Dat bedoel ik dus ook. Daar kun je van op aan...ze vallen 9 van de 10 wedstrijden niet op, maar je hebt ze hard nodig in een elftal. Ik snap wel waarom trainers Leerdam laten spelen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:02 schreef Hamilcar het volgende:
Dat soort '6.5' spelers zorgen dat je punten pakt over een heel seizoen.
Idd...wat een idioot.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:12 schreef TheGreatHooD het volgende:
Er zit een of andere gehandicapte op de tribune met een fluitje?
Bloedirritant
Vraag me altijd af waarom mensen die naast die persoon staan nooit ingrijpenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:12 schreef TheGreatHooD het volgende:
Er zit een of andere gehandicapte op de tribune met een fluitje?
Bloedirritant
Ja idd. Maar schijnbaar hebben die voetballers er helemaal geen last van. Telkens als ik dat fluitje hoor dan denk ik scheids fluit, maar ze voetballen rustig door.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:14 schreef Marktplaatsman het volgende:
[..]
Vraag me altijd af waarom mensen die naast die persoon staan nooit ingrijpen
Dan moet je maar niet zo gierig zijn om geen EL aan te schaffenquote:
Hand van Koeman.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:28 schreef Hamilcar het volgende:
Het valt me wel op hoe fysiek Feyenoord speelt - continu in de rug duwen, tikjes uitdelen en naar de bal duiken met gestrekte benen.
Heb ondertussen EL kijkcode gekocht. De kwaliteit is echt stukken beter dan vorig jaar. Helaas nog steeds 6 euro.quote:
Dat kastje van ziggo loopt steeds vast bij mijquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:24 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet zo gierig zijn om geen EL aan te schaffen
Je had het afgelopen zaterdag zelfs voor minder dan 5 euro voor 2 maanden kunne ndoen
Echt zwaar bijdehand. Pomp die gozer ff op zn hoofd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:32 schreef kapiteintje het volgende:
Wie is die debiel met dat fluitje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |