abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 augustus 2011 @ 10:08:50 #26
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_100588763
Ik wil geen aandelen van bedrijven die slecht in het nieuws komen. Liefst hele goedkope aandelen van onbekende, nieuwe elektronica bedrijven.
pi_100588961
quote:
7s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 10:08 schreef computerprobleem het volgende:
Ik wil geen aandelen van bedrijven die slecht in het nieuws komen.
Logisch.
quote:
Liefst hele goedkope aandelen van onbekende, nieuwe elektronica bedrijven.
Ah, dus je zoekt een beursgenoteerd bedrijf, wat recentelijk zijn notering heeft gerealiseerd, maar wat bij niemand bekend is en waarvan de waarde per aandeel (dus niet de waarde van het bedrijf) onder de 1 euro ligt.

Wie roept?
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
  donderdag 11 augustus 2011 @ 10:16:17 #28
344644 computerprobleem
pi_100588988
quote:
14s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 10:15 schreef JumpingJacky het volgende:

[..]

Logisch.

[..]

Ah, dus je zoekt een beursgenoteerd bedrijf, wat recentelijk zijn notering heeft gerealiseerd, maar wat bij niemand bekend is en waarvan de waarde per aandeel (dus niet de waarde van het bedrijf) onder de 1 euro ligt.

Wie roept?
Ja, dat zoek ik.
pi_100589006
Dat gouden ei zoek ik al tijden
pi_100589018
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 10:16 schreef muhahaha het volgende:
Dat gouden ei zoek ik al tijden
Ik zou het geeneens een gouden ei willen noemen, eerder een rot ei.
pi_100589026
Verpest het nou niet ;(
pi_100589069
Ja, sorry, maar ik wil geen persoonlijk faillissement op mijn geweten hebben ;(
pi_100589116
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 10:18 schreef JumpingJacky het volgende:
Ja, sorry, maar ik wil geen persoonlijk faillissement op mijn geweten hebben ;(
Ik denk ook niet dat beleggen voor ts is weggelegd imo
pi_100589137
quote:
14s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 10:15 schreef JumpingJacky het volgende:

[..]

Logisch.

[..]

Wie roept?
Pennystocks zijn over het algemeen niet de pareltjes
pi_100589189
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 10:21 schreef Vandergeld het volgende:

[..]

Pennystocks zijn over het algemeen niet de pareltjes
en ze zijn over het algemeen ook niet onbekend en nieuw genoteerd.
pi_100589213
Als we allemaal tegelijk instappen wordt zo een pennystock al snel een eurostock ^O^
pi_100589277
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 10:23 schreef muhahaha het volgende:
Als we allemaal tegelijk instappen wordt zo een pennystock al snel een eurostock ^O^
En vice versa ^O^
pi_100589310
Wat je ook kunt doen is instappen en dan een bericht in de krant laten plaatsen dat het keigoed gaat
pi_100589316
Als je het bedrag dat je wilt gebruiken niet kunt of wilt missen, begin er dan niet aan.

Het is geen sparen, en ondanks het feit dat de kans groot is dat de waarde in een paar jaar sterker stijgt dan wanneer je het op je spaarrekening zet, loop je simpelweg het risico dat het (flink) in waarde daalt.

Beslis vantevoren wat je doel is, wil je nu koopjes scoren en over 5 tot 10 jaar cashen, maak dan een verstandige keuze en laat het zo veel mogelijk gaan, en dat kan prima met een klein bedrag.
Als je snel wilt verdienen op de korte termijn dan is een klein bedrag niet echt handig, maar op korte termijn een groot risico lopen met een groot bedrag is voor de leek nog minder handig (lees: dom).

De kleine belegger die met iedere daling van de koersen in de stress schiet en de boel dan verkoopt, heeft op de beurs niets te zoeken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_100589332
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 10:27 schreef muhahaha het volgende:
Wat je ook kunt doen is instappen en dan een bericht in de krant laten plaatsen dat het keigoed gaat
Desgewenst in een TV programma bij Harry
pi_100589396
goedbedoeld advies: zie het als gokken. vooral nu. je kan heus prima centen maken nu, either omdat je mazzel hebt, of dat je weet wat je doet. maar het blijft gokken.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_100589426
overigens heeft imho op dit moment de kleine belegger geen zak te zoeken op welke beurs dan ook. way te volatiel en gedomineerd door de grote jongens die lichtelijk wanhopigjes aan het worden zijn ;)
  donderdag 11 augustus 2011 @ 10:31:54 #44
344644 computerprobleem
pi_100589434
Ik weet heus wel dat het een gok/risico is die je neemt, wat denken jullie van mij, dat ik een kansloze mongool ben die denkt dat beleggen 100% safe is? Risico's nemen om geld te verdienen is normaal, geld komt niet vanzelf naar je toe. Kraak me dus a.u.b. niet af, wil hiermee doorgaan.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 10:32:24 #45
344644 computerprobleem
pi_100589450
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 10:31 schreef simmu het volgende:
overigens heeft imho op dit moment de kleine belegger geen zak te zoeken op welke beurs dan ook. way te volatiel en gedomineerd door de grote jongens die lichtelijk wanhopigjes aan het worden zijn ;)
Als ze wanhopig aan het worden zijn, is de kans toch groot dat aandelen die nu veel waard zijn dalen?
  donderdag 11 augustus 2011 @ 10:33:21 #46
344644 computerprobleem
pi_100589476
Ik heb b.v. eerder aan koop/verkoop gedaan. Heb mijn vader voor 6300 dollar goud voor mij laten kopen een kleine maand geleden en is nu zo'n 750 dollar meer waard.

Alleen wil ik nu iets nieuws uitproberen, handel in aandelen namelijk.
pi_100589484
quote:
7s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 10:08 schreef computerprobleem het volgende:
Ik wil geen aandelen van bedrijven die slecht in het nieuws komen. Liefst hele goedkope aandelen van onbekende, nieuwe elektronica bedrijven.
Vergeet m'n vorige post maar, en succes ^O^
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_100589548
quote:
7s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 10:33 schreef computerprobleem het volgende:
Ik heb b.v. eerder aan koop/verkoop gedaan. Heb mijn vader voor 6300 dollar goud voor mij laten kopen een kleine maand geleden en is nu zo'n 750 dollar meer waard.

Nu alleen nog even dat wisselkoersverlies wegwerken...
pi_100589573
quote:
7s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 10:32 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Als ze wanhopig aan het worden zijn, is de kans toch groot dat aandelen die nu veel waard zijn dalen?
well duh. maar welke dan. bovendien hebben die gasten ook nog allerlei constructies waardoor ze ook winsten halen als ze dalen ;) of ze hebben hun collega financial geshort ofzo ;) er lopen allerlei ingewikkelde constructies waar de kleine belegger tsja, geen weet van heeft. reken altijd op het onverwachte is nu het motto. marktwerking is ook al zo'n illusie, er wordt aan de lopende band ingegrepen door overheden en centrale banken op het moment.

anywho: ik zou ffies een tijdje wachten. tis nu wel erg volatiel, zeg maar ;)
pi_100589576
quote:
7s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 10:31 schreef computerprobleem het volgende:
Ik weet heus wel dat het een gok/risico is die je neemt, wat denken jullie van mij, dat ik een kansloze mongool ben die denkt dat beleggen 100% safe is? Risico's nemen om geld te verdienen is normaal, geld komt niet vanzelf naar je toe. Kraak me dus a.u.b. niet af, wil hiermee doorgaan.
Niemand kraakt je hier af. Je krijgt een aantal goedbedoelde adviezen, die jij blijkbaar niet wilt horen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')