hm, ik keur piercings eigenlijk niet zo afquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jammer van de neuspiercing wel. Zo kamper, zo lelijk, zo ordinair.
Al die Italianen lopen daar rond met piercingsquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jammer van de neuspiercing wel. Zo kamper, zo lelijk, zo ordinair.
Niks aan te doen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Etsu draagt voetenlingerie.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
????quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:03 schreef Dastan het volgende:
[..]
is serieus al jouw lichaamshaar blond?
ja wil je foto's zienquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
PM.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
o op die fiets, pics van je schaamhaar
Dan ben je wel een jonkie, want je borsthaar krijgt als het goed is dezelfde kleur als je wenkbrauwen en zulks.quote:
De aloude wenkbrauwenmethode toepassen om iemands lichaamshaar te achterhalenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:05 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dan ben je wel een jonkie, want je borsthaar krijgt als het goed is dezelfde kleur als je wenkbrauwen en zulks.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Etsu is trouwens nog vergeten een foto te posten van z'n derde paar schoenen.
Bij dezen.
[ afbeelding ]
altijd leukquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:06 schreef yosander het volgende:
[..]
De aloude wenkbrauwenmethode toepassen om iemands lichaamshaar te achterhalen.
Het is dezelfde kleur, ik heb donkere wenkbrauwen enzulks, maar m'n haren zijn gewoon heel dun, dus op plekken waar niet echt veel zit, zie je het ook niet zo duidelijk, zeker op foto's. Dat is met m'n borsthaar dus het geval. Maar het wordt wel steeds meer. M'n baard wordt ook elke week voller, en ik verwacht niet dat dat voorlopig stopt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:05 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dan ben je wel een jonkie, want je borsthaar krijgt als het goed is dezelfde kleur als je wenkbrauwen en zulks.
Daarom scheer ik mijn wenkbrauwen ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |