abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100571219
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 22:28 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Oja, ik bedoelde dat eigenlijk alleen maar positief. Ik heb na een aantal relaties wel momentjes gehad waarop ik dacht van hmm, dat moet ik de volgende keer toch allemaal net even anders aanpakken.

En TS daar bedoel ik ook niet mee dat je meteen weer een vriendin moet zoeken.
Ahkj, dan heb ik niks gezegd...

Kweet precies wat je bedoelt, zo ongeveer:p je kan de schuld wel altijd bij de ex leggen, maar.. Waar twee kijfen... Ehhmmm... Tot zover grootmoe's wijsheden
A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort.
After God created the world, He made man and woman. Then, to keep the whole thing from collapsing, He invented humor
  donderdag 11 augustus 2011 @ 08:48:57 #27
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100587018
mooi verhaal, ik zal het straks even lezen :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_100600933
What goes around comes around schreef je, maar dat gaat ook op voor Anna, als ze merkt dat haar nieuwe vriendje anders is dan dat hij is. Afwachten en dan zal het een les zijn voor iedereen.
We klote van mensen die je vriend pretenderen te zijn.
hi there good people
pi_100605284
Ik heb gelezen tot de psygo analyse... wat een verhaal man... wel tof dat je dat allemaal met ons deelt.... herken het wel trouwens, delen, vooral meiden die dan voor een vriend gaan...

Enige wat je kan doen, je leven op de rails houden... en andere vrienden. Misschien lullig om te zeggen, maar geef Anna en Jan ook maar een kans (gaat toch niet lukken), maar jij hebt zat kansen gehad om het met Anna goed te doen. Zij heeft welliswaar de laatste poging verpest... maar dat is na een geschiedenis van verknallen door jou...

Sorry man...
  donderdag 11 augustus 2011 @ 16:41:27 #30
352997 Guf
Zeg nooit nooit.
pi_100605837
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 14:55 schreef Javi het volgende:
What goes around comes around schreef je, maar dat gaat ook op voor Anna, als ze merkt dat haar nieuwe vriendje anders is dan dat hij is. Afwachten en dan zal het een les zijn voor iedereen.
We klote van mensen die je vriend pretenderen te zijn.
Ik ken al die "vrienden" 8 jaar. Net zolang als ik in NL ben. Ik heb dat hoofdstuk afgesloten en ben verder gegaan. Ik zeg niet dat IEDEREEN het wist en dat het een naaistreek van iedereen was, maar het doet me gewoon pijn om daar te zijn, bij hun te zijn. Serieus, ik wens hun het beste, allemaal. Maar zelf, kom ik daar niet meer.

quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 16:26 schreef thorgal82 het volgende:
Ik heb gelezen tot de psygo analyse... wat een verhaal man... wel tof dat je dat allemaal met ons deelt.... herken het wel trouwens, delen, vooral meiden die dan voor een vriend gaan...

Enige wat je kan doen, je leven op de rails houden... en andere vrienden. Misschien lullig om te zeggen, maar geef Anna en Jan ook maar een kans (gaat toch niet lukken), maar jij hebt zat kansen gehad om het met Anna goed te doen. Zij heeft welliswaar de laatste poging verpest... maar dat is na een geschiedenis van verknallen door jou...

Sorry man...
Ik geef hun zeker de kans, ik wens ze geluk, en het beste (zoals ik al tegen Javi zei). Als hun maar gelukkig zijn. Het moet van 2 kanten komen, en onze relatie was al zo ingewikkeld. Ik weet dat het leven een balans heeft, maar dat is al hun verhaal.
What goes around, comes back around.
pi_100605972
goed man... succes
pi_100606740
Ik vind dat je niet moet klagen, je was zo te lezen zelf ook niet bepaald heilig bezig.. Ga gewoon op zoek naar een meisje die wel bij je past, en niet zo jaloers e.d. is.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 17:48:50 #33
352997 Guf
Zeg nooit nooit.
pi_100608313
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 17:07 schreef kippiedippie het volgende:
Ik vind dat je niet moet klagen, je was zo te lezen zelf ook niet bepaald heilig bezig.. Ga gewoon op zoek naar een meisje die wel bij je past, en niet zo jaloers e.d. is.
Heb ik geklaagd dan? : ) Ik wil dit verhaal alleen maar delen met mensen om te laten zien, hoe het leven kan lopen. Ik ben hier als een heel ander mens uitgekomen, mijn les geleerd. Voorlopig hoef ik niemand, zoals ik al zei. Thx voor je reactie.
pi_100613951
Ik heb alles gelezen en het kostte me totaal geen moeite.
Ondanks wat spellingsfouten (Wat je al aangaf, kan je niks aan doen) was het prima te lezen.
Maar echt joh wat heb jij een hoop meegemaakt in die 4 jaar.
Wees blij dat die hoerenvriendin van je weg is en die matennaaier ook, ze verdienen elkaar.
Het kost natuurlijk tijd om er helemaal overheen te komen maar je ontmoet zeker wel een meisje die jou liefde wél waard is. O+

Heel veel succes met alles!
xxx
  donderdag 11 augustus 2011 @ 20:14:20 #35
352997 Guf
Zeg nooit nooit.
pi_100614275
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 20:08 schreef Alonso123 het volgende:
Ik heb alles gelezen en het kostte me totaal geen moeite.
Ondanks wat spellingsfouten (Wat je al aangaf, kan je niks aan doen) was het prima te lezen.
Maar echt joh wat heb jij een hoop meegemaakt in die 4 jaar.
Wees blij dat die hoerenvriendin van je weg is en die matennaaier ook, ze verdienen elkaar.
Het kost natuurlijk tijd om er helemaal overheen te komen maar je ontmoet zeker wel een meisje die jou liefde wél waard is. O+

Heel veel succes met alles!
Na alles wat ik zelf gedaan heb, tegenover haar, snap ik haar ergens wel. Had wel op eerlijkheid gehoopt, dat ik er niet zelf achter had moeten komen. Maar nogmaals, what goes around comes back around, maar dan 2x zo hard. Thx voor je reactie!
pi_100614970
de... tyfus...
pi_100615657
Damn....
Sterkte man! En mooi om te horen dat je het jezelf niet onderuit laat halen!
bzzzzzzz
pi_100625382
Wat een klootvreter. Niemand breekt de bro-code! En fuck "dit is leven"! Ja natuurlijk gebeuren er kutdingen in je leven maar dit is echt niet normaal meer. Niks te jou fout. Gvd de schuld van die Jan! Je bent een man, niet wegkwijnen in je verdriet! Natuurlijk, dit verkracht je brein, maar niet pessimistisch gaan worden en jezelf de schuld geven. Jij hebt je uberbest gedaan om Anna gelukkig te maken (na een paar zware AH zakken, hurr) en dan flikt ze dit met jouw mattie.

En balans in het leven oftewel karma hierzo, betekent niet dat je 't twee keer zo erg terugkrijgt wtf. Dan kan je leven alleen maar slechter worden en da's BS. Gewoon haar laten gaan en zoals je al hebt gedaan, contact verbreken, en verder gaan met je leven en een nieuwe chick zoeken die 10x beter is. Je denk nu vast blahblah die is er niet maar geloof me, die is er wel. Er is geen handvol maar een land vol.

BIA!
Hatseflats!
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 01:47:20 #39
349996 Nonverbaal
never eat yellow snow
pi_100628372
Zo zie je maar weer eens Hans Teeuwen heeft gewoon gelijk.....het zijn allemaal hoeren......oh nee KUT-hoeren....
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 02:03:18 #40
349996 Nonverbaal
never eat yellow snow
pi_100628715
En ja zoek een ander meisje maar soort zoekt soort,als ze een kut-relatie met haar vader heeft en daar niks aan doet(betere relatie met vader/er aan werken psychisch) zal ze problemen met mannen blijven houden.......
pi_100628844
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 02:03 schreef Nonverbaal het volgende:
En ja zoek een ander meisje maar soort zoekt soort,als ze een kut-relatie met haar vader heeft en daar niks aan doet(betere relatie met vader/er aan werken psychisch) zal ze problemen met mannen blijven houden.......
Wat een onzin.
pi_100629428
quote:
zorg jij nou maar eerst voor dat telefoonnummer van B :P
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 03:04:14 #43
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_100629496
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 19:57 schreef Snuwerd het volgende:
haha zoeen lang verhaal heb ik nog nooit hier meegemaakt

hierbij is het gebruikelijk om een samenvatting eronder neer te zetten :p
Een tijd geleden ook zo'n gast die problemen had met zijn bovenbuurman terwijl zijn vriendin op instorten stond of zo. Jezus wat een lang verhaal was dat zeg!
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 03:07:29 #44
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_100629535
Fuck hen. Ga verder met je leven. Ik zou ze nooit meer vergeven. Tijd voor een nieuwe start denk ik. Je had het haar btw nooit zo makkelijk moeten maken door weg te lopen, laat haar maar de moeite nemen om het uit te maken.

Jij bent trouwens zelf ook een flierefluiter waar je niks aan hebt. Aju.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 03:08:47 #45
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_100629557
O-)
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 03:10:04 #46
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_100629570
Kies je vrienden trouwens beter uit in de toekomst. Liever saaie Simon dan slicke Harry als je begrijpt wat ik bedoel.

Er is trouwens niks kutters als dat je er achter komt dat ze een relatie hebben op facebook. ;( Hartverscheurend is dat. Hoe hard wil je het hebben.
pi_100629706
quote:
Ik zou hiermee maar moeten leven, en verder gaan. Dit is leven. Alles gebeurd met een reden. En heeft uiteindelijk zijn positieve kant. Dit is mijn les. Mijn ervaring. Mijn fout.

Man... Dit is niet jouw fout? Waarom zou dit jouw fout zijn?!
Maar heftig man... goed dat je van je verslaving af bent :)
Rustig aan.
pi_100629714
Helemaal gelezen maar ik kan er uiteraard niet veel meer aan toevoegen. Domste wat je kan doen is het nu nog een kans geven als het tussen Jan en Anna niet werkt. Gewoon laten varen die player en sloerie. Ja, sorry, snap dat je haar leuk vond maar ze komt op mij over als een sloerie. Voor wat betreft vrienden die je niets verteld hebben, zou ik iets schappelijker zijn. Niet iedereen weet wat er tegelijk speelt en als ze het wel weten, kunnen ze zich ook stilhouden om andere redenen. Zo is het niet aan te raden om je teveel te bemoeien met relaties van anderen bijvoorbeeld. Stel een vriend had het jou verteld, ik durf bijna te wedden dat je ook pissig op de boodschapper zou zijn geweest. Zo gaat dat nu eenmaal. En dan ga je ook twijfelen aan het moment waarop de boodschapper het brengt. Er is altijd wel iets mis.

Maar nogmaals, enige wat ik kan zeggen is; vergeet deze zooi. Je bent van het blowen af, je bent volwassener geworden. Gewoon weer lekker leven zonder die klootzakjes. ^O^
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_100630379
So stevig verhaal zo voor het slapen gaan, sterkte ermee!
Mag ik vragen hoe vaak je blowde op het 'toppunt' van je verslaving?
Geen visum, geen paspoort, geen douane, geen grenzen, geen irritante verhalen van vervelende mensen.
pi_100639192
Helemaal gelezen. (op me telefoon :'))

Dus Anna is op 26/27 jarige leeftijd vreemd gegaan met je beste vriend na 4 jaar. Dat komt niet vaak voor nee.

Hoe lang is het contact met je "vrienden" verbroken? En ik zou trouwens niet zo hameren op het 4 jarige relatieschap, want als ik het goed begrijp zijn jullie beiden meerdere keren met andere gegaan en hadden jullie meer pauzes dam een relatie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')