echt wel, twee grote parkeergarages op nog geen 100 meter afstandquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:17 schreef Drassss het volgende:
Ah gelukkig daar kan je even niet met de auto langs hoppen, phew
smoesjesquote:
wel met echt kattenvlees mag ik hopenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:19 schreef Ceetje.. het volgende:
de frietchinees hier in het dorp verkoopt Flietje Baby Pangang
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:15 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zitte gij ok bij un carnavalsclubke?
ik heb je rustig de lapo laten pakken, en hoefde mijn berichtje enkel nog maar te plakkenquote:
dat staat er niet opquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
wel met echt kattenvlees mag ik hopen
oh, ik dacht dat alle ras echte bosschenaren wel lid waren van zo'n clubke. Ooit toen ik nog heul jong was eens verkering gehad met unnen bosschenoar, werd de hele carnaval mee rondgesleept, zelfs naar iets wat ze "op de pils bij de clubkes" noemden, nog nooit zo'n herrie gehoord, al die clubkes die tegen elkaar op stonden te spelen daar in de brabanthallenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:20 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
niets voor mij. Ga liever mijn eigen gang
ik zal het een keer vlagen aan de flietchinees, speciaal vool jou okee?quote:
10 jaar geleden om deze tijd braken mijn vliezenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:22 schreef kaatje50 het volgende:
alhoewel ik nu fitter ben dan normaal om deze tijd, ga ik toch mijn bedje opzoeken. Struktuur aanhouden
![]()
Ceetje, fijne verjaardag morgen met je dochter. Proficiat alvast![]()
dat is er nog steeds, ben ik nog nooit geweest. Ik vier alleen Carnaval, niet al die poespas eromheenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat alle ras echte bosschenaren wel lid waren van zo'n clubke. Ooit toen ik nog heul jong was eens verkering gehad met unnen bosschenoar, werd de hele carnaval mee rondgesleept, zelfs naar iets wat ze "op de pils bij de clubkes" noemden, nog nooit zo'n herrie gehoord, al die clubkes die tegen elkaar op stonden te spelen daar in de brabanthallen
je mist er niet veel aan, en mocht je ooit toch nog gaan, neem oordoppen mee!!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:23 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dat is er nog steeds, ben ik nog nooit geweest. Ik vier alleen Carnaval, niet al die poespas eromheen
oh ja, ga wel altijd Knillis begraven, dinsdagavond om half twaalf, dan is het weer afgelopenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:23 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dat is er nog steeds, ben ik nog nooit geweest. Ik vier alleen Carnaval, niet al die poespas eromheen
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik zal het een keer vlagen aan de flietchinees, speciaal vool jou okee?
die flietchinees is wel lachen. Neemt ie je bestelling op, en na ieder ding dat je bestelt zegt ie dankjewellllll
gaan alleen naar 't kindercarnaval hier in 't dorp, en liefst eigenlijk helemaal niet, maarja, mijn dochter is dansmarieke, kan ik er niet onderuitquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:24 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
oh ja, ga wel altijd Knillis begraven, dinsdagavond om half twaalf, dan is het weer afgelopen![]()
Trusten Kaatje slaapquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:22 schreef kaatje50 het volgende:
alhoewel ik nu fitter ben dan normaal om deze tijd, ga ik toch mijn bedje opzoeken. Struktuur aanhouden
![]()
truste Kaatquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:22 schreef kaatje50 het volgende:
![]()
leuk die dansmariekes, wilde ik vroeger ook wel graag zijn. Lekker met die stok gooienquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:25 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
gaan alleen naar 't kindercarnaval hier in 't dorp, en liefst eigenlijk helemaal niet, maarja, mijn dochter is dansmarieke, kan ik er niet onderuit
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:26 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
leuk die dansmariekes, wilde ik vroeger ook wel graag zijn. Lekker met die stok gooien![]()
Nu ben ik weg, mijn man en hond zitten op me te wachten, die durven niet alleen naar bed![]()
wegwezen dan, laat die bangerikken niet alleenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:26 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
leuk die dansmariekes, wilde ik vroeger ook wel graag zijn. Lekker met die stok gooien![]()
Nu ben ik weg, mijn man en hond zitten op me te wachten, die durven niet alleen naar bed![]()
dan ga ik ook maar (in m'n eentje posten heeft neit veel zin)quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:32 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ben er ook weg van. truste allen
Drasss is er nogquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:33 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dan ga ik ook maar (in m'n eentje posten heeft neit veel zin)
truste allemaal![]()
![]()
oh, dan blijf ik nog wel effe.quote:
Weinig rellen, ook geen tornado's. Het is echt een flut zomer!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:35 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oh, dan blijf ik nog wel effe.
Valt er nog wat te kijken ergens Drassss, onweer/tornado's/live relluh in Londen? op tv is nie veel
heb ik een keer tijd om relluh te kijken, stoppen ze ermeequote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:36 schreef Drassss het volgende:
[..]
Weinig rellen, ook geen tornado's. Het is echt een flut zomer!
Wat nu pffffff hebben jou de hele avond bijna niet gezienquote:
hey, jij was al slapenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat nu pffffff hebben jou de hele avond bijna niet gezien
Ja ik was wat drukquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat nu pffffff hebben jou de hele avond bijna niet gezien
jajajajajaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:37 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja ik was wat drukmijn excuses.
Slapen he!
Keek sportquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:39 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, snapte ik, ik had het over dat je het wat druk had
ik lurk mee bij Joey, vind lezen ook wel leuk, hoef niet overal te posten, dus dat had ik al gezienquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
sorry ben nog bezig om wat bekendheid te geven aan Joey... moet eigenlijk op de FrontPage komen
maar koken c.q. topsjef is toch ook wel je ding?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
Keek sportBen een sport/weer/nieuws freak
Dat gaat meer om de slechte humorquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:42 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
maar koken c.q. topsjef is toch ook wel je ding?
Ik ben niet zo van de sport, maar wel RLS
Dat gaat wel heel erg ver...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:45 schreef Ceetje.. het volgende:
zit bij gebrek aan beter maar naar Boulevard te kijken
ik ken het, ik vind RLS wel leuk, maar haak nogal snel af. Met Fok is het allemaal wel lachen en blijf je kijkenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat gaat meer om de slechte humormet Fok erbij.
En ach sommige tips met koken lijken me wel relax. Niet dat ik een 5 gangen menu wil fixen, maar kleine dingetjes/handigheidjes zijn nooit weg.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:45 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ken het, ik vind RLS wel leuk, maar haak nogal snel af. Met Fok is het allemaal wel lachen en blijf je kijken
moet wel op de hoogte blijven, oma komt morgen, dan moet ik wel kunnen meepraten over Engelse prinsessen met evt. miskramen en onvruchtbaarheidsproblemen etc.quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:46 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
moet wel op de hoogte blijven, oma komt morgen, dan moet ik wel kunnen meepraten over Engelse prinsessen met evt. miskramen en onvruchtbaarheidsproblemen etc.Mijn oma is net de lopende privé namelijk
dat klopt, ik kookte "vroeger" met kerst altijd zo'n vijfgangendiner voor de hele familie. Kei leuk hoor om te doen, maar ik vind het nu ook wel relaxed als ik niet 3 dagen in de keuken hoef te staan en naderhand nog drie dagen moet opruimen. Maar sommige tips, of die dingen die ze als masterclass voordoen, zijn soms wel leuk /makkelijk om te weten/makenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:46 schreef Drassss het volgende:
[..]
En ach sommige tips met koken lijken me wel relax. Niet dat ik een 5 gangen menu wil fixen, maar kleine dingetjes/handigheidjes zijn nooit weg.
Vergeet even niet dat ik nog een student ben en dat voor mij koken gewoon een bord met een paar verschillende dingen ( voerquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:48 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat klopt, ik kookte "vroeger" met kerst altijd zo'n vijfgangendiner voor de hele familie. Kei leuk hoor om te doen, maar ik vind het nu ook wel relaxed als ik niet 3 dagen in de keuken hoef te staan en naderhand nog drie dagen moet opruimen. Maar sommige tips, of die dingen die ze als masterclass voordoen, zijn soms wel leuk /makkelijk om te weten/maken
hahahahahahaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:50 schreef Drassss het volgende:
[..]
Vergeet even niet dat ik nog een student ben en dat voor mij koken gewoon een bord met een paar verschillende dingen ( voer) is he
Niet de typische student, maar ik ben al tevreden als het vlees niet aangebakken is, aardappelen geen pingpong ballen zijn en de groente meer zwart dan groen is
Dan mag het toetje nog een plastic bekertje met lekkers zijn en een biertje er naast
zal wel lukken, see you!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:57 schreef Drassss het volgende:
Truste Cee, laat het een mooie dag worden!
da's een groot verschil. Wel fijn dat de oudste er zo blij mee is. Is ook wel eens anders.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:08 schreef Leandra het volgende:
Hier is het van allebei wat; een van 19 jaar en zo ongeveer zelfstandig wonend (in mijn huis)
En een van 8½ maand.
Ik kan dus wel met een gerust hart de oudste met de jongste op pad sturen, de oudste kan ook niet wachten tot hij met hem kan gaan fietsen
dat is dan wel makkelijk voor hem. Met het alleen thuis zijn, kan hij mooi leren hoe het is om op zelfstandig te gaan wonen. Alhoewel er dan natuurlijk de woonlasten bijkomenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:12 schreef Leandra het volgende:
Nah, de oudste had al vanaf z'n 5de om een broertje of zusje gezeurd (bij voorkeur een broertje) en hij had liever gehad dat z'n wens wat eerder vervuld was, maar in het kader van "beter laat dan nooit" vindt hij het toch heel erg leuk.
Maar wij zitten meestal in het huis van papa, dus de oudste heeft ook nog een keer het gros van de tijd het huis alleen, dus oppassen heeft hij nog niet veel hoeven doen.
Ja, en als hij echt op zichzelf woont dan komt er niet een moeder af en toe logeren waarvoor het huis weer opgeruimd moet zijnquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:15 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dat is dan wel makkelijk voor hem. Met het alleen thuis zijn, kan hij mooi leren hoe het is om op zelfstandig te gaan wonen. Alhoewel er dan natuurlijk de woonlasten bijkomen![]()
![]()
En inderdaad, beter laat dan nooit.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en als hij echt op zichzelf woont dan komt er niet een moeder af en toe logeren waarvoor het huis weer opgeruimd moet zijn
Maar misschien dat hij dat tegen die tijd ook wel wat makkelijker uit zichzelf bijhoudt, en niet alleen als er een mam-komt-langs waarschuwing uitgegeven is
Gewoon pas een kwartier voor je komt aankondigen dat je er aan komt. Dat een paar keer doen en hij houdt de boel wel aan kant. Dat werkte bij mij in ieder geval welquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en als hij echt op zichzelf woont dan komt er niet een moeder af en toe logeren waarvoor het huis weer opgeruimd moet zijn
Maar misschien dat hij dat tegen die tijd ook wel wat makkelijker uit zichzelf bijhoudt, en niet alleen als er een mam-komt-langs waarschuwing uitgegeven is
ik kan je vertellen, dat werkt niet bij iedereenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gewoon pas een kwartier voor je komt aankondigen dat je er aan komt. Dat een paar keer doen en hij houdt de boel wel aan kant. Dat werkte bij mij in ieder geval wel
Aflevering 19 en 20 van een seriequote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:34 schreef kaatje50 het volgende:
bij gebrek aan beter, heb ik maar weer een film aangezet. Op rtl5 The Event, is dat een mooie film??
is dat een serie?? heb ik weerquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Aflevering 19 en 20 van een serie
Falling Down op Veronica is wel een goeie film
Dat is een heel goede film, heb 'm zelf drie keer gezien. Heel spannend en een mooie opbouw, het gaat van kwaad tot erger.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:36 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
is dat een serie?? heb ik weer![]()
Dan zap ik even naar Veronica
spannendquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is een heel goede film, heb 'm zelf drie keer gezien. Heel spannend en een mooie opbouw, het gaat van kwaad tot erger.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:40 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
spannend.
Als het maar niet zo'n onwerkelijke film is, daar heb ik zo'n hekel aan. Mensen die alles kunnen en overleven
Nee, eerder een verhaal waarmee iedereen zich wel kan identificeren.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:40 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
spannend.
Als het maar niet zo'n onwerkelijke film is, daar heb ik zo'n hekel aan. Mensen die alles kunnen en overleven
ja maar als het niet echt nodig is dan til ik hem niet, dan blijft ie maar lekker zitten waar ie zitquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:56 schreef Leandra het volgende:
Wel humor dat de jongste het bij jou nog wel best vindt, maar dat betekent dus ook dat je hem veel moet tillen.... das dan weer minder, zeker als het zo'n lekker stevig kereltje is.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hij is juist zo goed omdat je de frustratie ziet oplopen en op diverse punten zo herkenbaar is.
dan zal ik hem eens met aandacht (proberen te) kijkenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, eerder een verhaal waarmee iedereen zich wel kan identificeren.
Haha, is ook niet nodig, je wordt vanzelf gegrepen door het verhaalquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:43 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
[..]
dan zal ik hem eens met aandacht (proberen te) kijken
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha, is ook niet nodig, je wordt vanzelf gegrepen door het verhaal
Neuh, voor mijn gemoedsrust en onze verstandhouding lijkt me dat niet verstandig... de afspraak is minimaal 1 dag, maar bij voorkeur 2 dagen vantevoren melden.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gewoon pas een kwartier voor je komt aankondigen dat je er aan komt. Dat een paar keer doen en hij houdt de boel wel aan kant. Dat werkte bij mij in ieder geval wel
Dan komt ie ook vanzelf wel in beweging... uiteindelijkquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja maar als het niet echt nodig is dan til ik hem niet, dan blijft ie maar lekker zitten waar ie zit![]()
Mooie lijn in die curves
Hè KUT zeg, ik ben al te laat zie ik.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
21:25 heilig gras met Frank de Boer, ned3
ik zeg wel eens, hij is where the food isquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan komt ie ook vanzelf wel in beweging... uiteindelijk
Thnx
quote:
ik bedoel 2 uurquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
zag dat je al bijna een uur niet gepost had
Mijn laatste post was donderdag 11 augustus 2011 @ 22:19:13quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
zag dat je al bijna een uur niet gepost had
zie dat het de hele avond al rustig isquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mijn laatste post was donderdag 11 augustus 2011 @ 22:19:13![]()
maar ik kan toch moeilijk hier tegen mijzelf aan gaan ouwehoeren, dan zou ik niet normaal lijken
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
zie dat het de hele avond al rustig is
quote:
das waar ook. Hoe kinderachtigquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
we waren niet uitgenodigd
![]()
![]()
Zal je nog erger vertellen, volgens mij vind ze het feestje zelf niet leuk..... halverwege de avond wilde ze naar mij toekomen om stoofpeertjes met vanillevla te komen etenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
das waar ook. Hoe kinderachtig
las het, schoonloeder is aanwezig tochquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zal je nog erger vertellen, volgens mij vind ze het feestje zelf niet leuk..... halverwege de avond wilde ze naar mij toekomen om stoofpeertjes met vanillevla te komen eten
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
las het, schoonloeder is aanwezig toch
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
Jij bent trouwens wel mijn Superkokje hoor![]()
Ik heb twee jaar terug dit boek gekregen "Chef School" van Joanna Farrow, waar dus ook in staat hoe je visbouillon moet maken. Mét plaatje waar je duidelijk de kop (inclusief kiewen en ogen) op ziet staan.
Vandaag Masterchef AUS gezien en wat lieten ze zien, hoe je een goeie visfond moet maken. Absoluut zonder kop en ook de 'donkere graten' eraf snijden. Precies wat jij gister vertelde (niet dat ik twijfelde aan wat jij vertelde hoor).
Nu trek ik dus natuurlijk de hele rest van mijn boek in twijfel
je moet maar zo denken, er zijn meer wegen die naar rome lijdenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
Jij bent trouwens wel mijn Superkokje hoor![]()
Ik heb twee jaar terug dit boek gekregen "Chef School" van Joanna Farrow, waar dus ook in staat hoe je visbouillon moet maken. Mét plaatje waar je duidelijk de kop (inclusief kiewen en ogen) op ziet staan.
Vandaag Masterchef AUS gezien en wat lieten ze zien, hoe je een goeie visfond moet maken. Absoluut zonder kop en ook de 'donkere graten' eraf snijden. Precies wat jij gister vertelde (niet dat ik twijfelde aan wat jij vertelde hoor).
Nu trek ik dus natuurlijk de hele rest van mijn boek in twijfel
En de praktijk niet onderschattenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
![]()
Heb ik toch nog wat opgestoken op school
zeker niet, in de praktijk leer je uiteindelijk het meest. Vooral de handigheden en en trucs. Alles wat ik geleerd heb op school vormt de basis, van daaruit ontwikkeld alles zich verderquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En de praktijk niet onderschatten![]()
Ik heb mijn vak ook met vallen en opstaan geleerd.
Ja in mijn geval leidde het dus naar een slechte visbouillonquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
je moet maar zo denken, er zijn meer wegen die naar rome lijden
Kijk ook graag naar masterchef ter inspiratiequote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja in mijn geval leidde het dus naar een slechte visbouillon
Maar ik ben altijd blij met tips van professionals, daarom vindt ik met name de masterchef series zo aardig. Leer ik best wat van. En als amateur prutsertje in de keuken heb ik natuurlijk niet dag in dag uit de kans om het maken van een bouillon te perfectioneren
In Australie heb je die Adriano Zumbo, mijn vader was als de doods om te vliegen, maar als hij had gezien wat die aan patisserie maakt, zou hij spontaan de boot naar Australie genomen hebben om bij hem een masterclass te nemen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
Kijk ook graag naar masterchef ter inspiratie
quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Drassss, gesport vanavond in de regen?
quote:
uitslover.quote:
Vlak onze vriend Rudolph van Veen niet uit, die is meerdere malen wereld kampioen patisseriequote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
In Australie heb je die Adriano Zumbo, mijn vader was als de doods om te vliegen, maar als hij had gezien wat die aan patisserie maakt, zou hij spontaan de boot naar Australie genomen hebben om bij hem een masterclass te nemen.
Lekker johquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:50 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
uitslover.Als ik dat doe, moet ik hem bijna opladen, is de accu leeg
was ik ff vergeten, maar had ondertussen het zappapparaat al afgestaan aan manlief.quote:
viel mee, druk geweest met planning en organisatie voor grote partij 24 en 25 augustus. Vanavond een groep van 40 en nog een man of 25 ernaast. Heb me niet verveeldquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:49 schreef Drassss het volgende:
[..]
Lekker rustig dagje gehad door het slechte weer?
wat moet je allemaal doen dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:51 schreef Drassss het volgende:
[..]
Lekker johGelukkig was dit nog de minst zwarte dag qua sporten de komende 5 dagen
Ken ik nietquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
Vlak onze vriend Rudolph van Veen niet uit, die is meerdere malen wereld kampioen patisserie
staat bij mij ook opquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:51 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
was ik ff vergeten, maar had ondertussen het zappapparaat al afgestaan aan manlief.Die wil natuurlijk weer Discovery
Ik ga morgen nog een potje tennissen, overmorgen speel ik eerst nog even postbode en daarna nog even fietsen. Zondag ga ik in zuid-limburg fietsenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:52 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
wat moet je allemaal doen dan?
rudolph van life and coockingquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ken ik nietMaar als mijn pa nog geleefd zou hebben had ik wél geweten wie het was
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
rudolph van life and coocking
[ afbeelding ]
Ga je de AmstelGoldrace rijden?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:55 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik ga morgen nog een potje tennissen, overmorgen speel ik eerst nog even postbode en daarna nog even fietsen. Zondag ga ik in zuid-limburg fietsen
Ik ga hem voor 1/3 rijden jaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:57 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ga je de AmstelGoldrace rijden?
meesterkok en meester patissierquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
is die kampioen patisserie?
Kijk nooit life and cooking
Zijn vaak mooie programma's hoor, maar wat er zo direct komt, boeit mij niet zo, wilde liever de Nanny kijken. Kan natuurlijk ook vast naar bed gaan en daar kijkenquote:
waarom werkt hij mee aan zo'n programmaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
meesterkok en meester patissier
gezelligquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:58 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik ga hem voor 1/3 rijden ja![]()
Nee, ik ga de Eneco Tour bekijken en zelf uiteraard nog wat rond peddelen daar.
sensatiehunterquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:00 schreef Drassss het volgende:
[..]
Blijkt dat het weer dramatisch is zondag![]()
Wel kans om valpartijen te zien![]()
centenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
waarom werkt hij mee aan zo'n programma
normaal weer toch zoals we de hele zomer al hebbenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:00 schreef Drassss het volgende:
[..]
Blijkt dat het weer dramatisch is zondag![]()
ramptoeristquote:Wel kans om valpartijen te zien![]()
je zal zondag vrij zijn zegquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
normaal weer toch zoals we de hele zomer al hebben
[..]
ramptoerist
Hmmmm..... 't is dat hij blijkbaar al een goede reputatie in de horeca wereld heeft, maar ik associeer programma's als life and cooking (en de varianten daarop) altijd met wannebe meesterchefs, die hopen op deze manier wat meer 'aanzien' in de horeca-wereld te krijgen.quote:
Ga jij ook de ramptourist uithangenquote:
Wel hier op FOK! posten hèquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:05 schreef Drassss het volgende:
En als ze vallen snel foto's maken natuurlijk
Er zijn toch wel meer meesterchefs die meewerken aan tv-programma's. Denk dat het niet alleen om de centen gaat, maar ook een soort reclame voor zichzelfquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmmm..... 't is dat hij blijkbaar al een goede reputatie in de horeca wereld heeft, maar ik associeer programma's als life and cooking (en de varianten daarop) altijd met wannebe meesterchefs, die hopen op deze manier wat meer 'aanzien' in de horeca-wereld te krijgen.
Verkeerd gedacht dus
Bij hem wel ja. Hele leuke en relaxte vent met ontzettend veel kennis van zaken. Heb hem een paar keer ontmoet. De eerste keer dat ik he ontmoete werkte hij bij een fabrikant van patisserie grondstoffen. Kwam daar binnen voor productinfo.Hij ging net naar huis, was al bij de deur. Heeft gelijk ruim een uur uitgetrokken om van alles te laten zien en te vertellen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmmm..... 't is dat hij blijkbaar al een goede reputatie in de horeca wereld heeft, maar ik associeer programma's als life and cooking (en de varianten daarop) altijd met wannebe meesterchefs, die hopen op deze manier wat meer 'aanzien' in de horeca-wereld te krijgen.
Verkeerd gedacht dus
weet je wel hoe erg die valpartijen kunnen zijn. Mijn ex-man fietste in zijn eerste wedstrijd, voor een vereniging hier in Den Bosch, en kwam in een valpartij in het peleton terecht. Niet fijn hoor!!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:05 schreef Drassss het volgende:
En als ze vallen snel foto's maken natuurlijk
alleen op tvquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ga jij ook de ramptourist uithangen
Ja natuurlijk, kijk naar het duo Kranenborgh en Jaspers, en alle sterrenchefs die aan Masterchef NL hebben meegewerkt.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:06 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Er zijn toch wel meer meesterchefs die meewerken aan tv-programma's. Denk dat het niet alleen om de centen gaat, maar ook een soort reclame voor zichzelf. En gelijk hebben ze
Weet hetquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:08 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
weet je wel hoe erg die valpartijen kunnen zijn. Mijn ex-man fietste in zijn eerste wedstrijd, voor een vereniging hier in Den Bosch, en kwam in een valpartij in het peleton terecht. Niet fijn hoor!!
jaspers is geen meesterkokquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, kijk naar het duo Kranenborgh en Jaspers, en alle sterrenchefs die aan Masterchef NL hebben meegewerkt.
Maar wat ik bedoel is dat life en cooking op mij overkomt als dat programma wat je in de jarn 80 had met die vrouw die 'je wel leerde koken', is via blueband toen een hele serie kookboekjes mee uitgebracht.
Tof, ik ga hem in de gaten houdenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
Bij hem wel ja. Hele leuke en relaxte vent met ontzettend veel kennis van zaken. Heb hem een paar keer ontmoet. De eerste keer dat ik he ontmoete werkte hij bij een fabrikant van patisserie grondstoffen. Kwam daar binnen voor productinfo.Hij ging net naar huis, was al bij de deur. Heeft gelijk ruim een uur uitgetrokken om van alles te laten zien en te vertellen.
als je daar steeds aan terug gaat denken, blijf je dat idee houdenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, kijk naar het duo Kranenborgh en Jaspers, en alle sterrenchefs die aan Masterchef NL hebben meegewerkt.
Maar wat ik bedoel is dat life en cooking op mij overkomt als dat programma wat je in de jarn 80 had met die vrouw die 'je wel leerde koken', is via blueband toen een hele serie kookboekjes mee uitgebracht.
heeft ook een tijd een eigen kookprogramma gehad, the taste of life, trok de wereld over om lokale gerechten te bereiden en te ontdekkenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tof, ik ga hem in de gaten houden
Wielrennen is wel altijd mooi om te zien.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:09 schreef Drassss het volgende:
[..]
Weet hetSommige zijn echt verschrikkelijk en op de meeste lullige plekken.
Ik moet leren je gewoon op je woord te geloven. Gechecked en je hebt gelijk staat niet op de lijstquote:
Jij gelooft niet zomaar alles hé, altijd eerst ff checkenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik moet leren je gewoon op je woord te geloven. Gechecked en je hebt gelijk staat niet op de lijst
Niet gezien. Kwam er wel laatst achter dat niet-meesterkok Rene Pluijm (die ook een programma heeft gehad waar hij Europa doortrok) verantwoordelijk is voor de keuken waar ik vanuit mijn appartement naar binnen kijkquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
heeft ook een tijd een eigen kookprogramma gehad, the taste of life, trok de wereld over om lokale gerechten te bereiden en te ontdekken
Dat vond ik wel een leuk programma met Rene Pluijm. Leuke vent ookquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet gezien. Kwam er wel laatst achter dat niet-meesterkok Rene Pluijm (die ook een programma heeft gehad waar hij Europa doortrok) verantwoordelijk is voor de keuken waar ik vanuit mijn appartement naar binnen kijk
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:16 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat vond ik wel een leuk programma met Rene Pluijm. Leuke vent ook![]()
quote:
heeft in ieder geval wel een leuk programma, vind het alleen te commercieel. Prijst teveel zijn eigen producten aanquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet gezien. Kwam er wel laatst achter dat niet-meesterkok Rene Pluijm (die ook een programma heeft gehad waar hij Europa doortrok) verantwoordelijk is voor de keuken waar ik vanuit mijn appartement naar binnen kijk
hij is niet van porselein. Moet maar ergens tegenkunnen.quote:
Misschien is hij daar wel een liefhebber vanquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
niet er bovenop gaan zitten he
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
niet er bovenop gaan zitten he
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Misschien is hij daar wel een liefhebber van
geniet er maar vanquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:23 schreef kaatje50 het volgende:
hij ligt er al klaar voor, moet opschieten
![]()
![]()
Oh, dat ding dat gister niet wilde starten omdat er een sensor onder zijn stoel kapot wasquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:24 schreef superkokje het volgende:
de lambo van Bol op national geographic
SD 'watch likely'... .ik heb zelf niet gekekenquote:
Nee een andere. De echte nuquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, dat ding dat gister niet wilde starten omdat er een sensor onder zijn stoel kapot was
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
Nee een andere. De echte nu![]()
Bol de camper weer is aan het inpakken?
De watte?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
SD 'watch likely'... .ik heb zelf niet gekeken
hij is te goed, moet heel wat gebeuren voor ik me mijn huis uit laat jagenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gaat een weekje camperen op de boerderij. Ouder echtpaar in zijn huis laten slapen voor de bruiloft van compagnon
South Dakota mogelijk een tornado watch volgens Reedquote:
Die is er al, 5% kans en 2 flinke cellen. Geen spotters dus ik ga niet eens kijkenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
South Dakota mogelijk een tornado watch volgens Reed
Ik weet niet onder welke voorwaarde Bol in zijn huisje zit.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
hij is te goed, moet heel wat gebeuren voor ik me mijn huis uit laat jagen
gaat in ieder geval verhuizen naar de andere boerderijquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet niet onder welke voorwaarde Bol in zijn huisje zit.
Seizoen is toch niet zo spannend meer... ik wacht wel tot ik de filmpjes op twitter voorbij zie komenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:31 schreef Drassss het volgende:
[..]
Die is er al, 5% kans en 2 flinke cellen. Geen spotters dus ik ga niet eens kijken
In de winter bedoel je? Dat is toch nog niet helemaal zeker, is wel de bedoeling. Ik heb al aangegeven dat ik dan zijn oude huisje kom krakenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
gaat in ieder geval verhuizen naar de andere boerderij
Bijna 7 maanden wachtenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Seizoen is toch niet zo spannend meer... ik wacht wel tot ik de filmpjes op twitter voorbij zie komen
Vanaf november toch nog weer een korte opleving?quote:
Dat stelt vaak geen drol voorquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vanaf november toch nog weer een korte opleving?
Does gek!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
Oh en mag ik nu nog op de valreep even mijn einde van de middag/vroeg in de avond frustratie kwijt, na een toch al-werkdagje
doe wat je niet laten kuntquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
Oh en mag ik nu nog op de valreep even mijn einde van de middag/vroeg in de avond frustratie kwijt, na een toch al-werkdagje
Werkdagje vergeten we want die wasquote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
doe wat je niet laten kunt![]()
De peertjes waren tot snot gekookt
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Werkdagje vergeten we want die was
[..]
echt niet, die waren perfect, 30 jaren ervaring met koken van peertjes, en een van de weinige gerechten die ik wél perfect kan bereiden
heb vanavond veel mosselen geproefd van die partij die we hadden zittenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:41 schreef Drassss het volgende:
Ik heb vanmiddag een heerlijke omelet gefixt
Oh, gaan we een competitie aan wie de beste stoofpeertjes kan bereidenquote:
Ben ik niet van overtuigd hoorquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, gaan we een competitie aan wie de beste stoofpeertjes kan bereiden![]()
Ik geef op jij wint
Ouwe snoepertquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb vanavond veel mosselen geproefd van die partij die we hadden zitten![]()
Eh oma's recept versus kokkies 25+ jaar ervaring? of heb je nooit stoofpeertjes op de kaart staanquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:43 schreef superkokje het volgende:
[..]
Ben ik niet van overtuigd hoor
quote:
in de winter wel. kook ze nooit op recept, maar op gevoel. Neem eer te weing tijd voor. De lekkerste krijg je als ze op een heeeeeeel laag vuurtje gegaard worden kan wel een halve dag duren dan. bij mij zijn ze met max 2 uur klaarquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eh oma's recept versus kokkies 25+ jaar ervaring? of heb je nooit stoofpeertjes op de kaart staan
Welk recept? kilo peertjes, suiker op gevoel, onderzetten met water, 2 kaneelstokjes, sap van halve citroen, flinke scheut rode wijn, halve sinaasappel met 3 kruidnagels erin, lang laten pruttelen (3 a 4 uurtjes) tot de peertjes beet gaar zijn. Dan de volgende dag opwarmenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
in de winter wel. kook ze nooit op recept, maar op gevoel. Neem eer te weing tijd voor. De lekkerste krijg je als ze op een heeeeeeel laag vuurtje gegaard worden kan wel een halve dag duren dan. bij mij zijn ze met max 2 uur klaar
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:49 schreef superkokje het volgende:
ik ga er een eind aan breien #MNVZW Voor de verandering
ongeveer hetzelfde als wat ik gebruik. misschien wat meer wijn en beetje kaneelpoeder extraquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Welk recept? kilo peertjes, suiker op gevoel, onderzetten met water, 2 kaneelstokjes, sap van halve citroen, flinke scheut rode wijn, halve sinaasappel met 3 kruidnagels erin, lang laten pruttelen (3 a 4 uurtjes) tot de peertjes beet gaar zijn. Dan de volgende dag opwarmen
Jij meer wijn en kaneelpoederquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
ongeveer hetzelfde als wat ik gebruik. misschien wat meer wijn en beetje kaneelpoeder extra
gemalen kaneelquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij meer wijn en kaneelpoeder
Ja dat snap ik, maar waarom een kaneelstokje vermalen als je die ook in zijn geheel bij de stoofpeertjes kan stoppen als het toch al 3 tot 4 uur gaat pruttelenquote:
gebruik ze alletwee. kaneelpoeder geeft iets andere smaak en kleurquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar waarom een kaneelstokje vermalen als je die ook in zijn geheel bij de stoofpeertjes kan stoppen als het toch al 3 tot 4 uur gaat pruttelen
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:57 schreef MaryMouse het volgende:
Nu echt van tussen.... mijn stoofpeertjes waren weer lekker ik ga
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:56 schreef superkokje het volgende:
[..]
gebruik ze alletwee. kaneelpoeder geeft iets andere smaak en kleur
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik gebruik kaneelpoeder alleen maar om kaneelsuiker mee te maken. Volgens mijn pa was dat de enige reden (behalve de luie huisvrouwen) dat kaneelpoeder was uitgevonden
Daarom pak ik meestal altijd de autoquote:
Luilakquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom pak ik meestal altijd de auto![]()
Deze zomer is een record aan hoestdrank en keelpastilles verkocht, hoorde ik vanmorgen op de radio
Ja daarom, nou hadden we al het vermoeden dat mijn fiets niet heel geschikt zou zijn, dus we waren al op zoek geweest naar een moederfiets, die heeft ook gelijk wat meer ruimte in het frame tussen de stuurpen en het zadel, en de kans lijkt me vrijwel nihil dat we er een vinden die net zo hoog is als mijn huidige fiets, dus in dit geval is dat alleen maar gunstig, dan kan ik weer wat makkelijker met m'n voet op de grond komen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:28 schreef Disana het volgende:
Ja dat is zeker gevaarlijk, vooral als je plotseling moet stoppen en die extra balans van je voet op de grond nodig hebt.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:14 schreef Disana het volgende:
Gesignaleerd: vrouw op leeftijd met dik derrière die op versafdelingen in zichzelf loopt te praten. Spreek deze vrouw niet aan maar waarschuw het winkelpersoneel zodat zij op gepaste wijze te woord gestaan kan worden.
Ik weet nog hoe fijn ik het vond, de kleintjes in het fietsstoeltje voorop. Waren nog die ouderwetse, met lage rugleuning, zodat ik hen om de meter ff kon knuffelen, ze konden tochquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:51 schreef Leandra het volgende:
Met zo'n kleintje wel ja, daarbij vind ik het ook gewoon veel gezelliger voorop.
Met B had ik nog een ATB en toen vond ik het helemaal geweldig, dan zat hij echt tussen mijn armen en omdat je zo voorover zit, zit je met je hoofden dan ook heel dicht bij elkaar, toen hij te groot werd voor een voorstoeltje en achterop moest vond ik dat verschrikkelijk, en dan ook nog eens extra omdat hij door mijn houding op de ATB (voorover zittend) nog verder weg leek te zitten dan wanneer je op een gewone fiets fietst.
Oh dearquote:
Ja dat is ook wel verstandig, je wilt niet dat ze de klanten lastig gaan vallen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:39 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik werk in een supermarkt, kom steeds meer van die vage figuren tegen. We hebben een speciale cursus moeten volgen om zulke mensen goed te winkel UIt te begeleiden
![]()
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:14 schreef Disana het volgende:
Gesignaleerd: vrouw op leeftijd met dik derrière die op versafdelingen in zichzelf loopt te praten. Spreek deze vrouw niet aan maar waarschuw het winkelpersoneel zodat zij op gepaste wijze te woord gestaan kan worden.
Geeft niet joh, ik scheld wel eens op levenloze dingen in huis die niet meewerken. 'Moet dat nou!' of 'Hou op!quote:
Ha, ik praat ook tegen m'n auto (ja, ook als hij het gewoon doet) en tegen de magnetron zeg ik "hou eens op" als hij aan het piepen is en ik niet dichtbij genoeg ben om het gepiep te laten ophoudenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Geeft niet joh, ik scheld wel eens op levenloze dingen in huis die niet meewerken. 'Moet dat nou!' of 'Hou op!
Dat doet me deugd, ik dacht dat ik zonderling was gewordenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ha, ik praat ook tegen m'n auto (ja, ook als hij het gewoon doet) en tegen de magnetron zeg ik "hou eens op" als hij aan het piepen is en ik niet dichtbij genoeg ben om het gepiep te laten ophouden
Ik praat zelfs tegen m'n PC.... om het over de topics op FOK! nog maar niet te hebben
Hoiquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ha, ik praat ook tegen m'n auto (ja, ook als hij het gewoon doet) en tegen de magnetron zeg ik "hou eens op" als hij aan het piepen is en ik niet dichtbij genoeg ben om het gepiep te laten ophouden
Ik praat zelfs tegen m'n PC.... om het over de topics op FOK! nog maar niet te hebben
Hi Ceetje
hoi Muisjequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:17 schreef MaryMouse het volgende:
Goedenavond allemaal
Ik scheld zelfs wel eens tegen mijn PC
En op gebruikers schelden doe ik ook wel eensquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:18 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hoi Muisje![]()
ik zit er net nog tegen te schelden, en ook tegen de UPC-box die niet wil doen wat ik 'm zeg
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En op gebruikers schelden doe ik ook wel eens
quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik wist niet dat jij aan het zieken was op mijn systemen
Doe ik zelden, die verdwijnen achter het blokkeer knopjequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:27 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
![]()
whehehehehe, ik dacht dat je het over fok-users had, daar scheld ik dan af en toe ook wel eens op
achja, dat heb ik sinds kort ook zo'n knopje, maar ik heb 't nog niet gebruiktquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Doe ik zelden, die verdwijnen achter het blokkeer knopje
meestal wel jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:40 schreef Disana het volgende:
Ik scheld wel op mijn systeem, echter nog maar heel sporadisch. Tegenwoordig doen computers het meestal feilloos.
Nee aan mijn stupiditeit. Ook iets waarop ik tegenwoordig regelmatig zit te scheldenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:44 schreef Leandra het volgende:
Dat lag zeker aan je computer?![]()
En anders aan FOK! natuurlijk
met dat oude rotding van mij mag ik allang blij zijn dat ie het doet, maar feilloos, helaas niet. Dus hier regelmatig gemopper tegen dit onding.quote:
het zijn meestal de programma's op de computer/laptop die niet willen doen wat ik wil en dan ga ik scheldenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
met dat oude rotding van mij mag ik allang blij zijn dat ie het doet, maar feilloos, helaas niet. Dus hier regelmatig gemopper tegen dit onding.
De computer wel, de gebruiker is soms wat minder feilloos en daar scheld ik dan opquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:40 schreef Disana het volgende:
Ik scheld wel op mijn systeem, echter nog maar heel sporadisch. Tegenwoordig doen computers het meestal feilloos.
Altijd tochquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat lag zeker aan je computer?![]()
En anders aan FOK! natuurlijk
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
met dat oude rotding van mij mag ik allang blij zijn dat ie het doet, maar feilloos, helaas niet. Dus hier regelmatig gemopper tegen dit onding.
Ja maar da's dan weer de categorie schelden op jezelf hèquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:05 schreef MaryMouse het volgende:
De computer wel, de gebruiker is soms wat minder feilloos en daar scheld ik dan op![]()
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar da's dan weer de categorie schelden op jezelf hè
ja t ding is enorm traag. Vanmorgen heb ik even zitten kijken bij program files en alles wat me niks zei ff gegoogled en bij sommige dingen zag ik meteen al staan: you don't this. Zo heb ik er toch eea af kunnen gooien. Echt sneller is ie helaas nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:05 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
het zijn meestal de programma's op de computer/laptop die niet willen doen wat ik wil en dan ga ik schelden
Is dat in die supermarkt? Nee joh, dat doen die verdwaasde figuren over wie we het daarstraks hadden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik ben feilloos
maar de gebruikers van de computers die ik onder mijn hoede heb wat minder, en daar scheld ik dan op
Regclean downloaden, die verricht vaak wonderen voor trage computersquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja t ding is enorm traag. Vanmorgen heb ik even zitten kijken bij program files en alles wat me niks zei ff gegoogled en bij sommige dingen zag ik meteen al staan: you don't this. Zo heb ik er toch eea af kunnen gooien. Echt sneller is ie helaas niet
Dat was Kaatjequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat in die supermarkt? Nee joh, dat doen die verdwaasde figuren over wie we het daarstraks hadden.
beetje bleu grietje, wel schattig, maar had om mij niet door hoeven gaanquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:06 schreef Ceetje.. het volgende:
ik ga ook eens lenigheid doen, vind het wel een leuke uitdrukking
dan doet ie het helemaal niet meer?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Regclean downloaden, die verricht vaak wonderen voor trage computers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |