echt wel, twee grote parkeergarages op nog geen 100 meter afstandquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:17 schreef Drassss het volgende:
Ah gelukkig daar kan je even niet met de auto langs hoppen, phew
smoesjesquote:
wel met echt kattenvlees mag ik hopenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:19 schreef Ceetje.. het volgende:
de frietchinees hier in het dorp verkoopt Flietje Baby Pangang
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:15 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zitte gij ok bij un carnavalsclubke?
ik heb je rustig de lapo laten pakken, en hoefde mijn berichtje enkel nog maar te plakkenquote:
dat staat er niet opquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
wel met echt kattenvlees mag ik hopen
oh, ik dacht dat alle ras echte bosschenaren wel lid waren van zo'n clubke. Ooit toen ik nog heul jong was eens verkering gehad met unnen bosschenoar, werd de hele carnaval mee rondgesleept, zelfs naar iets wat ze "op de pils bij de clubkes" noemden, nog nooit zo'n herrie gehoord, al die clubkes die tegen elkaar op stonden te spelen daar in de brabanthallenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:20 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
niets voor mij. Ga liever mijn eigen gang
ik zal het een keer vlagen aan de flietchinees, speciaal vool jou okee?quote:
10 jaar geleden om deze tijd braken mijn vliezenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:22 schreef kaatje50 het volgende:
alhoewel ik nu fitter ben dan normaal om deze tijd, ga ik toch mijn bedje opzoeken. Struktuur aanhouden
![]()
Ceetje, fijne verjaardag morgen met je dochter. Proficiat alvast![]()
dat is er nog steeds, ben ik nog nooit geweest. Ik vier alleen Carnaval, niet al die poespas eromheenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat alle ras echte bosschenaren wel lid waren van zo'n clubke. Ooit toen ik nog heul jong was eens verkering gehad met unnen bosschenoar, werd de hele carnaval mee rondgesleept, zelfs naar iets wat ze "op de pils bij de clubkes" noemden, nog nooit zo'n herrie gehoord, al die clubkes die tegen elkaar op stonden te spelen daar in de brabanthallen
je mist er niet veel aan, en mocht je ooit toch nog gaan, neem oordoppen mee!!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:23 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dat is er nog steeds, ben ik nog nooit geweest. Ik vier alleen Carnaval, niet al die poespas eromheen
oh ja, ga wel altijd Knillis begraven, dinsdagavond om half twaalf, dan is het weer afgelopenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:23 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dat is er nog steeds, ben ik nog nooit geweest. Ik vier alleen Carnaval, niet al die poespas eromheen
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik zal het een keer vlagen aan de flietchinees, speciaal vool jou okee?
die flietchinees is wel lachen. Neemt ie je bestelling op, en na ieder ding dat je bestelt zegt ie dankjewellllll
gaan alleen naar 't kindercarnaval hier in 't dorp, en liefst eigenlijk helemaal niet, maarja, mijn dochter is dansmarieke, kan ik er niet onderuitquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:24 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
oh ja, ga wel altijd Knillis begraven, dinsdagavond om half twaalf, dan is het weer afgelopen![]()
Trusten Kaatje slaapquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:22 schreef kaatje50 het volgende:
alhoewel ik nu fitter ben dan normaal om deze tijd, ga ik toch mijn bedje opzoeken. Struktuur aanhouden
![]()
truste Kaatquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:22 schreef kaatje50 het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |