeit ook weinig, aangezien geheugen amper nog wat kost tegenwoordig.."You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."![]()
Lijkt wel alsof mijn Samsung alle wallpapers verneukt.
Alles wat ik via de market download trekt ie uit zijn voegen, en ziet er alleen goed uit in portrait (logisch denk, omdat de wallpapers van de market op telefoons zijn gericht).
Maar ook 'normaal' via internet gedownloade wallpapers, die zoomt ie rampzalig in.. Ik heb gewoon een breedbeeld wallpaper (al ruimer genomen dan de 1280pixels die het ding breed is), maar ik kan nooit het hele plaatje selecteren. En van het geselecteerde stuk, zoomt ie dan nog meer dan de helft in :|
Erg jammer als ik dus een foto van bijvoorbeeld aan huiskamer heb, en dan alleen de open haard uiteindelijk de wallpaper haalt
Doet mijn flyer ook. Rete-irritant.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
quote:Op woensdag 21 september 2011 20:10 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Alles wat ik via de market download trekt ie uit zijn voegen, en ziet er alleen goed uit in portrait (logisch denk, omdat de wallpapers van de market op telefoons zijn gericht).
Maar ook 'normaal' via internet gedownloade wallpapers, die zoomt ie rampzalig in.. Ik heb gewoon een breedbeeld wallpaper (al ruimer genomen dan de 1280pixels die het ding breed is), maar ik kan nooit het hele plaatje selecteren. En van het geselecteerde stuk, zoomt ie dan nog meer dan de helft in :|
Erg jammer als ik dus een foto van bijvoorbeeld aan huiskamer heb, en dan alleen de open haard uiteindelijk de wallpaper haaltAls je homescreen wisselt draait dan ook de wallpaper mee? Als dit het geval is kun je dat proberen uit te zetten. Dan komt er dacht ik meer van de foto op het scherm te staan.quote:Thuis: WIFIquote:Op woensdag 21 september 2011 14:54 schreef Oksel het volgende:
Maar als je nu op pad bent, hoe heb je dan internet op dat ding? Via WiFi via je telefoon? Of gaat er een aparte SIM in?
Auto/Fiets: liever niet, ongeluk zit in een klein hoekje![]()
Trein: WIFI of bluetooth thetering met telefoon (batterij besparend tegen over WIFI hotspot)
Campus: Super WIFI
Overig: Thethering of WIFI
Heb 3g nog weinig gemist, vooral omdat het opstellen van bluetooth thethering op mijn mobiel en tablet bij elkaar nog geen 10 seconden duurt.Zelf vind ik dit ook een besparing van niks, nu heb je het nog niet erg hard nodig maar wat met toekomstige updates? En hoeveel langer gaat het aanpassen van de firmware voor Archos nu duren (vooral bij ICS)quote:Op woensdag 21 september 2011 20:03 schreef Devolution het volgende:
"Special memory management". Klinkt mij in de oren als compromis. En dat het geld scheelt boeit ook weinig, aangezien geheugen amper nog wat kost tegenwoordig..MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Gebruik Perfect Viewer om ze in te stellen.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:10 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Erg jammer als ik dus een foto van bijvoorbeeld aan huiskamer heb, en dan alleen de open haard uiteindelijk de wallpaper haaltGeen referral hier.![]()
Als je nog niet genoeg ruimte hebt:
Android-apparaten ondersteunen 64GB-geheugenkaartquote:De micro-sdkaart op basis van de nieuwe standaard werd onlangs uitgebracht en gebruikers van XDA-Developers hebben de nieuwe geheugenkaart getest op verschillende Android-telefoons en -tablets. Zo blijkt dat de 64GB-kaart werkt op de recente toestellen HTC Sensation, Samsung Galaxy S II, Galaxy S en de tablet Asus Transformer.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Hoi mensen!
Even een vraagje. Ik zit een beetje naar tablets te kijken, maar vind ze eigenlijk redelijk duur voor wat ze bieden. Dan kom je dus al snel bij een Chinese tablet uit. Ikzelf heb de voorkeur voor Android 3.0, maar dat kost natuurlijk nóg meer. Wellicht, als ik een tablet aanschaf, is het zo dat mijn vriendin 'm vaak zal lenen om te gebruiken voor school. Is zo'n tablet een beetje geschikt om te typen? Voornamelijk om aantekeningen te maken? Of moet je dan echt wel een keyboardje erbij kopen?
Is er een beetje goede kwaliteit tablet beschikbaar voor minder dan 200 euro? Want echt heel veel meer heb ik er niet voor over.![]()
Hannspree Tablet bij Alternatequote:Op zondag 25 september 2011 16:17 schreef Lightning_NL het volgende:
Hoi mensen!
Even een vraagje. Ik zit een beetje naar tablets te kijken, maar vind ze eigenlijk redelijk duur voor wat ze bieden. Dan kom je dus al snel bij een Chinese tablet uit. Ikzelf heb de voorkeur voor Android 3.0, maar dat kost natuurlijk nóg meer. Wellicht, als ik een tablet aanschaf, is het zo dat mijn vriendin 'm vaak zal lenen om te gebruiken voor school. Is zo'n tablet een beetje geschikt om te typen? Voornamelijk om aantekeningen te maken? Of moet je dan echt wel een keyboardje erbij kopen?
Is er een beetje goede kwaliteit tablet beschikbaar voor minder dan 200 euro? Want echt heel veel meer heb ik er niet voor over.
Moet je wel even flashen zodat je android 3.0 erop kan zetten maar ik heb hier al een link gedropt met de handleiding.![]()
Ja, ik zag dat je die gekocht had. Ziet er goed uit! Maakt 3.0 trouwens een groot verschil met 2.2/2.3? En voor mijn vriendin: Hoe is het typen met dat ding? Kun je makkelijk typen, of is het zoals op een telefoon?
Hoe is de performance? Kun je er gewoon HD films op kijken? Kun je gewoon een USB stick met filmpie erop erin pluggen? M.a.w. is het een volwaardige netbook vervanger?![]()
![]()
Zo klinkt het imo ook. Heb daarom maar besloten toch voor een Asus Transformer te gaan die 1GB heeft. Zit alleen nog even te wachten of de TF2 volgende maand komt als de geruchten kloppen.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:03 schreef Devolution het volgende:
"Special memory management". Klinkt mij in de oren als compromis. En dat het geld scheelt boeit ook weinig, aangezien geheugen amper nog wat kost tegenwoordig..phluphy for president!![]()
Je moet een tab niet kopen als je er HD films op goede kwaliteit op wilt kijken. Ik ben nog geen tab tegen gekomen waar dat kwalitatief even goed is als op een pc of tv of dergelijke.quote:Op zondag 25 september 2011 16:46 schreef Lightning_NL het volgende:
Ja, ik zag dat je die gekocht had. Ziet er goed uit! Maakt 3.0 trouwens een groot verschil met 2.2/2.3? En voor mijn vriendin: Hoe is het typen met dat ding? Kun je makkelijk typen, of is het zoals op een telefoon?
Hoe is de performance? Kun je er gewoon HD films op kijken? Kun je gewoon een USB stick met filmpie erop erin pluggen? M.a.w. is het een volwaardige netbook vervanger?
Typen gaat prima op een Hannspree. Je moet er alleen geen hele verslagen mee typen. Maar daar is een tablet ook niet voor gemaakt. Android 3.0 is ook een wereld van verschil met 2.2/2.3. Sowieso de toevoeging van market en alles loopt gewoon wat soepeler.
Verder heb ik ook tabs in mijn handen gehad als de Galaxy tab. En tja dat is gewoon niet te vergelijken. Typen en scrollen door menu's gaat gewoon 10x sneller op een Galaxy tab.
Echter ik heb een tablet gekocht om tijdens vergaderingen PDF of word files te lezen. Aantekeningen maak ik er nauwelijks op... Daarnaast gebruik ik de tab als social media tool voor het bankhangen etc![]()
![]()
Als je veel tekst moet typen is het verre van ideaal. (Draadloos) tobo'tje is wel handigquote:Op zondag 25 september 2011 16:46 schreef Lightning_NL het volgende:
Hoe is de performance? Kun je er gewoon HD films op kijken? Kun je gewoon een USB stick met filmpie erop erin pluggen? M.a.w. is het een volwaardige netbook vervanger?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Jongens is dit wat?
http://tinyurl.com/5tplexj
Ik wil graag een tablet waarmee ik wat films kan kijken in de trein, waarmee ik aantekeningen kan maken voor school en waarmee ik af en toe een spelletje kan spelen. Verder wil ik misschien af en toe een comic of illegaal schoolboek (pdf) erop lezen. EN ik wil een batterij die een ruime tijd meegaat (minstens uurtje of 6?)
Alternatieven of goedkopere verkooppunten zijn welkom. Deze prijs (rond de 150eu) vind ik perfect, goedkoper mag natuurlijk ook.![]()
![]()
Die is zeker wel ok voor wat je er mee wil, ik geloof dat hij op de facebookshop van DX nog goedkoper te krijgen is.quote:Op zondag 25 september 2011 19:31 schreef Robbiee het volgende:
Jongens is dit wat?
http://tinyurl.com/5tplexj
Ik wil graag een tablet waarmee ik wat films kan kijken in de trein, waarmee ik aantekeningen kan maken voor school en waarmee ik af en toe een spelletje kan spelen. Verder wil ik misschien af en toe een comic of illegaal schoolboek (pdf) erop lezen. EN ik wil een batterij die een ruime tijd meegaat (minstens uurtje of 6?)
Alternatieven of goedkopere verkooppunten zijn welkom. Deze prijs (rond de 150eu) vind ik perfect, goedkoper mag natuurlijk ook.
[ afbeelding ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
112 euro nog maar dan, kan hem eigenlijk niet laten liggen zo. Bedankt in elk gevalquote:Op zondag 25 september 2011 21:34 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Die is zeker wel ok voor wat je er mee wil, ik geloof dat hij op de facebookshop van DX nog goedkoper te krijgen is.![]()
Nog een mogelijkheid voor die Gift Shipment Service op facebook, of is dat eigenlijk helemaal niet nodig? Doe het er altijd bij voor de zekerheid normaal gesproken.
Edit:
Koers is trouwens ook gunstiger in de Facebook winkel.
174 dollar is 142 euro op DX
155 dollar is 112 euro op FB
20 dollar - 30 euro.
Profit
[ Bericht 10% gewijzigd door Robbiee op 25-09-2011 22:12:33 (toevoeging) ]![]()
Even een vraagje:
Als ik op m'n Galaxy Tab iets wil typen op de 'ouderwetse' manier (dus geen Swype), komen er vaak suggesties die ik helemaal niet wil hebben.
Er zal vast wel een mogelijkheid zijn om dit uit te zetten, maar dat is me tot op heden nog niet gelukt. Iemand anders wel?![]()
Google het... en anders een beetje door de menu'tjes lopen.quote:Op maandag 26 september 2011 14:03 schreef papiertje het volgende:
Even een vraagje:
Als ik op m'n Galaxy Tab iets wil typen op de 'ouderwetse' manier (dus geen Swype), komen er vaak suggesties die ik helemaal niet wil hebben.
Er zal vast wel een mogelijkheid zijn om dit uit te zetten, maar dat is me tot op heden nog niet gelukt. Iemand anders wel?
Zo kom ik bijvoorbeeld logischerwijze via Taal en toetsenbord, Touch input, Tekstinvoer bij de optie om uit te vinken 'Voorspelling'. Datzelfde staat ook in het menu'tje voor Instellingen van hardwaretoetsenbord.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Misschien passender voor het androidtopic maar dat kan ik ff niet vinden en ik heb er alleen last van op mn flyer:
mutsig genoeg opende ik laatst een of andere bedelmail van The Humane Society om me netjes via de daarvoor bedoelde mogelijkheid af te melden voor hun mails.
Nu werkt een aantal smileys op Fok niet meer. Voor eentjebis iets anders in de plaats gekomen, een DonateDonate button. Ook zie ik regelmatig een kleine tekening met diertjes en tekst.
Ik wil daar natuurlijk vanaf. Virusscanner vindt niks, ik zie m niet bij mn apps en ik weet verder niet waar ik moet zoeken. Iemand?Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Back-up en reset to factorysettings lijkt me als last-resort i.i.g. alles te verhelpen. Wel eerst verwijderen wat je denkt dat het veroorzaakt heeft. Als het goed is herkent de Market je gegevens en geeft 'ie je je voorheen geïnstalleerde items weer terug.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Das dus het probleem, ik heb geen idee waar het nu nog vandaan kan komen. Resetten is idd last resort, liever niet.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Nou ja, die mail is vast louche geweest en heeft waarschijnlijk op dat moment je browser/os aangetast. Heb je het al geprobeerd met een alternatieve browser zoals Opera of Dolphin of herinstallatie van je browser gedaan?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Dat nog niet. Ga ik doen.
Overigens hebben ze een relatief ok uitziende website waar de logo's die mij nu pesten in het groot opstaan. Ook best bijzonder.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Zo makkelijk was het dus. Opera opnieuw geïnstalleerd.
Dank je!Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Goed te horen, graag gedaan.
Prut; http://www.portablegear.n(...)_niet_al_te_best.htmquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:47 schreef Aether het volgende:
Blokker
Xiron Android 7" tablet computer ¤89,95
[ afbeelding ]Kan hier niets over vinden. Echter zou ik liever een tablet uit China halen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:47 schreef Aether het volgende:
Xiron Android Excellent Tablet 8" ¤149
[ afbeelding ]
Ik verwacht deze week trouwens de Zenithink ZT-280;![]()
![]()
En hij is binnen! Mooi en lekker snel apparaat zeg! Standaard al voorzien van een boel handige apps en games. Hij draait vlekkeloos flashobjecten. (youtube, dumpert-filmpjes, etc.)
Even kijken of er nog firmware-updates beschikbaar zijn!![]()
Die foto's met die foute boeketten er bij altijd
Met GHB nooit meer nee
Kindle Fire: kleine iPad-concurrent met grote pretenties
Met de Kindle Fire, een tablet pc van 199 dollar, gaat internetbedrijf Amazon de populaire iPad te lijf. Niet alleen de prijs maar vooral de bijbehorende webdienst maakt het een aantrekkelijke gadget. Kan Amazon wel een deuk slaan in het marktleiderschap van Apple?
Ze hadden er gewoon Android op moeten mikken, nu is het weer zo'n eigen Cloud OS, helaas.
Wel weer Angry Birds e.d. erop.
Hopelijk is het te porten, voor 199,- wel interessant voor een dual core handzame tablet. Ook omdat Kindle voornamelijk eReaders gewend is, zal de schermervaring/-leesbaarheid wel tiptop zijn.
Verder...US only helaas.quote:Amazon Digital Services. U.S. only.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
quote:'Amazon verkoopt kwart miljoen Kindle Fire-tablets in vijf dagen'
Uit de vermoedelijke voorverkoopcijfers van Amazons Kindle Fire blijkt dat het online warenhuis in vijf dagen al meer dan 250.000 bestellingen voor de goedkope Android-tablet heeft ontvangen. De tablet komt op 15 november op de markt.
Een screenshot van het voorraadbeheerprogramma van Amazon zou laten zien dat er in de voorverkoop al 254.074 Kindle Fire-tablets besteld zijn. De bestellingen zouden allemaal in de eerste vijf dagen na de aankondiging van de tablet zijn gedaan, schrijft CultofAndroid. Als de cijfers authentiek zijn, is de Kindle de snelst verkopende Android-tablet tot nu toe. Volgens CultofAndroids bron bij Amazon is het bedrijf 'extatisch' over de cijfers.
De voorverkoopcijfers van de Kindle Touch en de Kindle Touch 3G, waar CultofAndroid eveneens screenshots van zegt te hebben bemachtigd, zijn minder indrukwekkend. Van deze traditionele e-readers zou het concern er tot dusverre respectievelijk 20.000 en 12.000 hebben verkocht.
Apple wist in minder dan een maand een miljoen stuks van de eerste iPad te verkopen. Motorola deed er een kwartaal over om 250.000 Xoom-tablets te slijten en RIM zegt dat het na de introductie van de PlayBook twee maanden nodig had om 500.000 exemplaren te verkopen.When the student is ready, the teacher will appear.
Staat toch android opquote:Op donderdag 29 september 2011 17:37 schreef shiznuts het volgende:
Ze hadden er gewoon Android op moeten mikken, nu is het weer zo'n eigen Cloud OS, helaas.
Wel weer Angry Birds e.d. erop.
Hopelijk is het te porten, voor 199,- wel interessant voor een dual core handzame tablet. Ook omdat Kindle voornamelijk eReaders gewend is, zal de schermervaring/-leesbaarheid wel tiptop zijn.
Verder...
[..]
US only helaas.?
![]()
Mocht iemand een flytouch 3 zoeken, ik verkoop de mijne: [TK] Flytouch 3 Android tablet
Ik heb een ainol novo 8 het kreng krijgt echter geen stroom meer. Maw accu is leeg, en gaat niet meer aan ondanks dat die aan de stroom zit/heeft gelegen. Heeft iemand advies?Don't trust anyone else!
Trust me!![]()
Reset GOED indrukken aan de zijkant.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:46 schreef groggy het volgende:
Ik heb een ainol novo 8 het kreng krijgt echter geen stroom meer. Maw accu is leeg, en gaat niet meer aan ondanks dat die aan de stroom zit/heeft gelegen. Heeft iemand advies?![]()
ik voel de klik bij het indrukken vd reset.
kort geprobeerd, lang aan de stroom zonder stroom everything..Don't trust anyone else!
Trust me!![]()
Weet je zeker dat de tablet wel stroom krijgt? Dat je niet bijv. een verkeerde usb kabel (die alleen dataoverdracht heeft maar geen stroomvoorziening) aangesloten hebt?"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."![]()
Gisteren ook een Hannspad besteld, ben benieuwd. Ik zag dat ze bijna zover waren dat Android 3.2 er via een custom ROM op gaat draaien, dus ben benieuwd.Don't let my username fool you...![]()
Hoe staat zo'n Hannspad nou eigenlijk tegenover een Asus EEE pad Transformer? Scheelt dat veel in performance en kwaliteit?![]()
Asus EEE Pad Transformer heeft Honeycomb en dat is echt voor tablets gemaakt. Hannspad heeft Android 2.2, eigenlijk een besturingssysteem voor telefoons. Verder is het scherm van de Asus veel beter en is die voorzien van camera's en de mogelijkheid voor een dock. Qua processor zijn ze volgens mij wel weer gelijk, allebei een Nvidia Tegra 2 processor. Ik ben benieuwd als ik mijn Hannspad binnen heb. Voor het geld mag je natuurlijk niet zoveel verwachten als van een Asus, maar volgens mij met wat zelf tweaken is daar best iets goeds van te maken. De standaard ROM schijnt in elk geval zwaar bagger te zijn. Maar op slatedroid.com zwerven wat custom roms rond die het apparaat 100x beter maken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:16 schreef Lightning_NL het volgende:
Hoe staat zo'n Hannspad nou eigenlijk tegenover een Asus EEE pad Transformer? Scheelt dat veel in performance en kwaliteit?Don't let my username fool you...![]()
Dacht dat er voor de Hanspad ook een HC rom was?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:10 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Asus EEE Pad Transformer heeft Honeycomb en dat is echt voor tablets gemaakt. Hannspad heeft Android 2.2, eigenlijk een besturingssysteem voor telefoons. Verder is het scherm van de Asus veel beter en is die voorzien van camera's en de mogelijkheid voor een dock. Qua processor zijn ze volgens mij wel weer gelijk, allebei een Nvidia Tegra 2 processor. Ik ben benieuwd als ik mijn Hannspad binnen heb. Voor het geld mag je natuurlijk niet zoveel verwachten als van een Asus, maar volgens mij met wat zelf tweaken is daar best iets goeds van te maken. De standaard ROM schijnt in elk geval zwaar bagger te zijn. Maar op slatedroid.com zwerven wat custom roms rond die het apparaat 100x beter maken.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ja, maar origineel dan he.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:41 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dacht dat er voor de Hanspad ook een HC rom was?
Ik heb 'm binnen. De standaard ROM is echt dramatisch, kan niet meer erover zeggen. Dus het eerste wat ik gedaan heb is het plaatsen van een custom ROM. Heb nu GTAcomb draaien, is dus Honeycomb en dat draait wél lekker moet ik zeggen.Don't let my username fool you...![]()
Iemand hier met Honeycomb die met ADB om kan gaan en een app voor me wilt testen?
Ik heb deze app gemaakt: https://market.android.com/details?id=jeroen.pro.androidgemist
Deze plugin is nodig:
https://market.android.com/details?id=io.vov.vitamio.v7vfpv3
Maar ik krijg veel klachten van mensen onder Honeycomb, wie wil RTL of Uitzending gemist even voor me testen en dan de logs via adb logcat bekijken?💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎![]()
Ga het nu even proberen op mijn Transformer...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:23 schreef Pizzalucht het volgende:
Iemand hier met Honeycomb die met ADB om kan gaan en een app voor me wilt testen?
Ik heb deze app gemaakt: https://market.android.com/details?id=jeroen.pro.androidgemist
Deze plugin is nodig:
https://market.android.com/details?id=io.vov.vitamio.v7vfpv3
Maar ik krijg veel klachten van mensen onder Honeycomb, wie wil RTL of Uitzending gemist even voor me testen en dan de logs via adb logcat bekijken?
Je hebt DM.
[ Bericht 2% gewijzigd door RobertNL op 09-10-2011 13:05:37 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ik zit effe met een klein dilemmaatje... Die Asus EEE pad transformer vind ik echt vet. Mooi apparaat. Maar: Wel duur. En het blijft natuurlijk gewoon een gadget. Niet echt nodig, wel erg leuk. Maar ga ik daar 400-500 euro aan uitgeven? Daar ben ik nog niet helemaal over uit, ik vind het best veel geld, gezien wat je er voor krijgt.
Dus dan kijk ik een segment lager, kom ik weer bij de Hannspad uit. Als ik reviews lees, dan zijn die niet super positief (3/5 sterren bijvoorbeeld). Deze reviews zijn wel gedaan met Android 2.2 geinstalleerd.
Honeycomb schijnt dus een enorm verschil te maken, heb ik begrepen? Dus als ik zo'n Hannspad koop, en er een Honeycomb ROM op zet, kan de Hannspad zich dan meten met de 'originele' Honeycomb tablets?
Waar ik de Hannspad voornamelijk voor wil gebruiken is gewoon wat aantekeningen maken tijdens college's, beetje browsen/emailen etc. En een filmpje op USB zetten en via HDMI kabel op een TV aansluiten lijkt me ook wel leuk.
Dat er geen camera en GPS in zitten is jammer, maar is ook niet essentieel.
Wat ik wel ERG belangrijk vind is de Android Market: Werkt die 100% zoals op een android telefoon? Ik heb gelezen in reviews dat de Market in het origineel niet ondersteund wordt. Hoe zit dat met een Honeycomb ROM?
En is het ook mogelijk om met een programma via Remote Desktop in te loggen op een andere Windows computer? Dit zag ik in een review van de EEE Pad, en dat vind ik wel enórm handig.
Ik leun nu heel erg naar de Hannspad, kunnen jullie nog wat input geven?![]()
Nog een vraag die me te binnen schiet, op mijn HTC telefoon heb ik allerlei apps al gekocht enzo. In een review las ik dat de Asus EEE Pad, na google registratie, meteen al die apps ook beschikbaar heeft, je hoeft ze dan dus niet opnieuw te kopen.
Is dit ook zo als ik een Honeycomb ROM op die Hannspad zou zetten?
Sorry voor de vele vragen, maar ik weet niet waar ik anders deze informatie vandaan zou moeten halen.![]()
Als die rom market heeft en jij inlogt met de zelfde gegevens als je telefoon dan kun je (indien compatible) deze apps gewoon downloaden.quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:55 schreef Lightning_NL het volgende:
Nog een vraag die me te binnen schiet, op mijn HTC telefoon heb ik allerlei apps al gekocht enzo. In een review las ik dat de Asus EEE Pad, na google registratie, meteen al die apps ook beschikbaar heeft, je hoeft ze dan dus niet opnieuw te kopen.
Is dit ook zo als ik een Honeycomb ROM op die Hannspad zou zetten?
Sorry voor de vele vragen, maar ik weet niet waar ik anders deze informatie vandaan zou moeten halen.
Verder gebruik ik de Transformer (met dock) precies voor het zelfde waarvoor jij hem ook wil gebruiken. Als ik tijdens de (hoor)colleges andere mensen met of een grote laptop of een netbook zie zitten ben ik toch elke keer weer blij.
Werken op een desktop wint het bij mij nog altijd van de laptop, daarom is een tablet perfect voor erbij, de dingen die ik mis doe ik toch liever op mijn desktop.
De hannspad durf ik niks over te zeggen, maar ik verwacht dat de HC van die tablet niet 100% te vergelijken is met de (stock) roms van andere tablets die wel native HC draaien.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ik heb nu sinds gisteren een Hannspad. Zoals ik al eerder zei, de standaard ROM is echt dramatisch, die was ik binnen 5 minuten al zat. Als de reviews daarop hun oordeel baseren vind ik 3 van de 5 sterren nog hoog eigenlijk. Maar dan zet je er Honeycomb op en is het ineens een wereld van verschil. Ik heb geen ervaring met de ASUS tablets of soortgelijke, dus daar kan ik geen oordeel over vellen, maar ik ben nog niets tegengekomen wat niet werkte. Geen GPS, maar in Google Maps was de plaatsbepaling toch akelig nauwkeurig. Net nog even een Tegra spelletje gedaan en dat werkt ook prima, lekker soepel, je merkt niet dat het een tablet is voor 1/3 van de prijs van een iPad bijvoorbeeld.quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:52 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik zit effe met een klein dilemmaatje... Die Asus EEE pad transformer vind ik echt vet. Mooi apparaat. Maar: Wel duur. En het blijft natuurlijk gewoon een gadget. Niet echt nodig, wel erg leuk. Maar ga ik daar 400-500 euro aan uitgeven? Daar ben ik nog niet helemaal over uit, ik vind het best veel geld, gezien wat je er voor krijgt.
Dus dan kijk ik een segment lager, kom ik weer bij de Hannspad uit. Als ik reviews lees, dan zijn die niet super positief (3/5 sterren bijvoorbeeld). Deze reviews zijn wel gedaan met Android 2.2 geinstalleerd.
Honeycomb schijnt dus een enorm verschil te maken, heb ik begrepen? Dus als ik zo'n Hannspad koop, en er een Honeycomb ROM op zet, kan de Hannspad zich dan meten met de 'originele' Honeycomb tablets?
Waar ik de Hannspad voornamelijk voor wil gebruiken is gewoon wat aantekeningen maken tijdens college's, beetje browsen/emailen etc. En een filmpje op USB zetten en via HDMI kabel op een TV aansluiten lijkt me ook wel leuk.
Dat er geen camera en GPS in zitten is jammer, maar is ook niet essentieel.
Wat ik wel ERG belangrijk vind is de Android Market: Werkt die 100% zoals op een android telefoon? Ik heb gelezen in reviews dat de Market in het origineel niet ondersteund wordt. Hoe zit dat met een Honeycomb ROM?
En is het ook mogelijk om met een programma via Remote Desktop in te loggen op een andere Windows computer? Dit zag ik in een review van de EEE Pad, en dat vind ik wel enórm handig.
Ik leun nu heel erg naar de Hannspad, kunnen jullie nog wat input geven?
De market werkt trouwens helemaal 100%Alleen de standaard market in de rom werkte na een aantal programma's gedownload te hebben ineens niet meer, maar toen heb ik er de laatste nieuwe versie opgezet en werkt het weer helemaal goed.
remote Desktop nog niet geprobeerd, maar op mijn telefoon werkt het ook, dus waarom op de tablet niet?Don't let my username fool you...![]()
Ik wist niet eens dat er ook zoiets was op de telefoon. Welk programmaatje gebruik je daarvoor? Dat wil ik namelijk direct uitproberen![]()
![]()
Waarom dan niet een tablet uit China? Ik heb een Zenithink C91 (180 euro) en die voldoet aan al jouw eisen. (alleen Remote Desktop weet ik niet)quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:52 schreef Lightning_NL het volgende:
Waar ik de Hannspad voornamelijk voor wil gebruiken is gewoon wat aantekeningen maken tijdens college's [Kan prima. Eventueel met draadloos toetsenbord], beetje browsen/emailen etc.[Check] En een filmpje op USB zetten en via HDMI kabel op een TV aansluiten lijkt me ook wel leuk.[Check, werkt ook]
Dat er geen camera [Er zit een low-res camera aan de voorkant voor videobellen] en GPS in zitten is jammer, maar is ook niet essentieel.
Wat ik wel ERG belangrijk vind is de Android Market: Werkt die 100% zoals op een android telefoon? Ik heb gelezen in reviews dat de Market in het origineel niet ondersteund wordt. Hoe zit dat met een Honeycomb ROM? [Market werkt perfect. Vanaf de stockrom al zelfs]
Ik leun nu heel erg naar de Hannspad, kunnen jullie nog wat input geven?
Het is gewoon een supersnel apparaat waarmee je alles kan. Hij heeft een 10" (multitouch-)scherm.![]()
Helemaal mee eensquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:46 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik heb nu sinds gisteren een Hannspad. Zoals ik al eerder zei, de standaard ROM is echt dramatisch, die was ik binnen 5 minuten al zat. Als de reviews daarop hun oordeel baseren vind ik 3 van de 5 sterren nog hoog eigenlijk. Maar dan zet je er Honeycomb op en is het ineens een wereld van verschil. Ik heb geen ervaring met de ASUS tablets of soortgelijke, dus daar kan ik geen oordeel over vellen, maar ik ben nog niets tegengekomen wat niet werkte. Geen GPS, maar in Google Maps was de plaatsbepaling toch akelig nauwkeurig. Net nog even een Tegra spelletje gedaan en dat werkt ook prima, lekker soepel, je merkt niet dat het een tablet is voor 1/3 van de prijs van een iPad bijvoorbeeld.
De market werkt trouwens helemaal 100%Alleen de standaard market in de rom werkte na een aantal programma's gedownload te hebben ineens niet meer, maar toen heb ik er de laatste nieuwe versie opgezet en werkt het weer helemaal goed.
remote Desktop nog niet geprobeerd, maar op mijn telefoon werkt het ook, dus waarom op de tablet niet?
Ik ben ook een Hannspree gebruiker en ben tevreden over het product. Natuurlijk is een Asus Transformer beter (je betaalt ook voor kwaliteit). Maar zo groot is het verschil niet. Ik kan prima surfen, documenten lezen/ bewerken en filmpjes kijken op een Hannspree.
Je moet wel echt een custom ROM erop zetten![]()
![]()
Da's apart... Ik lees toch echt in de reviews niets over een camera, en er staat echt dat de Android Market niet ondersteund wordt door de stock ROM.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:46 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Waarom dan niet een tablet uit China? Ik heb een Zenithink C91 (180 euro) en die voldoet aan al jouw eisen. (alleen Remote Desktop weet ik niet)
Het is gewoon een supersnel apparaat waarmee je alles kan. Hij heeft een 10" (multitouch-)scherm.
Waarom zou ik een Chinees apparaat moeten kopen volgens jou, als ik voor hetzelfde geld die Hannspree morgen in mijn handen kan hebben?![]()
Het heet gewoon "Remote desktop" werkt eigenlijk prima, heb het alleen niet uit de market gedownload.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:36 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik wist niet eens dat er ook zoiets was op de telefoon. Welk programmaatje gebruik je daarvoor? Dat wil ik namelijk direct uitproberenDon't let my username fool you...![]()
Je kunt de splashtop remote desktop gratis en legaal downloaden bij Getjar. Deze zit ook meegeleverd op de Transformer, en die werkt prima.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Vreemd! Die van mij heeft wel een camera en ondersteund gewoon Android Market.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:11 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Da's apart... Ik lees toch echt in de reviews niets over een camera, en er staat echt dat de Android Market niet ondersteund wordt door de stock ROM.
Waarom zou ik een Chinees apparaat moeten kopen volgens jou, als ik voor hetzelfde geld die Hannspree morgen in mijn handen kan hebben?
Maar ik heb je post niet goed gelezen.Ik dacht even dat de Hannspree ook 400-500 euro kost. In dat geval zou ik het zonde vinden als je kijkt naar wat jouw eisen zijn.
![]()
Ik heb vandaag met zo'n Galaxy Tab mogen spelen, maar wat een traag pokkeding is dat zeg! Is dat normaal? Want er zit best wel stevige hardware in volgens mij, toch?![]()
![]()
ja dat is normaal,zo'n ding is totaal niet bruikbaar en daarom klaagt iedereen en gooit iedereen hem weg.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:29 schreef drbarisart het volgende:
Ik heb vandaag met zo'n Galaxy Tab mogen spelen, maar wat een traag pokkeding is dat zeg! Is dat normaal? Want er zit best wel stevige hardware in volgens mij, toch?![]()
Wat een domme opmerking, geef dan aan wat je traag vond?Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)![]()
Obvious troll is obvious.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:29 schreef drbarisart het volgende:
Ik heb vandaag met zo'n Galaxy Tab mogen spelen, maar wat een traag pokkeding is dat zeg! Is dat normaal? Want er zit best wel stevige hardware in volgens mij, toch?
Even trollen na moeilijke week?Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.![]()
Jezus, mag je hier niks negatiefs zeggen ofzo?
Ik vraag alleen of het normaal is dat zo'n ding traag is. Bij het scrollen continu haperen. Bij animaties leek de framerate heel laag. Overigens crashte hij ook heel vaak, en ging hij zelfs rebooten als ik een game probeerde te starten.![]()
Vandaag Hannspad gekocht. Net aangezet, zit er GODNONDEJU een bright pixel in. Felblauw, wél gelukkig bijna helemaal aan de zijkant, maar toch. VERDOMME. Ik wilde vanavond meteen Honeycomb erop zetten enzo... Mja, als ik 'm kan ruilen, dan ruil ik 'm liever natuurlijk. Echter, dan ben ik wel weer een paar dagen verder vanwege de afstand tot de winkel waar ik 'm gekocht heb.
Heeft iemand ervaring met een bright pixel? Mag je 'm dan doorgaans ruilen bij de winkel, of valt het onder de garantie van Hannspree, of heb ik gewoon dikke vette pech?![]()
Als je 'm via internet hebt besteld, kun je 'm gewoon terugsturen wegens de wet koop op afstandquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:52 schreef Lightning_NL het volgende:
Vandaag Hannspad gekocht. Net aangezet, zit er GODNONDEJU een bright pixel in. Felblauw, wél gelukkig bijna helemaal aan de zijkant, maar toch. VERDOMME. Ik wilde vanavond meteen Honeycomb erop zetten enzo... Mja, als ik 'm kan ruilen, dan ruil ik 'm liever natuurlijk. Echter, dan ben ik wel weer een paar dagen verder vanwege de afstand tot de winkel waar ik 'm gekocht heb.
Heeft iemand ervaring met een bright pixel? Mag je 'm dan doorgaans ruilen bij de winkel, of valt het onder de garantie van Hannspree, of heb ik gewoon dikke vette pech?Hoef je niet eens een reden op te geven. Gewoon terug in de doos en even kijken op de site hoe je die terug kunt sturen.
De Point of View Tegra 2 tablet is vandaag ook flink in prijs verlaagd zag ik. Is nog 5 euro duurder dan die Hannspad.Don't let my username fool you...![]()
Maar dan wel 'Zowel het product als de verpakking zien er als nieuw uit, verpakking is enkel open geweest. Originele Komplett prijs ¤ 261,- ' dus misschien ook wel teruggestuurd binnen 7 dagen vanwege iets.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Vast een defect.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:45 schreef drbarisart het volgende:
Jezus, mag je hier niks negatiefs zeggen ofzo?
Ik vraag alleen of het normaal is dat zo'n ding traag is. Bij het scrollen continu haperen. Bij animaties leek de framerate heel laag. Overigens crashte hij ook heel vaak, en ging hij zelfs rebooten als ik een game probeerde te starten.Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.![]()
Ow ja, zag het iddquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:43 schreef shiznuts het volgende:
Maar dan wel 'Zowel het product als de verpakking zien er als nieuw uit, verpakking is enkel open geweest. Originele Komplett prijs ¤ 261,- ' dus misschien ook wel teruggestuurd binnen 7 dagen vanwege iets.Ik zag zoiets in een topic op Tweakers voorbij komen namelijk.
Don't let my username fool you...![]()
Ik heb ook een pixel die kapot is. Echter mij boeit het niet want je ziet het alleen met een donker beeld en gebruik de tab alleen voor documenten etc...quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:52 schreef Lightning_NL het volgende:
Heeft iemand ervaring met een bright pixel? Mag je 'm dan doorgaans ruilen bij de winkel, of valt het onder de garantie van Hannspree, of heb ik gewoon dikke vette pech?![]()
Wat voor Tablet zou handig zijn als ik er alleen mee wil internetten, foto's op wil zetten vanaf m'n camera (als dat mogelijk is?) en skypen (dus met camera). Liever geen resistief touchscreen scherm. Oh ja en 7" is voldoende.
Zelf heb ik al een Samsung Tablet P1000 maar ik wil deze voor iemand anders kopen.Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1![]()
Na effe googlen ben ik op zo'n pixel fix app gekomen, die laat ik effe een klein halfuurtje draaien, kijken of dat helpt.
Staat er ergens duidelijk uitgelegd hoe ik trouwens een Honeycomb ROM kan installeren? En ik heb begrepen dat die ROMs constant in ontwikkeling zijn. Kun je een bepaalde ROM, zo gauw ie geinstalleerd is, ook makkelijk updaten? Of moet je dan het hele proces herhalen?![]()
Verschillende pixel fix apps hebben nog steeds niet mijn felblauwe pixel opgelost. Gebeld met de winkel (Alternate), er zit geen garantie op 1 pixel, pas vanaf 3. Mooi is dat.
Moet ik nou gewoon slikken dat ik een felblauwe pixel op m'n tablet heb, of heb ik nog ergens recht op?
(btw in de winkel gekocht, niet via internet)![]()
je weet dat custom roms en garantie niet echt een gelukkig huwelijk is?Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Je kan hem gewoon terugsturen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:53 schreef Lightning_NL het volgende:
Verschillende pixel fix apps hebben nog steeds niet mijn felblauwe pixel opgelost. Gebeld met de winkel (Alternate), er zit geen garantie op 1 pixel, pas vanaf 3. Mooi is dat.
Moet ik nou gewoon slikken dat ik een felblauwe pixel op m'n tablet heb, of heb ik nog ergens recht op?
(btw in de winkel gekocht, niet via internet)Geen referral hier.![]()
Gewoon zeggen dat je het product niet meer wilt? Dat mag altijd binnen 7 dagen meen ik. Dan mag je van een koop afzien.![]()
Naar wie? Met welke reden?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:07 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Je kan hem gewoon terugsturen.
Zoals ik al zei, ik kan geen gebruik maken van de wet Koop op Afstand, omdat ik 'm in de winkel heb gekocht. Stom, goed leermomentje, nooit meer doen dus.
En ja, de custom ROM staat er nog niet op. Ondertussen ook met Alternate en Hannspree gebeld: Geen garantie. Je hebt als consument in deze dus geen ene poot om op te staan.
[ Bericht 0% gewijzigd door Lightning_NL op 11-10-2011 13:04:58 ]![]()
Ik heb deze handleiding stap voor stap gevolgd (dus ook eerst backup maken) en binnen een half uurtje ben je ready to go met honeycombquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:02 schreef Lightning_NL het volgende:
Na effe googlen ben ik op zo'n pixel fix app gekomen, die laat ik effe een klein halfuurtje draaien, kijken of dat helpt.
Staat er ergens duidelijk uitgelegd hoe ik trouwens een Honeycomb ROM kan installeren? En ik heb begrepen dat die ROMs constant in ontwikkeling zijn. Kun je een bepaalde ROM, zo gauw ie geinstalleerd is, ook makkelijk updaten? Of moet je dan het hele proces herhalen?
http://www.slatedroid.com(...)oms-on-the-hannspad/Don't let my username fool you...![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:59 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Naar wie? Met welke reden?
Zoals ik al zei, ik kan geen gebruik maken van de wet Koop op Afstand, omdat ik 'm in de winkel heb gekocht. Stom, goed leermomentje, nooit meer doen dus.
En ja, de custom ROM staat er nog niet op. Ondertussen ook met Alternate en Hannspree gebeld: Geen garantie. Je hebt als consument in deze dus geen ene poot om op te staan.Wet koop op afstand.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:52 schreef Goddelijker het volgende:
Gewoon zeggen dat je het product niet meer wilt? Dat mag altijd binnen 7 dagen meen ik. Dan mag je van een koop afzien.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Nee, als je in een winkel zelf koopt, dan is het een 'coulance' van de betreffende winkel als ze het item terugnemen en vergoeden of laten omruilen, waar ze zelf voor kunnen kiezen en geen wettelijke verplichting voor is. Elke winkel staat het vrij de regels daar rondom dus zelf te bepalen. Zo kan vaak wel een product retour als deze in originele staat in de verpakking nog is (een geschenk of aankoop die dubbel is bijvoorbeeld) en er niks aan mankeert.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:52 schreef Goddelijker het volgende:
Gewoon zeggen dat je het product niet meer wilt? Dat mag altijd binnen 7 dagen meen ik. Dan mag je van een koop afzien.
Sommige winkels nemen geheel geen elektronica terug. Het enige wat je kunt doen is dan aanspraak maken op de servicegarantie, indien het defect daardoor gedekt wordt. Dan móet deze teruggenomen worden en voor reparatie naar de fabrikant gestuurd worden.
Het mooie van de wet aankoop op afstand is dat je zonder opgaaf van reden het product mag retourneren. Maar dat gaat in zo'n geval niet op. Het is krom dat 1 fucked up pixel niet gedekt wordt, het mag er dan misschien maar één zijn, maar op een zwart scherm trekt die ene pixel gewoon je hele aandacht en is mega-irritant, maar ik ben bang dat je daar verder niks tegen kunt doen.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Maar je hebt hem bij Alternate besteld? Heb je die dan wel vooraf op de website besteld en vervolgens gaan afhalen? Want volgens mij geldt de wet koop op afstand dan welquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:59 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Naar wie? Met welke reden?
En ja, de custom ROM staat er nog niet op. Ondertussen ook met Alternate en Hannspree gebeld: Geen garantie. Je hebt als consument in deze dus geen ene poot om op te staan.
Don't let my username fool you...![]()
ik had ook een dode groene pixel in een radio met dvd speler van medion van de aldi
en die was op een dag gewoon verdwenen.
kan je toch zeggen dat je nooit meer in die winkel gaat kopen en tegen de fabrikant hetzelfde zeggen dat ze gewoon defekte producten verkopen.![]()
Als je aankoop niet overeenkomt met de beschrijving, heb je recht op je teruggave van je geld of een vervanging. Doen ze dat niet, dan heb je temaken met wanprestatie. Daar kun je ze dan voor aanklagen.
Daarnaast mag een product niet binnen redelijke tijd defect raken. Gebeurt dat wel, dan heb je ook recht op een vervangend product. Het maakt dan niet uit of je een garantie of verzekering erbij hebt gekregen/gekocht. Die extra garantiedingen die je erbij kunt kopen zijn dan ook onzin.
Met een dode pixel, wat ik persoonlijk vreselijk irritant vind, zou ik dus gewoon terug gaan.![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:08 schreef GuitarJJ het volgende:
Als je aankoop niet overeenkomt met de beschrijving, heb je recht op je teruggave van je geld of een vervanging. Doen ze dat niet, dan heb je temaken met wanprestatie. Daar kun je ze dan voor aanklagen.
Daarnaast mag een product niet binnen redelijke tijd defect raken. Gebeurt dat wel, dan heb je ook recht op een vervangend product. Het maakt dan niet uit of je een garantie of verzekering erbij hebt gekregen/gekocht. Die extra garantiedingen die je erbij kunt kopen zijn dan ook onzin.
Met een dode pixel, wat ik persoonlijk vreselijk irritant vind, zou ik dus gewoon terug gaan.http://nl.wikipedia.org/wiki/Defecte_pixel#Garantiequote:Omdat zij defecte pixels niet zien als een defect maar als een cosmetische onvolkomenheid, ruilen zij hun producten pas om als deze een bepaald aantal defecte pixels bevatten (vastgelegd in de ISO 13406-2 norm).![]()
Gisteren een Flytouch 3 mogen ontvangen (van Klonk) , al even mee gespeeld, vind hem toch wel fijn werken
Nu nog wachten op een nieuwe oplader.
![]()
Ik heb vandaag ook eindelijk een Hannspree Hannspad aangeschaft. Nu krijg ik de keuze tussen twee roms, namelijk GtabComb 3.3 en de FlashBack 7.2
Welke kan ik het beste nemen van de twee? Hebben er mensen ervaringen hiermee?We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
Forum Opties Forumhop: Hop naar: