Ahkj, dan heb ik niks gezegd...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:28 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Oja, ik bedoelde dat eigenlijk alleen maar positief. Ik heb na een aantal relaties wel momentjes gehad waarop ik dacht van hmm, dat moet ik de volgende keer toch allemaal net even anders aanpakken.
En TS daar bedoel ik ook niet mee dat je meteen weer een vriendin moet zoeken.
Ik ken al die "vrienden" 8 jaar. Net zolang als ik in NL ben. Ik heb dat hoofdstuk afgesloten en ben verder gegaan. Ik zeg niet dat IEDEREEN het wist en dat het een naaistreek van iedereen was, maar het doet me gewoon pijn om daar te zijn, bij hun te zijn. Serieus, ik wens hun het beste, allemaal. Maar zelf, kom ik daar niet meer.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:55 schreef Javi het volgende:
What goes around comes around schreef je, maar dat gaat ook op voor Anna, als ze merkt dat haar nieuwe vriendje anders is dan dat hij is. Afwachten en dan zal het een les zijn voor iedereen.
We klote van mensen die je vriend pretenderen te zijn.
Ik geef hun zeker de kans, ik wens ze geluk, en het beste (zoals ik al tegen Javi zei). Als hun maar gelukkig zijn. Het moet van 2 kanten komen, en onze relatie was al zo ingewikkeld. Ik weet dat het leven een balans heeft, maar dat is al hun verhaal.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:26 schreef thorgal82 het volgende:
Ik heb gelezen tot de psygo analyse... wat een verhaal man... wel tof dat je dat allemaal met ons deelt.... herken het wel trouwens, delen, vooral meiden die dan voor een vriend gaan...
Enige wat je kan doen, je leven op de rails houden... en andere vrienden. Misschien lullig om te zeggen, maar geef Anna en Jan ook maar een kans (gaat toch niet lukken), maar jij hebt zat kansen gehad om het met Anna goed te doen. Zij heeft welliswaar de laatste poging verpest... maar dat is na een geschiedenis van verknallen door jou...
Sorry man...
Heb ik geklaagd dan? : ) Ik wil dit verhaal alleen maar delen met mensen om te laten zien, hoe het leven kan lopen. Ik ben hier als een heel ander mens uitgekomen, mijn les geleerd. Voorlopig hoef ik niemand, zoals ik al zei. Thx voor je reactie.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:07 schreef kippiedippie het volgende:
Ik vind dat je niet moet klagen, je was zo te lezen zelf ook niet bepaald heilig bezig.. Ga gewoon op zoek naar een meisje die wel bij je past, en niet zo jaloers e.d. is.
Na alles wat ik zelf gedaan heb, tegenover haar, snap ik haar ergens wel. Had wel op eerlijkheid gehoopt, dat ik er niet zelf achter had moeten komen. Maar nogmaals, what goes around comes back around, maar dan 2x zo hard. Thx voor je reactie!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:08 schreef Alonso123 het volgende:
Ik heb alles gelezen en het kostte me totaal geen moeite.
Ondanks wat spellingsfouten (Wat je al aangaf, kan je niks aan doen) was het prima te lezen.
Maar echt joh wat heb jij een hoop meegemaakt in die 4 jaar.
Wees blij dat die hoerenvriendin van je weg is en die matennaaier ook, ze verdienen elkaar.
Het kost natuurlijk tijd om er helemaal overheen te komen maar je ontmoet zeker wel een meisje die jou liefde wél waard is.![]()
Heel veel succes met alles!
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 02:03 schreef Nonverbaal het volgende:
En ja zoek een ander meisje maar soort zoekt soort,als ze een kut-relatie met haar vader heeft en daar niks aan doet(betere relatie met vader/er aan werken psychisch) zal ze problemen met mannen blijven houden.......
Een tijd geleden ook zo'n gast die problemen had met zijn bovenbuurman terwijl zijn vriendin op instorten stond of zo. Jezus wat een lang verhaal was dat zeg!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:57 schreef Snuwerd het volgende:
haha zoeen lang verhaal heb ik nog nooit hier meegemaakt
hierbij is het gebruikelijk om een samenvatting eronder neer te zetten :p
Man... Dit is niet jouw fout? Waarom zou dit jouw fout zijn?!quote:Ik zou hiermee maar moeten leven, en verder gaan. Dit is leven. Alles gebeurd met een reden. En heeft uiteindelijk zijn positieve kant. Dit is mijn les. Mijn ervaring. Mijn fout.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |