echt wel, twee grote parkeergarages op nog geen 100 meter afstandquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:17 schreef Drassss het volgende:
Ah gelukkig daar kan je even niet met de auto langs hoppen, phew
smoesjesquote:
wel met echt kattenvlees mag ik hopenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:19 schreef Ceetje.. het volgende:
de frietchinees hier in het dorp verkoopt Flietje Baby Pangang
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:15 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zitte gij ok bij un carnavalsclubke?
ik heb je rustig de lapo laten pakken, en hoefde mijn berichtje enkel nog maar te plakkenquote:
dat staat er niet opquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
wel met echt kattenvlees mag ik hopen
oh, ik dacht dat alle ras echte bosschenaren wel lid waren van zo'n clubke. Ooit toen ik nog heul jong was eens verkering gehad met unnen bosschenoar, werd de hele carnaval mee rondgesleept, zelfs naar iets wat ze "op de pils bij de clubkes" noemden, nog nooit zo'n herrie gehoord, al die clubkes die tegen elkaar op stonden te spelen daar in de brabanthallenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:20 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
niets voor mij. Ga liever mijn eigen gang
ik zal het een keer vlagen aan de flietchinees, speciaal vool jou okee?quote:
10 jaar geleden om deze tijd braken mijn vliezenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:22 schreef kaatje50 het volgende:
alhoewel ik nu fitter ben dan normaal om deze tijd, ga ik toch mijn bedje opzoeken. Struktuur aanhouden
![]()
Ceetje, fijne verjaardag morgen met je dochter. Proficiat alvast![]()
dat is er nog steeds, ben ik nog nooit geweest. Ik vier alleen Carnaval, niet al die poespas eromheenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat alle ras echte bosschenaren wel lid waren van zo'n clubke. Ooit toen ik nog heul jong was eens verkering gehad met unnen bosschenoar, werd de hele carnaval mee rondgesleept, zelfs naar iets wat ze "op de pils bij de clubkes" noemden, nog nooit zo'n herrie gehoord, al die clubkes die tegen elkaar op stonden te spelen daar in de brabanthallen
je mist er niet veel aan, en mocht je ooit toch nog gaan, neem oordoppen mee!!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:23 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dat is er nog steeds, ben ik nog nooit geweest. Ik vier alleen Carnaval, niet al die poespas eromheen
oh ja, ga wel altijd Knillis begraven, dinsdagavond om half twaalf, dan is het weer afgelopenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:23 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dat is er nog steeds, ben ik nog nooit geweest. Ik vier alleen Carnaval, niet al die poespas eromheen
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik zal het een keer vlagen aan de flietchinees, speciaal vool jou okee?
die flietchinees is wel lachen. Neemt ie je bestelling op, en na ieder ding dat je bestelt zegt ie dankjewellllll
gaan alleen naar 't kindercarnaval hier in 't dorp, en liefst eigenlijk helemaal niet, maarja, mijn dochter is dansmarieke, kan ik er niet onderuitquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:24 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
oh ja, ga wel altijd Knillis begraven, dinsdagavond om half twaalf, dan is het weer afgelopen![]()
Trusten Kaatje slaapquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:22 schreef kaatje50 het volgende:
alhoewel ik nu fitter ben dan normaal om deze tijd, ga ik toch mijn bedje opzoeken. Struktuur aanhouden
![]()
truste Kaatquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:22 schreef kaatje50 het volgende:
![]()
leuk die dansmariekes, wilde ik vroeger ook wel graag zijn. Lekker met die stok gooienquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:25 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
gaan alleen naar 't kindercarnaval hier in 't dorp, en liefst eigenlijk helemaal niet, maarja, mijn dochter is dansmarieke, kan ik er niet onderuit
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:26 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
leuk die dansmariekes, wilde ik vroeger ook wel graag zijn. Lekker met die stok gooien![]()
Nu ben ik weg, mijn man en hond zitten op me te wachten, die durven niet alleen naar bed![]()
wegwezen dan, laat die bangerikken niet alleenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:26 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
leuk die dansmariekes, wilde ik vroeger ook wel graag zijn. Lekker met die stok gooien![]()
Nu ben ik weg, mijn man en hond zitten op me te wachten, die durven niet alleen naar bed![]()
dan ga ik ook maar (in m'n eentje posten heeft neit veel zin)quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:32 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ben er ook weg van. truste allen
Drasss is er nogquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:33 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dan ga ik ook maar (in m'n eentje posten heeft neit veel zin)
truste allemaal![]()
![]()
oh, dan blijf ik nog wel effe.quote:
Weinig rellen, ook geen tornado's. Het is echt een flut zomer!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:35 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oh, dan blijf ik nog wel effe.
Valt er nog wat te kijken ergens Drassss, onweer/tornado's/live relluh in Londen? op tv is nie veel
heb ik een keer tijd om relluh te kijken, stoppen ze ermeequote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:36 schreef Drassss het volgende:
[..]
Weinig rellen, ook geen tornado's. Het is echt een flut zomer!
Wat nu pffffff hebben jou de hele avond bijna niet gezienquote:
hey, jij was al slapenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat nu pffffff hebben jou de hele avond bijna niet gezien
Ja ik was wat drukquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat nu pffffff hebben jou de hele avond bijna niet gezien
jajajajajaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:37 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja ik was wat drukmijn excuses.
Slapen he!
Keek sportquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:39 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, snapte ik, ik had het over dat je het wat druk had
ik lurk mee bij Joey, vind lezen ook wel leuk, hoef niet overal te posten, dus dat had ik al gezienquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
sorry ben nog bezig om wat bekendheid te geven aan Joey... moet eigenlijk op de FrontPage komen
maar koken c.q. topsjef is toch ook wel je ding?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
Keek sportBen een sport/weer/nieuws freak
Dat gaat meer om de slechte humorquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:42 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
maar koken c.q. topsjef is toch ook wel je ding?
Ik ben niet zo van de sport, maar wel RLS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |