abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101136970
Inca :*
pi_101137408
Incantrix... :*
  woensdag 24 augustus 2011 @ 20:27:14 #103
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_101140830
O+ :* :*

DV, same for you, lieverd :*

Fluugs, de mk waar ik uiteindelijk mee 'uit de kast' ben gekomen is er zó vreselijk ingehakt. Maar het komt wel goed hoor, het duurt alleen langer als ik dacht..

Ophelia en PZE :*

Overigens, het gaat best ok hoor, ben al best een eind opgekrabbeld.. Maar met sommige dingen lukt het me niet goed mijn aandacht erbij te houden of me ertoe te zetten er iets mee te doen en OUD is daar één van. Ik snap het zelf ook niet goed, als ik érgens mijn ei kwijtkan en steun ervaar is het hier wel, maar het lukt gewoon niet. Nouja, het komt vast wel weer. Ik kan toch niet zonder jullie ;)
3!
  woensdag 24 augustus 2011 @ 21:45:05 #104
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_101144820
Flugeltje precies en daarom als het niet lukt gaat iedereen van alles zoeken en ik denk ook alleen maar dat dat goed is, is het niet lichamelijk dan is het wel geestelijk goed.

Incantrix, ik ben inmiddels 27 weken. En je hoeft geen sorry te zeggen dat je niet alles kan volgen. Ik lees hier af en toe eens mee, dus kan hier ook niet alles onthouden.
Maar ik moet je zeggen op het moment dat ik zwanger werd , was ik er totaal niet mee bezig. Al bijna 1 jaar niet meer eigenlijk.
ik had er zo genoeg van, dat "gewacht", "gehoop", en het "op tijd klussen". En niet te vergeten al die "ervaringen" van die miskramen
Wij waren dus met alles gestopt en ik had het eigenlijk totaal afgeschreven. Alleen de pil werkelijk weer gaan slikken vond ik een stap te ver.
Dus ik ben pas asperine gaan slikken op het moment dat ik wist dat ik zwanger was.
En ik was er zo niét mee bezig, dat mijn vriend moest zeggen, "he was het niet eens tijd dat je ongesteld moest worden".

Dusse doe jij rustig aan :*
Rayen 2½ jaar!
pi_101148130
Ach Inca....wat TJ zegt, doe maar even lekker rustig aan.... :*

DV, vind het zo sneu, en het is zo herkenbaar...ik hoop dat de dagen snel gaan en je gauw van je vakantie kunt gaan genieten. Leuke dingen blijven doen samen met je lief heeft mij er ook altijd doorheen getrokken. :*

Flugel wat fijn dat het zo goed gaat!!!! *O*

Cathmar ik denk dat je gewoon meteen doorgaat voor IUI hoor, lijkt me logisch! ^O^

PZE gewoon een extra pilletje foliumzuur is prima hoor, ook al zit je dan op 800. Kan geen kwaad, heb ik altijd gedaan (en ik heb een normaal gewicht) Volgens mij slikken ze in Amerika zelfs nog meer! Je kunt altijd even checken op die vitamine-site wat er gebeurt als je teveel van een bepaalde vitamine binnenkrijgt-en dan staat het er wel bij als het kwaad kan. Het is trouwens ook goed voor de mannelijke vruchtbaarheid!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_101196461
Hoe ist met onze PUPO-dame? :s)
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 08:29:00 #107
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_101203036
Ik kom hier nog even een dikke :* brengen voor iedereen.
Het bijlezen van alle topics is af en toe nogal lastig, maar er is weer een dame PUPO lees ik!
* NotTheSame smijt met de tubes secondelijm, pur, en kit in het rond en strooit er nog wat kurken bij

LadyBlack, is er al een vervolgonderzoek geweest? Ik kan me voorstellen dat je gek word omdat de 'makkelijke' onderzoeken eerst worden gedaan. Dat wachten maakt alles zo verschrikkelijk moeilijk... Even een hele dikke knuffel voor jou!

Kolonia, veel succes met prikken. Over anderhalve week toch?

[ Bericht 14% gewijzigd door NotTheSame op 26-08-2011 09:11:57 ]
pi_101203611
Icantrix, wat afstand nemen is soms gewoon even nodig. Vorige keer in de behandelingen (vijf jaar geleden) ben ik een tijd helemaal gestopt met alles wat met zwanger worden te maken had op internet. En het was een opluchting. Neem gewoon je tijd en rust!

Gisteren intake gehad. Meteen alle bloed laten prikken dat ze nodig hebben voor de standaard hormoon onderzoeken. Normaal moet je die op bepaalde dagen in je cyclus laten prikken, maar die heb ik niet dus dan maar alles in 1 keer.
Mijn man moet volgende week even een potje inleveren en 12 september de volgende afspraak voor de uitslagen en het plannen van de IUI.
Met een meidenkwartet
pi_101203938
Cathmar, dus je hebt nog geen uitslagen maar weet al wel dat je iui krijgt? Lekker snel, al op 12 september alle uitslagen. Hopelijk komt er iets moois van.

Isla, heb toch extra foliumzuur gekocht. Je plast het eruit als het teveel is inderdaad. Nu dus multivitaminen, tarwekiemolie, foliumzuur en zo de eerste befaamde bollen voor in den doosch. Ik ben er maar druk mee... ;)
pi_101204172
PZE: verwachting is meteen IUI. Ik was erg opgelucht toen ze dat zei gisteren. Blijkbaar hoef ik het hele traject er voor zit niet te doen omdat het vorige keer ook geen succes was.
Maar inderdaad eerst de uitslagen allemaal afwachten (alhoewel het eigenlijk nergens op slaat omdat die waarden niets gaan zeggen omdat het niet op het juiste moment in de cyclus geprikt is, maar dat vonden ze zelf prima).

Ik ben ook aan de extra foliumzuur. En de Etos zwanger worden. Nu nog even uitzoeken hoe dat zit met die B vitamines. En ik lees asperine? Daar ga ik eens wat over lezen vandaag. Zulke handige tips en ervaringen van iedereen hier.

Orea, hoe gaat het nu?
En PZE, wanneer is je volgende stap?
Ik zit even terug te lezen hoe het met iedereen gaat hier! LadyBlack, wat gaat er nu gebeuren bij jou?
Met een meidenkwartet
pi_101208957
Even heel kort het pupo meisje :+ :+ Ik zit onder een steen en kom daar maandag weer onder vandaan (dat die steen dit weekend in Belgie staat is wel fijn!)
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_101209005
Ga je dan toch wachten tot maandag? Of weet je het stiekem al... :*
pi_101258460
Antwoord al gevonden ;)

Dames, ik duim voor jullie allemaal! :*

[ Bericht 83% gewijzigd door Orea op 27-08-2011 17:56:19 ]
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 22:41:05 #114
171422 LadyBlack
paint it black
pi_101270226
Het is al bijna maandag Sproetje!
Orea, zit er bij jou al wat schot in de zaak? Mag het toch wel hopen... :{
PZE, een beetje een apotheek nu dus, ik hoop dat het helpt!
Cathmar, dat zijn nog eens effectieve afspraken! Meteen actie, wat fijn!
Incantrix, ik hoop dat jij snel weer een beetje in fijner vaarwater dobbert :*
En datzelfde geldt voor droomvrouwtje en voor mijsje :*

Hier is het feest weer losgebarsten, ben ongesteld geworden gisteren.
En op diezelfde dag belde een jeugdvriendinnetje op dat ze 10 weken zwanger was ;(
Ik wist dat het eraan zat te komen, ze was sinds mei gestopt met de pil, maar toch.
Nu baal ik er echt wel van dat die onderzoeken zo uitgesteld worden. Mn vriend gaat overmorgen een week naar een congres, misschien dat hij daarna nog een sample inlevert bij het lab, maar ik weet het niet. Proefschrift moet bijna af, dus dat heeft nu de prioriteit. Snap ik wel, en ik wil ook niet drammen maar damn, het is wel frustrerend. Misschien dat ik de huisarts wel even bel deze week of ik niet alvast ook een onderzoek aan kan vragen.
pi_101270569
LB, wat kan dat soms moeilijk zijn he?
Inderdaad, bel maandag je ha. Ik weet niet wat jullie precies afgesproken hadden maar vraag het gewoon.
Met een meidenkwartet
pi_101273345
Hey meiden, net terug van vakantie en moest aan jullie denken. Dikke :* voor jullie.
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_101321296
Hopelijk heb je goed nieuws, sproet! :*
pi_101329480
Hallo! Ik kan me melden met twee zeer positieve zwangerschapstesten vanochtend maar......
net nadat ik de testen had gedaan heb ik een heel klein beetje bruinverlies gehad. Zo begon het vorige keer ook dus hier is eigenlijk alle hoop weer vervlogen. Ik ben denk ik vandaag al 30 keer naar de wc gegaan, ik hoop zo dat het deze keer niet het begin van het einde is... :(
  maandag 29 augustus 2011 @ 14:03:39 #119
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_101329564
oh sproetje toch, ik ga heel hard voor je duimen dat het niets is en dat je gewoon een plakkertje hebt :*
Be happy with the little things in life
  maandag 29 augustus 2011 @ 14:06:31 #120
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_101329647
Sproet ik straal al m'n positieve energie naar je toe in de hoop dat het een klein nestelingsbloedinkje was wat betekent dat je gewoon een plakkertje hebt... :*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_101329657
Onee Sproet-je. Ik hoop dat als ik volgende keer hier kom kijken, dat ik gewoon goed nieuws van je lees. Wat een rot-dag met die onzekerheid. Ik duim mee.
Met een meidenkwartet
pi_101329712
Sproetje; ik duim voor een plakkertje! Hopelijk is het bruinverlies vals alarm!
pi_101331564
Sproet, ook hier draaien de duimen. Hopelijk is het vals alarm.
pi_101336610
*duimt mee
Sproet :*
  maandag 29 augustus 2011 @ 17:38:03 #125
348178 NotTheSame
pi_101337167
* NotTheSame draait haar duimen blauw voor Sproet-je en spreekt even richting haar buik: EN ZITTEN BLIJVEN JIJ!
pi_101338884
Duimderdeduim. Hopelijk valt het mee sproet. :*
  maandag 29 augustus 2011 @ 19:07:01 #127
171422 LadyBlack
paint it black
pi_101340191
Aiiii sproetje, wat een onzekerheid!! Kan me voorstellen dat je het dan helemaal niet meer vertrouwt :{
Maar ik duim mee....!

Ahava, heb je een fijne vakantie gehad?
pi_101340635
:* Sproetje, ik hoop echt voor een plakkertje dit keer! :*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  maandag 29 augustus 2011 @ 20:19:35 #129
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_101343831
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 19:17 schreef klumsy het volgende:
:* Sproetje, ik hoop echt voor een plakkertje dit keer! :*
+1 :*
A grand adventure has begun.
pi_101344427
Sproetje, ik ga keihard duimen!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_101344560
Wat zijn jullie allemaal weer lief O+ Ik hou jullie op de hoogte, ik ben erg benieuwd wat de nacht gaat brengen..
pi_101349541
Sproetje ik duim voor je dat deze blijft zitten.
pi_101352366
Ik duim ook mee!!!!!!!!!!!!!!!! ^O^ ^O^ ^O^
pi_101363791
En?
pi_101373327
Sproet, hoe is het nu? :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:13:57 #136
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_101373664
spannend sproetje, ik duim mee voor een goed blijvertje dit keer!

mijsje, ik vraag me regelmatig af hoe 't met jullie gaat. hopelijk weer bijna begonnen met een nieuwe kans?
in de haak.
pi_101377347
Sproet, waar ben je nou? We zitten in spanning......

Ja ik vraag t me ook af, Mijsje....zit je onder je steen en wil je niet gestoord worden? :*
pi_101379950
Ben ik weer.. alles nog goed. Ik kan gewoon niet geloven dat het goed zal blijven gaan, ik kan ook nog helemaal niet blij, stom he! Ik heb er zo naar uit gekeken en dan door dat stomme bruinverlies is al mijn vertrouwen weg.
Wanneer zou zo'n zwangerschapsindicator naar 2-3 weken kunnen gaan? Maandag (dat was nod dag) zei hij 1-2 weken, als hij nou door zou gaan naar 2-3 kan ik er ook een beetje vertrouwen in krijgen. Maar die testen zijn nogal duur dus om ze nou elke dag te doen lijkt me ook een beetje to much.
pi_101380173
Sproet mijn duimen draaien overuren voor jou en je plakkertje :*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_101384566
Sproet, als je gewoon die goedkope kruitvat testen neemt dan kan je toch kijken of het streepje donkerder wordt? Ik kan me voorstellen dat je echt super onzeker bent nu -O-

Ik had vanaf mijn NOD trouwens 4 dagen bloedverlies en ben nu 22 weken dus het kan zomaar ook goed gaan :*
pi_101387806
Wat vreselijk he Sproet...die onzekerheid....Ik had twee dagen na NOD ook een bruin vlekje. Dacht dat het afgelopen was...niet dus. Ik kon ook nog niet genieten, heeft anderhalve week geduurd, want het hcg was erg laag. Maar is allemaal goed gekomen. Ik duim nog stug even door....en blijf positief, want je heb je positieve test al binnen! :*
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:06:52 #142
171422 LadyBlack
paint it black
pi_101389809
Ik zou ook gauw een paar dipsticks inslaan sproetje! Kun je elke dag even kijken of het streepje ook donkerder wordt, voor weinig.
pi_101390028
Ik heb nog een kv testje liggen dus die ga ik morgenochtend maar weer doen!
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 23:35:04 #144
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_101394747
*draait dikke duimen voor sproet*
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_101400036
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:57 schreef sproet-je het volgende:
Ben ik weer.. alles nog goed. Ik kan gewoon niet geloven dat het goed zal blijven gaan, ik kan ook nog helemaal niet blij, stom he! Ik heb er zo naar uit gekeken en dan door dat stomme bruinverlies is al mijn vertrouwen weg.
Wanneer zou zo'n zwangerschapsindicator naar 2-3 weken kunnen gaan? Maandag (dat was nod dag) zei hij 1-2 weken, als hij nou door zou gaan naar 2-3 kan ik er ook een beetje vertrouwen in krijgen. Maar die testen zijn nogal duur dus om ze nou elke dag te doen lijkt me ook een beetje to much.
Duimen draaien hier ook door... dat het gewoon goed mogen komen!
Dat je dan ook een fijn gevoel er bij mag krijgen, dat dit kindje ook echt komt.
pi_101403447
Even kijken of het lukt via mijn tel
  woensdag 31 augustus 2011 @ 11:23:46 #147
348178 NotTheSame
pi_101403469
*O* *O* *O* *O* *O* *O* Dat is gewoon een heeullleee dikke!
pi_101403472
Jaaaa! De bovenste was zondag en de onderste vandaag. Geeft eigenlijk best wel hoop :o
pi_101403575
*O* Jawel hoor!!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Met een meidenkwartet
pi_101403654
Whoehoe Sproet! *O* *O* *O* *O* *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')