Opvallend dat de Sikh met zwaarden en knuppels op straat werden toegestaan maar de groepen blanken die hun buurten wilden beschermen werden ingesloten door de politie en stuk voor stuk werden gefouilleerd.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:24 schreef maartena het volgende:
Overigens: Turken en Koerden lijken vooral het slachtoffer te zijn, en het is opvallend dat juist deze twee groepen de handen ineen slaan om hun winkels in bepaalde straten te verdedigen.
Het blanke EDL-tuig sloeg zonder reden zwarte onschuldige voorbijgangers in elkaar. Groot verschil met de Sikhs die alleen voor hun gebedshuizen stonden.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:33 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Opvallend dat de Sikh met zwaarden en knuppels op straat werden toegestaan maar de groepen blanken die hun buurten wilden beschermen werden ingesloten door de politie en stuk voor stuk werden gefouilleerd.
Bron graag?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:37 schreef Marlan het volgende:
[..]
Het blanke EDL-tuig sloeg zonder reden zwarte onschuldige voorbijgangers in elkaar. Groot verschil met de Sikhs die alleen voor hun gebedshuizen stonden.
Gooi het eruitquote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Het is ook gewoon gekut van de bovenste plank. Al dat gespeculeer en die teringzooi aan leningen hebben hiervoor gezorgd. Als iedereen (overheden, burgers en bedrijven) gewoon netjes zou uitgeven wat ze te besteden hebben, is er niets aan de hand. Maarja, altijd maar dat gezeik met credit cards, counter-cyclisch spenderen...je wordt er gewoon moe van. En dan die mensen die zich laten leiden door een onwerkelijke kutzooi als de beurs en daarmee de echte economie verneuken.Zum kotsen. Dit systeem is erop gebouwd om om de zoveel tijd compleet te knappen maar niemand durft er wat aan te doen.
Hier in Manchester waren het anders voornamelijk jonge blanke jochies blijkt uit de beelden. En het waren er behoorlijk wat, er werden getallen van minimaal 1000 genoemd.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:28 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Gelul. De rellen ontstonden in de zwarte wijken en waren daar ook het meest hevig.
Ik denk dat het aantal arrestanten op een gegeven moment wel wordt vrijgegeven natuurlijk, en misschien ook wel de afkomst van al die arrestanten. Maar het is nu al redelijk duidelijk dat er geen 1 bepaalde groep is die is begonnen, of het voortouw neemt.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:26 schreef phpmystyle het volgende:
Ik kan het mij nauwelijks voorstellen, maar als dat waar zou zijn dan zou ik niet voor de waarheid wegkijken. Echter geloof ik er niets van, maar de echte cijfers zullen ongetwijfeld nog wel uitkomen, of the government wil dat om bepaalde redenen niet
Ze begonnen in wijken waar inderdaad de wat armere laag, minder opgeleide laag van London woont. Daar zitten aardig wat zwarten bij inderdaad, maar die zijn niet specifiek aan te wijzen als de zondebok.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:28 schreef NorthernStar het volgende:
Gelul. De rellen ontstonden in de zwarte wijken en waren daar ook het meest hevig.
Er zijn op dit moment zo'n 800 mensen gearresteerd, een aantal al veroordeeld, de rechtbanken werken 's nachts door om de berg een beetje weg te werken.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:56 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik denk dat het aantal arrestanten op een gegeven moment wel wordt vrijgegeven natuurlijk,
Verschillende achtergronden dus verschillende redenen he. Voortaan even nadenken.quote:
Inderdaad!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zo werkt dat. Dat PVV'ers steevast weggezet worden als tokkies, nazi's en de Henk & Ingridjes, is geen probleem.
Benoem je hier de allochtoon, ben je racist, heb je een note te pakken en sta je op scherp voor "meer".
Ik snap soms die spastische houding zonder zelfreflectie ook niet. Maarja, het lijkt een blindganger inmiddels. Men vaart hiermee op automatische piloot.
Wat maakt dat precies uit?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik kan het mij nauwelijks voorstellen, maar als dat waar zou zijn dan zou ik niet voor de waarheid wegkijken. Echter geloof ik er niets van, maar de echte cijfers zullen ongetwijfeld nog wel uitkomen, of the government wil dat om bepaalde redenen niet
Je hebt je ondertitel goed gekozen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Alle rassen vermengd lijkt me geweldig, het beste van al die rassen verenigd.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:16 schreef maartena het volgende:
[..]
Het is puur opportunisme. De rellen zijn niet ontstaan door een cultureel/etnisch conflict, en 5 dagen later is ook wel duidelijk dat de relschoppers overal vandaan komen, en voor het grootste deel etnisch wit.
Ja, puur racisme. De blanke medemens wordt onderdrukt. Het zal wel een multicultureel etnisch complot zijn, ofzo.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:33 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Opvallend dat de Sikh met zwaarden en knuppels op straat werden toegestaan maar de groepen blanken die hun buurten wilden beschermen werden ingesloten door de politie en stuk voor stuk werden gefouilleerd.
Nou nou wat een aanvallen.quote:
Arrestanten?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 07:21 schreef NorthernStar het volgende:
In de tweede video een handvol blanken die zwarte arrestanten in een bus uitjoelen.
En de aarde warmt zo extreem op dat we er allemaal aan gaan!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 07:20 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, puur racisme. De blanke medemens wordt onderdrukt. Het zal wel een multicultureel etnisch complot zijn, ofzo.
Off-topic en irrelevant en overdreven en hysterisch, maar verder wel een goeie.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 07:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En de aarde warmt zo extreem op dat we er allemaal aan gaan!
Nieuwland is gewoon een wijk en Hoogland is nog steeds een dorp. Wel grotendeels omgeven door Amersfoort, dat wel. Maar de identiteit van het dorp blijft behouden.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:18 schreef superworm het volgende:
[..]
Klopt, maar Scheveningen idem hè, net als in Berlijn de Kurfürstendamm en wat niet al, in elke stad heb je dat. Zelfs in Amersfoort heb je Hoogland, Nieuwland, Nijkerkerveen en andere dorpjes die 'verdwenen' of 'opgeslokt' zijn. Daarom staat er op wikipedia ook altijd de verschillende indelingen tussen stad, greater en metropolitan area, en die andere usert had net ook gelijk dat dat vaak per land heel anders is geregeld: zo lijkt Berlijn qua bevolking een niet bijster grote hoofdstad, maar kijk je naar het blok bebouwing van 'de omgeving' die vijftig bij dertig kilometer meet, dan gaat het om miljoenen meer mensen.
Kom op, zeg, jij bent die blanke slachtofferrol van sommige mensen toch ondertussen ook wel eens zat?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 07:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En de aarde warmt zo extreem op dat we er allemaal aan gaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |