abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101852966
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 07:23 schreef nielsgeode het volgende:

[..]

Aja, ik ken die wel maar ben er zelf nog nooit geweest. Wat betaal je voor de entree en vind je het alles bij elkaar de moeite waard vergeleken met andere complexen?
Gewone entree is 23,50, maar wij hadden een sauna-arrangement van 69 euro. Ik zou wel vaker gaan, alleen niet zo zeer voor de sauna's, maar meer voor de rust, zwem-/bubbel-/stoombad :) Want de 2 gewone sauna's vond ik niet echt heel fijn. De massages/beautybehandelingen zijn wel erg goed, dus als je die er gewoon bij doet dan kom je de dag wel door :)
pi_101881786
mm, ik twijfel tussen Prinsenjagt en Geldrop.. Heb zo hier en daar eens gelezen en ik neig nu naar Geldrop. Ga binnenkort een dag met O+, hij heeft 0 sauna-ervaring en ik ben heel benieuwd wat hij ervan gaat vinden!
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_101891611
Dan kun je beter naar Geldrop gaan. Die is toch net wat mooier dan Prinsenjagt. Nog wel een nivootje lager dan sauna's als Veluwse Bron, Thermen Bussloo, Elyssium en Deverana.
pi_101892416
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 10:23 schreef bigfoot1972 het volgende:
Dan kun je beter naar Geldrop gaan. Die is toch net wat mooier dan Prinsenjagt. Nog wel een nivootje lager dan sauna's als Veluwse Bron, Thermen Bussloo, Elyssium en Deverana.
Net even op de website van Deverana gekeken en ik ben verkocht.. Dan maar even wat verder reizen, ben heel benieuwd!

Gereserveerd *O* Helaas geen massage erbij, vind het niet leuk om een voor een weg te moeten dus dat komt dan een volgende keer wel :)

[ Bericht 19% gewijzigd door nectarientje op 13-09-2011 11:14:20 ]
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_101906754
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 11:03 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Net even op de website van Deverana gekeken en ik ben verkocht.. Dan maar even wat verder reizen, ben heel benieuwd!

Gereserveerd *O* Helaas geen massage erbij, vind het niet leuk om een voor een weg te moeten dus dat komt dan een volgende keer wel :)
Het is heerlijk daar! Geniet ervan! :D
pi_101915171
Optimel eurosparen biedt ook weer sauna-arrangementen aan (2e persoon gratis). Misschien een tip?
pi_101922749
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 11:44 schreef bigfoot1972 het volgende:
Wederom weer een gratis naar de Zwaluwhoeve actie, alleen geldig deze maand, en niet op dinsdag en zaterdag. Er komt wel 3,95 aan reserveringskosten bij.

http://www.zwaluwhoeve.nl/vbt

http://www.zwaluwhoeve.nl/pdf/VVV_actie.pdf

De bon is geldig voor 2 personen, vergeet niet te reserveren.
Wederom? Heeft de Zwaluwhoeve vaker zulke acties?
pi_101928019
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 23:34 schreef BabyB het volgende:

[..]

Wederom? Heeft de Zwaluwhoeve vaker zulke acties?
dagelijks :')

er is volgens mij nog nooit iemand geweest die de 'echte' entree-prijs betaald heeft :P
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_101928971
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 07:42 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

dagelijks :')

er is volgens mij nog nooit iemand geweest die de 'echte' entree-prijs betaald heeft :P
Maar dat is toch altijd bij sauna's? Volgens mij heb ik nog nergens ooit de "normale" prijs betaald. Voordat we gaan, Google'en we altijd eerst even voor korting of we hebben al ergens eerder gelezen dat er ergens een kortingsactie is, dat scheelt je zo toch al een flink aantal euro's.
Tja, we blijven Hollanders he ;) (eigenlijk Limburgers, maar goed :P)
Don't let my username fool you...
pi_101929726
De Zwaluwhoeve is anders wel een stuk extremer met acties hoor. Als je het een beetje uit kient kun je elke week gratis naar binnen, je betaalt dan alleen 3,95 euro aan reserveringskosten (per boeking, niet per persoon).

Bij andere sauna zou ik niet weten waar je gratis naar binnen kan, ook voor de helft van de prijs is vaak al lastig.
pi_101929792
Bij de echt goede sauna's heb je zulke acties niet. Hebben ze ook niet nodig.
pi_101933314
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 09:47 schreef stbabylon het volgende:
+1
pi_101933774
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 09:47 schreef stbabylon het volgende:
sterker nog; ik merk dat de sauna's die wel steeds met al die acties meedoen, de prijzen van andere dingen (behandelingen en restaurant) omhoog schieten
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_101934247
Ja dat lijkt me logisch, ze zullen het geld toch ergens vandaan moeten halen.

Maar zelfs met korting ga ik niet meer naar de Zwaluwhoeve :N
pi_101934959
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 12:39 schreef Sylvana het volgende:

ik ben er zelf nooit geweest en wil dat ook zo houden

mijn neef was er laatst naartoe gegaan en stond binnen anderhalf uur weer buiten: hij vond het echt veels te massaal :X
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_101949447
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 12:39 schreef Sylvana het volgende:

Ik ga gratis ook niet :7 Idd veel te massaal.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_101958433
Daarnaast kannibaliseert het ook op de gasten die wel (voorheen) betaalden. Ik ga niet de volle prijs betalen als ik weet dat het barst van de acties. Ofwel, ik ga niet naar dat soort sauna's :P
pi_101960719
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:33 schreef tjoptjop het volgende:
Daarnaast kannibaliseert het ook op de gasten die wel (voorheen) betaalden. Ik ga niet de volle prijs betalen als ik weet dat het barst van de acties. Ofwel, ik ga niet naar dat soort sauna's :P
Een beetje zoals dat als ik een AH binnen hobbel ik nooit bonusproducten koop omdat ik dan geen bonuskaart bij me heb :@ Je gaat toch niet het volle pond voor zo'n sauna betalen als je weet dat er continue acties zijn? :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_101964456
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 09:05 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Tja, we blijven Hollanders he ;) (eigenlijk Limburgers, maar goed :P)
Waarom haal je jezelf zo omlaag?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_101964532
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 23:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Een beetje zoals dat als ik een AH binnen hobbel ik nooit bonusproducten koop omdat ik dan geen bonuskaart bij me heb :@ Je gaat toch niet het volle pond voor zo'n sauna betalen als je weet dat er continue acties zijn? :D
Wat de AH betreft: let maar eens goed op. De bonusproducten zijn lang niet altijd de goedkoopste.

Ovrigens vind ik, dat de dingen moeten kosten wat ze moeten kosten.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')