Flashback 7.2 met de kernel van eergisteren (schijnt alweer een nieuwe te zijn namelijk).quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:27 schreef harley het volgende:
Krijg als het goed is morgen ook mijn Hannspad binnen
186.80 incl verzending gewoon in een Nederlandse webwinkel (dus met garantie)
standaard draait er 2.2 op maar hij is al te updaten naar honeycomb dus dat zit ook wel goed.
Maar dan heb je wel
- 10,1 inch capicatief
- Tegra2 dualcore 1 Ghz
- 16 GB opslag
onder de 200 euro.
lijkt me niet verkeerd.
Phaelanx: welke (rom)versie heb je er nu op draaien ?
Wil hem nl wel stabiel hebben aangezien ik niet de enige ben die hem gaar gebruiken.
Als je het hebt gevonden, kan je het dan de andere miljoenen android gebruikers vertellen aub?quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:04 schreef Ivo1986 het volgende:
Hmmm ik heb een Android vraagje, heb de 10.1 tab van Samsung en wil een App kopen en betalen met Paypal. Moet mogelijk zijn alleen vind ik die optie nergens. Waar moet ik het instellen?
Werkt helemaal super i.c.m een wii controllerquote:Op zaterdag 3 september 2011 08:21 schreef Devolution het volgende:
Er zijn inderdaad emulators voor zo'n beetje alle consoles behalve die van deze generatie. Ik heb bijvoorbeeld een SNES, GBC, GBA en N64 emulator op mijn tabletWerkt prima.
wait, whut?quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:52 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Werkt helemaal super i.c.m een wii controller
quote:
koop n 2de hands A merk.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:14 schreef Gutz het volgende:
Het zal al wel weer een paar honderd keer voorbij gekomen, welke Tabs zijn nu echt aan te raden met SIM ondersteuning en GPS
Die Rena3 schijnt goed te zijn, maar spreekt mij qua design niet echt aan. Tevens is die er niet met en SIM en GPS (wel apart)
Iemand een idee. Budget om en nabij de 250 eypo
Traag typen is aardig op te lossen door verschillende browsers te proberen. Resultaten in de Android market zijn soms wel minder naar mijn idee. Meestal los ik dit op door wanneer ik een paar apps heb deze gewoon via de pc (browser) te installeren.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:23 schreef drumstickNL het volgende:
Overigens: Heb jullie ook probleem dat het toetsenbord traag reageert? Daarnaast is de Android market vrij apart, ze tonen je geen heldere resultaten.
quote:Op maandag 19 september 2011 20:05 schreef GuitarJJ het volgende:
Je hebt ook genoeg leren hoesjes met een toetsenbord erin. Kost zo'n 20 euro en kan samen met de meeste Android tablets.
[ afbeelding ]
Mwah, de meeste tablets van nu ondersteunen het wel. Misschien de tablets van de Intertoys niet, maar wie wil nou zo'n ding!quote:Op maandag 19 september 2011 20:32 schreef UncleSam het volgende:
[..]
De meeste goedkope Chinese pads ondersteunen USB 2.0 niet eens waardoor je dus met zo'n onhandige adapter moet werken.
[ afbeelding ]
Draadloos TB is dan wel handig (of je moet weinig tekst hoeven te verwerken).quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:32 schreef mr-green het volgende:
Ik ga denk ik straks die Hannspree bij Alternate halen. Goede keuze?
Ik ga de tablet voornamelijk gebruiken om PFD te opnenen en tekst te verwerken tijdens vergaderingen. Maar wil toch een tablet en geen laptop ivm makkelijk meenemen en misschien wat spelletjes spelen op de bank
quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:32 schreef mr-green het volgende:
Ik ga denk ik straks die Hannspree bij Alternate halen. Goede keuze?
Ik ga de tablet voornamelijk gebruiken om PFD te opnenen en tekst te verwerken tijdens vergaderingen. Maar wil toch een tablet en geen laptop ivm makkelijk meenemen en misschien wat spelletjes spelen op de bank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |