Valt te proberen in de zin van, als het niet lukt kan je altijd een nieuwe kopen?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
Misschien kun je het eraf strijken ofzo, zoals met postzegels. Als het goed nat en warm is, laat de lijm waarschijnlijk wel wat los. Valt te proberen.
Ja dat d8 ik dus ook al. Kleurverschil namelijk.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:50 schreef Caland het volgende:
Volgens mij ziet dat er dan niet uit, je zal altijd iets van een afdruk blijven houden.
Als het er niet afkomt met strijken, heb je een mooi glad shirt.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:49 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Valt te proberen in de zin van, als het niet lukt kan je altijd een nieuwe kopen?
Hangt ervanaf of je 'm al gedragen hebt. Bovendien denk ik dat het materiaal waar de shirts van gemaakt zijn minder snel verkleurt dan gordijnen om maar iets te noemen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:50 schreef Caland het volgende:
Volgens mij ziet dat er dan niet uit, je zal altijd iets van een afdruk blijven houden.
Ja ik ga het wel proberen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Als het er niet afkomt met strijken, heb je een mooi glad shirt.Als het er wel afkomt, heb je een shirt zonder sponsor.
[..]
Hangt ervanaf of je 'm al gedragen hebt. Bovendien denk ik dat het materiaal waar de shirts van gemaakt zijn minder snel verkleurt dan gordijnen om maar iets te noemen.
Als er met wassen al niets gebeurt hoef je er niet op te rekenen dat de naam er zonder schade afgaatquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:55 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ja ik ga het wel proberen.
Ik heb hem btw wel vaak gedragen, is ook het shirt van 2 jaar geleden.
Een shirtsponsor is niet voor niks shirtsponsor natuurlijkquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:43 schreef TheGreatHooD het volgende:
Kan je trouwens een shirt zonder sponsoring kopen?
In Spanje zie je het volgens mij veel, dat je de shirts zonder sponsoring kan kopen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:35 schreef inZanity het volgende:
[..]
Een shirtsponsor is niet voor niks shirtsponsor natuurlijk
http://www.nu.nl/sport/25(...)-bod-twente-fer.htmlquote:'Feyenoord weigert tweede bod Twente op Fer'
AMSTERDAM - Feyenoord heeft donderdag opnieuw een bod van FC Twente op Leroy Fer geweigerd.
De club uit Enschede vergadert vrijdag of er een nieuwe poging wordt gewaagd om de middenvelder in te lijven, zo bericht het AD.
De Tukkers deden enkele weken geleden een eerste bod van twee miljoen euro en verhoogden dat bedrag donderdag.
Het contract van de 21-jarige Fer bij Feyenoord loopt medio 2012 af. De middenvelder heeft al verschillende keren gezegd dat hij graag de overstap maakt naar FC Twente.
“Aangezien de club nu nog miljoenen aan me kan verdienen, kunnen ze me maar beter naar Twente laten gaan”, zei Fer vorige maand tegen NUsport. “Ik heb nog maar een eenjarig contract, als je dan nog miljoenen voor me kunt pakken, zou ik dat als club altijd doen.”
Gelukkig is hij niet onze TD.quote:“Ik heb nog maar een eenjarig contract, als je dan nog miljoenen voor me kunt pakken, zou ik dat als club altijd doen.”
Gelukkig niet idd want zonder Fer zakt dit Feyenoord erg fer wegquote:
quote:Isoufi: 'Van Kandahar naar De Kuip'
Geschreven op 2011-08-12 om 09:03:10 | Bekeken: 3135 | Reacties: 11 | Foto: OrangePictures | Bron: KNVB.nl
Er spelen meer jongens van 19 in de eredivisie. Maar kleine kans dat ze dezelfde achtergrond hebben als Shabir Isoufi. Als jongetje mocht hij niet voetballen van de Taliban. Toch scoorde hij in 2009 voor Oranje in de halve finale van het EK onder 17. Door zijn talent, en dankzij het Jeugdsportfonds.
Tot zijn negende jaar speelde Shabir Isoufi nooit buiten. Dat was onveilig in Kandahar. Buiten gebeurden gevaarlijke dingen met jongetjes, had zijn vader gezegd. En voetballen mocht al helemaal niet. De Taliban houdt niet van voetbal. Dus speelde Shabir altijd binnen en in de tuin. En, toegegeven: af en toe even op straat, stiekem. Naar school ging hij ook niet. Zijn moeder leerde hem alles wat ze zelf wist. Afghanistan was voor Shabir niet veel meer dan een huis en een tuin.
‘Ga maar wat sporten’
In 2001 kwam hij naar Nederland, het land waar zijn vader al vijf jaar eerder naartoe was gekomen. Na wat omzwervingen werd het gezin herenigd in Amsterdam. ,,Ga maar wat sporten”, zei zijn vader, al kon hij eigenlijk de contributie niet betalen. Een hulpverlener legde contact met het Jeugdsportfonds en zo kwam Shabir dan toch bij voetbalclub SDZ terecht. De meeste trainers vonden dat maar moeilijk, zo’n jongen die nog nooit had gevoetbald en nauwelijks Nederlands sprak. Carolien Ikelaar leider van de E5, ontfermde zich over hem. Na drie, vier trainingen was het duidelijk: Shabir had inzicht en de bal plakte aan zijn voet. Hij maakte de E5 kampioen. Shabir had zijn sport gevonden.
Profdebuut
Het jaar daarop speelde hij in de E1 en toen ging het snel. AZ scoutte hem, en na een jaar ging hij naar Feyenoord, dat hem uitleende aan Excelsior. Door een nare blessure heeft hij het afgelopen seizoen slechts een handvol wedstrijden gespeeld, maar volgend seizoen gaat hij het opnieuw proberen bij de selectie van Feyenoord of Excelsior. Vraag Shabir naar het hoogtepunt in zijn carrière tot nu toe, en hij vertelt over zijn debuut tegen Utrecht, uit in de Galgenwaard.
,,Ik viel in bij een 2-1 achterstand en dan al die mensen om je heen, daar krijg je gewoon kippenvel van.” Oh ja, hij speelde ook de EK-finale in 2009 van Oranje onder 17, voor 26.000 mensen tegen Duitsland. In de halve finale maakte hij het cruciale doelpunt. Dat schiet hem ook nog te binnen.
Anonieme steun
Maar vraag Shabir naar het Jeugdsportfonds en hij antwoordt: ,,Daar heb ik nog nooit van gehoord.” En zo hoort het ook. Kinderen moeten lekker voetballen, die moeten hun hoofd niet breken over contributie en andere geldzorgen. Trinko Keen, directeur van het Jeugdsportfonds: ,,Alles gaat anoniem. Op de club weet vaak alleen de penningmeester ervan. Het gaat om het meedoen, het talent van kinderen ontwikkelen is fantastisch. Het is zeker niet onze doelstelling om toppers te kweken, maar het is wel ontzettend leuk dat Shabir zo goed blijkt te kunnen voetballen.”
Veilige toekomst
Zo ziet Carolien Ikelaar dat ook. ,,Door zijn talent is ook de toekomst van zijn ouders veiliggesteld. Feyenoord heeft zijn vader geholpen werk en een woning te vinden. Allemaal doordat Shabir de mogelijkheid kreeg om te voetballen.” Nu Shabir van het Jeugdsportfonds weet, vindt hij dat helemaal niet vervelend, of gênant. ,,Waarom? Dat is toch juist goed? Als ik geholpen ben, ben ik geholpen. Ik ben blij dat ik kan voetballen.”
En als Shabir in de toekomst iets terug kan doen voor het Jeugdsportfonds, dan zal hij dat zeker niet laten. ,,Mijn ouders, die heel veel hebben meegemaakt, zeggen: als je kunt helpen, dan moet je dat doen. Dat is de Afghaanse cultuur.”
Top. Heb al het een en ander van die gozer gehoord. Ik hoop dat we hem wat vaker gaan zien dit seizoen.quote:
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat dat niet meer rond gaat komen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:59 schreef Happel het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/sport/25(...)-bod-twente-fer.html
Kan er ook nog wel bijtwitter:Mkrabby twitterde op vrijdag 12-08-2011 om 12:02:24Opnieuw verlaat Leroy Fer licht geblesseerd en voortijdig de training van #Feyenoord reageer retweet
quote:'Achahbar is de erfgenaam van Huntelaar en Van Persie'
Anass Achahbar staat op het lijstje van menig Europese topclub. Het supertalent uit de jeugdopleiding van Feyenoord maakte eerder dit jaar op het EK voor spelers jonger dan 17 jaar grote indruk met zijn formidabele techniek en karakteristieke dribbels. Het Italiaanse Sportmediaset ziet de aanvaller als 'de natuurlijke erfgenaam' van gelouterde Oranje-spitsen Klaas-Jan Huntelaar en Robin van Persie.
De 17-jarige Achahbar werd afgelopen seizoen door de coaches gekozen tot beste speler bij de B-junioren. Ook kroonde de jonge spits zich met 21 treffers tot topscorer van de competitie.
Grote geld lonkt
Het is voor Feyenoord te hopen dat het grote talent behouden blijft voor de club. Lucratieve contracten bij grote Europese clubs lonken voor de technicus. De afgelopen jaren verloren de Rotterdammers met Jeffrey Bruma, Luc Castaignos, Nathan Ake, Kyle Ebecilio en Karim Rekik al meerdere toptalenten aan Europese grootmachten als Chelsea, Arsenal en Internazionale.
Dweilen met de kraan open
Voorlopig lijkt Achahbar behouden te blijven voor de Kuipbewoners. De jonge dribbelaar tekende in maart voor drie jaar bij. Toch zullen steenrijke clubs als Chelsea en Arsenal lachend enkele miljoenen op tafel leggen zodra de jongeling echt doorbreekt. Dweilen met de kraan open dus, voor de armlastige Rotterdammers.
Slimme jongen is dit. Zal gewoon blijven tot hij echt doorgebroken is en is gesetteld, ala Kuyt.quote:
Echt of nep?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 07:23 schreef Keltie het volgende:
[..]
In Spanje zie je het volgens mij veel, dat je de shirts zonder sponsoring kan kopen.
Weet je niet, denk dat de kans groter is dat hij na een leuk debuutseizoen transfervrij de deur uitloopt, net als Castaignos.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:35 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Slimme jongen is dit. Zal gewoon blijven tot hij echt doorgebroken is en is gesetteld, ala Kuyt.
Inmiddels mail verstuurd naar Puma. Afwachten of het wat wordt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |