250 wortelen?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:08 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Even kijken, dol op Dexter nl. thanks
Lijsje:
O: 250 wortelen, aardbeien
S: 6 km met 11.6/uur
L: 2 boterhammen lever, beschuit kaas, beschuit jam, beker melk
T's: nectarine, appel, gekookt ei, blokje choco
D: bloemkool, gebakken champignons/ui/paprika met room, ijsergsla, varkenshaas en aardappelkoketten
L: vla en kwark
Ja, tuurlijk!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:09 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Over moeite gesproken, is het goed als ik jou zo een pm stuur
nou, dan gaat je vriend bij z'n moeder patat eten en eet jij thuis, simpel.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:12 schreef Mixende_match het volgende:
Ohh, vriendlief heeft toegezegd om vanavond patat bij z'n moeder te komen eten, zonder te overleggen met mij! Net boodschappies gedaan, en ik wil heul geen patat eten
Zou jij dat doen?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou, dan gaat je vriend bij z'n moeder patat eten en eet jij thuis, simpel.
Dat had hij ook wel even kunnen overleggenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:12 schreef Mixende_match het volgende:
Ohh, vriendlief heeft toegezegd om vanavond patat bij z'n moeder te komen eten, zonder te overleggen met mij! Net boodschappies gedaan, en ik wil heul geen patat eten
Als ik echt geen zin had in patat welquote:
maar.. stiekum heb ik helemaal geen zin om daarheen te gaanquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:14 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Dat had hij ook wel even kunnen overleggen. Maar kan je niet nu even iets gezonds naar binnen werken, zoals Maria&carrots, en dan niet zo héél veel patat eten, en dan vanavond nog iets van yoghurt met fruit? Zo los ik ongepland-sociaal-verplicht-slecht-avondeten meestal op.
Niet gaan danquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:14 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
maar.. stiekum heb ik helemaal geen zin om daarheen te gaanhoe los ik dat op dan
Dan idd niet gaanquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:14 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
maar.. stiekum heb ik helemaal geen zin om daarheen te gaanhoe los ik dat op dan
Niet gaan. haha.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:14 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Niet alle schoonouders waarderen optie B denk ikquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als ik echt geen zin had in patat welof ik zou meegaan en mijn eigen potje daar klaarmaken
Okee..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dan idd niet gaanEn je eigen potje koken!
Je voelt je ineens heul niet lekkerquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:14 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Whoo ik = voorbeeld van Goed Gedragquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:14 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Dat had hij ook wel even kunnen overleggen. Maar alleen eten is ook weer zo ongezellig. Kan je niet nu even iets gezonds naar binnen werken, zoals Maria&carrots, en dan niet zo héél veel patat eten, en dan vanavond nog iets van yoghurt met fruit? Zo los ik ongepland-sociaal-verplicht-slecht-avondeten meestal op
.
Je kan toch ook gewoon eerlijk zijn en zeggen dat je liever lekker thuis blijft?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:16 schreef Nallie het volgende:
[..]
Je voelt je ineens heul niet lekker
Siral? geen idee, vakantie?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:17 schreef Jagärtrut het volgende:
ik vind Budapest erg leuk!
Waar is eigenlijk onze user met het eetprobleem (ben haar naam vergeten) gebleven?
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:17 schreef shinydiscoball het volgende:
Wie heeft er ervaring met vrienden die opeens toch niet zulke vrienden blijken te zijn? Dat besef is best naar namelijk.
Ja leuk!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:16 schreef Phaidra het volgende:
*breekt even in*
Is Budapest leuk? Ik zie een leuke prijs voor tickets en heb een betaalbaar appartement gezien ca. 30 min. lopen van het centrum (ik zit liever in appartement dan hotel, dan kan ik makkelijk voor mezelf koken ipv steeds uit eten te 'moeten').
ja hoi.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:17 schreef shinydiscoball het volgende:
Wie heeft er ervaring met vrienden die opeens toch niet zulke vrienden blijken te zijn? Dat besef is best naar namelijk.
siral, ja!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:18 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja leuk!
En jagar, syral denk ik?
Aw Shiny!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:17 schreef shinydiscoball het volgende:
Als daar onder valt dat mijn vriend (lees: ex) opbiechtte met mijn beste vriendin naar bed te zijn geweest dan meld!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:17 schreef shinydiscoball het volgende:
Kan ook, maar als je pech hebt levert dat gezeur op met schoonmoeder en misschien ook vriendje. Smoesjes zijn altijd makkelijker...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon eerlijk zijn en zeggen dat je liever lekker thuis blijft?of zie ik dat verkeerd?
Check.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:17 schreef shinydiscoball het volgende:
Presentquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:17 schreef shinydiscoball het volgende:
Oe lekker!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:20 schreef Phaidra het volgende:
Hmm, ticket is 99 euro (retour met KLM op fijne tijden), appartement 25 euro per nacht. Best oké denk ik! En in september nog gemiddeld 23 graden.
ook hoiquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:17 schreef shinydiscoball het volgende:
doen, Budapest heeft ook heerlijke thermale baden! Is het appartement in Buda of in Pest?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:20 schreef Phaidra het volgende:
Hmm, ticket is 99 euro (retour met KLM op fijne tijden), appartement 25 euro per nacht. Best oké denk ik! En in september nog gemiddeld 23 graden.
Volgens mij had jij van 't weekend (of daarvoor al?) nog zoiets?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:21 schreef Phaidra het volgende:
He shiny. Wat rot
.
Recentelijk heb ik er gelukkig geen ervaring mee, wel met het uit elkaar groeien omdat je elkaar nauwelijks meer spreekt...
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:23 schreef Perruche het volgende:
Lijstje, comments?
O: 150 hv yoghurt met 3 el muesli, lijnzaad en kleine banaan
T: kleine caffe latte
L: italiaanse bol met ham/kaas/rauwkost, tomatensoep met balletjes
T: peer, 200 gr rauwkost met dressing
B: 2x20 minuten fietsen
S: dag 3 squat/pushup/crunch programma
D: melanzana alla parmigiana (aubergine met tomatensaus en kaas uit de oven)
T: stukje zelfgebakken taart!
Nou ja, dat was iemand die opeens meer dan vriend wilde zijnquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:22 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Volgens mij had jij van 't weekend (of daarvoor al?) nog zoiets?![]()
Auwquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als daar onder valt dat mijn vriend (lees: ex) opbiechtte met mijn beste vriendin naar bed te zijn geweest dan meld!![]()
Dat was idd best naar
En wij!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:24 schreef shinydiscoball het volgende:
Maargoed, volgens mij zijn er nog genoeg mensen die me wel leuk vinden. Zoals mn moeder
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:24 schreef shinydiscoball het volgende:
Aw ik ben best blij dat ik niet de enige ben.
Ik heb me heel rot gevoeld een paar weken terug en ik hoorde van een paar mensen gewoon niks. Gister gingen we wat eten en toen ik vertelde van die periode reageerden ze heel lauwtjes. En iemand maakte een opmerking dat ze mij blijkbaar niet goed genoeg kenden om te zien dat het slecht ging. Dus zo close zijn we niet blijkbaar.
Maargoed, volgens mij zijn er nog genoeg mensen die me wel leuk vinden. Zoals mn moeder
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:24 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik heb me heel rot gevoeld een paar weken terug en ik hoorde van een paar mensen gewoon niks. Gister gingen we wat eten en toen ik vertelde van die periode reageerden ze heel lauwtjes. En iemand maakte een opmerking dat ze mij blijkbaar niet goed genoeg kenden om te zien dat het slecht ging. Dus zo close zijn we niet blijkbaar.
aiquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:24 schreef shinydiscoball het volgende:
Bijna aan het water in Buda, zo te zien.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:22 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
doen, Budapest heeft ook heerlijke thermale baden! Is het appartement in Buda of in Pest?
Snap jou helemaal!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:28 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb geen vrienden meer om teleurgesteld in te raken, ergens best fijn en 'safe'. Wel genoeg leuke kennissen enzo, maar geen vrienden-vrienden... geeft me eigenlijk wel meer rustis dat heel stom?
Ergens is dat best wel erg wat jij en Mo typen. Een mens heeft toch vrienden nodig? Ik heb er niet veel (wel veel kennissen, te veel, ik heb helemaal geen zin om ze allemaal te zienquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Daarom wil ik geen 'echte' vrienden die doen alleen maar au.
Perruche, jij gaat goed met je lijstjes he? Lekker
Quote before the edit!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Boh ik ben ook vaak niet zo attent voor vrienden geloof ikIk zou het graag wíllen zijn, maar ben er niet zo handig in
Dus ik probeer het wel maar tja
Dit betekent echter niet dat ik ze niet lief vindt! Ik heb heel vaak ideetjes die ik niet uitvoer of wil me ook niet opdringen ofzo
Nou ja, zo sta ik er inquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:30 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ergens is dat best wel erg wat jij en Mo typen.
Ja best wel, vooral een vriendin waarvan ik dacht dat het een goeie vriendin was reageerde eerder geirriteerd dan meelevend. Ik had haar ook meerdere sms'jes gestuurd afgelopen zomer of er wat was, waar ze gewoon niet op reageerde. Nouja misschien trek ik het me teveel aan ofzo, als zij niet zegt wat er is kan ik er weinig aan doen I guess.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]dat lauwtjes reageren is best pijnlijk, alsof het diegene niet echt interesseert, zo voelt dat dan.
ja da's allemaal prima, maar eigenlijk is het best jammer. Zou toch leuk zijn als je lief & leed met meerdere mensen kan delen, die je dan ook vertrouwt?quote:
Da's stom en jammerquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:33 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ja best wel, vooral van een vriendin waarvan ik dacht dat het een goeie vriendin was reageerde eerder geirriteerd dan meelevend. Ik had haar ook meerdere sms'jes gestuurd afgelopen zomer of er wat was, waar ze gewoon niet op reageerde. Nouja misschien trek ik het me teveel aan ofzo, als zij niet zegt wat er is kan ik er weinig aan doen I guess.
ik heb 2 goeie vriendinnen, en daar blijft het een beetje bij hoor. Wel kennissen etc.. maar that's it.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:28 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb geen vrienden meer om teleurgesteld in te raken, ergens best fijn en 'safe'. Wel genoeg leuke kennissen enzo, maar geen vrienden-vrienden... geeft me eigenlijk wel meer rustis dat heel stom?
Ah, uniek dus ook..
Hmm, ik bedoel dit niet lullig ofzo maar doe je niet van "hee, ik heb hun niet nodig want dan kunnen ze me geen pijn doen" net alsof je sterk bent door niet zwak te zijn?quote:
Ze zal wel ongesteld zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:33 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ja best wel, vooral van een vriendin waarvan ik dacht dat het een goeie vriendin was reageerde eerder geirriteerd dan meelevend. Ik had haar ook meerdere sms'jes gestuurd afgelopen zomer of er wat was, waar ze gewoon niet op reageerde. Nouja misschien trek ik het me teveel aan ofzo, als zij niet zegt wat er is kan ik er weinig aan doen I guess.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:33 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ja best wel, vooral een vriendin waarvan ik dacht dat het een goeie vriendin was reageerde eerder geirriteerd dan meelevend. Ik had haar ook meerdere sms'jes gestuurd afgelopen zomer of er wat was, waar ze gewoon niet op reageerde. Nouja misschien trek ik het me teveel aan ofzo, als zij niet zegt wat er is kan ik er weinig aan doen I guess.
Maandenlang? Dan moet ze even de dokter bellen lijkt me.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:35 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
[..]
Ze zal wel ongesteld zijn.
Ja dat bedoel ik eigenlijk een beetje.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:35 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Hmm, ik bedoel dit niet lullig ofzo maar doe je niet van "hee, ik heb hun niet nodig want dan kunnen ze me geen pijn doen" net alsof je sterk bent door niet zwak te zijn?
Dat snap ik nu dus ook heel goed. Ik heb best wel veel in die vriendschappen gestoken maar als dat zo afloopt hoeft het ook niet echt meer. Ik heb gelukkig wel een aantal vrienden al heel lang, die ik echt vertrouw. Misschien moet ik die wat meer koesteren.quote:
ik had gisteren de gordijnen dicht, kaarsen aan, en wat sfeerverlichting. Met een warme theequote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Ow de kachel staat hier weer eens aan, dat vind ik nog wel het stomst
Zal ik cassavechips nemen?
Nee gewoon in het moment door de reactie. Misschien is hetgeen sdb haar verwijt (dat ze het niet doorheeft/niet serieus neemt ofzo) wel iets wat ze ook van zichzelf vind dus dat anderen het niet bij haar waarnemen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maandenlang? Dan moet ze even de dokter bellen lijkt me.
Niet op SMSjes of andere vormen van contact reageren is erg onbeschoft. Nou weet ik niet wat haar situatie is, maar het komt iig heel gemeen over.
Ik denk dat het gezien het intensieve sporten een prima lijstje is.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:23 schreef Perruche het volgende:
Lijstje, comments?
T: peer, 200 gr rauwkost met dressing
Ja, klopt al zit door de lasagne wel veel groente. Ik ben de inhoud van mijn koelkast leeg aan het maken voor ik op vakantie ga, dus vandaar minder groente dan gewoonlijk. Fruit eet ik sowieso al weinig.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:39 schreef Perruche het volgende:
[..]
Dat mogen ze toch helemaal niet vragen/ er iets mee doen?
Beetje weinig groente/fruit wel...
Ja dat ga ik proberen. Ze gaat over een paar weken een jaar naar het buitenland, maar tot die tijd worden er nog hele feestcommissies opgezet om haar een afscheidsfeestje te geven. Daarna is het hopelijk wat rustigerquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:35 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
proberen het los te laten?
Doe gewoon wat jij denkt dat goed is, maar ga geen van beide uitersten geforceerd doen: niet overdreven aanhankelijk en proberen het goed te krijgen, maar ook niet straal negeren en boos doen... beschouw haar anders voorlopig gewoon als een kennis en zie wat dat jaar doetquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:41 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ja dat ga ik proberen. Ze gaat over een paar weken een jaar naar het buitenland, maar tot die tijd worden er nog hele feestcommissies opgezet om haar een afscheidsfeestje te geven. Daarna is het hopelijk wat rustiger
Ben je dat nooit geweest of is er iets gebeurd waardoor het zo is?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:41 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben gewoon de persoon niet voor (hele hechte) vriendschappen.
Ik ben vaak verschrikkelijk onattent, snel geïrriteerd door gezelschap (op Wolve na dan), erg op mezelf en heb veel meer baat bij occasional gezelligheid met kennissen dan het onderhouden van een vrienschap die, zoals in het verleden is gebleken, toch niet op kan tegen mijn wispelturige persoonlijkheidofzo.
Ja ideaal! Ver weg maar ook dichtbijquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En wij!je virtuele best buddies
Ook in het buitenland bereikbaarquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:44 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ja ideaal! Ver weg maar ook dichtbij
Omdat wij niet zonder jou kunnen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:01 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Ik probeer niet in hokjes te denken en me ook niet zo te gedragen. Volgens mij heb ik al eens eerder gepost dat ik wel dom genoeg ben om te zeggen dat het dom is om in hokjes te denken.
Ik weet niet waar ik dit hier post of uberhaupt nog hier eigenlijk. Ook geen lijstje want ik heb alleen nog maar 2 koffie gehad.
Dag en nacht!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ook in het buitenland bereikbaar![]()
Ja das een goeie idd. Thanks guysquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Doe gewoon wat jij denkt dat goed is, maar ga geen van beide uitersten geforceerd doen: niet overdreven aanhankelijk en proberen het goed te krijgen, maar ook niet straal negeren en boos doen... beschouw haar anders voorlopig gewoon als een kennis en zie wat dat jaar doet
QFTquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:46 schreef sigme het volgende:
Hier nog eentje zonder vrienden. Bevalt me prima.
In plaats van geheel geen vrienden een handvol virtuele vriendjes is een verrijking waar ik nooit op had durven rekenen. En ze bevallen me veeeeeeeeeeel beter dan echte mensen.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:28 schreef motorbloempje het volgende:
Ah, uniek dus ook..
Niet stom, maar ik zou het wel als een gemis ervaren.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:28 schreef motorbloempje het volgende:
Ah, uniek dus ook..
Dat is best ironischquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:49 schreef sigme het volgende:
Oh, en met betrekking tot de meisjemeisjes/jongensmeisjes en dat spiegelbeeldgebeuren: toen ik van de middelbare school kwam ben ik naar een metaalopleiding gegaan. Dat ging nog best aardig, totdat ik er door de regering gedwongen een week tussenuit moest om een week met andere techniek-meisjes te babbelen over "meisjes in de techniek" op een kampeerboerderij op de Veluwe. Dat nekte me.
Dat is het ook hier een beetje denk ik.. maar meer vanuit zelfbescherming en ervaring dat ik altijd wel klaar stond voor anderen maar toen ik wegzonk was er niemand om me weer omhoog te helpen. Tsja, over het algemeen ben ik zéér tevreden met mijn leven en de hoeveelheid mensen er in, en Wolve brengt me ook nog eens onder de menschen, al wordt dat nu in het VK wellicht wel andersom, als ik straks mensen leer kennen via de uni.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:48 schreef _aurum_ het volgende:
hmzz, ik heb 1 beste vriendin, dat ziet zij meer zo dan ik. Heb haar nu al 2 maanden niet gesproken en 4 maanden niet gezien.... En een andere goede vriendin die jammergenoeg aan de andere kant van NL woont, dus afspreken om een bakkie te doen is niet zo makkelijk
Ben denk ik ook wat egoistischer geworden, denk what's in it for me. Vroeger stond ik altijd klaar en was ik er altijd als de pleures losbrak, nu denk ik meer aan mezelf. Wie zorgt er voor mij als het rot gaat? Dat zijn er minder dan ik dacht, maar het zij zo
Kijk ik weet ook niet hoe en wat he, maar goed ik kan me best voorstellen dat een bepaalde reactie onverwacht komt voor anderen maar juist omdat je gesloten bent. Dus zegmaar B zegt "ik heb een beetje een dipje want dit en dat" en dat jij dan so called "geirriteerd en onsociaal" reageert omdat je misschien onderbewust denkt van "ja, ik snap je dipje maar ik heb het ook niet makkelijk wat dit en dat" maar als je die dit en dat niet uitspreekt naar anderen kunnen zij daar geen rekening mee houden en lijkt je reactie ongepast terwijl hij anders begrijpelijk zou kunnen zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:41 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben vaak verschrikkelijk onattent, snel geïrriteerd door gezelschap (op Wolve na dan), erg op mezelf en heb veel meer baat bij occasional gezelligheid met kennissen dan het onderhouden van een vrienschap die, zoals in het verleden is gebleken, toch niet op kan tegen mijn wispelturige persoonlijkheidofzo.
Verkeerd gedacht, ik relateer me hier totaal niet aan.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:51 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Kijk ik weet ook niet hoe en wat he, maar goed ik kan me best voorstellen dat een bepaalde reactie onverwacht komt voor anderen maar juist omdat je gesloten bent. Dus zegmaar B zegt "ik heb een beetje een dipje want dit en dat" en dat jij dan so called "geirriteerd en onsociaal" reageert omdat je misschien onderbewust denkt van "ja, ik snap je dipje maar ik heb het ook niet makkelijk wat dit en dat" maar als je die dit en dat niet uitspreekt naar anderen kunnen zij daar geen rekening mee houden en lijkt je reactie ongepast terwijl hij anders begrijpelijk zou kunnen zijn.
Dit is puur een gedachte van mij.
been there done that got a closet full of t-shirtsquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:17 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik heb sinds mijn lagere schooltijd wel een boel 'goede vriendinnen' versleten. Maar soms passen ze gewoon niet meer bij je, ben je te ver uit elkaar gegroeid, heb je totaal andere ideeën over wat leuk is etc. Life goes on idd en er zijn altijd andere leuke mensen die je nog niet kentquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:55 schreef MarMar het volgende:
been there done that got a closet full of t-shirts
En het went niet, maar life goes on, dat dan weer wel
Heb je nog verbeteringen? Behalve de taart weglatenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:41 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik denk dat het gezien het intensieve sporten een prima lijstje is.
[..]
Nee hoor, er zit Mexicaanse wokgroente in de ovenchiliquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:55 schreef Perruche het volgende:
ik mis groentes in je lijstje vik
verder gaat het wel goed met je geloof ik of niet? hoe bevalt je baan en het reizen ernaartoe?
Oke dat kan, goede zaak dat je iig tevreden bent met je leven.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Verkeerd gedacht, ik relateer me hier totaal niet aan.
Nah sins ik fysiek achteruit ben gegaan, zijn er wel een aantal "vriendschappen" verloren gegaan.. Vroeger zei ik nooit nee als mensen belden om iets leuks te gaan doen en een aantal mensen haakten na een paar keer "nee" al af. Nu zeg ik bijna nooit meer ja, dus sjahquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb sinds mijn lagere schooltijd wel een boel 'goede vriendinnen' versleten. Maar soms passen ze gewoon niet meer bij je, ben je te ver uit elkaar gegroeid, heb je totaal andere ideeën over wat leuk is etc. Life goes on idd en er zijn altijd andere leuke mensen die je nog niet kent
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:41 schreef motorbloempje het volgende:
Gewoon een extra broodje Perr, dan lijkt 'ie me wel goed (er van uit te gaan dat er nog wel wat bij komt)quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:58 schreef Perruche het volgende:
[..]
Heb je nog verbeteringen? Behalve de taart weglatendit is eigenlijk een lijstje voor weinig sporten
Waar ga je op vakantie?
Als je ze niet alle 4 alleen op eetquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:06 schreef Mixende_match het volgende:
is het heel erg om 4 mona toetjes te halen, puur voor die leuke bordjes?
WTF, dat is toch idiootquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:49 schreef sigme het volgende:
Oh, en met betrekking tot de meisjemeisjes/jongensmeisjes en dat spiegelbeeldgebeuren: toen ik van de middelbare school kwam ben ik naar een metaalopleiding gegaan. Dat ging nog best aardig, totdat ik er door de regering gedwongen een week tussenuit moest om een week met andere techniek-meisjes te babbelen over "meisjes in de techniek" op een kampeerboerderij op de Veluwe. Dat nekte me.
Ik ken mensen die met z'n zessen naar de VS gingen en een week later met z'n vieren verder gingenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:02 schreef Viking84 het volgende:
Daarom moet ik nog even goed nadenken of ik samen met M naar de VS wil met mensen die ik niet zo goed ken.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:09 schreef Siral het volgende:
terug uit rome![]()
met lijstjes als;
O: fruit en croissantjes
T: cappuccino
L: pizza magaretha
T: cappuccino
D: pasta
T: italiaans ijs
Het was brandend heet en machtig mooiquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:09 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
hoe was rome??
en met je Italiaans?
Nog een? Haha! ik heb al best veel carbs en ik zit tot aan mn D ok 1200 kcals (ik heb nog een handje cashew genomen, zoute trek!). Dus ik denk dan inclusief D op zo'n 1900 en dan -300 ofzo van de B en S en dat maakt dan 1700. Prima denk ik aangezien ik maandag bootcamp heb gedaan en dan morgen weer bodycombat...?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:04 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Gewoon een extra broodje Perr, dan lijkt 'ie me wel goed (er van uit te gaan dat er nog wel wat bij komt)
Ik vind de lunch wat zwaar. Ik neem aan dat het een grote witte italiaanse bol is met veel beleg? En dan nog soep met gehaktballetjes. Ik zou dan eerder voor een bouillon erbij gaan, zeker op een sportloze dag. Maar ik weet niet hoe lang en zwaar je bent en hoe snel jouw verbranding is.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:58 schreef Perruche het volgende:
[..]
Heb je nog verbeteringen? Behalve de taart weglatendit is eigenlijk een lijstje voor weinig sporten
Ik ga eerst een week met B. naar Siciliequote:Waar ga je op vakantie?
Weet je wat het ook is, verschillende vrienden hebben verschillende functies. Bij sommigen kun je goed je hart uitstorten, anderen zijn weer leuk om dingen mee te ondernemen, weer anderen zijn leuk voor een kop thee en chitchat op de bank... En in de allerbeste vrienden zit dat allemaal gecombineerdquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:24 schreef shinydiscoball het volgende:
hmm. dat is niet met zekerheid te zeggen. Ik denk dat ik er gewoon 2 aan iemand mee geefquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je ze niet alle 4 alleen op eet
Who je vakantie klinkt goed!! En romantischquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:10 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik vind de lunch wat zwaar. Ik neem aan dat het een grote witte italiaanse bol is met veel beleg? En dan nog soep met gehaktballetjes. Ik zou dan eerder voor een bouillon erbij gaan, zeker op een sportloze dag. Maar ik weet niet hoe lang en zwaar je bent en hoe snel jouw verbranding is.
Wat zit er door de dressing bij jouw tussendoor-rauwkost?
[..]
Ik ga eerst een week met B. naar Sicilie. Het is onze eerste, echte vakantie samen en hij gaat voor het eerst vliegen.
Daarna gaan we een paar dagen varen in Nederland met onze boot, die hij zelf het afgelopen jaar gerestaureerd heeft. Ik zie het helemaal voor me, samen ver weg van alles zonder telefoon, alleen het geluid van de golven en de vogels en helemaal aangewezen op elkaar. Onze vis vangen we zelf en dan ergens aanmeren en BBQ![]()
Daarna moet B. weer werken en ben ik nog een week vrij met mijn beste vriendin. We gaan naar Mysteryland en verder dagjes leuke dingen doen, of wellicht spontaan kamperen als er nog een zomer komt.
Ik mag niet klagen, volgens mij wordt dit een van mijn beste zomers ooit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:13 schreef Siral het volgende:
Oh en ik heb denk ik een kilotje meer mee teruggenomen die toch wel aangenaam voelt
Dat is echt Lord VoldemortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Be someone that makes you happy
Dacht dus dat ik weinig KH's zagquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:10 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nog een? Haha! ik heb al best veel carbs en ik zit tot aan mn D ok 1200 kcals (ik heb nog een handje cashew genomen, zoute trek!). Dus ik denk dan inclusief D op zo'n 1900 en dan -300 ofzo van de B en S en dat maakt dan 1700. Prima denk ik aangezien ik maandag bootcamp heb gedaan en dan morgen weer bodycombat...?
Wel goed lijstje! Gezond en voldoende voor jouw doel denk ik zo!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:17 schreef Siral het volgende:
lijstje vandaag....haha
Sinds Rome is mijn honger niet meer te stillenaangezien ik daar vaak smiddags ook warm at!
Zit me de afgelopen dagen een portie boterhammen te eten!!![]()
![]()
O; boterham achterham, boterham 30+ kaas, glas melk
T: bekertje activia, appel
L; boterham achterham, boterham 30+ kaas
T: boterham achterham, boterham jam
T: wok met rijst/garnalen/groente
T: iets van fruit en yoghurt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net lijstje inderdaad! Leuk dat je eetlust op het juiste niveau is tegenwoordig
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:22 schreef V1z0R het volgende:
Siral ook al zo een petit vrouwspersoon?
Soms het idee dat ik er zo uit zou zien naast de meeste slankiesIn rome is iedereen klein............SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net lijstje inderdaad! Leuk dat je eetlust op het juiste niveau is tegenwoordigMaar ik ben idd maar 158
En de vakantie heeft mijn eetlust enorm aangewakkerd inderdaad.. misschien een beetje teveel![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:17 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dacht dus dat ik weinig KH's zagGeen flauw idee wat je D is trouwens, had gegoogled maar zag iets met boel groente en kaas... Waarom niet gewoon Hollands eten?
Als jij nou gewoon de volledige lijstjes neerzet, zodat ik niet hoef te gokken wat jij er nog bij gaat eten.![]()
![]()
![]()
![]()
Dan houd ik ook op met broodje erbij
Niets meer aan doen!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:24 schreef Perruche het volgende:
[..]ok beloofd!!! ik heb er nog wel bijgezet wat melanzana is vaizort: aubergine en tomatensaus met kaas. In de oven! lekker man. Soort lasagne zonder pasta.
Dus nu mijn lijstje:
T: peer, handje cashew
T: 200 gr rauwkost met dressing
ik moet nog tot 6uur!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nu pas weg vh werk.. Bijna hele dag gewerkt. Ben wel blij dat ik vanochtend nog ff terecht kon in het zkh
. Maar nu mag die pijn wel ff opdonderen
.
nee maar heb wel bijna vakantiequote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar jij werkt niet 50% denk ik. Maar, thnx!
Props voor je wortels.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bwoh, buik- en hoofdpijn, geen trek maar moet avondeten bedenken![]()
*knaagt worteltjes met lange tanden, ivm beloofd aan het Parkietje*
ja. De laatste foto, ben je echt mooiquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:34 schreef Siral het volgende:
Een aantal foto's van Rome staan op mijn facebook trouwens. Wie ze wil zien
(geen idee of die link zo werkt en of iedereen toegang heeft?)
Aye, mooie (grote) ogenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:37 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
ja. De laatste foto, ben je echt mooihihi. Rome is idd grooooooooot zeg.
Ik wel op 't momentquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar jij werkt niet 50% denk ik. Maar, thnx!
Dit ^^ En props voor je smaak in filmsquote:
Thanks!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:36 schreef Perruche het volgende:
[..]
Props voor je wortels.:* op je buik
Ach, hij gaat iig niet voor een SOA-test ofzoquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mensen die doktersafspraken maken in de trein.
Jeroen Kompier gaat morgen naar Dr. Hendriks met RSI-klachten mensen! Dat is toch fijn om te weten.
Ik ben benieuwd morgen, ga ik me wegen. Heb 2 weken niet gesport en echt alles gegeten wat los en vast zat...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Thanks!Vanavond eet ik spinazie met een vleesje!
Puike foto's Siral! Knap meiske iddEn je zin in extra boterhammetjes kan je prima hebben, extra spekkies kweken kan denk ik voorlopig zeker geen kwaad!
Het kan ook nog Compier zijn natuurlijkquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ach, hij gaat iig niet voor een SOA-test ofzo![]()
Zal die trouwens raar opkijken als hij ooit nog eens zijn naam googled
![]()
![]()
Ongeveer even dun, alleen mijn buik/maag waren enorm ingevallen, en ik was enorm knokig op mijn schouders enzo. En had een bizar laag vetpercentage (ik ontweek elk soort vet, zoveel mogelijk). Mijn vetpercentage is zeker omhoog gegaan, mijn borsten zijn ook weer redelijk terug, eindelijk!! Ik heb alleen het vermoederen dat er qua gewicht niet veel veranderd is maar we zullen zien..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:45 schreef Perruche het volgende:
nu zie je er goed uit Siral, maar wil niet weten hoe dun je hiervoor dan was
Ja!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:48 schreef V1z0R het volgende:
Zwart krullerig haar, baardje en een bril?
Wel een waardevolle les geleerd in discretie...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als ie dit ooit vindt, durft 'ie zn huis niet meer uit.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mensen die doktersafspraken maken in de trein.
Jeroen Kompier gaat morgen naar Dr. Hendriks met RSI-klachten mensen! Dat is toch fijn om te weten.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:48 schreef V1z0R het volgende:
Zwart krullerig haar, baardje en een bril?
Dit is ook echt de reden dat ik alleen met mn voornaam opneem als ik word gebeld in het openbaar. En dat vind ik al vervelend.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:51 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wel een waardevolle les geleerd in discretie...
Ik zeg alleen "ja hoi!". Die mensen bellen mij, dus ze zullen wel weten wie ze bellenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dit is ook echt de reden dat ik alleen met mn voornaam opneem als ik word gebeld in het openbaar. En dat vind ik al vervelend.
weinig. Enige voordeel aan mn achternaamquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:56 schreef Viking84 het volgende:
XM, jij hebt zo'n handige achternaam, vind je wel wat bruikbaars?.
Dat weet ik wel hoor, alleen dacht ik dat deze mensen dus wel wat meer waren dan alleen vrienden waarmee je leuke dingen doet. Uiteindelijk is er daarvan maar een iemand waarvan ik echt op aankan. Ik moet dat andere nu dus wat loslaten, ik ben nu op de helft denk ik, wat ik weet nu wat ik aan ze heb.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:11 schreef Amsel het volgende:
[..]
Weet je wat het ook is, verschillende vrienden hebben verschillende functies. Bij sommigen kun je goed je hart uitstorten, anderen zijn weer leuk om dingen mee te ondernemen, weer anderen zijn leuk voor een kop thee en chitchat op de bank... En in de allerbeste vrienden zit dat allemaal gecombineerdBlijkbaar behoren deze mensen niet tot die laatste groep. Jammer om daarachter te komen, maar ik hoop dat je genoeg andere mensen om je heen hebt die er wel voor je zijn als je het nodig hebt
Ik geloof niet dat ik zie wat jij ziet.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:48 schreef Siral het volgende:
Vind het alleen wel erg vervelend dat mijn maag en buik nu meer uitsteken dan de rest.. in verhouding. Maar dat trekt wel bij?
Vooral werkgerelateerd dacht ik. En een stuk in het NRC.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:00 schreef V1z0R het volgende:
Kan aardig wat vinden over XM anders...
Drie dingetjes maar. Dat is niet 'aardig wat'quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:00 schreef V1z0R het volgende:
Kan aardig wat vinden over XM anders...
En je feestboek natuurlijkquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vooral werkgerelateerd dacht ik. En een stuk in het NRC.
Mijn grote zus, 2 jaar ouderquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:57 schreef Ml-etje het volgende:
die arme man
Siral je zusje? is wat voller en heeft ook een mooi figuur
Inderdaad mooie ogenmaar wel dunne beentjes nog hoor.
Op die fotos inderdaad niet, maar je zou het eens moeten zien als ik mijn buik lost laat. Echt bizar.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:00 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik zie wat jij ziet.
Is al meer dan ik van mijzelf op de eerste paar pagina's vind.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vooral werkgerelateerd dacht ik. En een stuk in het NRC.
Een gozer die een afspraak met de dokter maakte in de trein en nu door iedereen gegoogled wordtquote:
Niet te voorkomen in mijn functiequote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:03 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Is al meer dan ik van mijzelf op de eerste paar pagina's vind.
Ben benieuwd.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:02 schreef Siral het volgende:
[..]
Op die fotos inderdaad niet, maar je zou het eens moeten zien als ik mijn buik lost laat. Echt bizar.![]()
Arme manquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Een gozer die een afspraak met de dokter maakte in de trein en nu door iedereen gegoogled wordt.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:05 schreef shinydiscoball het volgende:
Vik wat fijn dat het zo goed gaat! Heb je ook wel een klein beetje verdiend geloof ik
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Arme man
Het was vast al beschamend genoeg dat die Nicaraguaanse callgirl hem schaamluis had gegeven.
Oeh! Maar ik niet niks over zombiekastenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:58 schreef Viking84 het volgende:
Wat is het veiligste plek in Nederland wanneer de zombies komen?
Cocotopic(alleen dat foutieve lidwoord
)
Aan wat?quote:
Daar staat ze al in! Dus dan is het niet zo gekquote:
I second that. Siral, ik zou een moord doen voor jouw figuur, je ziet er prachtig uit! Mooie ogen ook, inderdaadquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:00 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik zie wat jij ziet.
Ik vind ook dat Siral er heel mooi uitzietquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:31 schreef Razztwizzle het volgende:
I second that. Siral, ik zou een moord doen voor jouw figuur, je ziet er prachtig uit! Mooie ogen ook, inderdaad.
Oh, dat herken ik wel. Ik ben heel rechthoekig van mezelf. Zit weinig figuur inquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:39 schreef Razztwizzle het volgende:
Oh, dat bedoelde ik niet hoor, meer dat ik die "bouw" wel graag zou willen hebben. Ik ben nogal vierkant en veel langer en breder. Maar met een wat smallere bouw zou ik soms wel erg blij zijn.
Eens v.w.b. bovenstaande opmerkingen.
Wat was er emotioneel zwaar vandaag? Je werk of iets persoonlijks?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ben er niet zo bij vandaag, merkte pas dat ik in de verkeerde tram zat toen ie onverwachts afsloeg!![]()
Dan maar lopen.
Ik kende 'm al, maar hij is welquote:
Wat een lief plaatje!quote:
Daar had ik eerder deze week last van.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ben er niet zo bij vandaag, merkte pas dat ik in de verkeerde tram zat toen ie onverwachts afsloeg!![]()
Dan maar lopen.
Carrot cake?quote:
Chocolate cake, recpet van MarMar!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Carrot cake?
Wanneer kan ik langskomen?
Boedapest is tof! En je appartement zit in Pest, een stukje voor de Gellért heuvel - Pest is tof! Boeda is vooral bezienswaardigheden, Pest is een soort mix van Wenen, Barcelona en Parijs.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:16 schreef Phaidra het volgende:
*breekt even in*
Is Budapest leuk? Ik zie een leuke prijs voor tickets en heb een betaalbaar appartement gezien ca. 30 min. lopen van het centrum (ik zit liever in appartement dan hotel, dan kan ik makkelijk voor mezelf koken ipv steeds uit eten te 'moeten').
Dus toen ze dacht "het lijkt verdorie wel chinees" had ze meer gelijk dan ze vermoedde?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:42 schreef kwakz0r het volgende:
oh en ik heb net karma verdiend door de buurvrouw van tien huizen verderop te helpen met het installeren van haar iphone 4. drie kwartier lang. ze kan nl. niet zo goed nederlands lezen, bovendien heeft ze geen creditcard (dan kun je alleen via een omweg je telefoon gebruiksklaar maken) en stond itunes op chinees....ze was wel heel dankbaar.
Als jij een van je fab jurkjes aan trekt en staat of zit te paraderen dan ben je toch op en top meisjemeisje/femmefatale?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:44 schreef MarMar het volgende:
Mjah herkenbaar, althans, stress ben ik niet heel bekend mee, maar als ik me niet lekker voel (zoals nu) ga ik wat meer cocoonen en heb ik ook ff minder behoefte aan bezoekjes. Beetje als een kat, ik kom wel weer een keer tevoorschijn als ik weer een beetje fris en fruitig ben.
Soms ben ik een meisjesmeisje, maar nooit helemaal, ik ben er simpelweg te bot voor.
Ik heb wel 5 afleveringen van Grey's Anatomy gekeken en vind het best leuk, dus mijn poging voor vandaag om meisjesmeisje te zijn vind ik geslaagd
Soms het idee dat ik er zo uit zou zien naast de meeste slankiesoh dear lordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net lijstje inderdaad! Leuk dat je eetlust op het juiste niveau is tegenwoordigIk vraag me af hoe die "het" doen
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Die momenten zijn sporadisch en dan nog hou ik van bloederige films zonder happy endingquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:46 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Als jij een van je fab jurkjes aan trekt en staat of zit te paraderen dan ben je toch op en top meisjemeisje/femmefatale?
lol ik vond GA tamelijk girly jaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:46 schreef Viking84 het volgende:
Moet je meisje-meisje zijn om GA leuk te vinden? Dan weet ik dat ook weer![]()
.
Ik ben geen echt meisje-meisje (als in make-up etc) en ik vind het wel belangrijk om enige zorg aan m'n uiterlijk te besteden, maar de ene dag ben ik wel meer meisje-meisje dan anders.
Hij niet on top mag ik hopenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:47 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
oh dear lordIk vraag me af hoe die "het" doen
vindt je wel terug in je bord voordat je het doorsliktquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:49 schreef motorbloempje het volgende:
het zoeken van het laatste laurierblaadje in een grote pan vol goulash is een uitdaging....
^^quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vind ook dat Siral er heel mooi uitzietMaar als ik de foto's op facebook bekijk, dan zie ik ook dat er best nog een paar kilootjes bij mogen. Don't get me wrong, Siral, ik vind je nu al mooi, maar wel nog steeds aan de (ietwat te) dunne kant.
Ik bedoel dit niet verkeerd trouwens, maar ik ben bang dat je misschien vindt dat er nu weer helemaal niks bij mag, door de erg positieve commentaren.
SPOILER: iets uitgebreidere versieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn broers reactie aan de telefoon: "He getver, heb je ook wel eens een maand niet iets?"
Op de goeie of op de foute manier bedoeld?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:10 schreef MarMar het volgende:
Mijn broers reactie aan de telefoon: "He getver, heb je ook wel eens een maand niet iets?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet nieuwe tieten kopen
sokken zijn iig nog goedNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Sokken uit!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:21 schreef uniekhoorn het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet nieuwe tieten kopen
sokken zijn iig nog goed
Ik ga niet in een verkeerde tram zittenquote:
Goed bedoeld, hij vindt het rot om zijn kleine zussie zo te zien.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Op de goeie of op de foute manier bedoeld?
Bij jou zijn er geen tramsquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:23 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik ga niet in een verkeerde tram zitten
Aah, ok. Het is vervelender wanneer je familie afhaakt dan wanneer "vrienden" dat doen..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:24 schreef MarMar het volgende:
[..]
Goed bedoeld, hij vindt het rot om zijn kleine zussie zo te zien.
Oh oh wacht even, nou moet ik googelen!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Verplaats die sokken naar je bh and you'll be fine
Aurum: [Gezond Slank] #1604 - Boter bij de zwerverquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:13 schreef _aurum_ het volgende:
XM wanneer krijg je de uitslag van je onderzoekje? Marmar, sterkte...al lijkt het wel alsof ik de boodschap op repeat kan zetten
* _aurum_ gaat d'r kont maar eens naar de sportschool slepen![]()
True that!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Aah, ok. Het is vervelender wanneer je familie afhaakt dan wanneer "vrienden" dat doen..
http://www.ehow.com/how_2145503_stuff-bra.htmlquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh oh wacht even, nou moet ik googelen!
Jawel, werkt wel, zonder de pillen ben ik niet aanspreekbaarquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dat is rot MarMar, werkt het wel een beetje?
De afdelingen zijn ook al in herfstsferen gemaakt... in augustusquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Tot zover mijn poging tot meisje-meisje ..
Herfst verdorie...
Alvast een fijne avond lieve slankies.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:28 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Gebreide tietjes!
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Ziet er prima uit hoor (zonder de sokken dan). en anders kun je nog investeren in een goede bh, dat doet ook een hoop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet nieuwe tieten kopen
sokken zijn iig nog goed[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mar, zou er denk ik gewoon tussen passen hoor, ben ongeveer zo lang als je broer met haar gok ik.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Oh jee.. Hup vroeg naar bed?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:50 schreef progje het volgende:
Bah koorts.. Naja dat verklaart wel waarom ik opeens zo moe ben
ja, dat lijkt me wel een strak plan... Hopelijk ben ik morgen gewoon weer fit.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Oh jee.. Hup vroeg naar bed?
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:17 schreef Siral het volgende:
lijstje vandaag....haha
Sinds Rome is mijn honger niet meer te stillenaangezien ik daar vaak smiddags ook warm at!
Zit me de afgelopen dagen een portie boterhammen te eten!!![]()
![]()
O; boterham achterham, boterham 30+ kaas, glas melk
T: bekertje activia, appel
L; boterham achterham, boterham 30+ kaas
T: boterham achterham, boterham jam
T: wok met rijst/garnalen/groente
T: iets van fruit en yoghurt
Soms het idee dat ik er zo uit zou zien naast de meeste slankiesnee hoor, niet naast mij. Ik geloof dat ik niet zoveel kleiner ben dan jij bent...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net lijstje inderdaad! Leuk dat je eetlust op het juiste niveau is tegenwoordig
Dank je wel!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:40 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Boedapest is tof! En je appartement zit in Pest, een stukje voor de Gellért heuvel - Pest is tof! Boeda is vooral bezienswaardigheden, Pest is een soort mix van Wenen, Barcelona en Parijs.
De Gellért is een groot badhuis en park) in de Gellért was toen mijn vriendinnen er waren (ik was zwaar ongesteld dus niet mee
) ook een vrouw die een soort "watertherapie" ritueel deed, vriendinnetje werd in haar armen door t water geleid en getrokken en raakte helemaal in een ontspannen trance bijna, onder water op zn kop, door t water
schijnt een hilarisch gezicht te zijn geweest.
Boedapest
Verder ben ik een meisjemeisje, een sociaal dier, met veel vriendinnetjes en vriendjes die ik niet allemaal even zie maar ik weet bij wie ik terecht kan, en zij weten ook dat ze bij mij terecht kunnen. Meer stress leidt wel tot minder contact merk ik...
Weet ik, iets van 15cm of zo maar bedoelde eigenlijk de groep kortere slankies.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:04 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nee hoor, niet naast mij. Ik geloof dat ik niet zoveel kleiner ben dan jij bent...
links en rechts hangt af van welke kant je de kaart op houdt... maar de kant met de burcht en de gellert heuvel is boedaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:05 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dank je wel!Klinkt goed, ik ga maar boeken denk ik! Wel spannend, voor het eerst echt helemaal alleen op reis
.
Wikipedia zegt overigens: De stad werd in 1873 gevormd door het samenvoegen van Boeda en Óbuda op de rechteroever van de Donau met Pest op de linkeroever >> dus ik dacht dat het dan Boeda was? Maar sowieso lijkt het me behoorlijk centraal, maar toch niet te druk
Jij bent idd best grootquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:11 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Weet ik, iets van 15cm of zo maar bedoelde eigenlijk de groep kortere slankies.
En ik vond het een leuk gezicht
Waarheen ook alweer?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:34 schreef Phaidra het volgende:
Halp. 2-6 sept of 2-8 sept? Ticketprijs is hetzelfde, vluchttijden ook (aankomst rond 12 uur, vertrek rond half 6). In het eerste geval heb ik 3 volle dagen, anders 5. Wie weet of er genoeg te beleven is als je alleen gaat?
Terugquote:
Oja! Ik had daar nogal overheen gelezen aangezien ik er nog nooit geweest benquote:
Ook tof!!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:36 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Terug
Haha, was bijna slapen maar meneer heeft besloten om over 10 dagen ook nog 4 dagen naar een grieks of spaans eiland te gaan (met zoon en vriendin). Waaaaaaaaaaaaaah zin!!
(Hij boekt en regelt het en ik wil niks weten, zie wel waar ik heen ga , spannend)
lol, geeft niet! Op zich denk ik dat er wel genoeg te doen is, maar ik niet zo'n held en als alleen reizen me tegenvalt, is de lange optie toch wel erg lang.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oja! Ik had daar nogal overheen gelezen aangezien ik er nog nooit geweest ben![]()
.
Geen idee dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |