250 wortelen?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:08 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Even kijken, dol op Dexter nl. thanks
Lijsje:
O: 250 wortelen, aardbeien
S: 6 km met 11.6/uur
L: 2 boterhammen lever, beschuit kaas, beschuit jam, beker melk
T's: nectarine, appel, gekookt ei, blokje choco
D: bloemkool, gebakken champignons/ui/paprika met room, ijsergsla, varkenshaas en aardappelkoketten
L: vla en kwark
Ja, tuurlijk!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:09 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Over moeite gesproken, is het goed als ik jou zo een pm stuur
nou, dan gaat je vriend bij z'n moeder patat eten en eet jij thuis, simpel.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:12 schreef Mixende_match het volgende:
Ohh, vriendlief heeft toegezegd om vanavond patat bij z'n moeder te komen eten, zonder te overleggen met mij! Net boodschappies gedaan, en ik wil heul geen patat eten
Zou jij dat doen?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou, dan gaat je vriend bij z'n moeder patat eten en eet jij thuis, simpel.
Dat had hij ook wel even kunnen overleggenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:12 schreef Mixende_match het volgende:
Ohh, vriendlief heeft toegezegd om vanavond patat bij z'n moeder te komen eten, zonder te overleggen met mij! Net boodschappies gedaan, en ik wil heul geen patat eten
Als ik echt geen zin had in patat welquote:
maar.. stiekum heb ik helemaal geen zin om daarheen te gaanquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:14 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Dat had hij ook wel even kunnen overleggen. Maar kan je niet nu even iets gezonds naar binnen werken, zoals Maria&carrots, en dan niet zo héél veel patat eten, en dan vanavond nog iets van yoghurt met fruit? Zo los ik ongepland-sociaal-verplicht-slecht-avondeten meestal op.
Niet gaan danquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:14 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
maar.. stiekum heb ik helemaal geen zin om daarheen te gaanhoe los ik dat op dan
Dan idd niet gaanquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:14 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
maar.. stiekum heb ik helemaal geen zin om daarheen te gaanhoe los ik dat op dan
Niet gaan. haha.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:14 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Niet alle schoonouders waarderen optie B denk ikquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als ik echt geen zin had in patat welof ik zou meegaan en mijn eigen potje daar klaarmaken
Okee..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dan idd niet gaanEn je eigen potje koken!
Je voelt je ineens heul niet lekkerquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:14 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Whoo ik = voorbeeld van Goed Gedragquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:14 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Dat had hij ook wel even kunnen overleggen. Maar alleen eten is ook weer zo ongezellig. Kan je niet nu even iets gezonds naar binnen werken, zoals Maria&carrots, en dan niet zo héél veel patat eten, en dan vanavond nog iets van yoghurt met fruit? Zo los ik ongepland-sociaal-verplicht-slecht-avondeten meestal op
.
Je kan toch ook gewoon eerlijk zijn en zeggen dat je liever lekker thuis blijft?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:16 schreef Nallie het volgende:
[..]
Je voelt je ineens heul niet lekker
Siral? geen idee, vakantie?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:17 schreef Jagärtrut het volgende:
ik vind Budapest erg leuk!
Waar is eigenlijk onze user met het eetprobleem (ben haar naam vergeten) gebleven?
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:17 schreef shinydiscoball het volgende:
Wie heeft er ervaring met vrienden die opeens toch niet zulke vrienden blijken te zijn? Dat besef is best naar namelijk.
Ja leuk!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:16 schreef Phaidra het volgende:
*breekt even in*
Is Budapest leuk? Ik zie een leuke prijs voor tickets en heb een betaalbaar appartement gezien ca. 30 min. lopen van het centrum (ik zit liever in appartement dan hotel, dan kan ik makkelijk voor mezelf koken ipv steeds uit eten te 'moeten').
ja hoi.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:17 schreef shinydiscoball het volgende:
Wie heeft er ervaring met vrienden die opeens toch niet zulke vrienden blijken te zijn? Dat besef is best naar namelijk.
siral, ja!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:18 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja leuk!
En jagar, syral denk ik?
Aw Shiny!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:17 schreef shinydiscoball het volgende:
Als daar onder valt dat mijn vriend (lees: ex) opbiechtte met mijn beste vriendin naar bed te zijn geweest dan meld!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:17 schreef shinydiscoball het volgende:
Kan ook, maar als je pech hebt levert dat gezeur op met schoonmoeder en misschien ook vriendje. Smoesjes zijn altijd makkelijker...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon eerlijk zijn en zeggen dat je liever lekker thuis blijft?of zie ik dat verkeerd?
Check.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:17 schreef shinydiscoball het volgende:
Presentquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:17 schreef shinydiscoball het volgende:
Oe lekker!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:20 schreef Phaidra het volgende:
Hmm, ticket is 99 euro (retour met KLM op fijne tijden), appartement 25 euro per nacht. Best oké denk ik! En in september nog gemiddeld 23 graden.
ook hoiquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:17 schreef shinydiscoball het volgende:
doen, Budapest heeft ook heerlijke thermale baden! Is het appartement in Buda of in Pest?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:20 schreef Phaidra het volgende:
Hmm, ticket is 99 euro (retour met KLM op fijne tijden), appartement 25 euro per nacht. Best oké denk ik! En in september nog gemiddeld 23 graden.
Volgens mij had jij van 't weekend (of daarvoor al?) nog zoiets?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:21 schreef Phaidra het volgende:
He shiny. Wat rot
.
Recentelijk heb ik er gelukkig geen ervaring mee, wel met het uit elkaar groeien omdat je elkaar nauwelijks meer spreekt...
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:23 schreef Perruche het volgende:
Lijstje, comments?
O: 150 hv yoghurt met 3 el muesli, lijnzaad en kleine banaan
T: kleine caffe latte
L: italiaanse bol met ham/kaas/rauwkost, tomatensoep met balletjes
T: peer, 200 gr rauwkost met dressing
B: 2x20 minuten fietsen
S: dag 3 squat/pushup/crunch programma
D: melanzana alla parmigiana (aubergine met tomatensaus en kaas uit de oven)
T: stukje zelfgebakken taart!
Nou ja, dat was iemand die opeens meer dan vriend wilde zijnquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:22 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Volgens mij had jij van 't weekend (of daarvoor al?) nog zoiets?![]()
Auwquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als daar onder valt dat mijn vriend (lees: ex) opbiechtte met mijn beste vriendin naar bed te zijn geweest dan meld!![]()
Dat was idd best naar
En wij!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:24 schreef shinydiscoball het volgende:
Maargoed, volgens mij zijn er nog genoeg mensen die me wel leuk vinden. Zoals mn moeder
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:24 schreef shinydiscoball het volgende:
Aw ik ben best blij dat ik niet de enige ben.
Ik heb me heel rot gevoeld een paar weken terug en ik hoorde van een paar mensen gewoon niks. Gister gingen we wat eten en toen ik vertelde van die periode reageerden ze heel lauwtjes. En iemand maakte een opmerking dat ze mij blijkbaar niet goed genoeg kenden om te zien dat het slecht ging. Dus zo close zijn we niet blijkbaar.
Maargoed, volgens mij zijn er nog genoeg mensen die me wel leuk vinden. Zoals mn moeder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |