abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100586171
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 02:33 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Opvallend dat de Sikh met zwaarden en knuppels op straat werden toegestaan maar de groepen blanken die hun buurten wilden beschermen werden ingesloten door de politie en stuk voor stuk werden gefouilleerd.
Op basis waarvan trek je zulke conclusies: 2 nieuwsberichten?
  † In Memoriam † donderdag 11 augustus 2011 @ 07:33:49 #277
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_100586185
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 07:20 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ja, puur racisme. De blanke medemens wordt onderdrukt. Het zal wel een multicultureel etnisch complot zijn, ofzo.
De blanken moeten alles maar slikken en accepteren ja. En als ze voor hun eigen belangen willen opkomen worden ze als racist weggezet. Heel normaal vindt iedereen dat. Geen complot, gewoon jarenlange conditionering.
pi_100586238
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 07:33 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

De blanken moeten alles maar slikken en accepteren ja. En als ze voor hun eigen belangen willen opkomen worden ze als racist weggezet. Heel normaal vindt iedereen dat. Geen complot, gewoon jarenlange conditionering.
Ik ben ook blank, maar heb helemaal niet het gevoel dat ik alles moet slikken en accepteren van mensen met een andere huidskleur.

En als ik voor mijn eigen belangen wil opkomen wordt ik als een softie weggezet.
pi_100586289
quote:
14s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 07:22 schreef Happel het volgende:

[..]

Arrestanten? :')

Ze zijn zwart, dus zullen wel iets gedaan hebben. Mijn god, wat een gedachtegang.

Het is een normale stadsbus, koekebakker.
Geen idee wat ze ervoor gedaan hebben, misschien lekker zwaaien met hun 23 iPods, weet jij veel.

Het is toch zo? Een sikh die met een verboden, dodelijk wapen op straat staat om hun eigen tempels te bewaken is een held. Een zooitje Britten die met een biertje op straat staan om hun eigen land te bewaken zijn tokkies/xenofoob etc
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_100586296
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 07:24 schreef Monidique het volgende:

[..]

Kom op, zeg, jij bent die blanke slachtofferrol van sommige mensen toch ondertussen ook wel eens zat?
Ik zie geen slachtofferrol in die opmerking. Die opmerking klopt gewoon.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_100586314
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 07:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Een sikh die met een verboden, dodelijk wapen op straat staat om hun eigen tempels te bewaken is een held.
volgens wie?
pi_100586317
Goedemorgen. :W

Ik zie dat het weer over de zielige blanken gaat die niets mogen en onderdrukt worden...gelukkig maar, want dat had ik een paar topics gemist, toen het oversloeg naar Manchester.

Nog echt nieuws verder?
pi_100586355
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 07:48 schreef Poppenkastpop het volgende:

[..]

volgens wie?
De Britse politie.
pi_100586396
quote:
Artikel over een aantal arrestanten die al veroordeeld zijn en met naam en toenaam genoemd worden:

Alexis Bailey, a 31-year-old primary school assistant, tries to hide his face after pleading guilty at Highbury magistrates court to offences commited in Monday's riots in Croydon. Photograph: Felix Clay for the Guardian

http://www.guardian.co.uk(...)istant-pleads-guilty
  donderdag 11 augustus 2011 @ 08:11:13 #285
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_100586528
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 07:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Geen idee wat ze ervoor gedaan hebben, misschien lekker zwaaien met hun 23 iPods, weet jij veel.

Het is toch zo? Een sikh die met een verboden, dodelijk wapen op straat staat om hun eigen tempels te bewaken is een held. Een zooitje Britten die met een biertje op straat staan om hun eigen land te bewaken zijn tokkies/xenofoob etc
Beetje martial arts helden vergelijken met een stelletje alcohollisten :')
pi_100586575
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 08:11 schreef koffiekoekje het volgende:

[..]

Beetje martial arts helden vergelijken met een stelletje alcohollisten :')
Oh nu zijn de sikhs met verboden wapens op straat al 'martial art helden' en de blanken een 'stelletje alcoholisten'?
pi_100586623
quote:
The magistrates' court in Manchester has been sitting overnight to deal with 117 people in custody in the city. Early indications are that tough sentences are being handed down from the bench.

Owen Flanagan, 28, Levenshulme, was jailed for eight months after he pleaded guilty to two counts of burglary – stealing £75 of clothing from former Oasis singer Liam Gallagher's Pretty Green fashion boutique and two electrical items.

Bernard Moore, 46, of Monsall, pleaded guilty to using threatening words or behaviour likely to cause alarm or distress and assaulting a constable in the execution of their duty.
Moore, who was said to have been clearly under the influence of alcohol or drugs, shouted abuse at officers trying to deal with disorder. He then attempted to gouge out the officer's eye with his finger. He was jailed for 20 weeks.
pi_100586685
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 02:19 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Consequentie is dat het 'blanke ras' uiteindelijk verdwijnt en er een bastaard ras overblijft.

Als je dat nou een heel slecht idee lijkt?

We verbieden sommige exotische dieren en zelfs planten omdat ze schadelijk voor inheemse soorten zijn. Dan is het wel heel normaal. Maar als het om mensen gaat, oeh nee, kom er maar bij. Vooral in Europa.
Ga je het in deze topic nu serieus over raszuiverheid hebben? En over de zogenaamde "gevaren" die "rasonzuiverheid" met zich mee zouden brengen? 8)7
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_100586789
Mooie discussies ontaarden hier.

Ik denk trouwens dat het aankomend weekend nog een keer raak gaat zijn. Voorgevoel.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 08:34:46 #290
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_100586799
quote:
10s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 08:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Oh nu zijn de sikhs met verboden wapens op straat al 'martial art helden' en de blanken een 'stelletje alcoholisten'?
Ja, en ook allemaal hè. Vergeet dat niet, allemaal.
Want dat is zo. :Y
pi_100587174
quote:

[..]

Hmm, zo kun je het idd ook zien
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_100587288
quote:

[..]

Echt geweldig hoe je er weer een slinger aangeeft. Toch weer effe een etnische kwestie ervan maken. Zelfs als donkere mensen niet aan het rellen zijn, kun jij toch nog met en boos vingertje naar hen wijzen.

Chapeau.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_100587370
Ik snap de relatieve rust van vannacht wel: Alle schappen moeten weer bijgevuld worden met plasma's, leds, ps3 etc. Als dat gedaan is, dan gaat het hek weer van de dam en zetten de witte & zwarte schapen weer de aanval in.
pi_100587390
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 09:09 schreef thenull011 het volgende:
Ik snap de relatieve rust van vannacht wel: Alle schappen moeten weer bijgevuld worden met plasma's, leds, ps3 etc. Als dat gedaan is, dan gaat het hek weer van de dam en zetten de witte & zwarte schapen weer de aanval in.
Dat het heel hard regende in vele plaatsen was ook wel handig.
Mooi-weer diefjes zijn het....beetje werken in slechte weersomstandigheden is weer te veel gevraagd voor ze. :(
pi_100587472
Weer iemand die de 'race' kaart aanhaalt.

http://www.huffingtonpost(...)-riots_n_923896.html
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_100587524
Politici....de kromme logica van meneer Clegg zal vast niet iedereen kunnen volgen:

quote:
Nick Clegg, the deputy prime minister, is being interviewed on Radio 5 Live now. He's being pressed on the planned police cuts.

I think it is ridiculous to try and draw a link between out-and-out criminality and savings we are asking police forces to make as if somewhow there's a linke between people smashing windows and savings the police forces have to make which will be entirely manageable and will allow police forces to dramatically increase officers on the street.
Dat is dus dezelfde meneer die vorig jaar riep dat er riots zouden komen als de Tories de verkiezingen zouden winnen....z'n glazen bol werkte dus wel.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 09:20:48 #297
8369 speknek
Another day another slay
pi_100587594
Sikhs hebben een ontheffing om met hun zwaard op straat te lopen, omdat het 'bij hun religie' hoort.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_100587627
quote:
4s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 09:20 schreef speknek het volgende:
Sikhs hebben een ontheffing om met hun zwaard op straat te lopen, omdat het 'bij hun religie' hoort.
Dat gaat toch om een dolk, niet om een zwaard?

Belachelijke regel trouwens weer.
pi_100587669
quote:
14s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 09:14 schreef Happel het volgende:
Weer iemand die de 'race' kaart aanhaalt.

http://www.huffingtonpost(...)-riots_n_923896.html
Die Howe ben ik in veel verhalen al tegen gekomen. Blijkbaar een "expert" die steeds van stal wordt gehaald als het mis gaat in de Afro-Carribean comunity, omdat hij een prominente rol had in de Brixton-rellen in de 80's. (Google maar eens op Howe en je komt overal kranten-artikelen van hem tegen van de laatste decennia)
pi_100587742
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 09:24 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Die Howe ben ik in veel verhalen al tegen gekomen. Blijkbaar een "expert" die steeds van stal wordt gehaald als het mis gaat in de Afro-Carribean comunity, omdat hij een prominente rol had in de Brixton-rellen in de 80's. (Google maar eens op Howe en je komt overal kranten-artikelen van hem tegen van de laatste decennia)
Maar he, volgens Maartena waren het hoofdzakelijk blanken die rellen ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')