abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100606650
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 17:03 schreef Stereotomy het volgende:
Effectief weghalen bedoel ik :@
Dat begreep ik. :* Was even algemene, ongevraagde informatie.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_100606664
Oh Krak! *ben ff stil*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_100606718
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 17:01 schreef krakkemieke het volgende:

DE: Vrijdag gaat weer dezelfde, ervaringsdeskundige vriendin mee, was heel nuttig.
Oh dat is fijn iig. Beetje steun kan geen kwaad met zulke gesprekken en altijd fijn als er 2 paar oren luisteren ivm te veel info/dingen vergeten..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_100606803
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 17:06 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Oh dat is fijn iig. Beetje steun kan geen kwaad met zulke gesprekken en altijd fijn als er 2 paar oren luisteren ivm te veel info/dingen vergeten..
Ze heeft borstkanker gehad dus ze kan ook dingen vragen die ik niet kan weten op dit moment.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_100606973
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 17:08 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Ze heeft borstkanker gehad dus ze kan ook dingen vragen die ik niet kan weten op dit moment.
Ja idd.

Nou heel veel sterkte iig krak en neem idd een lekkere 'borrel' :*
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_100606991
Sterkte Krakje :*
pi_100607014
Ik ga even mijn vaders regel instellen. Als er bezoek kwam zei hij: We praten 10 minuten over mijn ziekte en dan is het klaar. ;)

Dat gezegd hebbende, natuurlijk mogen jullie alles vragen. :Y
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_100607034
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 17:13 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Ja idd.

Nou heel veel sterkte iig krak en neem idd een lekkere 'borrel' :*
Hij lag toch al in de koelkast. O-)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_100608189
op naar huis :W
pi_100609114
Ik denk dat je wel een borrel kan gebruiken ja... Ik drink er straks één met je mee, goed? :)

Komt daar je 'geen zin in eten' ook vandaan denk je?
pi_100609616
Wow krak...... Heel veel sterkte :*
pi_100609664
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 18:10 schreef freecell het volgende:
Ik denk dat je wel een borrel kan gebruiken ja... Ik drink er straks één met je mee, goed? :)

Komt daar je 'geen zin in eten' ook vandaan denk je?
Ik heb geen medicijnen gestudeerd.
Maar die tumor zit in de buurt van mijn bijnier. En dat zou het syndroom van Cushing kunnen veroorzaken.
Ja, ik heb symptomen die bij kanker horen, zoals gebrek aan eetlust. Ik heb het altijd aan stress geweten. Maar ik lijk ook andere symptomen te hebben die bij Cushing horen. Behalve dan hoge bloeddruk.
Een van die dingen is dat al mijn vet aan de voorkant zit, waar ik laatst ook over postte.
Ik heb er geen verstand van, we zullen zien. :+

Proost! *klink!*
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  donderdag 11 augustus 2011 @ 18:28:52 #263
3878 Vork
Manisch creatief
pi_100609793
Oja sterkte nog krak. Als er gedronken moet worden, dan trek ik straks als ik weer thuis ben ook wel wat open.

Ik hoop van harte dat het op een of andere manier toch wel meevalt.
pi_100609798
Heel veel sterkte Krak! Hopelijk kunnen ze je goed helpen.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 18:31:18 #265
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_100609871
Had het thuis even helemaal gehad dus naar de supermarkt gereden en boodschappen gedaan. Moest na het inkopen eerst even rustig in de Auto zitten met wat drinken want ik zag zwarte vlekken en sterretjes. Na een tijdje naar huis gereden, en ben nu helemaal kapot.
Duidelijk nog lang niet gezond als in de auto stappen, wat inkopen doen en naar huis rijden al zo een impact heeft. Achteraf gezien had ik het niet moeten doen, is waarschijnlijk gevaarlijker dan met een paar biertjes op de auto in stappen. Dat doe ik trouwens nooit.
Maar goed, wel een hele kofferbak vol met staple goods, groente en fruit en lekkers in huis gehaald, de voorraadkast puilt uit.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_100609893
Ik voel een nieuwe trend aankomen..... Glaasje inschenken ipv kaarsje branden. :+
Niet dat ik het afkeur. O-)

Erg bedankt allemaal voor jullie steun! :*
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_100609966
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 18:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Had het thuis even helemaal gehad dus naar de supermarkt gereden en boodschappen gedaan. Moest na het inkopen eerst even rustig in de Auto zitten met wat drinken want ik zag zwarte vlekken en sterretjes. Na een tijdje naar huis gereden, en ben nu helemaal kapot.
Duidelijk nog lang niet gezond als in de auto stappen, wat inkopen doen en naar huis rijden al zo een impact heeft. Achteraf gezien had ik het niet moeten doen, is waarschijnlijk gevaarlijker dan met een paar biertjes op de auto in stappen. Dat doe ik trouwens nooit.
Maar goed, wel een hele kofferbak vol met staple goods, groente en fruit en lekkers in huis gehaald, de voorraadkast puilt uit.
Hee, zorg eens goed voor jezelf! Je bent haske ziek geweest, dat is niet zomaar over als je naar huis mag! :*
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  donderdag 11 augustus 2011 @ 18:35:36 #268
45206 Pietverdriet
pi_100610037
* Pietverdriet doet een kapje voor en knuft krakje eens zonder haar aan te steken. Sterkte meid, wat een ellende allemaal, dan ben je haast blij met een zware infectie.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 18:36:22 #269
3878 Vork
Manisch creatief
pi_100610066
Lijkt me een gezonde trend. Op een of andere manier associeer ik kaarsjes branden meer met de dood (of voor de gezelligheid) en ergens op drinken meer met het leven (of met gezelligheid). Gevoelsmatig komt die borrel dan ook meer in de buurt van de situatie, dan kaarsjes branden. :+
  donderdag 11 augustus 2011 @ 18:38:22 #270
3878 Vork
Manisch creatief
pi_100610150
Piet, ik hoop dat je voorlopig niet meer het huis uit hoeft voor eten of wat dan ook. Was de kofferbak echt goed zoniet propvol? Dat lijkt me ook best beangstigend om een voertuig te besturen als je je niet goed voelt.
pi_100610209
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 18:35 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet doet een kapje voor en knuft krakje eens zonder haar aan te steken. Sterkte meid, wat een ellende allemaal, dan ben je haast blij met een zware infectie.
Laat dat kapje maar Piet, zo te horen maakt jouw infectie mijn kanker nog kapot. ;)
Gekkie, natuurlijk ben je daar niet blij mee.
En Oh ja, denkt van: laat ik maar niet posten, mijn verkoudheid stelt niks voor. o|O
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  donderdag 11 augustus 2011 @ 18:39:37 #272
45206 Pietverdriet
pi_100610210
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 18:33 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Hee, zorg eens goed voor jezelf! Je bent haske ziek geweest, dat is niet zomaar over als je naar huis mag! :*
Jaha, ik weet het, maar werd gek van het thuis zitten. Vanmorgen ook even over de markt gelopen en een visje gegeten.
Als ik braaf in op de bank was blijven liggen had ik me wat beter gevoeld, maar niet zo tevreden geweest. Ik moet die lat iedere keer een stukje hoger leggen. Ben niet alleen een knorrige ijdele ouwe dikke nicht, maar ook een vechter, ik zal en moet het kunnen. Karakter zit me soms ook in de weg.
pi_100610288
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 18:39 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Jaha, ik weet het, maar werd gek van het thuis zitten. Vanmorgen ook even over de markt gelopen en een visje gegeten.
Als ik braaf in op de bank was blijven liggen had ik me wat beter gevoeld, maar niet zo tevreden geweest. Ik moet die lat iedere keer een stukje hoger leggen. Ben niet alleen een knorrige ijdele ouwe dikke nicht, maar ook een vechter, ik zal en moet het kunnen. Karakter zit me soms ook in de weg.
Ik ken het, ik ken het.......

Dat dikke weet ik niet, maar de rest van die woorden vind ik wel meevallen hoor! ;)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  donderdag 11 augustus 2011 @ 18:42:07 #274
45206 Pietverdriet
pi_100610301
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 18:38 schreef Vork het volgende:
Piet, ik hoop dat je voorlopig niet meer het huis uit hoeft voor eten of wat dan ook. Was de kofferbak echt goed zoniet propvol? Dat lijkt me ook best beangstigend om een voertuig te besturen als je je niet goed voelt.
Ik ben wel voorzichtig hoor, no worries, en ja, heb eten voor 2 weken, zo niet langer in huis.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 18:42:41 #275
3878 Vork
Manisch creatief
pi_100610331
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 18:42 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik ben wel voorzichtig hoor, no worries, en ja, heb eten voor 2 weken, zo niet langer in huis.
Dan geen worries. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')