echt wel, twee grote parkeergarages op nog geen 100 meter afstandquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:17 schreef Drassss het volgende:
Ah gelukkig daar kan je even niet met de auto langs hoppen, phew
smoesjesquote:
wel met echt kattenvlees mag ik hopenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:19 schreef Ceetje.. het volgende:
de frietchinees hier in het dorp verkoopt Flietje Baby Pangang
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:15 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zitte gij ok bij un carnavalsclubke?
ik heb je rustig de lapo laten pakken, en hoefde mijn berichtje enkel nog maar te plakkenquote:
dat staat er niet opquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
wel met echt kattenvlees mag ik hopen
oh, ik dacht dat alle ras echte bosschenaren wel lid waren van zo'n clubke. Ooit toen ik nog heul jong was eens verkering gehad met unnen bosschenoar, werd de hele carnaval mee rondgesleept, zelfs naar iets wat ze "op de pils bij de clubkes" noemden, nog nooit zo'n herrie gehoord, al die clubkes die tegen elkaar op stonden te spelen daar in de brabanthallenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:20 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
niets voor mij. Ga liever mijn eigen gang
ik zal het een keer vlagen aan de flietchinees, speciaal vool jou okee?quote:
10 jaar geleden om deze tijd braken mijn vliezenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:22 schreef kaatje50 het volgende:
alhoewel ik nu fitter ben dan normaal om deze tijd, ga ik toch mijn bedje opzoeken. Struktuur aanhouden
![]()
Ceetje, fijne verjaardag morgen met je dochter. Proficiat alvast![]()
dat is er nog steeds, ben ik nog nooit geweest. Ik vier alleen Carnaval, niet al die poespas eromheenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat alle ras echte bosschenaren wel lid waren van zo'n clubke. Ooit toen ik nog heul jong was eens verkering gehad met unnen bosschenoar, werd de hele carnaval mee rondgesleept, zelfs naar iets wat ze "op de pils bij de clubkes" noemden, nog nooit zo'n herrie gehoord, al die clubkes die tegen elkaar op stonden te spelen daar in de brabanthallen
je mist er niet veel aan, en mocht je ooit toch nog gaan, neem oordoppen mee!!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:23 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dat is er nog steeds, ben ik nog nooit geweest. Ik vier alleen Carnaval, niet al die poespas eromheen
oh ja, ga wel altijd Knillis begraven, dinsdagavond om half twaalf, dan is het weer afgelopenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:23 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dat is er nog steeds, ben ik nog nooit geweest. Ik vier alleen Carnaval, niet al die poespas eromheen
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik zal het een keer vlagen aan de flietchinees, speciaal vool jou okee?
die flietchinees is wel lachen. Neemt ie je bestelling op, en na ieder ding dat je bestelt zegt ie dankjewellllll
gaan alleen naar 't kindercarnaval hier in 't dorp, en liefst eigenlijk helemaal niet, maarja, mijn dochter is dansmarieke, kan ik er niet onderuitquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:24 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
oh ja, ga wel altijd Knillis begraven, dinsdagavond om half twaalf, dan is het weer afgelopen![]()
Trusten Kaatje slaapquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:22 schreef kaatje50 het volgende:
alhoewel ik nu fitter ben dan normaal om deze tijd, ga ik toch mijn bedje opzoeken. Struktuur aanhouden
![]()
truste Kaatquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:22 schreef kaatje50 het volgende:
![]()
leuk die dansmariekes, wilde ik vroeger ook wel graag zijn. Lekker met die stok gooienquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:25 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
gaan alleen naar 't kindercarnaval hier in 't dorp, en liefst eigenlijk helemaal niet, maarja, mijn dochter is dansmarieke, kan ik er niet onderuit
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:26 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
leuk die dansmariekes, wilde ik vroeger ook wel graag zijn. Lekker met die stok gooien![]()
Nu ben ik weg, mijn man en hond zitten op me te wachten, die durven niet alleen naar bed![]()
wegwezen dan, laat die bangerikken niet alleenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:26 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
leuk die dansmariekes, wilde ik vroeger ook wel graag zijn. Lekker met die stok gooien![]()
Nu ben ik weg, mijn man en hond zitten op me te wachten, die durven niet alleen naar bed![]()
dan ga ik ook maar (in m'n eentje posten heeft neit veel zin)quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:32 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ben er ook weg van. truste allen
Drasss is er nogquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:33 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dan ga ik ook maar (in m'n eentje posten heeft neit veel zin)
truste allemaal![]()
![]()
oh, dan blijf ik nog wel effe.quote:
Weinig rellen, ook geen tornado's. Het is echt een flut zomer!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:35 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oh, dan blijf ik nog wel effe.
Valt er nog wat te kijken ergens Drassss, onweer/tornado's/live relluh in Londen? op tv is nie veel
heb ik een keer tijd om relluh te kijken, stoppen ze ermeequote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:36 schreef Drassss het volgende:
[..]
Weinig rellen, ook geen tornado's. Het is echt een flut zomer!
Wat nu pffffff hebben jou de hele avond bijna niet gezienquote:
hey, jij was al slapenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat nu pffffff hebben jou de hele avond bijna niet gezien
Ja ik was wat drukquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat nu pffffff hebben jou de hele avond bijna niet gezien
jajajajajaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:37 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja ik was wat drukmijn excuses.
Slapen he!
Keek sportquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:39 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, snapte ik, ik had het over dat je het wat druk had
ik lurk mee bij Joey, vind lezen ook wel leuk, hoef niet overal te posten, dus dat had ik al gezienquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
sorry ben nog bezig om wat bekendheid te geven aan Joey... moet eigenlijk op de FrontPage komen
maar koken c.q. topsjef is toch ook wel je ding?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
Keek sportBen een sport/weer/nieuws freak
Dat gaat meer om de slechte humorquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:42 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
maar koken c.q. topsjef is toch ook wel je ding?
Ik ben niet zo van de sport, maar wel RLS
Dat gaat wel heel erg ver...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:45 schreef Ceetje.. het volgende:
zit bij gebrek aan beter maar naar Boulevard te kijken
ik ken het, ik vind RLS wel leuk, maar haak nogal snel af. Met Fok is het allemaal wel lachen en blijf je kijkenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat gaat meer om de slechte humormet Fok erbij.
En ach sommige tips met koken lijken me wel relax. Niet dat ik een 5 gangen menu wil fixen, maar kleine dingetjes/handigheidjes zijn nooit weg.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:45 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ken het, ik vind RLS wel leuk, maar haak nogal snel af. Met Fok is het allemaal wel lachen en blijf je kijken
moet wel op de hoogte blijven, oma komt morgen, dan moet ik wel kunnen meepraten over Engelse prinsessen met evt. miskramen en onvruchtbaarheidsproblemen etc.quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:46 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
moet wel op de hoogte blijven, oma komt morgen, dan moet ik wel kunnen meepraten over Engelse prinsessen met evt. miskramen en onvruchtbaarheidsproblemen etc.Mijn oma is net de lopende privé namelijk
dat klopt, ik kookte "vroeger" met kerst altijd zo'n vijfgangendiner voor de hele familie. Kei leuk hoor om te doen, maar ik vind het nu ook wel relaxed als ik niet 3 dagen in de keuken hoef te staan en naderhand nog drie dagen moet opruimen. Maar sommige tips, of die dingen die ze als masterclass voordoen, zijn soms wel leuk /makkelijk om te weten/makenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:46 schreef Drassss het volgende:
[..]
En ach sommige tips met koken lijken me wel relax. Niet dat ik een 5 gangen menu wil fixen, maar kleine dingetjes/handigheidjes zijn nooit weg.
Vergeet even niet dat ik nog een student ben en dat voor mij koken gewoon een bord met een paar verschillende dingen ( voerquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:48 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat klopt, ik kookte "vroeger" met kerst altijd zo'n vijfgangendiner voor de hele familie. Kei leuk hoor om te doen, maar ik vind het nu ook wel relaxed als ik niet 3 dagen in de keuken hoef te staan en naderhand nog drie dagen moet opruimen. Maar sommige tips, of die dingen die ze als masterclass voordoen, zijn soms wel leuk /makkelijk om te weten/maken
hahahahahahaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:50 schreef Drassss het volgende:
[..]
Vergeet even niet dat ik nog een student ben en dat voor mij koken gewoon een bord met een paar verschillende dingen ( voer) is he
Niet de typische student, maar ik ben al tevreden als het vlees niet aangebakken is, aardappelen geen pingpong ballen zijn en de groente meer zwart dan groen is
Dan mag het toetje nog een plastic bekertje met lekkers zijn en een biertje er naast
zal wel lukken, see you!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:57 schreef Drassss het volgende:
Truste Cee, laat het een mooie dag worden!
da's een groot verschil. Wel fijn dat de oudste er zo blij mee is. Is ook wel eens anders.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:08 schreef Leandra het volgende:
Hier is het van allebei wat; een van 19 jaar en zo ongeveer zelfstandig wonend (in mijn huis)
En een van 8½ maand.
Ik kan dus wel met een gerust hart de oudste met de jongste op pad sturen, de oudste kan ook niet wachten tot hij met hem kan gaan fietsen
dat is dan wel makkelijk voor hem. Met het alleen thuis zijn, kan hij mooi leren hoe het is om op zelfstandig te gaan wonen. Alhoewel er dan natuurlijk de woonlasten bijkomenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:12 schreef Leandra het volgende:
Nah, de oudste had al vanaf z'n 5de om een broertje of zusje gezeurd (bij voorkeur een broertje) en hij had liever gehad dat z'n wens wat eerder vervuld was, maar in het kader van "beter laat dan nooit" vindt hij het toch heel erg leuk.
Maar wij zitten meestal in het huis van papa, dus de oudste heeft ook nog een keer het gros van de tijd het huis alleen, dus oppassen heeft hij nog niet veel hoeven doen.
Ja, en als hij echt op zichzelf woont dan komt er niet een moeder af en toe logeren waarvoor het huis weer opgeruimd moet zijnquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:15 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dat is dan wel makkelijk voor hem. Met het alleen thuis zijn, kan hij mooi leren hoe het is om op zelfstandig te gaan wonen. Alhoewel er dan natuurlijk de woonlasten bijkomen![]()
![]()
En inderdaad, beter laat dan nooit.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en als hij echt op zichzelf woont dan komt er niet een moeder af en toe logeren waarvoor het huis weer opgeruimd moet zijn
Maar misschien dat hij dat tegen die tijd ook wel wat makkelijker uit zichzelf bijhoudt, en niet alleen als er een mam-komt-langs waarschuwing uitgegeven is
Gewoon pas een kwartier voor je komt aankondigen dat je er aan komt. Dat een paar keer doen en hij houdt de boel wel aan kant. Dat werkte bij mij in ieder geval welquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en als hij echt op zichzelf woont dan komt er niet een moeder af en toe logeren waarvoor het huis weer opgeruimd moet zijn
Maar misschien dat hij dat tegen die tijd ook wel wat makkelijker uit zichzelf bijhoudt, en niet alleen als er een mam-komt-langs waarschuwing uitgegeven is
ik kan je vertellen, dat werkt niet bij iedereenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gewoon pas een kwartier voor je komt aankondigen dat je er aan komt. Dat een paar keer doen en hij houdt de boel wel aan kant. Dat werkte bij mij in ieder geval wel
Aflevering 19 en 20 van een seriequote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:34 schreef kaatje50 het volgende:
bij gebrek aan beter, heb ik maar weer een film aangezet. Op rtl5 The Event, is dat een mooie film??
is dat een serie?? heb ik weerquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Aflevering 19 en 20 van een serie
Falling Down op Veronica is wel een goeie film
Dat is een heel goede film, heb 'm zelf drie keer gezien. Heel spannend en een mooie opbouw, het gaat van kwaad tot erger.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:36 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
is dat een serie?? heb ik weer![]()
Dan zap ik even naar Veronica
spannendquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is een heel goede film, heb 'm zelf drie keer gezien. Heel spannend en een mooie opbouw, het gaat van kwaad tot erger.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:40 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
spannend.
Als het maar niet zo'n onwerkelijke film is, daar heb ik zo'n hekel aan. Mensen die alles kunnen en overleven
Nee, eerder een verhaal waarmee iedereen zich wel kan identificeren.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:40 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
spannend.
Als het maar niet zo'n onwerkelijke film is, daar heb ik zo'n hekel aan. Mensen die alles kunnen en overleven
ja maar als het niet echt nodig is dan til ik hem niet, dan blijft ie maar lekker zitten waar ie zitquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:56 schreef Leandra het volgende:
Wel humor dat de jongste het bij jou nog wel best vindt, maar dat betekent dus ook dat je hem veel moet tillen.... das dan weer minder, zeker als het zo'n lekker stevig kereltje is.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hij is juist zo goed omdat je de frustratie ziet oplopen en op diverse punten zo herkenbaar is.
dan zal ik hem eens met aandacht (proberen te) kijkenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, eerder een verhaal waarmee iedereen zich wel kan identificeren.
Haha, is ook niet nodig, je wordt vanzelf gegrepen door het verhaalquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:43 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
[..]
dan zal ik hem eens met aandacht (proberen te) kijken
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha, is ook niet nodig, je wordt vanzelf gegrepen door het verhaal
Neuh, voor mijn gemoedsrust en onze verstandhouding lijkt me dat niet verstandig... de afspraak is minimaal 1 dag, maar bij voorkeur 2 dagen vantevoren melden.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gewoon pas een kwartier voor je komt aankondigen dat je er aan komt. Dat een paar keer doen en hij houdt de boel wel aan kant. Dat werkte bij mij in ieder geval wel
Dan komt ie ook vanzelf wel in beweging... uiteindelijkquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja maar als het niet echt nodig is dan til ik hem niet, dan blijft ie maar lekker zitten waar ie zit![]()
Mooie lijn in die curves
Hè KUT zeg, ik ben al te laat zie ik.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
21:25 heilig gras met Frank de Boer, ned3
ik zeg wel eens, hij is where the food isquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan komt ie ook vanzelf wel in beweging... uiteindelijk
Thnx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |