Ik twijfel omdat ik als Brabander (hoewel ik niet echt een brabo ben, heb behalve een zachte g absoluut geen dialect) 2,5 jaar in Utrecht heb gewoond. En heb een tijd met een groep uit Zeeland in de klas gezeten en je merkt gewoon dat het andere mensen zijn, andere insteek hebben.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:38 schreef Giester het volgende:
[..]
Zie je, je DENKT dat dat niet gaat gebeuren.
Dus diep in je hart twijfel je al.
Ja, dat klopt.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:40 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik twijfel omdat ik als Brabander (hoewel ik niet echt een brabo ben, heb behalve een zachte g absoluut geen dialect) 2,5 jaar in Utrecht heb gewoond. En heb een tijd met een groep uit Zeeland in de klas gezeten en je merkt gewoon dat het andere mensen zijn, andere insteek hebben.
Ja die zachte g ontkom ik ook helaas niet helaas, helemaal niet sinds ik met mijn vriend samen ben die uit Limburg komt (hij woont al 6 jaar in Eindhoven, en praat gewoon Nederlands alleen heeft een iets sterkere zachtere g en dan neem je onbewust toch over)quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:43 schreef Giester het volgende:
[..]
Ja, dat klopt.
En daarom gun ik hun ook de Brabantse mentaliteit!![]()
Ik zelf praat verder ook gewoon perfect Nederlands!
Geen dialect, misschien een klein zacht G'tje.
Mooie kleur!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:40 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
jeej
En nu genoeg gezeur over brabant hoor.
deze kleur moet ik ook nog hebben:
[ afbeelding ]
Heel mooi bij die zwarte skinny!! Ik zou zo'n pump onder een zwart jurkje doen en dan mijn nagels in dezelfde kleur als de pumpquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:45 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Mooie kleur!
Ik zag deze foto net:
[ afbeelding ]
Vind het eigenlijk wel leuk dat felle, weet alleen niet wat voor shirtje/jurkje ik erbij aan zou moeten doen
een van de mooiere die gepost zijn vind ik.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:45 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Mooie kleur!
Ik zag deze foto net:
[ afbeelding ]
Vind het eigenlijk wel leuk dat felle, weet alleen niet wat voor shirtje/jurkje ik erbij aan zou moeten doen
Jaa zulke wil ik al zolang.. al in het eerste topic had ik dat geplaats...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:45 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Mooie kleur!
Ik zag deze foto net:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:36 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik ben ook 22en kom ook niet uit Brabant
![]()
Ja met zwart kan alles natuurlijk... oeehh en deze oorbellenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Heel mooi bij die zwarte skinny!! Ik zou zo'n pump onder een zwart jurkje doen en dan mijn nagels in dezelfde kleur als de pump
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die van satc zijn ook niet allemaal even oud!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:48 schreef Selyn het volgende:
[..]
kijk, kijk, hier zit er nog één dus dan zijn we al met z'n drietjes!
nog iemand erbij?? kunnen we een keer a la sex and the city gaan shoe-shoppen, cocktails drinken en roddelen...![]()
Op m'n 16e kocht ik m'n eerste hakken dacht ik. waren enkellaarsjes met hak van 4(?) cm of zo van de Sascha. Vond het net hekselaarsjes![]()
Ondertussen zijn die helemaal afgedragen, maar kan het niet over m'n hart verkrijgen om ze weg te doen.
Hahaha jaaa we hebben een clubje opgericht voor mensen eh.. met een mooi gezicht?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:49 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Die van satc zijn ook niet allemaal even oud!
(of gaat het om het feit dat jullie allemaal geen brabo's zijn en willen jullie een clubje oprichten)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
das toch hipquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:49 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Die van satc zijn ook niet allemaal even oud!
(of gaat het om het feit dat jullie allemaal geen brabo's zijn en willen jullie een clubje oprichten)
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:50 schreef skit het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wele van de 3 halen?
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:50 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Hahaha jaaa we hebben een clubje opgericht voor mensen eh.. met een mooi gezicht?
Maar ik moet iets toegeven maar ik doe het even in een spoilerach shitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're dead to me!
I'm eating all your sandwiches,
Dead people don't need them...
Geenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:50 schreef skit het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wele van de 3 halen?
Oja!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:48 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Jaa zulke wil ik al zolang.. al in het eerste topic had ik dat geplaats...
[ afbeelding ]
Deze had ik geplaatst toen
Ik vind dat zoooo mooi en dan idd nageltjes zelfde kleurtje!
Nou.. Met jouw roots kun je dat best hebben denk ik! Je hebt er zeker het kleurtje voor.....quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:52 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Oja!Vind deze kleurencombinatie alleen wel heel heftig, jij niet?
Kijk Silvie kan dat maken.. ik.. not so much
In het dagelijks leven zou ik het waarschijnlijk ook niet doen (jurkje wel!) maar een feestje of bij uitgaan zou ik dit meteen aandoen!!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:52 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Oja!Vind deze kleurencombinatie alleen wel heel heftig, jij niet?
Kijk Silvie kan dat maken.. ik.. not so much
Deze vind ik een stuk mooier dan die glanzende, die zijn toch een tikje ordinair. Deze zijn zoooooooooooooo mooiquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:59 schreef ChicaChula het volgende:
Of misschien zijn die sylvie aan heeft toch gewoon die ene die ik al 10000 keer heb gepost en over droom en elke dag even naar kijk.....![]()
[ afbeelding ]
Vandaag zijn ze 622 ipv 630 door de dollar stand![]()
Jaaa ik haat ze.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Deze vind ik een stuk mooier dan die glanzende, die zijn toch een tikje ordinair. Deze zijn zoooooooooooooo mooi
Ja ik zou er ook de hele dag in rond trippelenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:04 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Jaaa ik haat ze.
Ik kan er niet meer tegenals ik ze zou hebben zou ik er zelfs mee slapen.
IK. WIL. ZE.
Ze zijn inderdaad echt heel mooi CC!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:04 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Jaaa ik haat ze.
Ik kan er niet meer tegenals ik ze zou hebben zou ik er zelfs mee slapen.
IK. WIL. ZE.
jahwel http://www.neimanmarcus.c(...)at5130731cat39620738quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:12 schreef beammeup68 het volgende:
Maar die zeeblauwe Louboutin's die zitten niet in de huidige collectie toch?
Ze staan in elk geval niet op de site van Barney's in New York,.. waar je overigens als High Heel Addict niet moet komen,.. aan het einde van een winkeldag liggen de meest dure hoge hakken (Louboutin, Rossi, Blahnik's) overal door de zaak,.. op de grond, op banken, stoelen,.. alsof er een bom is ontploft.
jaaa.. die schoenen van haar joh.. en die tassencollectie wil ik er ook wel gelijk bijquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:17 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oke even een korte jaloers makende fotoserie (fotoserie in elkaar gedraaid door * Lotje-Plusone )
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allemaal goedgekeurd!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:17 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oke even een korte jaloers makende fotoserie (fotoserie in elkaar gedraaid door * Lotje-Plusone )
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ga je ze in deze kleur bestellen? Lefquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:59 schreef ChicaChula het volgende:
Of misschien zijn die sylvie aan heeft toch gewoon die ene die ik al 10000 keer heb gepost en over droom en elke dag even naar kijk.....![]()
[ afbeelding ]
Vandaag zijn ze 622 ipv 630 door de dollar stand![]()
Haha nee ik moet die kleur gewoon hebben. Ik vind ze zo mooi.. en ik vind ze nu ook al echt een maand heel erg mooi, geen bevliegingquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:23 schreef Lips het volgende:
[..]
Ga je ze in deze kleur bestellen? Lef
Ik geloof dat als ik zo'n bedrag aan schoenen uit zou durven geven, dat ik dan voor een kleur zou gaan die ik vaak kan dragen zonder dat het heel erg opvalt
Die bovenste en die blauwe!!!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:17 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben je niet bijna jarig of zo? anders kun je wachten tot sinterklaas of kerst en even een briefje neerleggen waar jequote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:25 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Haha nee ik moet die kleur gewoon hebben. Ik vind ze zo mooi.. en ik vind ze nu ook al echt een maand heel erg mooi, geen bevliegingik zal ze sowieso niet dagelijks gaan dragen.. meer voor speciale gelegenheden
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:29 schreef Selyn het volgende:
[..]
Ben je niet bijna jarig of zo? anders kun je wachten tot sinterklaas of kerst en even een briefje neerleggen waar jehet kan zien
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik maar eens een keertje zo'n achtergrondje ga plaatsen op de laptop
Dat mag hoor! Geef alle vrouwen in het heels topic maar hakken in de Decembermaand. Dan praten we nergens meer overquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:32 schreef beammeup68 het volgende:
Soms zou ik best graag voor Sinterklaas en de Kerstman willen spelen,.. zeker als je zulke leuke cadeautjes mag geven.
Hahahahahaha!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:29 schreef Selyn het volgende:
[..]
Ben je niet bijna jarig of zo? anders kun je wachten tot sinterklaas of kerst en even een briefje neerleggen waar jehet kan zien
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik maar eens een keertje zo'n achtergrondje ga plaatsen op de laptop
Als je dan toch bezig bent mag je me ook zo'n kast geven.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:32 schreef beammeup68 het volgende:
Soms zou ik best graag voor Sinterklaas en de Kerstman willen spelen,.. zeker als je zulke leuke cadeautjes mag geven.
Oh je brengt me op een ideequote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:34 schreef Selyn het volgende:
[..]
Als je dan toch bezig bent mag je me ook zo'n kast geven.
[ afbeelding ]
Staat echt leuk!!
haha! Wij zijn (nog steeds) aan het verbouwen en hebben een kleine inloopkast, maar daar gaan m'n schoenen never nooit niet in passen dus dan zet ik wel zo'n vitrinekast midden in de kamer.. zal m'nquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:37 schreef Lips het volgende:
[..]
Oh je brengt me op een idee
Ik heb net een huisje gekocht en mag straks helemaal in gaan richten. Nu heb ik in mijn appartement waarr ik nu woon een Billy met glazen vitrinedeuren. Die deuren verkopen ze niet meer dus ik baalde al een beetje want ik wilde er 2 in de woonkamer.
Maar door jou geweldige idee weet ik nu wat ik met mijn Billy ga doenSchoenen komen niet achter gesloten deuren van de Pax maar achter de glazen deuren van de Billy
Hoezo stakker? Goed idee toch + jij bent straks degene met Louboutinsquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:14 schreef ChicaChula het volgende:
wat een stakker voel ik me nu zeg haha ik heb mezelf net even uitgelachen
Dat scheelt, bij mij is er geenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:38 schreef Selyn het volgende:
[..]
haha! Wij zijn (nog steeds) aan het verbouwen en hebben een kleine inloopkast, maar daar gaan m'n schoenen never nooit niet in passen dus dan zet ik wel zo'n vitrinekast midden in de kamer.. zal m'nblij mee zijn
Je weet wel dat de Sint en Kerstman er niks voor terug vragen he..quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:32 schreef beammeup68 het volgende:
Stel 1 paar Louboutins beschikbaar voor die ene dame in dit topic die ze het meest verdient. Verbind er een prijsvraag aan ofzoquote:
jaaaaaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:13 schreef JackieBrown het volgende:
Van mij ook een klein kwijlreeksje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarvan zijn die zwarte met kant?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:13 schreef JackieBrown het volgende:
Van mij ook een klein kwijlreeksje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wist van te voren al dat jij dat ging vragenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:24 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Waarvan zijn die zwarte met kant?
Hahah ja dit is echt mijn smaak!!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:25 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Ik wist van te voren al dat jij dat ging vragen
ze lijken op die ene van asos maar dan met dichte neus!!!
ze zijn echt stunning!
Al sinds ik vorig jaar in Londen wasquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:26 schreef Lips het volgende:
WTF, sinds wanneer staat de pond ongeveer gelijk aan de Euro?
grrr Kan het niet vindenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:24 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Wat is er precies makkelijk?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:33 schreef beammeup68 het volgende:
Dis is makkelijk.
Louboutin overzicht
Die zijn echt baas!!!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:24 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Klopt maar is toch maar een deel van de collectie?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:34 schreef beammeup68 het volgende:
Dat alles op één pagina staat,.. zelfs de kleuren.
Oh vind dat plateau niet mooiquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:37 schreef Selyn het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zijn van Nicholas Kirkwood
Maar waarschijnlijk niet meer te vinden, komen uit 2010. Denk van de herfst collectie.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:37 schreef Selyn het volgende:
[ afbeelding ]
Maar waarschijnlijk niet meer te vinden, komen uit 2010. Denk van de herfst collectie.
Trefwoorden bij googlequote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:38 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hoe heb je ze gevonden? Wil er namelijk nog een paar weten
Op die foto zien ze er veel minder mooi uit vind ik, vooral dat plateau
Oh die zijn echt stuk voor stuk mooi.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:34 schreef beammeup68 het volgende:
Dat alles op één pagina staat,.. zelfs de kleuren.
Dat plateau is niet mooiquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:37 schreef Selyn het volgende:
[ afbeelding ]
die site zou ook wel bij de OP kunnenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:40 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Dat plateau is niet mooi![]()
Maar check deze site is:
http://www.mytheresa.com/euro_en/shoes/all.html
Oh... duh..quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:39 schreef Selyn het volgende:
[..]
Trefwoorden bij google![]()
heb bij deze "lace ankleboots buckle" gebruikt en dan alle foto's af gaan.
Ik vind het goed alleen die prijzenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:43 schreef Selyn het volgende:
[..]
die site zou ook wel bij de OP kunnen
ach detailsquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:44 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik vind het goed alleen die prijzen![]()
waaaauuuuwquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:39 schreef beammeup68 het volgende:
Je kunt je eigen 'lookbook' maken. lookbook
Hahaha, don't be ashamed... ik had dat ongeveer 10 minuten geleden bij hetzelfde paarquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:03 schreef ChicaChula het volgende:
http://www.mytheresa.com/(...)y-leather-pumps.html
Bij deze las ik 'granny' pumps. hahahahaaha
Mijn oma loopt nog wel op hakken, maar niet zulkequote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:03 schreef ChicaChula het volgende:
http://www.mytheresa.com/(...)y-leather-pumps.html
Bij deze las ik 'granny' pumps. hahahahaaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |