Dan ontmoet je in de Kuip weer mensen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:19 schreef Marktplaatsman het volgende:
Ik zit nog de twijfelen of ik nou wel of geen seizoenskaart koop. Ben al mijn hele leven fan van Feyenoord maar woonde altijd aan het andere kant van het land.
Nu is het maar nog 20 minuten lopen maar ik ken verder nog niemand, vind het ook weer zo raar om alleen te gaan
Ik weet niks van de vakken af, straks sta ik ergens in het kindervakquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dan ontmoet je in de Kuip weer mensen.Ga je de volgende keer met hen samen.
Ga met mij mee, ik ga ook alleenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:28 schreef Marktplaatsman het volgende:
[..]
Ik weet niks van de vakken af, straks sta ik ergens in het kindervak
En zo komt het toch allemaal weer goedquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga met mij mee, ik ga ook alleenVrienden houden of niet van voetbal of zijn niet voor Feyenoord (slechte vrienden hé
)
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)grijkste-spelers.htmquote:Van Geel: 'Schaken een van onze belangrijkste spelers'
13/08/2011 19:20
Feyenoord wacht op een officiële toenadering van Glasgow Rangers voor Ruben Schaken, voor wie de Rotterdamse club een aanzienlijke vergoeding wil ontvangen.
Volgens Sky Sports is Rangers-manager Ally McCoist van plan Schaken naar Glasgow te halen. Het contract van de aanvaller loopt nog tot medio 2012, hetgeen doet vermoeden dat Feyenoord wel oren heeft naar het verkopen van Schaken.
Maar Feyenoord wil een flinke afkoopsom voor de aanvaller. 'Schaken is een van onze belangrijkste spelers en we willen onze selectie op niveau houden', zei technisch directeur Martin van Geel tegen RTV Rijnmond.
Hoezo heb je de moeite genomen om van Bies -> Schaken te maken?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)grijkste-spelers.htm
Om aan te geven dat de naam er niet toedoet. Van Geel zou dit echt over elke speler zeggen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:17 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Hoezo heb je de moeite genomen om van Bies -> Schaken te maken?
Haha. Ik denk dat hij wel degelijk gelijk heeft, voor dit Feyenoord is Fer en Bies gewoon broodnodig. Desondanks zou die dit inderdaad wel over elke speler zeggen vrees ik...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Om aan te geven dat de naam er niet toedoet. Van Geel zou dit echt over elke speler zeggen.
Ja, hij heeft ook wel gelijk. Maar ik vond de onnozelheid van dit berichtje gewoon grappig.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:24 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Haha. Ik denk dat hij wel degelijk gelijk heeft, voor dit Feyenoord is Fer en Bies gewoon broodnodig. Desondanks zou die dit inderdaad wel over elke speler zeggen vrees ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |