250 wortelen?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:08 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Even kijken, dol op Dexter nl. thanks
Lijsje:
O: 250 wortelen, aardbeien
S: 6 km met 11.6/uur
L: 2 boterhammen lever, beschuit kaas, beschuit jam, beker melk
T's: nectarine, appel, gekookt ei, blokje choco
D: bloemkool, gebakken champignons/ui/paprika met room, ijsergsla, varkenshaas en aardappelkoketten
L: vla en kwark
Ja, tuurlijk!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:09 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Over moeite gesproken, is het goed als ik jou zo een pm stuur
nou, dan gaat je vriend bij z'n moeder patat eten en eet jij thuis, simpel.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:12 schreef Mixende_match het volgende:
Ohh, vriendlief heeft toegezegd om vanavond patat bij z'n moeder te komen eten, zonder te overleggen met mij! Net boodschappies gedaan, en ik wil heul geen patat eten
Zou jij dat doen?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou, dan gaat je vriend bij z'n moeder patat eten en eet jij thuis, simpel.
Dat had hij ook wel even kunnen overleggenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:12 schreef Mixende_match het volgende:
Ohh, vriendlief heeft toegezegd om vanavond patat bij z'n moeder te komen eten, zonder te overleggen met mij! Net boodschappies gedaan, en ik wil heul geen patat eten
Als ik echt geen zin had in patat welquote:
maar.. stiekum heb ik helemaal geen zin om daarheen te gaanquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:14 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Dat had hij ook wel even kunnen overleggen. Maar kan je niet nu even iets gezonds naar binnen werken, zoals Maria&carrots, en dan niet zo héél veel patat eten, en dan vanavond nog iets van yoghurt met fruit? Zo los ik ongepland-sociaal-verplicht-slecht-avondeten meestal op.
Niet gaan danquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:14 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
maar.. stiekum heb ik helemaal geen zin om daarheen te gaanhoe los ik dat op dan
Dan idd niet gaanquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:14 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
maar.. stiekum heb ik helemaal geen zin om daarheen te gaanhoe los ik dat op dan
Niet gaan. haha.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:14 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Niet alle schoonouders waarderen optie B denk ikquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als ik echt geen zin had in patat welof ik zou meegaan en mijn eigen potje daar klaarmaken
Okee..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dan idd niet gaanEn je eigen potje koken!
Je voelt je ineens heul niet lekkerquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:14 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Whoo ik = voorbeeld van Goed Gedragquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:14 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Dat had hij ook wel even kunnen overleggen. Maar alleen eten is ook weer zo ongezellig. Kan je niet nu even iets gezonds naar binnen werken, zoals Maria&carrots, en dan niet zo héél veel patat eten, en dan vanavond nog iets van yoghurt met fruit? Zo los ik ongepland-sociaal-verplicht-slecht-avondeten meestal op
.
Je kan toch ook gewoon eerlijk zijn en zeggen dat je liever lekker thuis blijft?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:16 schreef Nallie het volgende:
[..]
Je voelt je ineens heul niet lekker
Siral? geen idee, vakantie?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:17 schreef Jagärtrut het volgende:
ik vind Budapest erg leuk!
Waar is eigenlijk onze user met het eetprobleem (ben haar naam vergeten) gebleven?
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:17 schreef shinydiscoball het volgende:
Wie heeft er ervaring met vrienden die opeens toch niet zulke vrienden blijken te zijn? Dat besef is best naar namelijk.
Ja leuk!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:16 schreef Phaidra het volgende:
*breekt even in*
Is Budapest leuk? Ik zie een leuke prijs voor tickets en heb een betaalbaar appartement gezien ca. 30 min. lopen van het centrum (ik zit liever in appartement dan hotel, dan kan ik makkelijk voor mezelf koken ipv steeds uit eten te 'moeten').
ja hoi.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:17 schreef shinydiscoball het volgende:
Wie heeft er ervaring met vrienden die opeens toch niet zulke vrienden blijken te zijn? Dat besef is best naar namelijk.
siral, ja!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:18 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja leuk!
En jagar, syral denk ik?
Aw Shiny!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:17 schreef shinydiscoball het volgende:
Als daar onder valt dat mijn vriend (lees: ex) opbiechtte met mijn beste vriendin naar bed te zijn geweest dan meld!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:17 schreef shinydiscoball het volgende:
Kan ook, maar als je pech hebt levert dat gezeur op met schoonmoeder en misschien ook vriendje. Smoesjes zijn altijd makkelijker...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon eerlijk zijn en zeggen dat je liever lekker thuis blijft?of zie ik dat verkeerd?
Check.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:17 schreef shinydiscoball het volgende:
Presentquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:17 schreef shinydiscoball het volgende:
Oe lekker!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:20 schreef Phaidra het volgende:
Hmm, ticket is 99 euro (retour met KLM op fijne tijden), appartement 25 euro per nacht. Best oké denk ik! En in september nog gemiddeld 23 graden.
ook hoiquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:17 schreef shinydiscoball het volgende:
doen, Budapest heeft ook heerlijke thermale baden! Is het appartement in Buda of in Pest?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:20 schreef Phaidra het volgende:
Hmm, ticket is 99 euro (retour met KLM op fijne tijden), appartement 25 euro per nacht. Best oké denk ik! En in september nog gemiddeld 23 graden.
Volgens mij had jij van 't weekend (of daarvoor al?) nog zoiets?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:21 schreef Phaidra het volgende:
He shiny. Wat rot
.
Recentelijk heb ik er gelukkig geen ervaring mee, wel met het uit elkaar groeien omdat je elkaar nauwelijks meer spreekt...
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:23 schreef Perruche het volgende:
Lijstje, comments?
O: 150 hv yoghurt met 3 el muesli, lijnzaad en kleine banaan
T: kleine caffe latte
L: italiaanse bol met ham/kaas/rauwkost, tomatensoep met balletjes
T: peer, 200 gr rauwkost met dressing
B: 2x20 minuten fietsen
S: dag 3 squat/pushup/crunch programma
D: melanzana alla parmigiana (aubergine met tomatensaus en kaas uit de oven)
T: stukje zelfgebakken taart!
Nou ja, dat was iemand die opeens meer dan vriend wilde zijnquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:22 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Volgens mij had jij van 't weekend (of daarvoor al?) nog zoiets?![]()
Auwquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als daar onder valt dat mijn vriend (lees: ex) opbiechtte met mijn beste vriendin naar bed te zijn geweest dan meld!![]()
Dat was idd best naar
En wij!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:24 schreef shinydiscoball het volgende:
Maargoed, volgens mij zijn er nog genoeg mensen die me wel leuk vinden. Zoals mn moeder
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:24 schreef shinydiscoball het volgende:
Aw ik ben best blij dat ik niet de enige ben.
Ik heb me heel rot gevoeld een paar weken terug en ik hoorde van een paar mensen gewoon niks. Gister gingen we wat eten en toen ik vertelde van die periode reageerden ze heel lauwtjes. En iemand maakte een opmerking dat ze mij blijkbaar niet goed genoeg kenden om te zien dat het slecht ging. Dus zo close zijn we niet blijkbaar.
Maargoed, volgens mij zijn er nog genoeg mensen die me wel leuk vinden. Zoals mn moeder
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:24 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik heb me heel rot gevoeld een paar weken terug en ik hoorde van een paar mensen gewoon niks. Gister gingen we wat eten en toen ik vertelde van die periode reageerden ze heel lauwtjes. En iemand maakte een opmerking dat ze mij blijkbaar niet goed genoeg kenden om te zien dat het slecht ging. Dus zo close zijn we niet blijkbaar.
aiquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:24 schreef shinydiscoball het volgende:
Bijna aan het water in Buda, zo te zien.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:22 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
doen, Budapest heeft ook heerlijke thermale baden! Is het appartement in Buda of in Pest?
Snap jou helemaal!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:28 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb geen vrienden meer om teleurgesteld in te raken, ergens best fijn en 'safe'. Wel genoeg leuke kennissen enzo, maar geen vrienden-vrienden... geeft me eigenlijk wel meer rustis dat heel stom?
Ergens is dat best wel erg wat jij en Mo typen. Een mens heeft toch vrienden nodig? Ik heb er niet veel (wel veel kennissen, te veel, ik heb helemaal geen zin om ze allemaal te zienquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Daarom wil ik geen 'echte' vrienden die doen alleen maar au.
Perruche, jij gaat goed met je lijstjes he? Lekker
Quote before the edit!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Boh ik ben ook vaak niet zo attent voor vrienden geloof ikIk zou het graag wíllen zijn, maar ben er niet zo handig in
Dus ik probeer het wel maar tja
Dit betekent echter niet dat ik ze niet lief vindt! Ik heb heel vaak ideetjes die ik niet uitvoer of wil me ook niet opdringen ofzo
Nou ja, zo sta ik er inquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:30 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ergens is dat best wel erg wat jij en Mo typen.
Ja best wel, vooral een vriendin waarvan ik dacht dat het een goeie vriendin was reageerde eerder geirriteerd dan meelevend. Ik had haar ook meerdere sms'jes gestuurd afgelopen zomer of er wat was, waar ze gewoon niet op reageerde. Nouja misschien trek ik het me teveel aan ofzo, als zij niet zegt wat er is kan ik er weinig aan doen I guess.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]dat lauwtjes reageren is best pijnlijk, alsof het diegene niet echt interesseert, zo voelt dat dan.
ja da's allemaal prima, maar eigenlijk is het best jammer. Zou toch leuk zijn als je lief & leed met meerdere mensen kan delen, die je dan ook vertrouwt?quote:
Da's stom en jammerquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:33 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ja best wel, vooral van een vriendin waarvan ik dacht dat het een goeie vriendin was reageerde eerder geirriteerd dan meelevend. Ik had haar ook meerdere sms'jes gestuurd afgelopen zomer of er wat was, waar ze gewoon niet op reageerde. Nouja misschien trek ik het me teveel aan ofzo, als zij niet zegt wat er is kan ik er weinig aan doen I guess.
ik heb 2 goeie vriendinnen, en daar blijft het een beetje bij hoor. Wel kennissen etc.. maar that's it.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:28 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb geen vrienden meer om teleurgesteld in te raken, ergens best fijn en 'safe'. Wel genoeg leuke kennissen enzo, maar geen vrienden-vrienden... geeft me eigenlijk wel meer rustis dat heel stom?
Ah, uniek dus ook..
Hmm, ik bedoel dit niet lullig ofzo maar doe je niet van "hee, ik heb hun niet nodig want dan kunnen ze me geen pijn doen" net alsof je sterk bent door niet zwak te zijn?quote:
Ze zal wel ongesteld zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:33 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ja best wel, vooral van een vriendin waarvan ik dacht dat het een goeie vriendin was reageerde eerder geirriteerd dan meelevend. Ik had haar ook meerdere sms'jes gestuurd afgelopen zomer of er wat was, waar ze gewoon niet op reageerde. Nouja misschien trek ik het me teveel aan ofzo, als zij niet zegt wat er is kan ik er weinig aan doen I guess.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:33 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ja best wel, vooral een vriendin waarvan ik dacht dat het een goeie vriendin was reageerde eerder geirriteerd dan meelevend. Ik had haar ook meerdere sms'jes gestuurd afgelopen zomer of er wat was, waar ze gewoon niet op reageerde. Nouja misschien trek ik het me teveel aan ofzo, als zij niet zegt wat er is kan ik er weinig aan doen I guess.
Maandenlang? Dan moet ze even de dokter bellen lijkt me.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:35 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
[..]
Ze zal wel ongesteld zijn.
Ja dat bedoel ik eigenlijk een beetje.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:35 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Hmm, ik bedoel dit niet lullig ofzo maar doe je niet van "hee, ik heb hun niet nodig want dan kunnen ze me geen pijn doen" net alsof je sterk bent door niet zwak te zijn?
Dat snap ik nu dus ook heel goed. Ik heb best wel veel in die vriendschappen gestoken maar als dat zo afloopt hoeft het ook niet echt meer. Ik heb gelukkig wel een aantal vrienden al heel lang, die ik echt vertrouw. Misschien moet ik die wat meer koesteren.quote:
ik had gisteren de gordijnen dicht, kaarsen aan, en wat sfeerverlichting. Met een warme theequote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Ow de kachel staat hier weer eens aan, dat vind ik nog wel het stomst
Zal ik cassavechips nemen?
Nee gewoon in het moment door de reactie. Misschien is hetgeen sdb haar verwijt (dat ze het niet doorheeft/niet serieus neemt ofzo) wel iets wat ze ook van zichzelf vind dus dat anderen het niet bij haar waarnemen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maandenlang? Dan moet ze even de dokter bellen lijkt me.
Niet op SMSjes of andere vormen van contact reageren is erg onbeschoft. Nou weet ik niet wat haar situatie is, maar het komt iig heel gemeen over.
Ik denk dat het gezien het intensieve sporten een prima lijstje is.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:23 schreef Perruche het volgende:
Lijstje, comments?
O: 150 hv yoghurt met 3 el muesli, lijnzaad en kleine banaan
T: kleine caffe latte
L: italiaanse bol met ham/kaas/rauwkost, tomatensoep met balletjes
T: peer, 200 gr rauwkost met dressing
B: 2x20 minuten fietsen
S: dag 3 squat/pushup/crunch programma
D: melanzana alla parmigiana (aubergine met tomatensaus en kaas uit de oven)
T: stukje zelfgebakken taart!
Ja, klopt al zit door de lasagne wel veel groente. Ik ben de inhoud van mijn koelkast leeg aan het maken voor ik op vakantie ga, dus vandaar minder groente dan gewoonlijk. Fruit eet ik sowieso al weinig.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:39 schreef Perruche het volgende:
[..]
Dat mogen ze toch helemaal niet vragen/ er iets mee doen?
Beetje weinig groente/fruit wel...
Ja dat ga ik proberen. Ze gaat over een paar weken een jaar naar het buitenland, maar tot die tijd worden er nog hele feestcommissies opgezet om haar een afscheidsfeestje te geven. Daarna is het hopelijk wat rustigerquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:35 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
proberen het los te laten?
Doe gewoon wat jij denkt dat goed is, maar ga geen van beide uitersten geforceerd doen: niet overdreven aanhankelijk en proberen het goed te krijgen, maar ook niet straal negeren en boos doen... beschouw haar anders voorlopig gewoon als een kennis en zie wat dat jaar doetquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:41 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ja dat ga ik proberen. Ze gaat over een paar weken een jaar naar het buitenland, maar tot die tijd worden er nog hele feestcommissies opgezet om haar een afscheidsfeestje te geven. Daarna is het hopelijk wat rustiger
Ben je dat nooit geweest of is er iets gebeurd waardoor het zo is?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:41 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben gewoon de persoon niet voor (hele hechte) vriendschappen.
Ik ben vaak verschrikkelijk onattent, snel geïrriteerd door gezelschap (op Wolve na dan), erg op mezelf en heb veel meer baat bij occasional gezelligheid met kennissen dan het onderhouden van een vrienschap die, zoals in het verleden is gebleken, toch niet op kan tegen mijn wispelturige persoonlijkheidofzo.
Ja ideaal! Ver weg maar ook dichtbijquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En wij!je virtuele best buddies
Ook in het buitenland bereikbaarquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:44 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ja ideaal! Ver weg maar ook dichtbij
Omdat wij niet zonder jou kunnen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:01 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Ik probeer niet in hokjes te denken en me ook niet zo te gedragen. Volgens mij heb ik al eens eerder gepost dat ik wel dom genoeg ben om te zeggen dat het dom is om in hokjes te denken.
Ik weet niet waar ik dit hier post of uberhaupt nog hier eigenlijk. Ook geen lijstje want ik heb alleen nog maar 2 koffie gehad.
Dag en nacht!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ook in het buitenland bereikbaar![]()
Ja das een goeie idd. Thanks guysquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Doe gewoon wat jij denkt dat goed is, maar ga geen van beide uitersten geforceerd doen: niet overdreven aanhankelijk en proberen het goed te krijgen, maar ook niet straal negeren en boos doen... beschouw haar anders voorlopig gewoon als een kennis en zie wat dat jaar doet
QFTquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:46 schreef sigme het volgende:
Hier nog eentje zonder vrienden. Bevalt me prima.
In plaats van geheel geen vrienden een handvol virtuele vriendjes is een verrijking waar ik nooit op had durven rekenen. En ze bevallen me veeeeeeeeeeel beter dan echte mensen.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:28 schreef motorbloempje het volgende:
Ah, uniek dus ook..
Niet stom, maar ik zou het wel als een gemis ervaren.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:28 schreef motorbloempje het volgende:
Ah, uniek dus ook..
Dat is best ironischquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:49 schreef sigme het volgende:
Oh, en met betrekking tot de meisjemeisjes/jongensmeisjes en dat spiegelbeeldgebeuren: toen ik van de middelbare school kwam ben ik naar een metaalopleiding gegaan. Dat ging nog best aardig, totdat ik er door de regering gedwongen een week tussenuit moest om een week met andere techniek-meisjes te babbelen over "meisjes in de techniek" op een kampeerboerderij op de Veluwe. Dat nekte me.
Dat is het ook hier een beetje denk ik.. maar meer vanuit zelfbescherming en ervaring dat ik altijd wel klaar stond voor anderen maar toen ik wegzonk was er niemand om me weer omhoog te helpen. Tsja, over het algemeen ben ik zéér tevreden met mijn leven en de hoeveelheid mensen er in, en Wolve brengt me ook nog eens onder de menschen, al wordt dat nu in het VK wellicht wel andersom, als ik straks mensen leer kennen via de uni.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:48 schreef _aurum_ het volgende:
hmzz, ik heb 1 beste vriendin, dat ziet zij meer zo dan ik. Heb haar nu al 2 maanden niet gesproken en 4 maanden niet gezien.... En een andere goede vriendin die jammergenoeg aan de andere kant van NL woont, dus afspreken om een bakkie te doen is niet zo makkelijk
Ben denk ik ook wat egoistischer geworden, denk what's in it for me. Vroeger stond ik altijd klaar en was ik er altijd als de pleures losbrak, nu denk ik meer aan mezelf. Wie zorgt er voor mij als het rot gaat? Dat zijn er minder dan ik dacht, maar het zij zo
Kijk ik weet ook niet hoe en wat he, maar goed ik kan me best voorstellen dat een bepaalde reactie onverwacht komt voor anderen maar juist omdat je gesloten bent. Dus zegmaar B zegt "ik heb een beetje een dipje want dit en dat" en dat jij dan so called "geirriteerd en onsociaal" reageert omdat je misschien onderbewust denkt van "ja, ik snap je dipje maar ik heb het ook niet makkelijk wat dit en dat" maar als je die dit en dat niet uitspreekt naar anderen kunnen zij daar geen rekening mee houden en lijkt je reactie ongepast terwijl hij anders begrijpelijk zou kunnen zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:41 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben gewoon de persoon niet voor (hele hechte) vriendschappen.
Ik ben vaak verschrikkelijk onattent, snel geïrriteerd door gezelschap (op Wolve na dan), erg op mezelf en heb veel meer baat bij occasional gezelligheid met kennissen dan het onderhouden van een vrienschap die, zoals in het verleden is gebleken, toch niet op kan tegen mijn wispelturige persoonlijkheidofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |