Prima! Als je het maar lekker vindt!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:44 schreef FutureFairytale het volgende:
een hele heeeeeele dikke knuffel voor Krak!!
en ik drink vnv iets op je bij een cafe'tje, alhoewel ik denk dat het warme chocomel gaat worden
Awwwquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Van Miya krijg je ook een hele dikke knuffel. Ze huilt aan een stuk door...
beetje vage foto maar dit was net voor ze nog huilde. voor jou Krak!
[ afbeelding ]
komt goed, ik neem er 2quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:48 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Prima! Als je het maar lekker vindt!
fijne avond!! geniet er maar vanquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:50 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, opruimen en naar huis. Nog even genieten van koopavond. Nog maar een paar als inwoner van deze stad.
hahahaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:50 schreef Stereotomy het volgende:
Nouja, babi's zijn altijd groener bij de buren
Nu ben ik even stil..... Zo lief! Van jou en van Miya!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[ afbeelding ]
Aan de balinese zal het niet liggen. Die is echt goed wat spoed betreft.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:51 schreef Bluezz het volgende:
Hé krak, ik hoop op een goeie nierfunctie en een effectieve behandeling![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben het niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:01 schreef krakkemieke het volgende:
Biecht eens op Borisz!![]()
[Upd] FOK!s KLB-forum in Donald Duck
Wel ok, meelopen was tof, hij hoort morgen meer.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:58 schreef krakkemieke het volgende:
Hey Freecell! Hoe is het Tara vergaan?
Je kan het Bloesquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:08 schreef Bluezz het volgende:
Na 4 heavy dagen even 3 dagen chillen, om dan weer 5 dagen aan de bak te moeten
Ik denk dan: die kaars blijft doorsturen, al vergeet ik het even.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:10 schreef freecell het volgende:
[..]
Wel ok, meelopen was tof, hij hoort morgen meer.
Kaarsje branden is een ritueel op zich geworden, jammer, want het originele idee was: ik doe een kaarsje aan, die zie ik dan en dan kan ik voor je bidden.
Dat idee is natuurlijk een beetje weg als je een kaarsje aansteekt in een kerk en er vervolgens bij wegloopt
De eerste toepassing gebruik ik ook nog wel, of met een kaarsje om te bedenken dat ik er voor wil bidden (niet vaak overigens) of ik zet het ergens leesbaar neer in de kamer, zodat ik er af en toe tegenaan loop
Bedankt!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:20 schreef AnneX het volgende:
Krakke toch !
Wat een rotbericht.
Je hebt pm.
Tuurlijk kan ze het!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Je kan het Bloes. Ik zal mijn werkenergie naar je toe sturen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |