abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100672810
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 11:59 schreef Guf het volgende:

[..]

Nee. Er zijn genoeg anderen.
Andere skihallen?
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 19:54:09 #77
352997 Guf
Zeg nooit nooit.
pi_100686136
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 12:01 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Andere skihallen?
Ja, er zijn er 7 in NL
What goes around, comes back around.
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 22:25:17 #78
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100692171
OP niet helemaal gelezen (véél te lang), maar wel genoeg om te weten waar het over gaat.
Zo'n lange OP was absoluut niet nodig geweest, omdat het hier gewoon om een backstabber en een sloerie gaat (heel bot gezegd).
Dit had je ook kunnen vertellen in een verhaal dat véél korter was, want deze situatie is al zo vaak voorgekomen.
Vergeet haar dus gewoon.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_100692941
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 22:25 schreef Madame_Paon het volgende:
OP niet helemaal gelezen (véél te lang), maar wel genoeg om te weten waar het over gaat.
Zo'n lange OP was absoluut niet nodig geweest, omdat het hier gewoon om een backstabber en een sloerie gaat (heel bot gezegd).
Dit had je ook kunnen vertellen in een verhaal dat véél korter was, want deze situatie is al zo vaak voorgekomen.
Vergeet haar dus gewoon.
ach, bij een topicstart in R&P gaat het er vaak niet alleen om het probleem aan de rest duidelijk te maken, maar ook een stukje van je af schrijven. ik kan me voorstellen dat het voor TS enorm oplucht om deze korte samenvatting van zijn afgelopen 4-5 jaar hier neer te zetten. mooi toch? de lezer heeft snel genoeg door dat het om een tragisch maar aloud geval van beste vriend + vriendin gaat.
"Pools are perfect for holding water"
pi_100692952
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 11:57 schreef Guf het volgende:

[..]

Het klopt bijna helemaal, op 1 iets na, namelijk dat ik wél veranderd ben. Ik hoef dat aan niemand te bewijzen. Als ik het zelf maar weet. Ik heb nu doelen in mijn leven, toen niet, toen leefde ik "vandaag". Nu denk ik over morgen. Alles wat gebeurd is, is alleen voor het beste. Ja ik heb er spijt van, maar aan de andere kant zou mijn leven niet veranderen. Zou ik nu niet zitten waar ik nu zit. Zou ik nu niet doen wat ik nu doe. En niemand, maar dan ook niemand kan het nu voor mij veranderen. Niemands kritiek.
Maar voor de rest ben ik helemaal met je eens.
Dat is fijn om te horen dat je echt zo vastbesloten bent om er iets van te maken en jezelf echt verandert.
Dan denk ik dat het juist extra belangrijk is om toch niet met haar verder te gaan. Zij hoort bij je oude leven en je vriend ook.
Ondanks dat ze een stukje ouder is dan jij, lijkt ze ook nog niet de rust in haar leven te hebben gevonden en stapt blijkbaar nog makkelijk over naar een ander.
Die vriend lijkt me ook niet echt zo betrouwbaar. Dus... Houd je leven op het spoor en wacht tot je een leuk serieus meisje tegenkomt die helemaal voor jou gaat en jij voor haar.
Je bent nog zo jong dus dat gaat echt wel gebeuren!
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  zondag 14 augustus 2011 @ 10:10:11 #81
352997 Guf
Zeg nooit nooit.
pi_100705121
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 22:42 schreef Injetta het volgende:

[..]

Dat is fijn om te horen dat je echt zo vastbesloten bent om er iets van te maken en jezelf echt verandert.
Dan denk ik dat het juist extra belangrijk is om toch niet met haar verder te gaan. Zij hoort bij je oude leven en je vriend ook.
Ondanks dat ze een stukje ouder is dan jij, lijkt ze ook nog niet de rust in haar leven te hebben gevonden en stapt blijkbaar nog makkelijk over naar een ander.
Die vriend lijkt me ook niet echt zo betrouwbaar. Dus... Houd je leven op het spoor en wacht tot je een leuk serieus meisje tegenkomt die helemaal voor jou gaat en jij voor haar.
Je bent nog zo jong dus dat gaat echt wel gebeuren!
Nee, dat bedoelde ik ooh niet. Verdergaan is ook geen optie. Het is gewoon moeilijk om te vergeten. Maar dat hoort erbij. Ik zal er nog een lange tijd mee in mijn hoofd zitten. Het is tenslotte mijn eerste lange relatie geweest. Zij weet idd niet wat ze wilt. Een relatie met een vriend die na 5+ jaar zomaar een vriendschap verbreekt voor een chick, en zij, die vreemdgaat met een persoon die ze altijd verschrikkelijk vond vanwege het feit dat hij al met echt heel veel chicks naar bed is geweest - lijkt mij niet het beste relatie ooit. Maar dat is al niet mijn probleem!
What goes around, comes back around.
  zondag 14 augustus 2011 @ 10:10:40 #82
319573 VinnX
VinTraX gehalte&.&
pi_100705129
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 10:18 schreef Guf het volgende:

[..]

Niet zo heel lang geleden. Heb het gevoel dat jij dit ergens heb gehoord, klopt het? En bedankt voor het lezen!
Nope, sorry.

Ik denk dat jij jezelf ook wel kan nagaan wat je het beste kan doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')