Zijn de cijfers voor de olie reserves. Als die omhoog gaan, is er dus minder vraag naar olie. Dat schijnt in te houden dat de economie afkoelt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:34 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat zo'n goede ontwikkeling is. Olie tekort of zie ik dat verkeerd?Dus olieprijs gaat weer omhoog..
NL heeft van zowel S&P, Moody's als Fitch een AAA rating. Dat lijken mij toch wel de drie grootstequote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:13 schreef the85mc het volgende:
Nederland heeft officieel geen AAA rating van 3 bureau's maar van 2. Officieel hebben we dus geen AAA.
Ik dacht frankrijk, duitsland, denemarken, zweden, finland.
Edit: check
http://mens-en-samenlevin(...)waardeerd-imago.html
Niet van Fitch..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:36 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
NL heeft van zowel S&P, Moody's als Fitch een AAA rating. Dat lijken mij toch wel de drie grootste
Ik niet hoorquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:38 schreef Bowny het volgende:
We gaan de Yanks laten zien dat wij ook sprintjes kunnen trekken
Ja ik weet ook niet beter dan dat Fitch ook een (AAA) rating van NL heeft.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:46 schreef Sanner het volgende:
http://economicsnewspaper(...)e-outlook-50291.html
Volgens mij ook van Fitch...
Aperam is troep. AM kon het zelf niet kwijt en het leverde niet genoeg op dus hebben ze het maar op de beurs gegooid. Het bedrijf draait op enorm veel korte termijn-schulden en dat wil je niet hebben tijdens volatiele en onzekere tijden.quote:
Ik vooral benieuwd naar dat Franse gerucht eigenlijk.. zal weer een nieuwe paragraaf kunnen opleveren.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:49 schreef RvLaak het volgende:
En daar gingen net 400 punten van de DJ af:
Dow Jones 10,837.89 -401.88 (-3.58%)
AM is troep. Als ze dan van Aperam afwillen, weet je dat dat de verheffende trap van troep is. Troeperst?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:51 schreef flyguy het volgende:
[..]
Aperam is troep. AM kon het zelf niet kwijt en het leverde niet genoeg op dus hebben ze het maar op de beurs gegooid. Het bedrijf draait op enorm veel korte termijn-schulden en dat wil je niet hebben tijdens volatiele en onzekere tijden.
Overigens hebben die Duitsers van E.on ook meer een statement gemaakt met hun verlies naar de overheid. Een verlies van 1,5 miljard door een paar miljard schuld af te lossen plus de aankondiging van inkrimping van het personeelsbestand.
Cool, wist ik nog nietquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:52 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
AM is troep. Als ze dan van Aperam afwillen, weet je dat dat de verheffende trap van troep is. Troeperst?
Praktisch hetzelfde verhaal met AM idd. Alleen de schaal is wat groterquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:52 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
AM is troep. Als ze dan van Aperam afwillen, weet je dat dat de verheffende trap van troep is. Troeperst?
sarcasm +1quote:
http://www.bol.com/nl/p/n(...)006191080/index.htmlquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:52 schreef the85mc het volgende:
Gaat wel snel met de beursdraadjes de laatste dagen. O ja, de beurs staat in de fik.
Maar niemand weet goede boeken over optiebeleggen?
Dus het lijkt me niet dat Soc Gen een rating issue isquote:Kredietbeoordelaar Fitch herhaalde woensdag echter dat de AAA-rating van Frankrijk niet in gevaar is. Standard & Poor's zei zondag exact hetzelfde.
Ik herhaalde enkel wat Durk zei. Bij een rating afwaardering zou SocGen een hoop zaken op de balans moeten afwaarderen en dat zou hun de kop kunnen kosten.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:58 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
van de telegraaf, ongechecked:
[..]
Dus het lijkt me niet dat Soc Gen een rating issue is
Dat de rest van de Franse banken meegaan lijk tme wel evident want die zijn onderling even verweven als de NL banken
Je moet wel betalen, anders krijg je geen rating. Volgens mij wil Nederland geen rating van S&P.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:14 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Wel raar, want de Nederlandse economie is groter dan die van Zweden, Finland en Denemarken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |