abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 augustus 2011 @ 11:58:52 #76
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_100753678
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zorg gewoon voor een goed distributiesysteem dat net zo makkelijk is als downloaden nu is. Werk desnoods volgens het aloude bepaal zelf wat je betaalt systeem. Iedereen betaalt op zo'n manier voor de film en kunnen ook aan hun kijkbeleving een waardering geven. Ideaal zou zijn om bijvoorbeeld een systeem te hebben waarbij je achteraf betaalt. Neem gewoon minimaal bedrag van ¤1 bijvoorbeeld. Je kijkt de film, vond je het niks aan, betaal je slechts één euro. Vond je de film tof, spreek je daar je waardering voor uit in de vorm van het betalen van bijvoorbeeld ¤5. Eventueel ook een graadmeter erbij, met het gemiddelde bedrag dat mensen betaald hebben voor een film. Op die manier kun je dan ook op waardering sorteren. Kneuzige fanboys die op IMDB altijd 10-en geven aan kutfilms, betalen meestal toch maar één euro. Zo kun je meteen sorteren op daadwerkelijke waardering en niet op gimmick-value.
In de VS heb je Netflix waarbij je voor een vast bedrag per maand onbeperkt films en series kan kijken. Slechts een "matter of time" voordat dat in NL ook gemeengoed wordt, helemaal met hoeveel breedband hier beschikbaar is. Distributie van films via fysieke media gaat uitsterven.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_100753708
Lees anders mijn topic even door :D
Op zondag 25 september 2011 16:29 schreef Dimens het volgende:
Je bent een voorbeeld voor de meeste onder ons.
Op dinsdag 4 oktober 2011 01:23 schreef Zenato het volgende:
Jij bent 1 van de FOK!kers die aanbeden moet worden
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 11:43:21 #78
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_100799795
Tja, het blijft een eeuwige discussie, maar het blijft vreemd hoe de industrie hier op reageert. Een dag brainstormen levert enkele winstgevende principes op (zoals idd Netflix), toch worden deze maar mondjesmaat toegepast, regionaal uitgegeven en dan altijd met DRM achtige rotzooi omgeven. DRM, het antwoord op een angst die ongegrond is, want iedereen die je de dienst niet aanbied heeft het superieure alternatief van downloaden, zonder DRM. Consumenten worden DVDs en Blu-rays door de neus geboord met unskippable reclames, gij-zult-niet-stelen onzin en meer van die crap. Je kunt toch niet anders concluderen dat men in deze industrie massaal achterlijk is. In een gezonde industrie waren de alternatieven allang als paddenstoelen uit de grond geschoten, in deze industrie wordt er vooral geprobeerd de klok terug te draaien en politici te beïnvloeden.
Ondertussen ga ik naar de HBO website en krijg te zien dat ik m'n geld niet aan hun mag geven. Illegaal downloaden is idd moreel verwerpelijk (behalve bij muziek wmb, maar dat is een andere discussie), maar zolang legaal downloaden niet of nauwelijks bestaat (het is volkomen onmogelijk om een legaal product te krijgen dat zo goed is als de illegale download) is het ook niet erg eerlijk om het te veroordelen.
Waarom kan ik niet elke blu-ray legaal downloaden bijvoorbeeld? Niet eens voor een belachelijk hoge prijs?

Ondertussen kijkt de hele wereld 1080p via Youtube zonder probleem.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 16:48:34 #79
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_100811822
Volgende projectje voor ons lieve google?
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 16:55:03 #80
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_100812083
Stel je toch bijvoorbeeld voor dat al je gekochte films in een database zoals steam staan? Je kunt altijd je eigen films downloaden, mocht het nodig zijn kan je ze ook streamen. Het is een business die piraten niet kunnen aanbieden met hetzelfde product maar met extra functies-> winst. Het is ook niet te kraken met fatsoenlijke beveiliging.
Is het echt zo moeilijk?

Of had ik dit niet moeten zeggen en gewoon een bedrijfje moeten beginnen?
pi_100812387
quote:
19s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 16:55 schreef kingmob het volgende:
Stel je toch bijvoorbeeld voor dat al je gekochte films in een database zoals steam staan? Je kunt altijd je eigen films downloaden, mocht het nodig zijn kan je ze ook streamen. Het is een business die piraten niet kunnen aanbieden met hetzelfde product maar met extra functies-> winst. Het is ook niet te kraken met fatsoenlijke beveiliging.
Is het echt zo moeilijk?

Of had ik dit niet moeten zeggen en gewoon een bedrijfje moeten beginnen?
Probleem is alleen dat Steam op de pc voor de pc is. Bij films is dit moeilijk. Dan moet je ofwel wachten tot zelfs de gemiddelde nitwit toch overgegaan is op mediacenters, of je moet alsnog werken met de omweg dat je download op de pc, op een (dure) dvd brand en dan alsnog op de tv kan kijken.
pi_100812988
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 17:02 schreef Adames het volgende:

[..]

Probleem is alleen dat Steam op de pc voor de pc is. Bij films is dit moeilijk. Dan moet je ofwel wachten tot zelfs de gemiddelde nitwit toch overgegaan is op mediacenters, of je moet alsnog werken met de omweg dat je download op de pc, op een (dure) dvd brand en dan alsnog op de tv kan kijken.
Internet-televisies zouden geperfectioneerd moeten worden. Liefst met integratie voor bijvoorbeeld youtube en dergelijke. Je kunt dan netflix integreren met gewoon tv-kijken, eventueel ook nog koppelen aan sociale media.

"Jaap is Avatar aan het kijken."
Like.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 17:18:43 #83
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_100813038
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 17:02 schreef Adames het volgende:

[..]

Nee, dit is geen probleem, want anders zou piraterij ook geen probleem zijn.
  zondag 4 september 2011 @ 13:29:27 #84
160987 abruzzese
Veel geld veel vrijheid
pi_101551339
Ik heb sinds 3 weken terug het downloaden van films DVD5 onder de knie gekregen en was al een hele tijd ermee bezig maar ik kwam er gewoonweg niet uit .
Heb met een aantal personen gepraat op het werk die mij wegwijs hebben gemaakt en sindsdien heb ik zeker een grote hobby erbij .
Ik kijk heel graag films en mijn kennis groeit nu elke dag zoals werken met Binreader / SABnzbd / Spotnet / NZBindex.com / Spotplanet.org etc............
Heb laats een AC Ryan Playon!HD - HD2 Mini gekocht en deze is helemaal fantastisch , gewoonweg SUPER FILM kijken .
Voor velen is het misschien geen nieuwigheid meer omdat ze er al jaren mee vertrouwd zijn maar voor mij is het een nieuwigheid die mij zeer interesseert en zie nu wat je met FTD allemaal kunt doen .
Nu zal films downloaden wel illegaal zijn maar het bespaart mij wel een hoop geld en zal geen films meer huren / kopen / abonnee film 123 Ziggo worden .
Hardlopen is mijn grote passie en loop ongeveer 3000 KM per jaar
  zondag 4 september 2011 @ 13:58:41 #85
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_101552297
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 17:06 schreef ß het volgende:

[..]

Waar ben je bang voor? Dat de politie de volgende morgen bij je voor de deur staat? Doe gewoon sociaal en gebruik het zoals het bedoeld is.
Hangt er vanaf of je in Nederland woont of in Duitsland. In Duitsland krijg je dus wel echt problemen, alleen al vanwege het downloaden.
Krekker is de bom!
pi_101553018
quote:
3s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 15:44 schreef Dastan het volgende:

[..]

Kun je uitzetten.
Leecher!
pi_101630460
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 13:29 schreef abruzzese het volgende:
Nu zal films downloaden wel illegaal zijn maar het bespaart mij wel een hoop geld en zal geen films meer huren / kopen / abonnee film 123 Ziggo worden .
Buiten het feit of het wel of niet 'legaal' is. Deze manier kan toch nooit prettig voelen? Je 'geniet' van werk van anderen, zonder daar iets voor te betalen. Maar och... de plas droogt vanzelf op, als niemand bereid is voor werk van anderen te betalen. Die koek is namelijk ooit op. Naar verwachting zal dit sneller zijn dan menigeen denkt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')