abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100642636
quote:
Ik heb altijd psychologie leuk en interessant gevonden en daarom heb ik dit psychoanalyse gedaan
Ik ben hier afgehaakt hoor, ik kon er al geen touw meer aan vastknopen en toen kwam jij nog met een zogenaamde psychoanalyse.

Voor zover ik er wat van kan maken: Jan is een eikel, Anna moet nee leren zeggen en jij weet gewoon niet wat je wil. Grow up, get a life. Forget the girl. End of story.
pi_100644561
Ik heb het verhaal helemaal gelezen. Ik hoop voor je dat het je geholpen heeft dit op te schrijven. Je denkt te veel na over bepaalde dingen. En die Jan. Is een klootzak. Vergeten die lul en nooit meer wat van aannemen. Hij heeft je vertrouwen misbruikt. Wat betreft Anne, kun je ook vergeten. Wat ze uiteindelijk gedaan heeft, is ook niet goed geweest voor het vertrouwen. Ook gewoon vergeten.

Nieuwe start maken en verder spelen met een volgende chick. Dit is pijnlijk, maar zeer zeker te overleven :) Je bent op vroege leeftijd met een ouder meisje in aanraking gekomen. Hier moet je alleen met plezier naar terugkijken ( voorzover mogelijk) en de rest alleen maar lering uit trekken. Je hebt veel ervaring en kennis opgedaan door deze relatie. Nu is het tijd dat je je eigen plan trekt.
pi_100646394
Is er een manier om uit te vinden of dit de langste post ooit is op FOK!? Verder: sterkte, je zit in een kutsituatie. Of nouja, dat denk ik want ik ben niet helemaal aan het eind toegekomen.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 16:56:21 #54
352997 Guf
Zeg nooit nooit.
pi_100646410
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 00:02 schreef Getal1337 het volgende:
Wat een klootvreter. Niemand breekt de bro-code! En fuck "dit is leven"! Ja natuurlijk gebeuren er kutdingen in je leven maar dit is echt niet normaal meer. Niks te jou fout. Gvd de schuld van die Jan! Je bent een man, niet wegkwijnen in je verdriet! Natuurlijk, dit verkracht je brein, maar niet pessimistisch gaan worden en jezelf de schuld geven. Jij hebt je uberbest gedaan om Anna gelukkig te maken (na een paar zware AH zakken, hurr) en dan flikt ze dit met jouw mattie.

En balans in het leven oftewel karma hierzo, betekent niet dat je 't twee keer zo erg terugkrijgt wtf. Dan kan je leven alleen maar slechter worden en da's BS. Gewoon haar laten gaan en zoals je al hebt gedaan, contact verbreken, en verder gaan met je leven en een nieuwe chick zoeken die 10x beter is. Je denk nu vast blahblah die is er niet maar geloof me, die is er wel. Er is geen handvol maar een land vol.

BIA!
Thx voor je reactie. Ik zie hier alsnog mijn fout in, namelijk dat ik telang heb gewacht met het beslisen wat ik ECHT wil. Maar dat is liefst ervaring. Nu weet ik wat ik NIET moet doen. Ik ben sowieso niet pessimistisch geworden, en hou mijn hoofd hoog, en kijk verder. Dit suckt, maar ik moet idd verder. En nee, ik denk niet "blablabla", ik weet dat "die" er wel is. Maar alles op zijn tijd!

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 03:07 schreef Mishu het volgende:
Fuck hen. Ga verder met je leven. Ik zou ze nooit meer vergeven. Tijd voor een nieuwe start denk ik. Je had het haar btw nooit zo makkelijk moeten maken door weg te lopen, laat haar maar de moeite nemen om het uit te maken.

Jij bent trouwens zelf ook een flierefluiter waar je niks aan hebt. Aju.
Waarom zou ik haar leven moeilijker maken, als ik nog gevoelens voor haar heb!? Na alles wat er is gebeurd, maakt niet uit wat, diep van binnen heb ik nog gevoelens. Ja ik ken er niks mee, en later ook niet, want ik ga absoluut niet meer terug, wat er ook gebeurd, maar de gevoelens zijn er wel en het heeft gewoon tijd nodig. Ik heb echt van haar gehouden, en snap gewoon niet waarom ze zoiets deed. Ja oke ik heb een psychoanalyse voor mezelf gedaan, maar het kan makkelijk niet kloppen. Was puur een poging om te begrijpen waarom. Het hoofdstuk is afgesloten...

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 03:21 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Man... Dit is niet jouw fout? Waarom zou dit jouw fout zijn?!
Maar heftig man... goed dat je van je verslaving af bent :)
Omdat ik erin geloof dat als ik EERDER besloot dat ik haar ECHT wil, was dit niet gebeurd. Alles. Ga er maar vanuit dat het 2-3 NIET uitmaakte. Ik kan ergens geloven dat ze op haar leeftijd iets heeft van: "Ja, stel nou dat dit later weer gebeurd, hier kan ik niet op rekenen. Ik wil zekerheid, ik ben in een leeftijd waar je al over een kind denk..." Maar dit is weer het liefst een theorie.

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 03:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Helemaal gelezen maar ik kan er uiteraard niet veel meer aan toevoegen. Domste wat je kan doen is het nu nog een kans geven als het tussen Jan en Anna niet werkt. Gewoon laten varen die player en sloerie. Ja, sorry, snap dat je haar leuk vond maar ze komt op mij over als een sloerie. Voor wat betreft vrienden die je niets verteld hebben, zou ik iets schappelijker zijn. Niet iedereen weet wat er tegelijk speelt en als ze het wel weten, kunnen ze zich ook stilhouden om andere redenen. Zo is het niet aan te raden om je teveel te bemoeien met relaties van anderen bijvoorbeeld. Stel een vriend had het jou verteld, ik durf bijna te wedden dat je ook pissig op de boodschapper zou zijn geweest. Zo gaat dat nu eenmaal. En dan ga je ook twijfelen aan het moment waarop de boodschapper het brengt. Er is altijd wel iets mis.

Maar nogmaals, enige wat ik kan zeggen is; vergeet deze zooi. Je bent van het blowen af, je bent volwassener geworden. Gewoon weer lekker leven zonder die klootzakjes. ^O^
Gelijk heb je. Sowieso. Wat vrienden betreft. Die zitten allemaal daar, in de andere stad, en ik voel me gewoon niet prettig daar, maakt niet uit met wie dan ook. Er hangt gewoon een sfeertje daar waar ik echt NIET in wil zitten.

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 04:52 schreef HerbertThePervert het volgende:
So stevig verhaal zo voor het slapen gaan, sterkte ermee!
Mag ik vragen hoe vaak je blowde op het 'toppunt' van je verslaving?
Ja hoor, ik had toen makkelijk 7-10 joints per dag op. Ik werd er niet veel anders van, meer relaxed. Maar wat ik nu merk - is dat ik inzicht op dingen heb. Toen niet.

quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 13:46 schreef Nevermind.. het volgende:
Helemaal gelezen. (op me telefoon :'))

Dus Anna is op 26/27 jarige leeftijd vreemd gegaan met je beste vriend na 4 jaar. Dat komt niet vaak voor nee.

Hoe lang is het contact met je "vrienden" verbroken? En ik zou trouwens niet zo hameren op het 4 jarige relatieschap, want als ik het goed begrijp zijn jullie beiden meerdere keren met andere gegaan en hadden jullie meer pauzes dam een relatie.
Respect dat je het op je telefoon hebt gelezen : ) Niet zo heel lang, ik heb nu ongeveer 2 weken niemand gesproken. 4 jaar heb ik opgeschreven, waarvan wij zo'n 6 maanden uit elkaar zijn geweest.
What goes around, comes back around.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 17:02:08 #55
352997 Guf
Zeg nooit nooit.
pi_100646607
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:04 schreef zakjappanner het volgende:
Ik heb het verhaal helemaal gelezen. Ik hoop voor je dat het je geholpen heeft dit op te schrijven. Je denkt te veel na over bepaalde dingen. En die Jan. Is een klootzak. Vergeten die lul en nooit meer wat van aannemen. Hij heeft je vertrouwen misbruikt. Wat betreft Anne, kun je ook vergeten. Wat ze uiteindelijk gedaan heeft, is ook niet goed geweest voor het vertrouwen. Ook gewoon vergeten.

Nieuwe start maken en verder spelen met een volgende chick. Dit is pijnlijk, maar zeer zeker te overleven :) Je bent op vroege leeftijd met een ouder meisje in aanraking gekomen. Hier moet je alleen met plezier naar terugkijken ( voorzover mogelijk) en de rest alleen maar lering uit trekken. Je hebt veel ervaring en kennis opgedaan door deze relatie. Nu is het tijd dat je je eigen plan trekt.
Dit heeft me zeker geholpen door alles op te schrijven. Ik heb er meer inzicht in gekregen. En wat je zegt is waar - dit is ervaring!
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:55 schreef Tchock het volgende:
Is er een manier om uit te vinden of dit de langste post ooit is op FOK!? Verder: sterkte, je zit in een kutsituatie. Of nouja, dat denk ik want ik ben niet helemaal aan het eind toegekomen.
Vraag aan jou, puur uit nieuwsgierigheid, of dit gaat gewoon boven mijn denk niveau : )) - Waarom zou je willen weten of het de langste post is!? ((Puur nieuwsgierigheid)) En bedankt voor je steun!
pi_100647173
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 17:02 schreef Guf het volgende:

[..]

Dit heeft me zeker geholpen door alles op te schrijven. Ik heb er meer inzicht in gekregen. En wat je zegt is waar - dit is ervaring!

[..]

Vraag aan jou, puur uit nieuwsgierigheid, of dit gaat gewoon boven mijn denk niveau : )) - Waarom zou je willen weten of het de langste post is!? ((Puur nieuwsgierigheid)) En bedankt voor je steun!
Puur uit nieuwsgierigheid, omdat ik in twee jaar nog nooit zo'n lange post heb gezien (FOK! bestaat al een stuk langer, natuurlijk.)
pi_100649304
Al heb je zoveel tekst nodig om je 'probleem' uit te leggen, dan kan je als TS zijnde maar één ding doen: wegwezen & vergeten!
pi_100650887
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:56 schreef Guf het volgende:
Omdat ik erin geloof dat als ik EERDER besloot dat ik haar ECHT wil, was dit niet gebeurd. Alles. Ga er maar vanuit dat het 2-3 NIET uitmaakte. Ik kan ergens geloven dat ze op haar leeftijd iets heeft van: "Ja, stel nou dat dit later weer gebeurd, hier kan ik niet op rekenen. Ik wil zekerheid, ik ben in een leeftijd waar je al over een kind denk..." Maar dit is weer het liefst een theorie.
Je vind dus serieus haar fout rechtvaardig om vreemd te gaan omdat jij niet op tijd besloten hebt dat je haar ECHT wilt... kom nou, het is niet jouw fout.
Rustig aan.
pi_100651718
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 19:57 schreef Snuwerd het volgende:
haha zoeen lang verhaal heb ik nog nooit hier meegemaakt

hierbij is het gebruikelijk om een samenvatting eronder neer te zetten :p
Dit ja. x) Samenvatting graag! :P
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 04:37:55 #60
319573 VinnX
VinTraX gehalte&.&
pi_100669546
Op de pc/ laptop zal het een lap tekst zijn van hier tot weet ik veel waar naar toe. Op je mobiel komt er geen eind aan.

Toch Alles gelezen.

Eerst een vraag: hoelang is dit geleden?

Gelukkig ben je nog jong en heb je nog een leven voor je
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 10:18:41 #61
352997 Guf
Zeg nooit nooit.
pi_100671028
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 04:37 schreef VinnX het volgende:
Op de pc/ laptop zal het een lap tekst zijn van hier tot weet ik veel waar naar toe. Op je mobiel komt er geen eind aan.

Toch Alles gelezen.

Eerst een vraag: hoelang is dit geleden?

Gelukkig ben je nog jong en heb je nog een leven voor je
Niet zo heel lang geleden. Heb het gevoel dat jij dit ergens heb gehoord, klopt het? En bedankt voor het lezen!
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 10:21:19 #62
352997 Guf
Zeg nooit nooit.
pi_100671079
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 19:53 schreef DutchSpike het volgende:

[..]

Dit ja. x) Samenvatting graag! :P
Ik heb geen samenvatting onder gezet omdat je anders niet in het verhaal "inleeft".
Ik zal laten zien waarom, samenvatting: ik leer een meisje kennen, heb een stoplichtrelatie voor 3,5 jaar; ik ken mijn beste vriend voor 5 jaar+; meisje gaat vreemd met mijn beste vriend na 3,5 jaar.
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 10:28:06 #63
352997 Guf
Zeg nooit nooit.
pi_100671187
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 19:29 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je vind dus serieus haar fout rechtvaardig om vreemd te gaan omdat jij niet op tijd besloten hebt dat je haar ECHT wilt... kom nou, het is niet jouw fout.
Ik zou het toch anders formulieren: Als ik niet zo lang nodig had om achter te komen wat ik echt wil; wat ik uiteindelijk voor haar voelde; wat ze echt voor mij betekende; zouden de gevoelens bij haar NIET weg gaan. Dan zou dit heel anders gaan.
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 10:33:53 #64
352997 Guf
Zeg nooit nooit.
pi_100671254
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 19:29 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Moet hier nog wat aan toevoegen:

Ik heb laatste maand echt alles gegeven, alles geprobeerd te doen om aan haar te laten zien dat ik echt voor haar ga. Maar ze deed beetje afstandig, dat merkte ik en daardoor werd ik er "down" van. Aan het einde, wanneer alles naar boven kwam, zei ze dat ik laatste tijd zelf afstandig was, en schaggie enzo. Maar dat komt omdat ik weg werd geduwd, en ik voelde dat er iets aan de hand was. Maar bewijzen dat ik alleen maar haar wil kon ik dus niet. Was al te laat...
pi_100671393
Te vroeg voor zo'n lange OP... :O
pi_100671458
TS even een gratis tip voor je: het is jaloezie en niet jaloerzie.

Verder succes ermee :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_100671493
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 10:48 schreef vosss het volgende:
TS even een gratis tip voor je: het is jaloezie en niet jaloerzie.

Verder succes ermee :)
:'). Ik ergerde me aan "opgegevement".

Op. Een. Gegeven. Moment. Op een gegeven moment. Opgegevement.
pi_100671539
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 10:50 schreef zarGon het volgende:

[..]

:'). Ik ergerde me aan "opgegevement".

Op. Een. Gegeven. Moment. Op een gegeven moment. Opgegevement.
Accord stond er ook nog in zag ik. Dat moet natuurlijk akkoord zijn.

Maar goed, TS komt schijnbaar uit "een ander land", dus laten we vooral niet vallen over zijn spelling en grammatica :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_100671564
Het komt niet over als een echte relatie van 4 jaar.
Ik lees over ruzies, jij die een aantal keren met een ander rotzooit en zelfs nog ruim een maand geleden het nog via de telefoon min of meer uit maakt.
Dan was je regelmatig stoned en weet niet eens meer wat er precies gebeurde. Je zat constant te gamen en liet haar de woning betalen.
Je hebt heel vaak getwijfeld en je schrijft steeds: ik voelde niet echt meer iets voor d'r.
Nu denk je dat je ineens alles op de rit hebt. Ik betwijfel dat. Je hebt goede voornemens, maar dat wil niet zeggen dat je ook echt plotseling een ander mens bent geworden.

Plotseling wil je je leven beteren en moet ze dat geloven.
Gezien je wijze van leven de afgelopen jaren en je leeftijd denk ik niet dat je zomaar van de ene op de andere dag een perfect persoon bent.

Zij komt ook over als iemand die nig niet zo goed weet wat ze wil en laat zich maar een beetje gaan met wat zich voordoet.
Ze was in ieder geval niet erg zeker van jou en gezien je eigen gedrag, is dat niet zo gek. Een vriend die het steeds uitmaakt, andere vriendinnetjes heeft, blowt, gaat voor zijn eigen lol en zich niet bekommert om werk. Haar het huis uit gooit omdat hij er nog niet aan toe was terwijl zij het betaalt.
Daar maakt die vriend dus blijkbaar gebruik van.

Zoals ik het nu zie lijkt het me voor jullie alle 3 het meest verstandig om niks meer met elkaar te maken te hebben.
Laat het los. Zie het als een goede les en het stukje levenservaring dat iedereen in zijn leven opdoet. Je leert met vallen en opstaan. Ga echt je leven op poten zetten. Werk, huis, leuke vrienden. Niet blowen, gamen.
Vergeet dat meisje en die vriend.

En dan op een dag kom je weer iemand tegen die je leuk vindt. En start daar een normale relatie mee. Zonder dat voortdurende uitmaken en rotzooien met anderen.
Maak dan niet dezelfde fouten en je zult zien dat dat geluk brengt.

Met dit meisje wordt het echt nooit iets.
Jullie hebben elkaar veel te veel beschadigd en dat zal bij ruzies telkens weer de kop op steken. Jullie zullen elkaar nooit helemaal vertrouwen.

Gaat echt niet werken. Zet haar uit je hoofd.
Er bestaat niet zoiets als de enige ware. Er zijn genoeg meisjes die ook bij je zullen passen!
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_100671690
Toch knap dat je gestopt bent met wiet en na dit alles er nog steeds vanaf kan blijven. Ik heb overigens wel de tekst gelezen en vraag mezelf af , ga je nog steeds gwn naar die skihal?
The most important part of my religion is to play guitar.
~ Lou Reed
pi_100671703
Sjaaaaanker. Heb de OP nog niet kunnen uitlezen in 5 keren. Chapeau, TS, chapeau.

En, oh, Anna ging ook vreemd met jou. Niet zo janken dat ze vreemd ging met Jan. Toon er begrip voor, dat deed Peter godzijdank ook.

...

Poging 6.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2011 11:06:13 ]
pi_100671806
Zo, toch gelukt. In 6 keren. :').

'Dat is Anna niet, daar heeft Jan voor gezorgd, yada yada yada.'

:O.

Ze wist donders goed waar ze mee bezig was. Ze is geen klein kind. En je was te laat.

Nou, kusjedoei.
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 11:14:37 #73
333464 T.O.P
De enigste ekte
pi_100671842
Even voor de duidelijkheid he: Anna is dus in de 4 jaar dat jij haar kent 2 keer vreemd gegaan? (1x met jou toen ze met Peter had, 1x met Jan toen ze met jou had)

Waarom ben je geïnteresseerd in een overspeelster?

[ Bericht 87% gewijzigd door T.O.P op 13-08-2011 11:24:49 ]
:-)
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 11:57:51 #74
352997 Guf
Zeg nooit nooit.
pi_100672730
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 10:55 schreef Injetta het volgende:
Het komt niet over als een echte relatie van 4 jaar.
Ik lees over ruzies, jij die een aantal keren met een ander rotzooit en zelfs nog ruim een maand geleden het nog via de telefoon min of meer uit maakt.
Dan was je regelmatig stoned en weet niet eens meer wat er precies gebeurde. Je zat constant te gamen en liet haar de woning betalen.
Je hebt heel vaak getwijfeld en je schrijft steeds: ik voelde niet echt meer iets voor d'r.
Nu denk je dat je ineens alles op de rit hebt. Ik betwijfel dat. Je hebt goede voornemens, maar dat wil niet zeggen dat je ook echt plotseling een ander mens bent geworden.

Plotseling wil je je leven beteren en moet ze dat geloven.
Gezien je wijze van leven de afgelopen jaren en je leeftijd denk ik niet dat je zomaar van de ene op de andere dag een perfect persoon bent.

Zij komt ook over als iemand die nig niet zo goed weet wat ze wil en laat zich maar een beetje gaan met wat zich voordoet.
Ze was in ieder geval niet erg zeker van jou en gezien je eigen gedrag, is dat niet zo gek. Een vriend die het steeds uitmaakt, andere vriendinnetjes heeft, blowt, gaat voor zijn eigen lol en zich niet bekommert om werk. Haar het huis uit gooit omdat hij er nog niet aan toe was terwijl zij het betaalt.
Daar maakt die vriend dus blijkbaar gebruik van.

Zoals ik het nu zie lijkt het me voor jullie alle 3 het meest verstandig om niks meer met elkaar te maken te hebben.
Laat het los. Zie het als een goede les en het stukje levenservaring dat iedereen in zijn leven opdoet. Je leert met vallen en opstaan. Ga echt je leven op poten zetten. Werk, huis, leuke vrienden. Niet blowen, gamen.
Vergeet dat meisje en die vriend.

En dan op een dag kom je weer iemand tegen die je leuk vindt. En start daar een normale relatie mee. Zonder dat voortdurende uitmaken en rotzooien met anderen.
Maak dan niet dezelfde fouten en je zult zien dat dat geluk brengt.

Met dit meisje wordt het echt nooit iets.
Jullie hebben elkaar veel te veel beschadigd en dat zal bij ruzies telkens weer de kop op steken. Jullie zullen elkaar nooit helemaal vertrouwen.

Gaat echt niet werken. Zet haar uit je hoofd.
Er bestaat niet zoiets als de enige ware. Er zijn genoeg meisjes die ook bij je zullen passen!
Het klopt bijna helemaal, op 1 iets na, namelijk dat ik wél veranderd ben. Ik hoef dat aan niemand te bewijzen. Als ik het zelf maar weet. Ik heb nu doelen in mijn leven, toen niet, toen leefde ik "vandaag". Nu denk ik over morgen. Alles wat gebeurd is, is alleen voor het beste. Ja ik heb er spijt van, maar aan de andere kant zou mijn leven niet veranderen. Zou ik nu niet zitten waar ik nu zit. Zou ik nu niet doen wat ik nu doe. En niemand, maar dan ook niemand kan het nu voor mij veranderen. Niemands kritiek.
Maar voor de rest ben ik helemaal met je eens.
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 11:59:21 #75
352997 Guf
Zeg nooit nooit.
pi_100672761
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 11:04 schreef honeyblack het volgende:
Toch knap dat je gestopt bent met wiet en na dit alles er nog steeds vanaf kan blijven. Ik heb overigens wel de tekst gelezen en vraag mezelf af , ga je nog steeds gwn naar die skihal?
Nee. Er zijn genoeg anderen.
pi_100672810
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 11:59 schreef Guf het volgende:

[..]

Nee. Er zijn genoeg anderen.
Andere skihallen?
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 19:54:09 #77
352997 Guf
Zeg nooit nooit.
pi_100686136
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 12:01 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Andere skihallen?
Ja, er zijn er 7 in NL
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 22:25:17 #78
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100692171
OP niet helemaal gelezen (véél te lang), maar wel genoeg om te weten waar het over gaat.
Zo'n lange OP was absoluut niet nodig geweest, omdat het hier gewoon om een backstabber en een sloerie gaat (heel bot gezegd).
Dit had je ook kunnen vertellen in een verhaal dat véél korter was, want deze situatie is al zo vaak voorgekomen.
Vergeet haar dus gewoon.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_100692941
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 22:25 schreef Madame_Paon het volgende:
OP niet helemaal gelezen (véél te lang), maar wel genoeg om te weten waar het over gaat.
Zo'n lange OP was absoluut niet nodig geweest, omdat het hier gewoon om een backstabber en een sloerie gaat (heel bot gezegd).
Dit had je ook kunnen vertellen in een verhaal dat véél korter was, want deze situatie is al zo vaak voorgekomen.
Vergeet haar dus gewoon.
ach, bij een topicstart in R&P gaat het er vaak niet alleen om het probleem aan de rest duidelijk te maken, maar ook een stukje van je af schrijven. ik kan me voorstellen dat het voor TS enorm oplucht om deze korte samenvatting van zijn afgelopen 4-5 jaar hier neer te zetten. mooi toch? de lezer heeft snel genoeg door dat het om een tragisch maar aloud geval van beste vriend + vriendin gaat.
"Pools are perfect for holding water"
pi_100692952
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 11:57 schreef Guf het volgende:

[..]

Het klopt bijna helemaal, op 1 iets na, namelijk dat ik wél veranderd ben. Ik hoef dat aan niemand te bewijzen. Als ik het zelf maar weet. Ik heb nu doelen in mijn leven, toen niet, toen leefde ik "vandaag". Nu denk ik over morgen. Alles wat gebeurd is, is alleen voor het beste. Ja ik heb er spijt van, maar aan de andere kant zou mijn leven niet veranderen. Zou ik nu niet zitten waar ik nu zit. Zou ik nu niet doen wat ik nu doe. En niemand, maar dan ook niemand kan het nu voor mij veranderen. Niemands kritiek.
Maar voor de rest ben ik helemaal met je eens.
Dat is fijn om te horen dat je echt zo vastbesloten bent om er iets van te maken en jezelf echt verandert.
Dan denk ik dat het juist extra belangrijk is om toch niet met haar verder te gaan. Zij hoort bij je oude leven en je vriend ook.
Ondanks dat ze een stukje ouder is dan jij, lijkt ze ook nog niet de rust in haar leven te hebben gevonden en stapt blijkbaar nog makkelijk over naar een ander.
Die vriend lijkt me ook niet echt zo betrouwbaar. Dus... Houd je leven op het spoor en wacht tot je een leuk serieus meisje tegenkomt die helemaal voor jou gaat en jij voor haar.
Je bent nog zo jong dus dat gaat echt wel gebeuren!
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  zondag 14 augustus 2011 @ 10:10:11 #81
352997 Guf
Zeg nooit nooit.
pi_100705121
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 22:42 schreef Injetta het volgende:

[..]

Dat is fijn om te horen dat je echt zo vastbesloten bent om er iets van te maken en jezelf echt verandert.
Dan denk ik dat het juist extra belangrijk is om toch niet met haar verder te gaan. Zij hoort bij je oude leven en je vriend ook.
Ondanks dat ze een stukje ouder is dan jij, lijkt ze ook nog niet de rust in haar leven te hebben gevonden en stapt blijkbaar nog makkelijk over naar een ander.
Die vriend lijkt me ook niet echt zo betrouwbaar. Dus... Houd je leven op het spoor en wacht tot je een leuk serieus meisje tegenkomt die helemaal voor jou gaat en jij voor haar.
Je bent nog zo jong dus dat gaat echt wel gebeuren!
Nee, dat bedoelde ik ooh niet. Verdergaan is ook geen optie. Het is gewoon moeilijk om te vergeten. Maar dat hoort erbij. Ik zal er nog een lange tijd mee in mijn hoofd zitten. Het is tenslotte mijn eerste lange relatie geweest. Zij weet idd niet wat ze wilt. Een relatie met een vriend die na 5+ jaar zomaar een vriendschap verbreekt voor een chick, en zij, die vreemdgaat met een persoon die ze altijd verschrikkelijk vond vanwege het feit dat hij al met echt heel veel chicks naar bed is geweest - lijkt mij niet het beste relatie ooit. Maar dat is al niet mijn probleem!
  zondag 14 augustus 2011 @ 10:10:40 #82
319573 VinnX
VinTraX gehalte&.&
pi_100705129
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 10:18 schreef Guf het volgende:

[..]

Niet zo heel lang geleden. Heb het gevoel dat jij dit ergens heb gehoord, klopt het? En bedankt voor het lezen!
Nope, sorry.

Ik denk dat jij jezelf ook wel kan nagaan wat je het beste kan doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')